Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje zeg bevallen met 25 weken :confused:
    Dat zou over 3 weken zijn voor mij.........

Gelukkig dat ze het zo goed doet zeg........Tjonge wat vreselijk ook voor de ouders zeg...Die hebben nog zware tijd voor de boeg.....

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hannah: Is de laatste tijd niet meer gecontroleerd. kan dat bij de VK? Ik moet nl. volgende week weer heen. En anders een andere vraag: kan het kwaad om ijzer tabletjes of staaltabletjes te slikken?

Thanx voor het mee duimen voor de Apk.....nog steeds geen telefoon gehad dat k de auto mag ophalen grrrrrr!

@Anastacia: Apart he dat de meningen zo verdeeld zijn! Lastig want je weet dan ook niet altijd waar je aan toe bent. Las ook het verhaal van Angel! Das schrikken heej! Inderdaad das over drie weekjes! Kan het me helemaal niet voorstellen! Gelukkig voor Angel gaat het met hen wel goed! Laat die kleintjes maar mooi een tijd nog zitten blijven!

@Dolphin: Jij bent natuurlijk ook rond begin mei uitgeteld! Slim om met twee groepen mee te lezen!

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoi!
    nou hebben het huis gezien. Beneden is het allemaal netjes, maar boven moet vanalles gebeuren. Badkamer en toilet zijn klaar, maar de rest... Goed, schilderen etc doe je toch altijd en dan is het ook al aardig opgeknapt. Moeten morgen maar even contact opnemen met onze eigen makelaar omdat we ons huis nog niet kwijt zijn en we geen risico's kunnen lopen met financiering. Ff afwachten dus. Gelukkig is niet veel animo voor, dus echt haast maken is niet nodig.
    Ga nu eten opzetten, rode kool met hamburgers (bij gebrek aan gehakt). wel lekker in elk geval. Tot vanavond!
    Liefs friendly

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nee het kan geen kwaad als je die slikt.. Ik heb net weer recept van de vk meegekregen voor 4 weken. Over 4 weken moet ik weer mijn hb en ijzervoorraad laten controleren om te kijken of de pillen zijn werk doen.
    Wat je ook kunt doen is een roosvicee ferro drinken, daar gaat je ijzer ook van omhoog.
    Is jouw bloed helemaal nog niet gecontroleerd dan? :( Er wordt dan ook gekeken naar je antistoffen tegen rode hond en of je een rhesusfactor hebt....
    Balen dat je nog niks gehoord hebt....Misschien even naar de garage bellen?

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo nog 1 dagje werken en dan weer heerlijk weekend oo super
    nou ik sochtends later begin kijk in elke ochtend in bed op sbs 6 de verloskundige praktijk zo leuk!

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Friendly: Wat leuk ! Zo te horen zijn jullie heel enthousiast! Kan me voorstellen dat je niet het risico wilt lopen om straks twee huizen te betalen! Houdt ons op de hoogte!

@Hannah: Jah mn bloed is wel gecontroleerd maar dat was direct in het begin? toen was ik uhm.....6,5 week zwanger hihi! Laaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden! Zal zo de ferro gaan kopen! Is makkelijker dan de pilletjes halen!

Zal inderdaad eens achter die K## garage aanbellen......Dont mess with een hormonaal verstoorde zwangere vrouw hihi! Nou moet ik zo in het donker lopen :( (MIETJE hahaha)

@Dolphin: had even ingebroken bij de april mama's en zag dat Angel had gereageerd. Blijft spannend met 50% overlevingskans, maar zo te horen is het een vechtertje!

Liefs Anna

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona: Hoe laat begint dat dan? Wel leuk voor morgenvroeg!

8. will

will Niet meer actief

hier ook weer goed gekeurd door de vk. hb was ook laag maar nog geen probleem. ik hoefde niet eens op de weegschaal.
    ze had een beetje problemen met de hartslag die was naar mijn idee zo rustig terwijl als ik met de angelsound luister het als een razende roeland tekeer gaat. het was 120 slagen, prima dus maar heb net toch even zelf weer geluisterd en dat klonk toch echt sneller. wat ik een beetje vreemd vond is dat ze geen klop geluidje had, alleen dat zoef geluidje. maar ik heb mezelf weer gerust kunnen stellen, goh dat is ook voor het eerst, hahaha.
    ik moest wel wat rustiger aan gaan doen, heb geen idee waarom maar moest er wel om lachen omdat ze tegen mijn man zei dat ie wel wat meer huishoudelijke taken op zich kon nemen, whahaha

lafo, wat goed dat je oma goed uit de operatie is gekomen. ben jaloers hoor, een oma. ik had ook altijd zo graag een opa en oma willen hebben, ik heb ze nooit gekend. wees zuinig op d'r.

