Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Er wordt behoorlijk verbouwd van binnen, het kietelt. Grappig hoor!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik voel de kleiene helememaal niet zo vaak eigenlijk...als ik soms jullie verhalen lees denk ik wel eens dat ik een beetje achter loop !

Vanavond heeft mijn mannetje de kerstboom opgeruimd, staat ook weer een stuk netter in de kamer.

Verder nog steeds hoofdpijn, voel me niet echt lekker . Ik hoop dat het morgen beter is want ik moet werken. daarna lekker 4 dagen vrij!

Verder
    @friendly ben benieuwd hoe het met het huisje verder gaat!

wat het aankomen betreft, ik ben nu zon 4 kilo aangekomen denk ik ik woog iets van 63 voor de zwangerschap en nu 67 .,.. best genoeg want ik ben maar 1.61!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben dus vanmiddag bij de dokter geweest, zat daar trouwens een uur te wachten, ze waren me vergeten gggrrrrrrrrr :x :x :x

Idd Fiona BI, de dokter hoorde m'n verhaal aan en heeft op die drukpunten gevoeld en zei gelijk je gaat maar lekker halve dagen werken en fysiotherapie. Ik ben best opgelucht. Ik moet nu zsm een afspraak maken bij de bedrijfsarts en dan alles in werking zetten.
    Dus ipv van 40 uur per week 20 :confused:
    Dat zal moeten helpen.

Jeetje met 25 weken bevallen, ik moet er niet aan denken, maar wat een kranige baby zeg!

Ik wilde nog op een aantal dingen reageren.....oh ja idd meiden het norovirus is niet zo schadelijk volgens de dokter dus ben ook net langs geweest bij m'n oma, ze was zo versufd dat ze me bijna niet meer herkende, maar ben blij haar gezien te hebben.

@ Will ben ook erg zuinig op oma, ben blij dat ze er nog is en lijkt me vervelend dat je nooit je opa en oma gekend hebt, ik heb hele fijne herinneringen aan m'n opa en oma en mis m'n opa (al 5 jaar dood) nog iedere dag.

Morgenochtend om 08.45 heb ik m'n twintig weken echo hiep hoi, en wat denken jullie? Ik denk zelf een jochie dus..........laat jullie het snel weten.

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Lafo, gelukkig hebben ze een oorzaak..was eigenlijk al een klein beetje bekent..lekker dat je nu halve dagen mag werken en ik hoop ook snel dat de pijnen minder worden voor je:)

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Fiona lekker snot en roggel verhaal zeg haha:p

Ik net dat programma gezien...gedsie zeg..wel even wat traantjes weg gepinkt..bah..maar niet te veel over na denken...

wanneer zijn die bevallingsverhalen op sbs erop dan?

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Anoesj dank je wel, over die bevallingsverhalen ik zag net dat Fiona schreef 08.15 t/m 09.15 op SBS 6 's ochtends!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Ik kan jullie niet meer bijhouden zo met dat klussn de hele dag.. haha kan alleen sochtends ff lezen en dan iedere keer meer dan 10 pagina's hahahah!

@Lafo, fijn dat je oma het goed maakt! En lekker dat je minder kan gaan werken.. lekker rustig aan doen!Succes met de echo!

@Wil, hoe is het met je meisje? Ik hoop dat het goed met haar gaat!

@Fiona, hier ook strontverkouden, niesen hoesten enzo enzo.. ook erg veel hoofdpijn... beetje jammer! Maar ja.. komt goed!

Ik ben al zes kilo aangekomen, en ben al te zwaar.. maar ja.. het is voor goed doel en ik hoop dat de bv meehelpt aan sneller in figuur komen!

Ik zie ook best tegen de bevalling op.. hoop gewoon dat het meevalt,.. we zien wel! Het moet er toch uit :( hihihi...

