will dat heb ik ook me de mijne gedaan want ik heb hier geen scanner kijk zelf maar naar het resultaat wat sneeuwt het bijjouw! haha
nazli, paracetamol is ongevaarlijk.. je mag er maximaal 3 op een dag slikken. De kleine merkt daar niks van.. en jij bent van je hoofdpijn af. Sterkte meis..
Hoihoi! Heb heerlijk gegeten. Merk echt dat de kleine heel actief wordt als ik net gegeten heb. Sannie: aan je 'gegegens' te zien lijkt het onwaarschijnlijk dat iemand je kent, maar goed als je het liever niet zo wilt zeggen is het natuurlijk helemaal je eigen keus. Mocht je het in de lijst willen dan zul je het helaas toch moeten verklappen. Ik hoor het wel van je... Heb vandaag best een luie dag, ben wat moe, denk nogsteeds van oud en nieuw. Had van de week een leuk pakje gezien, in de uitverkoop, maar echt een winterpakje. Zo lief, maar twijfelde over de maat dus laten hangen. Vandaag weer heen (voor het begin van de winter kon het zeker, maar kindje is waarschijnlijk toch klein dus dan past het langer) maar helaas, het was er niet meer. Baalde wel dat ik het van de week niet meegenomen heb. Liefs Friendly
Nazli, idd wat de rest ook al zegt, paracetamol kan geen kwaad. Maar zorg dat het puur paracetamol is, dus niet met coffeïne of codeïne. Ik kreeg het in het ziekenhuis en dat werd echt niet met de artsen besproken. (ik kreeg daar gewoon 3x pd 1000mg, ze hebben vaak liever dat je geen pijn hebt zodat je lekker relaxt/ontspannen bent) Maar ik kan het gevoel van je man wel begrijpen want je moet wel beetje voorzichtig doen met medicijnen. (Helaas grijp ik er nogal makkelijk naar, en probeer nu echt dat niet te doen, maar is soms erg lastig) Ja Sandra, ik wil het ook weten! Fiona, weet je dat het vandaag in Friesland ook sneeuwde? Moedergans, ik kijk vreselijk op tegen de bevalling. Dit heb ik altijd al gehad. Daarom vond ik het ook niet erg dat ik bij Sam een ks heb gehad. Maar ja.... ze willen nu toch een natuurlijke gaan proberen ( ) Hier vanmiddag weer kleine stapjes gezet in de nieuwe kamer voor Sam. Moet nog helemaal opgeruimd worden, dan moet de vloerbedekking eruit. Dan kan er een nieuw wandje in, en dan kunnen we er laminaat in leggen (moet ook op Sam d'r huidige kamertje gebeuern) en dan kan de kamer worden ingericht. Weten alleen nog steeds niet wat we gaan doen. Peuterbed/meegroeibed of toch een lelikantje.
Deentje gefeliciteerd met je jongen! en Sannie gefeliciteerd met je meisje! Hier erg moe, heb overgewerkt en ben net thuis... ik lees dus wel, maar heb even geen puf om te reageren. xx
o, sandra wat leuk joh, een meisje. hier is ook geen puf meer. denk dat de douche een beetje te warm was. ben zo loom. lekker even hangen.
Zo de blz komen er hier als een speer by! ff weer bylezen hoor @Hannah: ja klopt, wy hadden em in Arnhem. We hadden een 4d echo, en hebben gevraagd of, als we toch nog een 2e x willen, of dat dan nog steeds als pakket mocht. Dat was geen probleem zei ze. Dus de 2e kan dan voor 60 ipv 100 Enne scrapwerk: ene is af, nu de rest nog (wil nog meer maken, hoeft niet, maar vind ik leuk hihi. Maakt nooit uit hoeveel ik maak) @Iedereen: hier is t beebje ook al de hele dag druk aan t bewegen! @Moedergans: hier nog niet echt broedsigheid haha, al merk ik wel dat ik nu heel binnenkort de babykamer af wil hebben Ik zie niet op tegen de bevalling, de kleine kan moeilyk blyven zitten, eruit moet ze toch haha. Ga ws vanaf wo zwangerschapsyoga doen! @Nazli: paracetamol mag wel hoor! @Sanniee: ikke ook PB!! hihi. Oooooooh je verteld t al!! EEN MEISJE!! Nou ik ga weer verder met scrappen, Maikel gaat Der Untergang kyken, en ik heb echt een hekel aan oorlogsfilms, dus ga lekker boven scrappen
