Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Over die Kilo's gesproken! Met die kilo's van jullie durf ik bijna niet te vertellen dat ik al wel 12 kilo ben aangekomen nu! :(

Afscheid van maatje 38 al naar 40/42 aaaaaaaaaaaaaaah haha

Ik wijt het gros aan het stoppen met roken! En.....Ik ben nu gestopt met op de weegschaal staan en hoop dat straks ook door de BV de nodige kilo's weer verdwijnen!

Moest wel lachen want ik heb een boekje en daar staat voor week 22 dat je je waarschijnlijk sexier dan ooit voelt ! Uhmmmmmmmm NOT! Het enige wat aantrekkelijker is is de omvang van mn borsten haha!

2. will

will Niet meer actief

even een vluggertje, veel te druk.

ik ben er vanochtend achter gekomen wat daisy mankeerd. ik ging dus om 4 uur plassen en wie kom ik tegen in de kamer, daisy. zit daar dus heerlijk met de t.v. aan te spelen. normaal komen wij om 6 uur uit bed en dan gaan we gelijk ontbijten. nu is het vakantie dus wij komen ook wat later uit bed (veel later) . ze zit dus op ons te wachten om te gaan eten, ze neemt dus helemaal niets. kind heeft gewoon honger. blijkt dat ze gewoon altijd rond 4 uur uit bed is en gaat spelen. zegt ze nog doodleuk, ik heb je al is eerder in de kamer gezien maar toen ben ik op de bank onder een kleedje gaan liggen, goed he want jij zag me niet. wat een drol

reageer vanmiddag wel verder.

lafo, ik heb wel gedacht dat jij een meisje zou krijgen. dat begon eigenlijk al gelijk toen je met dat onderzoekje begon naar misselijker bij een jongen of een meisje, haha

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Oh Will wat een bak! Gelukkig is er niets aan de hand!

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    morgen meiden,net eerst maar eens 15 pagina`s bij gelezen.wat is er weer veel geschreven meiden!

gisteravond ook dat programma gezien over te vroeg geboren baby`s erg he...ik heb wel traantjes weg moeten vegen. :(

komen bevallingsverhalen er elke dag voor?

ben lang niet fit daarom ben ik ook niet online geweest heb steeds barstende hoofdpijn en ebn vet verkouden zit helemaal vol denk dat die hoofd pijn daar ook van komt :( gelukkig is mijn mannetje nog vrij deze week en kon ik`s`middags ff lekker op bed.vanmiddag maar weer ff :(
    ik hoop neit dat dit nog lang gaat duren want ik word er niet blij van :(
    wij zijn er nog niet helemaal uit met de namen.... :rolleyes: vooral jongensnaam niet..
    meiden ik ga pleite ik kom hoop ik vanavond nog wel ff terug als ik fit ben tenminste

5. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo meiden,

na bijna 2 maanden weggeweest te zijn, ik kon om onverklaarbare redenen niet op de site komen! ben ik weer terug! hehehe eindelijk ik heb het kletsen hiero echt wel gemist.

om een beetje op de hoogte te blijven van wat er is gebeurd heb ik wat pagina's terug gelezen maar jah jullie kwebbeelen over zoo veel dingen tegelijk ik kan daar bijna niet op inspringen.

met mijn zwangerschap gaat alles voorspoedig we zijn nu 22 weken en lekker rond.
    we hebben de 24e een echo van een uur gehad om te kijken of onze tweeling aan het TTS syndroom lijden. ( Twin to Twin transfusie Syndroom) en gelukkig waren de uitslagen positief, allebei zitten op een normale groei en hun buikjes zijn ook kwa omvang gelijk aan elkaar. het vruchtwater rond beiden is ook goed.
    dat is wel een hel opluchting, ik heb daar me eigen toch echt wel druk om gemaakt. maar de Gyn hft er wel bij gzegt dat TTS nog steeds kan gaan uiten alleen mocht dat gbeuren na de 25e week dan gaan ze bekijken of ze de twee gaan halen.. maaar we gaan ervan uit dat het allemaal goed gaat en TTS niet gaat uiten.

om in te haken op het kilo geval dan mag ik zeker niet klagen...
    ik begon in het ziekenhuis op 80 kilo ( s'middags, net gegeten en kleding aan) thuis was ik 77 kilo en zit nu in het ziekenhuis op de 84,6 kilo. dus maar 4,6 kilo in 22 weken. bij mijn eerste was ik nu al meer dan 12 kilo aangekomen. het gaat dus erg goed hiero..

liefs dionne

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Nazli die klachten heb/had ik dus ook en dat had uiteindelijk te maken met mijn bekken :(

@ Anna nou m'n hart is er goed voor om naar de winkel te rennen alleen m'n portemonnee denk ik niet ;)

@ Will moet altijd om je lachen, jij met je verhalen en ik met m'n domme onderzoekjes, je was het niet vergeten :) :oops:
    Zo zie je maar ik doe niet meer mee met die bakerpraatjes ;)

