Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - ...e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    9 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m
    9 mei: Hannah - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - j/m
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m

27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - j/m

Agenda Verloskundige of gyn
    2 jan: Deentje + Sassefras
    3 jan: will, hannah
    7 jan: daphne78
    8 jan: daam, Gina82, askim
    10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke
    15 jan: Daam, verzorgingsmiep
    16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje
    17 jan: Jvtje
    21 jan: onsukkie
    22 jan: Neia
    28 jan: anoesj

Agenda Echo
    2 jan: Surf + Deentje + Sannnniee 20wkn echo
    4 jan: Lafo 20-weken echo
    7 jan: evelien 20-weken echo
    8 jan: fiona23, Sjaandiaan, Neia, Askim 20-weken echo
    9 jan: onsukkie 20-weken echo
    10 jan: daam 20 wk echo, Frostieke
    11 jan: Jippeltje
    12 jan: Katsas
    14 jan: verzorgingsmiep
    15 jan: Nazli
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo

Agenda Pretecho’s
    31 jan: Dolphin
    9 feb: Hannah, Sannieeee

Aantal (aankomende) moeders: 47
    Jongen: 11
    Meisje: 7
    Onbekend: 28
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb de lijst even weer bijgewerkt.
    Er is nu een apart kopje voor de pretecho's, dus als je een pretecho krijgt pb de datum even.
    Verder een vriendelijk verzoek om alles wat je in de lijst wilt hebben te pb-en, anders moet ik steeds alle berichtjes terug lezen en als er weinig geschreven wordt is dat niet erg, maar in dit tempo ben ik bijna een uur bezig terwijl er maar weinig verandert hoeft worden. Dus bij wijzigingen/ aanvullingen etc, stuur een PB!

liefs Friendly

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Sta ik vanochtend bij de bushalte te wachten in de kou, rijd de chauffeur gewoon door zonder te stoppen. die asociale ........., ik uitschelden. dat is toch niet normaal. En ik begin ziek te worden, heb hoofdpijn, keelpijn.

Heb vanacht ook slecht geslapen, overal pijn en eng gedroomd!

Sannie, Gefeliciteerd met je meisie

Mamavansamia, welkom
    kom zo wel effe langs!

Groetjes Nazli

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Sta ik vanochtend bij de bushalte te wachten in de kou, rijd de chauffeur gewoon door zonder te stoppen. die asociale ........., ik uitschelden. dat is toch niet normaal. En ik begin ziek te worden, heb hoofdpijn, keelpijn.

Heb vanacht ook slecht geslapen, overal pijn en eng gedroomd!

Sannie, Gefeliciteerd met je meisie

Mamavansamia, welkom

kom zo wel effe langs!

Groetjes Nazli

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Onsukkie: Ik bedoelde ook Maura (mauro heb je) en Noah ook leuk!

@Hannah: We lopen gelijk dus maar zien wie het eerst bevalt! hahha! Je woont toch niet te dicht bij lol! Succes bij de vk!

@Nazli: Wat een KL##### dat kan je al helemaal niet hebben als je niet lekker bent! Grrrrrrr. Miss een ideetje: ff lekker douchen of in bad! Dat vind ikzelf altijd zo lekker dan!

Nu ff de Wc doen!

Greets!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry dames dat ik jullie in spanning heb gelaten, ze is er wonder boven wonder goed uit de operatie gekomen.
    Helaas heb ik haar al weken niet meer mogen zien omdat ze het Noro virus heeft (je weet wel dat virus wat in bejaardetehuizen en ziekenhuizen heerst, hevige buikgriep + overgeven als symptomen, kans op uitdroging etc) dus mijn ouders hebben het me verboden oms langs te gaan. En dat zat me heel erg dwars. Maar nu kan ik er nog steeds niet langs, ze schijnt het nog steeds te hebben :(

Heb gisteravond en vanacht weer hevige pijnen gehad maar nu in de onderug / bil richting benen, ik ben het nu zo zat, heb huilend m'n werk olpgebeld dat ik niet meer kan werken op deze manier. Iedere keer als ik ghewerkt heb of heel druk in de weer ben geweest krijg ik die pijnen.
    Ik heb om 15.30 een afspraak bij de dokter en ga alles aangeven wat ik heb en of het misschien mogelijk is dat ik minder ga werken, ik werk nu 40 uur in de week en kan het met deze pijnen en slapeloze nachten niet meer opbrengen. Ik ben benieuwd wat ze zegt.

Sorry ook dit is een ego berichtje maar ik moet opschieten voor de dokter.

Tot straks!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lieve Lafo heeeeeel erg veel succes bij de dokter!
    Ik hoop dat hij een oplossing met joukan verzinnen voor deze situatie.
    En halve dagen werken misschien?

liefs

Ps dat noro virus is een buikgriepvirus, maar dat duurt toch geen weken? is in een paar dagen wel over hoor! Heerste op mijn werk namelijk ook.

8. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden,

bednakt voor jullie berichtjes,
    ik las hier over een buddy, mag ik vragen hoe jullie dat bedoele? denk het wel te weten maar even voor de zekerheid. ik wil anders ook graag een buddy.

over de namen zijn we hier helemaal uit. nu alleen nog op ons meisje wachten.

anna weet jij wat het word of niet?

heej will, ik hoop dat het allemaal mee valt. laat je het weten. sterkte ermee meid

ga even het eten klaar zetten, ben eignelijk dood moe. maar wil nie slapen want ik slaap zo ontzettend slecht snachts. dus nu op blijven

tot strakkies liefs sannniee

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Lafo: Wat fijn dat de operatie goed is gegaan meid! Zal een hele opluchting zijn! Nu snel dat virus achter de rug en dan kan je fijn weer bij de op bezoek!