Ukkie is hier ook volop druk, de hele dag! Ik word trouwens ook helemaal gek van de rugpijn... niet normaal.. onderin mn rug en ga er gewoon schuin van lopen! Het trekt echt helemaal mn linkerbeen in....

Vandaag weer verder met spullen kopen en dan thuis verder inpakken.... moet ook gebeuren he.. volgende week zondag gaan we al over!

Ik had ook over Angel4life gelezen bij de lounge.. gelukkig maar dat de kleine het goed doet! Je moet er niet aan denken he, moet je het weken en weken zonder je kleintje thuis doen.. vreselijk! Hopen dat alles goed afloopt!

Nou hele fijne dag allemaal meiden en spreek jullie morgenochtend of vanmiddag weer.. dagje thuis dus spiek af en toe wel ff hahahahah...

Xxx

8. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Zoooo daar zijn we weer!
    Ik ga eens even goed me best doen om bij te lezen maar alles gaat me niet lukken. dus ik ga de laatste 8 pagina's doen.

mama van Samia welkom! gezellig en gefeli met je mannetje.
    Sannieee gefeli met je meid, super hoor.
    Gina82 heftig hoor nu midden in een verhuizing. trek je t wel allemaal?
    Sangerdjan, spannend nog even geduld. Maagzuur heb ik ook wel last van. heel irritant.
    Fiona klinkt als een gezellig huisje wat je hebt. wij hebben ook een kleine tuin. zou zeker wel meer willen. wie weet in de toekomst.
    Onsukkie, te gek hoor dat je de kleine zo lekker voelt. We komen met ze alle elke keer weer in een nieuwe fase. echt heel leuk.
    Dolphin, irritant lijkt me dat bandenpijn. succes ermee
    Will hoest met je meisje?
    Anna haha ik vond ook een naam van de hond van Onsukkie erg leuk! Grappig zeg.
    Hannah, aparte namen. leuk hoor om straks te weten van iedereen wat het geworden is. Ben zelf ook erug blij met onze namen.
    Lafo jeetje het zit je niet mee zeg, veel sterkte
    (hmm 8 pagina's is best veel)
    Anastacia, sinds ik zwanger ben lig ik echt veel in bad. heerlijk!
    Friendly spannend hoor. Zijn nog al niet beslissingen zeg. Verhuizen is toch wel heftig allemaal
    Hannah mooi buikje hoor!
    Friendly jaaa wie is de mol! we hebben er weer lekker voor gezeten gister. leuk hoor. heb het programma ook een stukje gekeken over die kleintjes. maar moest zo huilen toen dat kleintje van 26 weken het niet redde. Maar af gezet.
    Anoesj, druk avondje met die kleintjes. 9 kilo, vind ik gewoon hoor. Maar ik ben er denk ik al 11 aangekomen. hihi
    katsas gefeli met je man! beter hoor.
    Anastacia hoop dat je je weer wat beter voelt!
    lafo, balen dat het moet maar wel goed hoor, jij en de kleine zijn het belangrijkst nu. en en en?
    we zijn benieuwd wat het is!
    Gina succes weer vandaag.

Zooo heb het gered, half uur over gedaan en niet heel uitgebreid. maar ik ga nu alles weer een beetje bij houden.
    Ik voel me goed verder. voel de kleine heel goed, vooral als ik op bed lig. we zijn lekker bezig met de kamer. Echt leuk om daar mee bezig te zijn. wel allemaal laten zien he hoe het word. ben echt benieuwd. Net als alle namen, vind ik ook zo leuk.
    Nou nog een dagje werken en dan weer lekker weekend.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ik ben weer terug meiden, alles is goed gelukkig!

Baby is kerngezond!

En weet je wat het geworden is..............een meid!

Hahaha wie had dat gedacht ik niet in ieder geval!