Oh ja sexy nou idd Anna dat is echt het laatste wat ik me nu voel als ik in de spiegel kijk lijkbleek met pukkels en dikke wallen en niet te vergeten ook hier al 7 kilo aangekomen :oops:

7. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Hey!
    Ook ik ben hier al een tijdje niet meer geweest...
    Maar jee... als ik jullie foto's zie van jullie buik en hoeveel kilo's er al zijn bijgekomen! :confused: :confused:
    Ik heb nog maar een klein beetje buik en slechts 3 kilo bijgekomen. Ik voel ons dropje al wel veel bewegen! M'n man heeft h'm zelfs ook al gevoeld... Das echt zo zaaaallliggggg!

Ik vind de tijd ook erg vlug gaan zeg! ik zit al bijna halverwege! Ik kijk erg uit naar mei!

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo heb heel goed gezogen, verbaas me soms hoe lang je daarmee bezig kunt zijn in zo'n klein huisje. Maar goed, alles is weer netjes. Vanmiddag maar eens aan de boekhouding, das ook een beetje achterstallig...
    Lafo: wij kunnen dubbele lasten dus echt niet aan, we redden het nu allemaal net, dus we moeten echt eerst verkopen. Ons huis staat nog niet zo lang te koop, maar er komt ineens veel te koop in de buurt (we hebben de pech dat veel mensen hun huur stopzetten en dat wordt ook verkocht) dus ineens hebben we veel concurrentie.
    Follieke en Dionne: welkom terug!
    Nazli: ik heb dat ook wel eens 's nachts. DFenk dat er dan toch iets te veel druk tegelijk van de blaas af komt wat dan gevoelig is (tenminste zo voelt het een beetje) zal wel niks verontrustends zijn in elk geval.
    Ga ff eten en dan boodschappen doen. Later!

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Eens even kijken wat ik onthouden heb.......

:idea: Lafo: een Meisje!!!
    Gefeliciteerd en fijn dat alles goed was.
    Belachelijk dat ze je vergeten waren maar fijn dat de huisarts je serieus neemt en dat je halve dagen gaat werken...Lijkt me niet fijn twee huizen, hoop ook dat voor de kleine er is je huis verkocht is.
    :idea: Will: die Daisy toch....Gelukkig is er dus niks aan de hand....
    :idea: Anna: die hormonsters toch....Maar gelukkig hebben we dr allemaal last van en je ukkie zal daardoor echt niet minder van zijn mama houden hoor...Hoe is het eigenlijk met je auto?
    :idea: Dionne: gelukkig tot nu toe alles goed met de tweeling. Hoop dat het zo blijft.
    :idea: eerlijkbeertje: beterschap.
    :idea: Nazli: succes voor je testje bij het callcenter. Ook jouw klachten klinken als BI...
    :idea: Hupse: de hond reageert misschien zo op je zwangerschap...Dieren kunnen gekke dingen doen. Onze 3 poezen zijn zo vreselijk aanhankelijk sinds ik zwanger ben...Heb echt honing aan mijn reet. :)
    :idea: Friendly hoop dat zakken in prijs zorgt voor verkoop van jullie huisje [-o<

Wat kilo's aankomen betreft....Hier tot nu toe 2 kilo aangekomen....Maar goed ben al niet de slankste dus vind dat niet zo erg. Heb nog dezelfde kledingmaat alleen dan positie...Ook echt alleen mijn buik is gegroeid en verder niet.

Heb ook maar eens mijn kledingkast onder handen genomen...Heel veel oude kleding weggedaan, alle zomerspullen opgeruimd....
    Zo er is nu ruimte voor iets nieuws :)

Hier vanacht weer zo'n woelnacht...Echt niks ligt lekker...Ben vaak wakker 's nachts...Het leuke is wel dat als ik wakker wordt die kleine superdruk van binnen is. Dan kan ik nauwelijks nog in slaap komen, zo ben ik er van aan het genieten....

Sexy........nee dat voel ik me ook niet echt. Kijk elke keer met verbazing in de spiegel naar die groeiende buik....Manlief vind me daarentegen wel erg sexy :oops:

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Vergeet ik Katsas nog.............

Meid helemaal super dat je man door de keuring heen is....Feestje :({|= :thumup:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook niet sexy hoor. Met kleren aan vind ik dat buikje wel erg schattig, maar als ik dan in m'n nakie voor de spiegel sta dan heb ik me toch in ene een paar billen gekregen. En die buik gaat wel, maar als je dan van de zijkant kijkt heb ik helemaal geen taille meer. En dan voel ik me echt een varken!

Maar ook mijn man is helemaal lyrisch, vind het prachtig! (had ie zelf ook niet verwacht)

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Overigens is bloot het buikje ook schattig... dat dan wel!

13. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemiddag!

