Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    (schaam: zal de kerstspullen ook eens gaan opruimen vandaag........:-s )

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Trouwens: Vrijwilligers in de omgeving van Almeloooooo! (LOL)

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anna goed bezig! Hier ook beneden gestofzuigd en gedweild, badkamer gesopt......Nu even pauze........

Dolphin: hier ook zo'n ballon/opgeblazen gevoel...Niet pijnlijk, af en toe wat krampen helemaal onder in mijn buik.

Will: veel plezier bij de vk. Misschien is het suikergehalte van Daisy welveel te laag in de ochtend. Is ze dan ook duizelig of trillerig? en reageert ze daar op met misselijkheid....Anders geen idee....

Lafo: ik hoop dat alles goed is met je oma!

Friendly: succes met kijken, hoop dat het iets is.

Zo ga eens even mijn huis zo op de kop zetten, kan mijn controlekaart van de vk niet vinden :evil:

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Uhm Almelo is me net iets te ver weg en bovendien zoek ik zelf nog die vrijwilliger........ ;)

Kerstspullen heb ik hier al op de berging gemikt, was het zo zat...

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We hebben al een hoop namen, haha. Maar inmiddels wel al een wat duidelijker wordende voorkeur.

6. will

will Niet meer actief

o, god zou het suiker kunnen zijn? zit wel in de familie. ze zegt wel dat ze denkt dat ze gaat vallen van de misselijkheid. ga nu toch naar het gezondheidscentrum, gelijk maar een afspraak maken voor haar.

oeps moet gaan anders redt ik het niet, tot later

hannah jij ook veel plezier bij de vk en anna veel plezier met de kerstspullen opruimen.

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wil je eigenlijk weten wat het wordt ons ukkie? En dan definitief de naam beslissen?

Ik ben blij dat wij er uit zijn........Ben echt helemaal happy met de namen....Vindt zowel de jongens als meisjesnaam die we hebben uitgezocht geweldig... :)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wil wel weten wat het word ja, maar denk dat de definitieve naam pas valt als ukkie er daadwerkelijk is, ons kennende, haha.

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh..........Dat kan ook ja........ :) Als je maar weet waar je uiteindelijk uit gaat kiezen ;)

Dat zou niks voor mij zijn, wil alles graag tot in de puntjes geregeld hebben..........

10. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

@ Will: bah...ik hoop maar dat het meevalt met Dais.

@ Lafo: hoe is het met oma?

@ MamavanSaima: welkom!

@ Friendly: en? hoe is het huis?

@ moedergans: hoe dichterbij het komt hoe meer ik er toch tegen op ga zien, hoewel..na de bevalling van Tim kan alles wat er nu komt alleen maar meevallen toch? Hoop ik...uhhh pffffff

hier krijg ik steeds meer pijnscheuten in mijn schaamstreek, vervelend dus. Verder ok, vandaag voor het eerst weer aan het werk..dus snel ff in mijn pauze bijgelezen en gereageerd..grijnssss, dan hoef ik vanaaf niet zoveel in te halen!
    Vanmiddag uitslag van mijn mannetje zijn test...spannend, heb er slecht van geslapen vannacht!

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ali illegali ;)
    Spannend meid. Ik duim voor een positieve uitslag!
    Schoonvader is machinist en die moet eens in de zoveel jaar ook die keuring opnieuw doen.....Hij heeft hem net weer gehad en er doorheen gekomen....

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zo, hier net broodje ei (jammie jammie) gehad en bekertje melk en zo weer aan de slag! Miste sinds tijden mn sigaretje dr achter aan :-s

Badkamer klaar nu is beneden aan de beurt! Incl. de kerstafdeling!

Thanx Will , die zooi mag de zolder weer op!

Hannah, je gaat als een trein! Kun je niet ff komen helpen? je bent al veel verder dan ik!

@onsukkie: Dus je hebt al veel namen? Was wel lachen laatst, jammer dat volgens mij al je honden mijn namen hebben ingepikt hihi! Kan in elk geval niet zeggen dat ze geen leuke namen hebben!

@Hannah: Ik ben wel erg nieuwsgierig naar alle namen van iedereen! Op zich zijn we er wel uit maar ik ben toch nog op zoek naar een nog leukere meisjesnaam!

Iemand nog ideeen? zoek een leuke korte hollandse naam maar hij mag niet te veel voorkomen en makkelijk in het engels uit te spreken zijn! (zo, valt best mee toch? ;) )

Wat betreft de bevalling: Ik zie er nog niet zo tegen op, en alle verhalen doen me ook niet zoveel! Ik denk maar zo: iedere bevalling is anders en bij de ene heftiger als bij de ander. Ik zie het wel! Ga in ieder geval op zwangerschapsYoga, een beetje ontspanning kan nooit kwaad denk ik! (is mn man het vast mee eens! Komen al die hormoontjes tot rust! )

Liefs Anna

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Katsas: Had je man er een goed gevoel over? Zal voor je duimen!

En Will: Succes met je meissie! Hoop voor je dat het mee valt!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nu doe ik ook niks meer........Even op de bank met een boterham. Dadelijk komt mams en dan naar de vk........

ben ook zo benieuwd naar alle namen.......Wat voor smaak iedereen heeft.......Namen is altijd een kwestie van smaak natuurlijk.........

Meisjesnaam was bij ons ook nog gedoe...Smaken van mij en manlief liepen nogal uiteen, ik wilde graag unieke naam maar toch gewoon hollands...En toen ineens was die daar. Nergens in namen boekje tegengekomen, toevallig op een site....
    Ik heb wel een idee.....onze naam maar die verklap ik niet. Hij is nederlands, geen geknutsels, je spreekt hem uit zoals je het schrijft, hij is behoorlijk uniek en ook nog in Engels uit te spreken :)

Eens even kijken, namen die hier op het lijstje stonden maar het niet geworden zijn
    - Menthe
    - Kaya
    - Mare
    - Jinthe
    - Loïs
    - Faye
    - Esra

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @@ Daphne de menthol neusspray van dr Vogel mag je ook gebruiken en helpt heeeel goed en is ook lekkerder dan de zoutoplossing die je nu gebruikt :)
    x

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    OOOOOOh Hannah, nou ben ik heel nieuwsgierig!

Qua namen zitten we aardig op 1 lijn zie ik al. Lois en Faye had ik ook, en Yenthe ipv Menthe en Gaia vond ik ook heel leuk!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemiddag meiden,
    Hier nog niet zo lang uit bed, dit was de 1e keer in 2 weken dat ik echt kon uitslapen, met hte gevolg dat ik pas om 11:30 mijn bed uit ben gestrompeld haha

Hier de kledingkast eens uitgeruimd, pas toch bijna nix meer... zucht dus dat ruimt lekker op.
    Wasmaschine aangezet, en nu maar eens bedenken wat ik ga doen de rest van de dag :)

Iniedergeval eerst een kopje thee zetten!

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Klinkt goed Anastacia! Geniet er lekker van! Ik ga ook morgen zo lang uitslapen dat ik er nu al zin in heb :)

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Anna: Je bedoeld Mika & Noah zeker? Haha.

Ik heb hier aan dieren:
    Mugo
    Sara
    Mika
    Mickey
    Mauro
    Noah

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh heerlijk Anastasia.............pff zou willen dat ik het kon. Kan mijn draai maar niet in bed vinden steeds...Nou morgen maar een poging wagen..

Hihi leuk Anna! Namensmaak ligt idd wel dichtbij elkaar.....Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt dan..........

Deel Deze Pagina