Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Dank je wel Anoesj,

Ja indd ik heb het ook als ik in elkaar zit.. misschien omdat de baby hoger komt te liggen? :(:

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Ice: als jij je berichtjes dubbel gaat plaatsen gaat het zeker hard met de bladzijdes ;) Succes met je scrapwerkjes.....Maar goed dat manlief de tv gids niet gezien heeft....Hij is nu iets anders aan het kijken.

@ Sannie: gefeliciteerd met je meisje! Leuk!

@ Will: zo'n bevalling wil ik ook wel....En stuur meteen even een paar maandjes verlof deze kant op....

@ Lafo: oh nee....Jeetje zeg :cry: :cry: Heeft ze een heup gebroken?
    Heel veel sterkte en ik hoop dat ze het red....

@ Mamavan Samia: welkom bij de meimama's. Het is hier gezellig druk.
    Gelukkig voel je je nu beter. Mooi buikkie al hoor....!
    De meeste meiden hebben buikfoto's in hun album staan..

@ Nazli: paracetamol mag gewoon....
    Weet niet meer wie het zei, las iets over 3 per dag. Mijn vk zei dat je er max 6 op een dag mocht... :( Nu ga ik dus twijfelen. Vraag het morgen wel even...

Morgen weer naar de vk toe...Is al weer ruim 5 weken geleden. Vind wel leuk want mijn mams gaat mee... Heb de rest van de dag gelukkig geen last van mijn buik gehad....

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

mijn geheugen is vandaag net weer een zeef, dus helaas voor jullie nu alleen een ego-berichtje. Waarschijnlijk heb ik morgen wel weer even tijd voor de lijst, dus dan kan ik ook even weer goed bijlezen...
    Ga morgen in elk geval eerst de makelaar bellen. We hebben al een poosje een huis op het oog, maar die was te duur. Zag vandaag dat ie flink gezakt is in prijs, dus wil in elk geval even gaan kijken. Kunnen we dan zien wat onze mogelijkheden zijn omdat die van ons ook nog niet verkocht is. Maar goed, in elk geval iets om naar uit te kijken :D
    Ga nu naar bed, ben ongeloofelijk koud!
    Liefs Friendly

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ja ik denk dat alles dan naar boven wordt gedrukt, dus ook tegen je longen aan?
    Weet het niet precies..

@ Hannah succes morgen bij de vk:)

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Friendly Hopelijk bevalt het huisje wat jullie gaan bekijken :) Kunnen jullie snel aan een babykamer beginnen:)

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ik ga ook naar bed dames...Morgen weer werken...Moet naar een lokatie waar ik al 2 maandjes niet geweest ben dus ze zullen wel schrikken van mijn dikke toeter:D haha

Slaap lekker

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    KLopt idd Anoesj. Alle organen worden naar boven gedrukt waardoor je middenrif minder kan uitzetten waardoor ook je longen niet helemaal kunnen uitzetten tijdens een in en uitademing. Vandaar het kortademige benauwde gevoel........
    Slaap lekker!

Friendly: hopelijk is het een leuk huisje.....Enne vast welterusten.
    Ik lig al lekker in bedje met de laptop..... :)

Sannnie: leuk op dezelfde dag ook een pretecho.....

8. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    slaap lekker anoesj en werk ze morgen!

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Vergeet ik FIona nog......Meis gelukkig is alles weer goed nu tussen jullie....Soms heb je allebei ff nodig om af te koelen hé.......

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mamavan Samia: Ook van mij nog een warm welkom bij de meimama's. !
    Het is hier erg gezellig, hoop dat je hier snel je plekje vind.

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Will: en ook al had je een tv gids, dan had ie em nog niet kunnen kyken: mannetje kykt een dvd ;) gisteren van de buurman geleend...
    @MamavanSamia: welcome hier by de mei-mama''s. Fyn dat alles nu goed gaat! Lekker genieten :D
    @Hannah: hihi, ja nu je t zegt, zie ik t ook oops ;) Enne, ik wil ook een laptop in bed haha.
    @Friendly: duim voor je dat t huis wat wordt!
    Nou ik ga kyken of die film al afgelopen is, en anders ga ik vast naar bed. Moet morgen van half 10 tot 6 werken, dus wordt een lang dagje!
    Trusten ladies!

12. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Anastasia en Nice.

dank jullie wel!

-x-

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Werk ze morgen Ice........En slaap lekker natuurlijk.
    Ik sleep die laptop overal mee naar toe, ideaal.... :)

14. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hoera weer een meisje op komst op de lijst! wie weet halen we de jongens nog wel in. ;)

welkom mamma van samia.
    Fijn dat je wel weer minder misselijk bent geworden. lijkt me echt geen pretje als je zelfs geen water binnen houdt.
    Mooi buikje heb je al hoor met 20 wkn.

Dat benauwde herken ik ook wel, vooral als ik ff druk bezig ben of bijv 3x achter elkaar de trap op en af loop omdat ik weer eens iets ben vergeten.
    Moet er best aan wennen om m'n tempo aan te passen.

Hier geen sneeuw. in't noorden van nl. wel?

Ik heb ernstige moeite om in slaap te komen de laatste tijd. Hersens blijven maar aan't werk.
    Maar ga zo toch ook maar's m'n bedje in.

welterusten.

15. will

will Niet meer actief

Mamavan Samia, gezellig dat je mee komt kletsen.

ik heb het soms benauwd en moet dan ook echt even happen maar het gaat ook weer snel over.

ice, geweldig nu ga ik dus zeggen dat iemand die film zit te kijken, laat hem maar even zoeken, haha.

hannah, fijn dat je over de vk begon, was vergeten dat ik ook moet.

ga ook mijn bed maar is in, ben nog steeds zo loom.
    truste

16. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Hoi hoi

wij verwachten een prinsje :) , we hebben al een dochter dus we zijn enorm blij dat we nu een zoontje erbij krijgen. Een meisje was net zo goed welkom als het maar gezond is maar een jongen is extra leuk :D

Ik heb bij mijn dochter echt een heel makkelijke zwangerschap gehad merk ik, ik heb bij deze zwangerschap echt al alle kwaaltjes gehad. Heb altijd geroepen na de geboorte van mijn dochter dat ik de volgende keer een zwangerschap met kwaaltjes wil! dom dom!

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh die zwangerschapsdementie ook ;)

Slaap lekker!
    Ik sluit ook af.....

18. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Dank je wel!

Ja het gaat gelukkig wel snel over maar het is wel effe schrikken hé! het leek wel alsof ik met een strakke sjaal liep! heb in paniek mijn man opgebeld die aan het werken is. En voor ik het wist zaten we te kletsen en was het over :)

weltrusten!

de andere dames ook, weltrusten!

ik wacht nog effe op mijn mannetje en dan lekker samen ons bedje opzoeken

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @MamavanSamia, welkom hier :D

@Hannah... ik kreeg er in het ziekenhuis gewoon 6 op een dag (per keer 2, dan werkt het beter, dus 3x per dag) Dus dat durf ik wel aan :D

Ben aan het afkicken van de otrivin.. neus zit constant dicht, maar is vreselijk moeilijk. Heb al reserve flesje in huis, maar kan me nog goed bedwingen met de zoutoplossingsspray.

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden,

Jeetje er is zoveel gekletst, 10 pagina's dat ik niet alles onthouden heb hoor, sorry!

@MamavanSamia, gefeliciteerd en welkom bij de mei mama's!

@Deentje gefeliciteerd met je mannetje!

@Sanni, gefeliciteerd met je meisje!

@Fiona, mannen! Ik heb haast nooit ruzie met mn man maar gisteren ff wel.. pffff was echt zooooo boos, maar ja.. hoort erbij he!

Verder weet ik t niet meer hoor... ga maar weer klussen zo hahaha.. gister tot half 10 savonds bezig geweest.. dus had er aardig dagje opzitten! vandaag gaan we spullen kopen, allerlei verf en behang en de gelhaard enzo enzo... dus ff wat rustiger en daarna vol aan de bak!

Meiden die moeten werken, werkse en aan de rest, fijne dag! Xxx

Deel Deze Pagina