@ Fiona: ieuwwwwwww, grijns , lastig he als je zo verstopt zit! Ik heb vanmorgen ook naar de vk-praktijk gekeken, dat is echt leuk! Is dat er elke vrijdagmorgen op dan?

@ Lafo: heel goed dat je dus naar de dokter bent gegaan! Stuk rustiger, 20 uur werken! Ik ben benieuwd naar je echo! En een meid! Wat leuk!
    "Lafo thinks pink :D "

@ Anna: gruwelijk he die hormonsters! Grijns, hier uit het zich vooral in diepe dalen en hoge toppen qua emoties..grijnssssss, mijn nuchtere zelf is vaak ver te zoeken! Ennuh ik voel me ook echt niet sexy hoor!

@ Will: whahaha, wat een mutsje is Dais zeg, geweldige actie!

@ Dionne: wat fijn dat het goed gaat met je tweeling. Dat is allemaal toch wel extra bijzonder!

Ik krijg steeds meer pijn in mijn schaambot, vannacht kon ik niet liggen, deed zo'n pijn steeds..bah :( Vanmorgen stond ik iets te snel op van de bank, dan gaat er echt zo'n scheut doorheen. Kan me van mijn zwangerschap van Tim niet herinneren dat ik dat toen zo erg had eigenlijk. Maar geloof dat het wel bij deze periode hoort? weet iemand dat? Ik slaap al met voedingskussen tussen mijn knieen en dat helpt in ieder geval wel iets.

Wij zijn trouwens definitief uit de naam, dus na half februari (dan gaan mijn schoonouders naar hun eigen huis, die komen namenlijk tijdje bij ons logeren tot hun nieuwe appartement klaar is) gaan we op zoek naar een leuk kaartje en gelijk goede tekst verzinnen.

Vanmiddag zou ik nieuwjaarsborrel hebben op het werk, maar ik ga niet, ben moe en moet vanmiddag en vanaaf nog andere dingen doen ook...helaas pindakaas. Zal me wel weer niet in dank afgenomen worden, maar het is niet anders!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    PIjn in schaambot..........nee daar heb ik niet zo last van..Wel dat ik gewoon geen fijne slaaphouding kan vinden.
    Ga ook maar eens proberen met voedinskussen....
    En gewoon lekker voor jezelf kiezen, als een ander daar problemen mee heeft, pech gehad. Niet jouw probleem....

Ja bloot verbaas ik me echt over die buik...Ben niet zo van de bloot ivm gewicht...Maar ja de vetkwab heeft plaats gemaakt voor zwangere buikt... ;)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, ik ook niet, maar 's avonds met douchen enzo natuurlijk wel.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @katsas: mijn hormonsters zijn ook verschrikkelijk, schaam me regelmatig dood. gister was ik volledig in tranen omdat een van de honden brood had gegeten van straat en ik vreesde dat daar wellicht wat gif in was gestopt (je weet het niet he). ik zag hem al doodgaan... weg met de hormonsters! (oh ja, hij leeft nog hoor)

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Die hormonsters doen de gekste dingen met je..........
    Ik zat gister potje te janken tijdens Onderweg naar Morgen....... :)
    Doos die ik ben........... :D

Gelukkig is je hondje nog in leven.... ;)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Katsas jij ook nog gefeli met je man dat hij er door is !

Pijn in schaambot tsja lastig he al die kwaaltjes ze gaan nu echt bij iedereen komen merk ik.

Trouwens vanmorgen bij de echoscopist kreeg ik zijn ongezouten mening over BI te horen, dat halve dagen werken helemaal niets uitmaakt en dat ik er heel goed over na moet denken of ik ooit uberhaupt een tweede wil.... :(
    Fiona meid wat heeft de dokter tegen jou gezegd hierover en slaap jij ook met een voedingskussen, hoor van meerdere mensen dat het helpt.
    Ik moet straks eigenlijk de fysio ook nog ff regelen.

Oh ja wie zwemt er regelmatig, hoor dat dat erg goed is en wil eigenlijk van het weekend gaan zwemmen met manlief.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Geweldig die horrormonen!

@ Onsukkie ik zou ook gaan huilen hoor als ik me bedenk dat er iets mis is met m'n doggie, laatst moest ik met hem naar de dierenarts omdat z'n nagel erbij hing en toen probeerde ze in 1x zonder verdoving die nagel eruit te trekken en dat arme beest gilde het uit, het lukte namelijk niet in 1x maar in 3x en toen moest ik ook een traantje wegpinken.
    En m'n hond heeft me echt twee dagen niet meer aangekeken, zo boos was hij!

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje Lafo....Dat is ook niet leuk zeg van die echoscopist........
    De meningen over BI zijn idd verdeeld maar jij hebt die klachten toch echt en je hebt ze zeker niet voor de lol.
    Zou als ik jou was met de fysio bellen en zijn of haar adviezen afwachten.....

Deel Deze Pagina