Bedankt meiden... @Neia, ik heb wel buikpijn gehad, maar geen krampen. Ik mag maandag inderdaad weer terugkomen. Vandaag een echo en bloedafname gehad en datzelfde krijg ik maandag weer. Door die bloedafname kunnen ze zien of mijn Hcg-gehalte gestegen is. Vooralsnog is het bloeden weer (voor even?) gestopt. Ik hoop dat het goed blijft gaan... Groetjes, Josien
Sam, graag gedaan lieverd. Het moet gewoon goed komen. Ik duim voor je! En als je het echt niet meer houdt, bel je gewoon volgende week de vk om even langs te komen, dan moet er echt iets te zien zijn. Josien, gelukkig is het gestopt. Hopen dat dat zo blijft. En geen krampen is echt een goed teken. Wat was er wel/niet te zien op de echo? Will, mmmm rauwe wortels, ja daar heb ik nu eigenlijk ook wel zin in. Nu echt: trusten! X Neia
Hallo meiden, Ben even een paar dagen weg geweest. Woensdag had ik een bruiloft en donderdag een concert (the Police, was erg gaaf). Wat is er hier veel gebeurd, ik geloof dat ik zo'n tien pagina's moet inhalen! Ik ga zo alles bijlezen, maar voor nu: nieuwe meiden welkom, en Rebbel en Josien: heel veel sterkte.
@sam en rebbel, ik hoop echt dat jullie alsnog een mooi hartje mogen zien en dat jullie idd gewoon iets minder ver zijn! ik duim echt voor jullie! @josien, het kan ook zijn dat er een bloedvatje is gesprongen van de baarmoedermond, dan heb je wel bloedverlies maar geen krampen enzo... ik hoop het voor je! Ikke had ook Mac trek.. pfff enne alle vette trek eigenlijk.. echt klote! Ik heb met mannetje afgesproken vanaf maandag helemaal te stoppen met roken allebei, ben al 90% verminderd maar is moeilijk als hij wel rookt en dat is ook slecht, dus gaan allebei stoppen! (niet veroordelen aub ik wil echt het beste voor kleintje maar heb er echt moeite mee...) Vanacht heerlijk geslapen eindelijk had alleen bij inslapen wel pijn in buik toen ik erop ging liggen kennen jullie dit? Gisteren oom en tante die al jaren bezig zijn voor kleintje het nieuws verteld, vonden het erg leuk maar einde vd avond kwam het onderwerp terug en ze werd heeel emotioneel, ook door de hormonen kuur, en ik voelde me toch ongemakkelijk en had echt medelijden! vervelend zijn die dingen he! Sorry is beetje lang verhaal geworden! Kuss
Gina82 moeilijk he meis om te stopen gelukkig heb ik al een tijd het gevoel dat sept mn maand was en per 1 sep ben ik ook zwaar gaan minderen..Tot 6 weken kan het nog niet echt kwaad maar goed is anders.. Gelukkg heb ik de dag dat ikeen posi test had nog 1 gerookt en daarna niets meer ja gisteren 1 hijsje van mn vriend.. Wij hebben de maatregels per 1 sept genmen er wordt binnen niet meer gerookt ook mischien een optie..Het gaat je echt lukken meis Die pijn in de buik ken ik nog niet zo heb wel bij vlagen het gevoel van ongi worden
goedemorgen! Ok het zijn m'n darmen dacht wel zoiets, vindt het wel snel gaan allemaal, zo voel je niets en zo kan ik al geen broek meer aan. In ieder geval nog niet misselijk ofzo. Is dat raar? Heb het nu tegen de familie gezegd en tegen twee goede vriendinnen en nu m'n mond maar eens 2 maanden op slot houden, hoop dat dat lukt Soms heb ik zo de neiging om heel blij te zijn of wat te zeggen. Geduld is een schone zaak M'n moeder heb ik het nu als laatste verteld, ze was erg verast, ze reageerde vrij gereserveerd daarom had ik van te voren al moeite om het haar te vertellen. Ze vindt het wel leuk, maar op haar manier. niet kwaad bedoeld hoor ze is echt een schat, maar ze zal niet heel erg enthousiast zijn ligt aan d'r karakter. Maar die weet het nu ook en m'n vader natuurlijk helemaal blij, hij zat helemaal te glimmen echt leuk! Vanavond een bedrijfsuitje, wel gezellig ! We hoeven nu niet meer te tossen wie de BOB is Dat vindt m'n man wel prettig eraan Ga nu ff aankleden
Danjo, jij ook lekker geslapen? ikke ook. Nijnja, jij hebt dus drukke dagen achter de rug. Hoe ging dat? Heb je het een beetje vol kunnen houden? Gina, dat is inderdaad heel erg heftig als je dat soort mensen jullie blije nieuws moet vertellen. Ik weet het in ieder geval vanaf de andere kant; mijn broer vertelde dat zijn vrouw zwanger was, terwijl hun allemaal dingen deden die niet goed waren voor de zwangerschap (drugs, alcohol drinken etc.), terwijl het bij ons elke keer fout ging. Natuurlijk gun je het ze wel, maar blijft het toch moeilijk. Maar ik weet zeker dat ze heel blij met jullie zijn, omdat ik uit je berichtje begrijp dat jullie met hun meeleven en hun ook begrijpen. Dat scheelt al 80%. Goed gedaan meid! Ik ga nu nog een dagje werken. En dan heb ik lekker een week vakantie, ik tel de uren af. X Neia
ik heb heerlijk geslapen alleen het nadeel is wakker is wakker en kan dan niet meer lekker verder slapen
Gelukkig in januari al gestopt met roken dus heb ik daar geen problemen mee, manlief rookt nu ook buiten de schat. Op m'n werk wordt na werktijd nog weleens op de afdeling gerookt en precies naast me dan zou ik met liefde er wat van willen zeggen, maar moet m'n mond op slot houden...... Succes met stoppen meiden.