ik heb nog noooooit van het nora virus gehoord. daisy had toen ze geboren was in het amc het rs virus opgelopen, is dat hetzelfde?

jeetje wat akelig voor angel4life, pff 25 weken. een nichtje van me was bevallen met 26 weken dat is inmiddels 18 jaar geleden. wat een zorgen. hoop dat alles goed gaat met het kleintje.

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Will: Wat fijn dat je goedgekeurd bent! Luister maar goed naar de VK! (En je man ook natuurlijk!

Het nora virus wordt je volgens mij ziek en misselijk van en het RS virus is een virus op de luchtwegen toch?

Hoe is dat met je nichtje toen afgelopen Will?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

katsas ik duim voor jullie mee dat die het heeft gehaald!

anna mischien een mooie meisjesnaam jade? is er populair hier en is makkelijk in het engels uit te spreken

will hoop voor je dat het niet de suiker is maar een bactierie zoals die vervelende buikgriep die hier nog steeds heerst ! succes

lafo meid goed heb je deraan gedaan om de dokter te bellen ik heb niet de dokter gebeld maar rechtstreeks de VK die hebben een pysjopraktijk erbii in en die verwees me gelijk door omdat ze dacht aan BI en dat was het ook
    ik denk aan jouw klachten te horen dat jij het ook heb en ik werk nou 2 uur minder per dag werk er ook maar 5 dus hou nog heel weinig over maar vindt het veeeeel beter zo!minder pijn en minder moe

ja ik lees ook altijd mee met de april mamas en schrok van het bericht van angel4live maar gelukkig gaat het goed! je moet er toch niet aan denken! zo klein! je schrikt je helemaal rot
    ik hoop dat de kleine het haalt het is een vechtertje

friendly klinkt goed en nou hopen dat jullie huis snel is verkocht als jullie het willen doen succes meid

anna hoop dat de schade meevalt je weet het nooit die achterlijke bedragen en dan denk je waarvan dan? en in 1x is je auto geen daalder meer waardt mankeert ervan alles aan maar kan ook meevallen
    merk dat ik je lekker veel moed aanpraat zo;) solly

en het begint om 8.15 uur tot 9.15 uur echt heel leuk eidenlijk weer bevallingen op tv vindt het altijd zo intressant om te zien had ik als kind zijnde al mischien heb ik me roeping wel misgelopen?
    me man heeft ook meegekeken vanmorgen zo leuk!

will fijn dat alles in orde was! 120 slagen ze zeggen hoe lager het klopt des te meer het een jongen is ! meestal bij een snelle hartslag zeggen ze een meid
    ik heb zeker wel gelijk je krijgt echt een jongen ! haha ben benieuwd wanneer gaan ze kijken naar het geslacht of wou jij het ook niet weten? weet het niet meer

zo alles bijgelezen en gereageerd ! GOED HE
    ga eten koken heb hongerrrr
    toedels!

11. will

will Niet meer actief

anna, met dat nichtje is alles heel goed gegaan. ik zat net even te rekenen, ze wordt in maart 19 jaar, ze studeerd en doet alles wat een ander ook doet.
    het heeft wel even geduurd voordat de kleine toen naar huis mocht. net na de bevalling leek alles goed maar ze kreeg een hersenbloeding (schijnt heel normaal te zijn bij vroeggeboorte)daarom heeft het allemaal wat langer geduurd. als ik het goed heb mocht ze 4 maanden later naar huis, weet ik niet zeker meer.'

fiona, ik wilde het juist wel weten maar ze kon het niet wat het word. moet die echo nog in mijn album zetten misschien dat 1 van jullie er wat in ziet, ik zie er helemaal niets in. ik zie alleen maar een vlek.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooja dat was het sorry dementie slaat weer toe
    nou zet die echo er dan in kan ik eens kijken! ben benieuwd of ik wat in die vlek zie? haha

oo heb echt honger ben al dagen zo hongerig net als in het begin van me zwschap dat weeige gevoel its back! alleen wordt nou gelukkig niet meer misselijk ervan

wat gaat het hard he morgen alweer 19 weken van 13 tot 19 weken is zo hard gegaan
    ik kan niet wachten dat we met het kamertje aan de slag gaan
    de 18de komt me kast en dan is dat kamertje al leeg dan verfje en behangen en dan vloerbedekking en dan wachten op 28 feb dan komen ze me kamertj leveren oo ben zo benieuwd

