Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje wat is het hier rustig vanavond..............

Iedereen vroeg naar bed?

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zoo hier weer een heerlijk dagje gewerkt..van half 8 tot half 6 en ben nu op de 4 kids van mijn nicht aan het passen..de 2 oudsten zitten lekker achter de nintendo wii...Nog even en dan kunnen ze op bed..

@ Anna wat vind je van Isa?

@ Will...wat vervelend zeg van je dochter..hopelijk kom je snel te weten wat het is zodat je er wat aan kan doen.

@ Nazli, fijn zeg zo'n bus shauffeur gewoon een klacht indienen..

@ Lafo, gelukkig is alles goed met je oma, maar minder dat je weer last hebt van die pijnen...40 uur is inderdaad ook erg veel zeg...Hopelijk mag je minder gaan werken en worden de pijnen minder.
    \
    ohh een bad nemen heerlijk...helaas hebben we geen bad meer:( Mijn ouders vonden het niet meer nodig en hebben in de nieuwe badkamer gekozen om geen bad te nemen...dom dom dom..

Goh met 25 weken..dat is voor mij over 2 weken..moet er niet aan denken joh..nog zo klein en pril...gelukkig maken ze het allebei goed..

mijn beeb had een hartslag van 160 slagen en het is toch echt een jongen:D Een snelle hartslag voor een jongen zei ze..

@ Hannah wat een mooie buik zeg..mijn buik is bijna net zo groot:)

Ohh ik was deze maand 4 kilo aangekomen...schrok me dood zeg..:O
    in totaal al 9 kilo...het zit volegns mij echt alleen maar aan mijn buik, maar 9 kilo, voor een vrouwtje van 1.63...pffff

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Nee hoor ik ben niet naar bed:D
    Net mijn neefje van 4 jaar bijna 5 in slaap naar boven getild..viel dat even vies tegen zeg..pff..maar hij ligt veilig in zijn bedje:)

las net iets over een programma over neonathologie..weet niet hoe je het schrijft..ga ik zeker even kijken als ik nog niet slaap hihi...

mijn neefjes 2ling..zijn met 34 weken geboren...en lagen ook in coeveuse enzo...
    echt een wonder hoe ze zulke kleine mensjes in leven kunnen houden..ben iedere dag in het ziekenhuis geweest en je zag ze gewoon iedere dag sterker worden zo'n wonder om te zien:)

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Lig ook nog niet in bed hoor, maar goed tv kijken en computeren gaat hier nogsteeds niet samen...

Hannah: als mijn pc goed zou werken had ik de foto's ook wel geplaatst hoor, het lukt alleen niet. Zodra het mogelijk is dan zet ik ze er gelijk op. :D

Ga nog een sinaasappel eten en lekker een broodje met knakworst (lekker warm) en dan in bed.

Welterusten voor straks ;)

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    hmm een broodje knakworst...klinkt erg lekker..
    zo maar eens even kijken wat hier in huis is:D

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier is genoeg in huis....

Ben alleen de hele dag al misselijk en kokhalsneigingen....blegh..
    Ga zo lekker mn bedje in...
    Dus welterusten en tot morgen!

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ohh dat is minder..duik maar snel je bedje in:)

SLaap lekker

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dat programma over neonatologie schijnt wel heftig te zijn... (gehoord via vereniging voor ouders van couveuse kindjes)
    En je hoeft het niet op te nemen, hebben ze uitzending gemist voor uitgevonden :D

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    ohh ik ben nu nog wakker dus over een half uur ook nog wel..als het te erg is zappen we gewoon weg

10. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

@ Lafo: gelukkig zeg dat de operatie van je oma zo goed is verlopen!

@ Friendly: dat klinkt goed hoor dat huis, spannend!

@ Will: jeetje, arme Dais, en gaat het een beetje snel over of weten ze dat niet?

Mijn mannetje is trouwens door de test! Goed he! Van de 34 waren er maar 8 door, dus ben best trots op hem! weer een stapje dichterbij zijn droombaan!

11. KatSas

KatSas Bekend lid

ik gooi trouwens net maar ff wat knakworst in de pan, whahaha, jullie schuld!

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    ohhh maak je er ook 1 voor mij:p

13. KatSas

KatSas Bekend lid

grijns zijn van die cocktailworstjes, zitten er wel 30 in, kom maar halen!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ikke ook! katsas en gefeli
    ik heb ned 2 op staan maar zie niet veel boeiends tot nu toe heb hem er net op staan

nou hier was de baby vroeg in de avond wel ff actief maar nou weer lekker rustig
    me mama was er net en die heeft me ruim een week niet gezien ze zei jeetje wat ben je gegroeid meid! grijns ikke

ik ben zelf 1.64m en woog voor de zw iets van 62 a 63 kg en nu weeg ik 69! shock shock

nou meiden lekker rustig hiero! o zie wat zielige beelden ik ga zappen kan ik niet tegen!

15. KatSas

KatSas Bekend lid

lekker he, als de beeb actief is, ik ga helemaal niet kijken naar dat programma, ik ga dan toch weer huilen, mijn hormonsters zijn echt vreselijk bezig de laatste dagen

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja ik ga morgen lekker op sbs 6 wakker worden met een kop thee en allerlei bevallingen tot nu toe zag ik alleen nog makkelijke bevallingen zo 1 die iedereen wel wilt

ga slapen heb steeds last van slijm bij me neus keel moet elke keer vies roggelen bleeeh heb het al een tijdje is me neus eindelijk weer open heb ik dit weer

sorry voor de ranzige details maar MOEST het ff met jullie delen;)

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja nog ff hannah wat een mooie buik heb je al meid! echt super kan me voorstellen dat je daar storts op bent ik maak er morgen weer 1 kan ik kijken of je verschil zit met een week daarvoor
    weet het dat je meer ziet als er 2 weken tussen zit maar goed we zullen zien ! xxx

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kom ook nogal hard bij... schrik me elke keer de pleuris als ik op de weegschaal sta. Nou ja... maar niet teveel bij nadenken.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kom ook nogal hard bij... schrik me elke keer de pleuris als ik op de weegschaal sta. Nou ja... maar niet teveel bij nadenken.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben ook 1.63 en woog voor de zwangerschap rond de 56kg. Volgens mij zit ik nu op 61kg. Gaat best hard vind ik zelf... maar heb me maar voorgenomen me er niet te druk om te maken, het helpt toch niet.

Deel Deze Pagina