Verstandig dat je trouwens naar de dokter gaat! Je laat wel ff weten he wat ie gezegd heeft?

@Sannie: Wij weten niet wat het wordt, das een verassing! Heb al twee keer over een meisje gedroomd en denk zelf dat het een meid wordt. De jongensnaam waren we al uit voordat ik zwanger was. Heb ook 13 jaar geroepen dat als ik een dochter zou krijgen dat ze anna (zie mijn nickname) zou gaan heten maar dat vind ik nu voor mezelf niet meer zo leuk! Verwarring all over haha!

De kerstspullen weg...wasje gedaan en wc schoon....nu hopen dat mn auto zo klaar is zodat ik nog even wat boodschappies kan halen!

Liefs van hier

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Sannie: een buddy is iemand aan wie je kan doorgeven dat je aan het bevallen bent of na die tijd op die manier op de hoogte kan brengen! via sms of telefoontje!

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo weer terug van de vk en goedgekeurd!
    Bloeddruk was goed, baarmoeder zit al hoog voor de termijnv an de zwangerschap. Maar was niet erg.......Verklaart wel mijn maagzuuraanvallen. Heb nog even gevraagd over die buikpijn die ik had van de week, ze dacht aan bandenpijn....
    Over 4 weekjes weer terug en vanaf dan mag ik alweer om de 3 weken komen, wat gaat het toch hard!

@ Lafo: gelukkig meid dat alles goed is met je oma voor zover......En nog steeds buikgriep? Duurt maar een paar dagen, als het norovirus is. En als je eenmaal noro gehad hebt kun je het 6 weken niet krijgen....
    Voor jou kan en je kindje kan het geen kwaad hoor, het is allen vervelend en je voelt je er shit van......Heb het zelf ook al gehad.....

@ Nazli: lekker onbeschoft zeg. Zou lekker een warm badje of douche nemen.........

@ Anna: hoop dat je auto klaar is!

@ Will: jij ook weer door de keuring heen bij de vk?

Ik ga nog de bedden afhalen en wasopvouwen......

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lafo: groot gelijk dat je naar de dokter gaat meid. Zo is het niet vol te houden en jij en je kleintje zijn toch echt het belangrijkste...
    Je klachten klinken wel als bekkeninstabiliteit....Succes bij de dokter.

De vk drukte mij ook op het hart dat ik ook echt rustig aan moet doen op het werk. Zeker omdat ik in de zorg zit. Als ik ook maar iets het idee heb dat het niet gaat, halve dagen gaan werken en met 34 weken met verlof...

13. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    is er nog iemand over die mij buddy wilt zijn ?

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo heerlijk in bad geweest... wat een luier dag :)
    en normaal hou ik niet van in bad, misschien toch een beetje een griepje onder de leden. Of gewoon oververmoeid na de feestdagen.

Over ziek zijn gesproken, mijn collega's die bijna allemaal moeder zijn, die zeggen dat je juist extra weerstand hebt en minder snel ziek bent als je zwanger bent... bijzonder he dat spreekt alle vk verhalen tegen. Moet zelf eerlijk zeggen dat behalve een eeuwigdurende verkoudheid ik niet echt ziek geweest ben! dus wie weet toch een klein beetje de waarheid

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Grappig dat je dat zegt............De vk zei net nog toch tegen mij dat mijn afweer minder is...... :(
    Ik heb een wondje op mijn buik die moeilijk geneest, dat komt volgens de vk door de verminderde afweer :|
    Dus wat is waar?

@ Sannnie: volgens mijn staan in de net geplaatste lijst van friendly dat masoled en mariska 72 nog buddyzoekende zijn.

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Sannie: Je kunt Friendly of Jvtje een persoonlijk berichtje sturen met de vraag of ze je op de ik zoek een buddy lijst wil zetten!

@Hannah: mooi dat je weer bent goedgekeurd! Altijd weer een opluchting! Kan me voorstellen dat ze willen dat je goed op jezelf past, de zorg is inderdaad zwaar! Wat een energie heb jij trouwens haha! Ik ben er helemaal klaar mee!

Nou hopen dat mn auto ook niet al te duur is goedgekeurd! :)

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Anastacia: Ik heb nu twee x de buikgriep gehad en 1x flink verkouden. Blijf alleen zo moe.......... Jammer de bammer!

Dat bad klinkt ook aanlokkelijk! Ideetje voor vanavond! :)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou energie.............het moet gewoon echt gebeuren....Allemaal achterstallig werk ;)

Is je hb en ijzervoorraad gecontroleerd Anna? Ik bleef ook zo moe en mijn hb was te laag en mijn ijzervoorraad op. Nu dus verplicht aan de staaltabletten. En de moeheid wordt wel minder......

[-o< voor een niet te dure apk [-o<

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hannah ik weet ook niet wat wijsheid is hoor, mijn VK zegt ook dat de afweer minder is....

alleen de tijd zal het uitwijzen denk ik :) als we strakjes bevallen zijn dan kunnen wij er ook ovr meepraten. :)

Ik las net het verhaal van Angel4life van de april mama's die is vorige week bevallen met 25 weken van een dochtertje..
    Gelukkig maken ze het naar omstandigheden goed!
    Moest gelijk weer aan Mirjam denken :(
    bah wat een ellende toch weer...

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja ik praat ook mee met de Aprilmama's en het was best schrikken.. de kleine is 33 cm, dus nog zeer klein.. maar het blijkt een vechtertje te wezen.

Deel Deze Pagina