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee zeg, was ook de goden verzoeken zeggen dat ik nergens last van heb. Ben niet echt lekker, kreeg m'n avondeten niet naar binnen, heb net ff een tijdje op de wc gezeten en ben van achteren het een en ander kwijt, dat lucht wel iets op. Hopelijk trekt het weer weg.

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ons ukkie: misschien ook buikgriep?

Will: nou plaats die echo eens, wie weet kunnen wij er wat van maken....
    Norovirus is een virus wat buikgriep veroorzaakt, aanverwant aan het rotavirus....

Fiona: vind de tijd ook echt vliegen...Zeker toen de vk zei dat nog een keer om de 4 weken moet en na de volgende controle al om de 3 weken :confused: Kook ze en eetsmakelijk!

Zo heb hier net 4 wasmanden weggevouwen, bedden opgemaakt.......Heb mijn best wel weer gedaan voor vandaag zeg ik zo....
    En nu met de beentjes op de bank...Manlief belde net dat hij nog probleem moest oplossen op zijn werk dus wordt een latertje...Denk dat ie niet voor 8 uur thuis is........

15. will

will Niet meer actief

rota virus dat was het wat daisy had, hoe hom ik nou weer aan dat andere. ik haal van alles door elkaar. zat al te denken ze had niets aan d'r luchtwegen, ze liep van onder en boven leeg.

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

Heb heerlijk gegeten. Volgens mij krijg ik echt met de dag meer honger, en lust ook echt alles. Ach, mag nog wel wat groeien dus geeft niks :D
    Net de kerstboom afgetuigd en opgeruimd, was ik nog niet aan toe gekomen. Nu hebben we echt zo'n lege plek weer in de kamer. Morgen ff zuigen en dweilen en dan maar ff schuiven.
    Nog ff over het huis, het is een huis op de groei zeg maar, 4 slaapkamers (ok, ze zijn niet echt groot) en de badkamer is echt klein, maar in een leuke buurt met veel jonge gezinnen. De hele wijk wordt opgeknapt, alle oudere straten zijn gesloopt en daar staat nieuwbouw. Enige nadeel is dat er weinig parkeergelegenheid is. Je kunt de auto ook niet op je eigen stukje kwijt, soms moet je hem een hofje verder kwijt. Ben dus wel enthousiast, maar goed, we moeten dus voorlopig afwachten hoe het loopt met de financiering.

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Spannend Friendly!Klinkt goed hoor........

Will: rota was vroeger de grootste veroorzaker van buikgriep, tegenwoordig is dat noro......

Oh heb nieuwe buikfoto's van vandaag...Maak elke 2 weken een foto nu.
    Zal ze zo in mijn album plaatsen.

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik ben het helemaal met jullie eens, de eerste 11 week gingen zoooo langzaam en nu vliegt de tijd echt. Kan er niet tegen kijken en er is alweer een week om.
    Ukkie komt nu ineens in beweging, heb hem vandaag verder nog nauwelijks vernomen.
    Kijken er nog meer van jullie naar wie is de mol? Vandaag begint de nieuwe reeks...

TV tip voor de mensen die het interessant vinden: Vanavond 22.40-23.55 op ned 2 komt een programma over neonatologie (een andere als de serie die er laatst op was) ik heb de dvd recorder ingesteld, want het is mij veel te laat maar vind het wel erg interessant. Morgen dus maar even kijken...

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Mooie buik hannah! Ben nu wel een beetje blij dat ik geen foto's kan plaatsen want mijn buik is niet eens de helft van die van jou (okee, heb nog 3 week om in te halen, maar dat zal denk ik niet lukken)
    Klim nu nog even bij mn mannetje op de bank (die wil natuurlijk een actiefilm kijken en ik niet, dus dan verhuis ik weer naar de slaapkamer na de koffie.

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Bedankt voor je complimentje....Ben er ook echt trots op!
    Maar ieder buikje is anders, dus jij ook lekker trots op zijn hoor....
    En gewoon ook jouw foto's plaatsen....

Deel Deze Pagina