Ben echt dolblij!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen meiden zit ff aan een bakje thee met een broodje bij te komen moet zo richting work!
    bijna weekend vandaag 19 weekies nog 1 weekje en dan al op de helft!
    ik lag in bed vanmorgen en de baby schopte elke keer zo leuk! het wordt stelkens wat harder de schopjes! ben in de wolken
    nou ga ff snel lezen en vanmiddag zal ik ff niet zon ego berichtje zenden;)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heey lafo gefelcitteerd met jullie prinses!
    wat leuk haha ff omschakkelen?! ik denk van mezelf nog steeds een jongen maar begin steeds meer te twijfelen
    wat fijna dat alles in orde was met de baby

ik heb de zelfde symptomen als jij dus dacht al aan BI wat lekker dat je nu halve dagen mag gaan werken
    bij mij is er heel geen bedrijfarts aan te pas gekomen? het is gewoon zo geregeld met het hoofdkantoor en me manger werk voor 60%

gina doe je rustig aan meisie ik ben een BI expert geworden onderhand en die uitstraling naar je been lijkt op op BI volgens mij hebben heel veel zwangere vrouwen er last van zonder dat ze het weten wat het precies is
    ff je rust houden ook al zou dat nou moeilijk gaan!

okay moet naar me werk heb niet echt zin maar dat heb ik nooit ook niet fijn om zo naar je werk te gaan eigelijk mischien moet ik na me verlof een serieus aan iets anders denken ... weet niet of ik dit wil blijven doen de catering is zwaar hoor en doe het nou 8 jaar en ik ben het zat aant worden nou ik ga doeiiii

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    lafo te gek een meid! super gefeliciteerd.

Fiona werkse, inderdaad niet leuk als je met tegenzin naar je werk gaat.

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoi!

Lafo gefeliciteerd met je meisje! Dus ook jij even in de omschakeling... :D
    Heb hier met mn halfslaapdronken hoofd met de makelaar afgesproken om ons huis behoorlijk in prijs te laten zakken. Er is hier nogal veel concurrentie en we hebben natuurlijk een 'beetje' haast. (nou ja, zie me hier nog niet met de baby zitten dus dat beetje is een beetje zacht uitgedrukt) Volgende week hebben we een uitgebreid gesprek. We moeten toch wat, want zolang we niet verkopen kunnen we niks weer kopen.
    Zo maar eens beginnen met de boel hier netjes te maken.

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Had trouwens nog een stunt. Zou een blik boontjes open draaien (sosm heb ik ongeloofelijk veel zin in die lekkere zachte boontjes waar je op kunt zuigen, dus dan een blik) maar wat doet deze muts... die draait een blik bruine bonen open! Vanavond dus stampot bruine bonen voor nood, had al vlees uit de vriezer gehaald dus helaas dit keer geen speklap, maar gewoon vlees. mannetje moest er gelukkig ook om lachen. Nou ja, we krijgen in elk geval wat te eten...
    Ga nu echt ff wat doen...

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Wat hebben jullie het tot laat volgehouden gisterenavond!

@Anastacia: Hoop dat je hoofdpijn een beetje is afgezakt!

@Lafo: Wat schandalig dat ze je zijn vergeten gisteren! Maar gelukkig mag je nu halve dagen gaan werken! Beter! En lees onderaan de pagina dat jullie een meid krijgen! Helemaal leuk en gefeli! Mooi dat ook deze echo weer helemaal goed is!

@Gina: Klinkt goed bij jou....rugpijn en zo verkouden! Pas je een beetje goed op jezelf? :)Wat een heerlijk vooruitzicht om straks lekker in je huissie te zitten!

@Hupse: Vertel vertel vertel welke naam? hihhi:)
    Had je mn PB goed terug gehad trouwens?

@Fiona: Werkse ook van mij! Laatste dag van de week! en volgende week heb je al je echo! Komt wel lekker dichtbij nu he?