Goedemorgen meiden, Wij hebben gisteren de stoute schoenen ook maar aangetrokken en het aan mijn ouders verteld. voor mijn gevoel had ik weinig keus omdat ik daar vrij veel ben. Aangezien ik nu al een week ziek, zwak, misselijk en moe ben (en ik dat geen weken meer kan volhouden) was dit toch de beste optie. De reacties waren anders dan we verwacht hadden. Moeder was meteen heel blij en vader dacht meer aan ons van: tja, het is wel erg snel, ik had toch verwacht dat je eerst nog een jaar of twee ging werken. Hij wil heel graag opa worden hoor, hij had het alleen niet verwacht (net als wij eigenlijk). Maar goed, vannacht eindelijk redelijk geslapen, ben er maar vijf maal uit geweest om te plassen en iedere keer vrij vlot weer in slaap gevallen. Om half acht misselijk weer wakker geworden en meteen begonnen met spugen. Nu gaat het weer, heb al een cracker en een halve banaan gegeten. Ik heb tot nu toe eigenlijk geen afscheiding, dat is dan ook ongeveer het enige kwaaltje dat ik niet heb Hoop in ieder geval dat de misselijkheid vandaag een beetje weg blijft, dan kan ik tenminste nog een beetje in huis doen. Liefs Friendly
het moet ook ff tot bezinking komen bij je pa meis is ook nier ff niks wat je zegt Hier al mk gehad en gingen de mmm in dus vele wisten er al van dus toen wij donderdag het nieuws brachten met de digitale test waren ze helemaal blij en ik moest rustig aan doen ga zo maar door haha heel leuk Oh jakkes en die miselijkheid ik hoop dat het wat minder wordt friendly
Ja natuurlijk leven we met ze mee, al zeven jaar! Vind het vreselijk voor ze, want ze zouden echt geweldige ouders zijn! Voelde me ook best bezwaard hoor, 1e keer raak bij ons.. maar ja, ik kan er helaas niks anders van maken...! Ja precies, de asbakken gaan in de kast en er wordt niet meer binnen gerookt.. denk dat dat helpt! Ben alleen best bang heeel zwaar te worden! Ben al eens 30 kilo afgevallen en daar weer ruim tien van aangekomen over afgelopen jaren en ben best bang daarvoor.. maar ja kindje is belangrijker! Ja niet echt pijn in buik, maar beetje steken, idd ongi gevoel... xxx
@neia, ja het was een drukke week, ik ben dan ook erg moe en vanochtend moest ik weer om 7.45 werken dus om 6.30 op...brrr! De bruiloft was erg leuk, maar ook wel een beetje vreemd: ze kennen elkaar pas 9 maanden en ze is 6 maanden zwanger. Ik hoorde net na mijn eerste mk dat ze zwanger was. Dat was wel even slikken. Meestal heb ik er geen problemen mee als vriendinnetjes het blijde nieuws vertellen, maar bij hun dacht ik wel een beetje: het is niet eerlijk (het scheelt misschien ook dat ik haar nog niet goed kende, de bruidegom is een vriend van ons). Bij ons duurt het allemaal al zo lang (ben in juli 2005 gestopt met de pil...) en dan is het moeilijk niet jalours te worden! Maar ik houd me in hoor, is nu natuurlijk ook wel weer makkelijker nu ik zelf weer zwanger ben! Was nog wel jalours op haar dikke buik: dat wil ik ook wel eens een keer!
Nijnja we zijn dezefde peiode gestopt met de pil ik ook juli05 wat een eeuwigheid he en die moeilijke periodes ik ken het vorig jaar een mk gehad en zus en schoonzus volop zwanger pff moeilijk,verdrietig,maar ook blij voor hun Gina goed zo meis je kan het en als je het moeilijk hebt of z zeggen we helpen je erdoorheen meis
Ik rookte hiervoor altijd pakje per dag en nu beperk ik het tot ong vijf sigaretten en maandag kap ik er helemaal mee....