Zo de blz komen er hier als een speer by! ff weer bylezen hoor @Hannah: ja klopt, wy hadden em in Arnhem. We hadden een 4d echo, en hebben gevraagd of, als we toch nog een 2e x willen, of dat dan nog steeds als pakket mocht. Dat was geen probleem zei ze. Dus de 2e kan dan voor 60 ipv 100 Enne scrapwerk: ene is af, nu de rest nog (wil nog meer maken, hoeft niet, maar vind ik leuk hihi. Maakt nooit uit hoeveel ik maak) @Iedereen: hier is t beebje ook al de hele dag druk aan t bewegen! @Moedergans: hier nog niet echt broedsigheid haha, al merk ik wel dat ik nu heel binnenkort de babykamer af wil hebben Ik zie niet op tegen de bevalling, de kleine kan moeilyk blyven zitten, eruit moet ze toch haha. Ga ws vanaf wo zwangerschapsyoga doen! @Nazli: paracetamol mag wel hoor! @Sanniee: ikke ook PB!! hihi. Oooooooh je verteld t al!! EEN MEISJE!! Nou ik ga weer verder met scrappen, Maikel gaat Der Untergang kyken, en ik heb echt een hekel aan oorlogsfilms, dus ga lekker boven scrappen
@ Sannnieee wat leuk een meisje Gefeliciteerd Net rot nieuws gehad, m'n oma is gevallen en moest met spoed geopereerd worden, ik hoor binnen een uur of ze het red of niet. Ze is heel erg verzwakt de laatste tijd dus risicovolle operatie. Zou een slecht begin zijn van het nieuwe jaar.
o lafo ik hoop op goed nieuws van je oma idd geen leuk begin van het nieuwe jaar sannie ik had al zon gevoel dat het een meisje was ! oo zou mijn intuitie dan toch goed zijn zou ik dan toch een binkie krijgen?! MAAK niks uit maar ben zo benieuwd zo hier is de ruzie weer over ik had het eten opstaan en meneer ging meehelpen de tafel dekken we moesten ff allebei afkoelen zulke heethoofden zijn wij! maar nou is alles weer in orde heb goed naar jullie geluisterd! nou ga ff hyven en dan kijken of er wat leuks op tv komt ik kijk altijd de family phaff dat vindt ik zo leuk net ook weer gekeken ik zie helemaal niet op tegen de bevalling denk er nou nog heel luchtig over maar dat gaat mischien nog veranderen
lafo, heel veel sterkte met je oma. anna, ben je geslaagd voor het kadootje. ice, ben blij dat we hier geen t.v. gids hebben anders het mannetje ook naar Der Untergang willen kijken. mmm, ik denk ook dat ik al wat last heb van opruim woede, loop de hele dag al op te ruimen en te poetsen. had er van de week ook al last van. de bevalling, daar zie ik ook niet tegen op. als het net zo gaat als bij amy (40 minuten en alleen persweeen) en als bij daisy (ook al was het een moeilijke zwangerschap, 11 minuten en ook alleen persweeen) nou daar teken ik weer voor. hoewel, die 11 minuten van daisy was wel erg snel want ik had dan wel geen weeen gehad maar de naweeen waren niet lekker.
@ Sannie gefeliciteerd met jullie meid... Hier zie ik ook niet op tegen de bevalling..vind het wel allemaal erg spannend @ Will...kun jij ook niet wat maanden verlof aan andere moeders weg geven Heerlijk een jaar verlof, daar kunnen wij in NL alleen over dromen... @ Lafo, veel sterkte met je oma, ik hoop dat ze goed uit de operatie komt.
Hallo allemaal! Ik wil me graag aanmelden. Ik ben uitgerekend op 13 mei 2008! We hebben een prachtig prinsesje van net 2 jaar, genaamd Samia. Deze zwangerschap heb ik in het begin als heel erg zwaar ervaren. Heb periodes in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging. Kon bijna niks binnenhouden en op een gegeven moment zelfs geen slokje water! Met veel zorg ben ik weer opgeknapt en is het nu echt genieten. De baby speelt regelmatig en daar genieten wij enorm van! De kwaaltjes zijn zo goed als over. Heb wel dat ik af en toe heel erg benauwd heb, en dat ik soms echt naar adem snak..herkent iemand dit? Dit is mijn buikje van 20 weken -X-
Welkom MamavanSamia.. Nog een mei mama erbij gezellig Wat vervelend dat je vaak in het ziekenhuis hebt gelegen, maar gelukkig kun je nu wel genieten en hopelijk blijft dat zo Over die benauwdheid..ik ken het ook wel, vooral als ik inelkaar op de bank zit..Ik heb niet dat ik echt naar adem moet snakken maar heb het wel vaak benauwd