Hier lekker uitgeslapen. Nah ja lekker....... gisteravond overvallen door de hormonsters..... bah! BEgon al met een telefoontje van mn moeder waardoor ik ging steigeren en daarna was manlief aan de beurt! Zo zielig! Voel me dan zo'n heks en denk waarom doe je nou zo? En dan voel ik me schuldig tegenover de baby omdat die de emoties van de moeder mee krijgt! Ik ben bang dat de baby er straks niet uit wil komen met zo'n moeder hihi Daarna gedouched en op bed en in bed was de kleine zo hart aan het schoppen, echt zo leuk! En toen voelde ik me ook drect weer een stuk beter! :) :) :) Alleen jammer dat paps het nog niet kon voelen maar in dit tempo zal dat niet lang meer duren!

Zo , goedemorgen haha!

Liefs Anna

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Friendly: Lekker stampot! haha......lachen! Het zal er wel om smaken denk je niet? LOL

Spannend met je huisje hoor! Hoop voor jullie dat jullie eigen straks snel verkocht is!

17. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Haha nee Anna dat hou ik nog een paar maandjes voor me!
    Ja heb je pb ontvangen hoor buddy.
    Ja af en toe zijn ze echt vreselijk die hormonen.
    Ik merk het ook echt aan mezelf. zeg ook heel vaak sorry tegen me vent.
    Heb trouwens echt moeite met me hond. ben altijd zo gek met dr maar nu is t net of een schijt aan me heeft. luisterd niet, eet van straat. En dan word ik zo boos dat ik haast sta te koken op straat! en dan denk ik ook altijd, rustig blijven voor die kleine!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bedankt meiden voor de felicitaties ben ook erg blij en het is zeker een omschakeling, heb gelijk zin om allerlei roze jurkjes te kopen :)

@ Fiona zo zie je maar weer dat wat je denkt niet altijd zo is, dus een meisje kan altijd nog ;)
    Met tegenzin naar je werk meid is echt klote, heb ik ook een poosje gehad. Idd tijd om hierna wat anders te gaan doen!

@ Friendly ons huis staat al bijna een jaar te koop en we wonen al in ons nieuwe huis, vind het echt vreselijk die dubbele lasten en hoop zo dat voordat de beeb er is dat het dan eindelijk verkocht raakt.
    Wij zijn een keertje 10000 Euro gezakt meer kan ik niet, ik hoop dat we uiteindelijk quite draaien. Maar het is een zware last op onze schouders :(

Heb ook net de arbo arts gebeld en krijg een oproep wanneer ik langs kan komen, zal wel weer even duren.
    Heb ook net m'n collega gebeld dat ik vanaf maandag halve dagen ga werken op aanraden van de huisarts.
    We zien het allemaal wel weer.

Tot straks

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Goedemorgen dames,

Ben ook best wel veel aangekomen, 6 kilo tot nu toe, ik hoop dat het niet meer wordt.

s´nachts bij het plassen had ik zo´n soort pijn bij me onderbuik. Heeft iemand dit wel is gehad, is het normaal.

Moet vanmiddag een testje doen voor callcenter werk. Nu ga ik douchen.

Tot zo,

Groetjes Nazli

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hupse: Lekker die hormonen! Zit nog steeds hier achter de pc met van die huilogen, Van die vermoeiede ogen waardoor je zo lekker gaat turen naar je scherm! straks maar ff lekker douchen en een beetje make up en dan ben ik er wel weer hihi :)

Hou je naam maar lekker voor je! We lopen aardig gelijk! Maar je woont niet in de buurt he? hahaha!

@Lafo: Ben je al naar de winkel? haha! Leuk hoor een meid! Was gisteren nog in de preanatal en daar zag ik zo'n schattig vestje! Toen zei ik jammer dat we het niet weten anders had ik hem meegenomen! Nu kan de koopverslaving nog een aantal maandjes worden uitgesteld haha! Denk dat als de kleine er is ik ook helemaal los ga zowel voor een knulletje als een meid!

Het lijkt me vreselijk om zo in spanning te zitten met je huis! Bah! Hopelijk zijn jullie hem nu snel kwijt!

Deel Deze Pagina