O nee zit ik een mega reactie terug te tikken blijft me pc hangen. nou dan maar even in t kort. hannah kan ook echt geen goeie slaaphouding vinden en lig ook veel te woelen. Heb gister ook een kussen gekocht. eens kijken of dat gaat helpen. O Onsukkie kan me t eigenlijk wel voorstellen hoor. brr je moet er niet aan denken. Zo Lafo, dat is inderdaad een ongezouten mening. Pff belachelijk opmerking over een 2e. heel stom.
zo, even de tijd nu. hier 7 kilo aangekomen. de ene week kom ik helemaal niet aan en een week later weeg ik me maar drie keer achter elkaar om zeker te weten of ik het wel goed gezien heb. ik voel niet alleen steken in mijn schaambotje. sinds ik zwanger ben voel ik zowiezo meer spieren en onderdelen in mijn lichaam zitten waar ik het bestaan niet van wist. toen ik daar gisteren bij de vk over begon zei ze doodleuk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft, dank je wel. sexy, o dat heb ik me al in geen tijden meer gevoeld, zal ook wel met mijn leeftijd te maken hebben, hahaha ja die hormonen doen vreemde dingen met je. ik kan echt janken als ik op de camping de w.c. in loop en ze hebben de bril niet naar beneden gedaan. gewoon te zielig voor woorden. met het afbreken van de kerstboom valt er 1 bal kapot op de grond (was eigenlijk nog een lelijk ding ook)Sta ik hier er heel maf om te janken dat alles kapot gaat wat ik mijn handen heb, 1 foei lelijke kerstbal. hoe erg kan het nog worden. hier laat de hond me ook geen minuut met rust hoor. denk ook dat het met de zwangerschap te maken heeft. friendly en lafo, misschien dat een open dag kopers opleverd. joh lafo, wat een fijne opmerking, was wat voor me geweest. had denk zo iets geantwoord van mens, dat stadium ben ik al voorbij we zitten er nu aan te denken of we er 4 of 5 willen. wat heeft dat mens ermee te maken. en ik denk dat 20 uur wel helpt. ik ben ook een stuk rustiger gaan doen en het maakt toch wel degelijk verschil. en als het bij jou nog teveel blijkt te zijn dan zie je het wel weer. o, de koffie is klaar even iets lekkers zoeken.
heej allemaal! ben er ff een paar dagen niet geweest en heb heel veel te lezen zo te zien! haha weet niet of ik daar wel zin in heb heb ik nog wat spannends gemist? eindelijk weer internet is toch best vervelend zo zonder te zitten! verveel ik me dood thuis haha! zal zometeen ff kijken of ik foto's van de echo kan scannen!
Oh shit, net boodschappen gedaan en geheel "per ongeluk" een pot appelmoes open getrokken bij het opruimen... en nou is ie bijna leeg! *schaamt zich diep*
zooowwee ben er weer ben moeeehoee ga ff op de bank liggen van me beep genieten hopelijk laat die van zich horen
Oh wat leuk al die verhalen over de hormonsters! Ik voel me af en toe alsof ik ben overgenomen door aliens! Ken mezelf niet terug! Zo lekker dat je hier dan herkenning krijgt! Ik voel me een stuk beter weer! Misschien krijgen we een meer sexy gevoel als we er bij stil staan dat er zo veel "meer" aan ons is om van te houden haha! Ik heb net een nieuw setje ondergoed gekocht en moet zeggen dat t me eneorm mee viel! Gelukkig past mn kont wat beter in de string en knelt die niet zo in mn vel , al met al een stuk charmanter! Ondergoed op maat! hahahaha had ik eerder moeten bedenken! @Katsas: Gefliciteerd dat je man door is! Super , wat zullen jullie opgelucht zijn! @Onsukkie: ik ga zo mn auto ophalen en dan drect door naar de winkel voor een pot appelmoes! LEKKER HOOR! kan ik nog een pot voor je mee nemen? Trouwens , het meest bizarre van de hormonen is dat het allemaal zo reeeel kan voelen! Net of er op dat moment ook echt niets erger in de wereld bestaat! @Hannah: Ik ga nu mn auto ophalen en ze kunnen maar beter zorgen dat ie klaar is want ik ga niet naar huis terug lopen! Had manlief net aan de telefoon en die zat te overwegen of hij hun nog moest waarschuwen om te zeggen dat zn zwangere vrouw er aan komt hahahahah! Verder weet k nie meer! Kga een boek schrijven over al onze verhalen denk ik! Wordt vast een bestseller! Liefs Anna
Hoiiii meiden! Hahahahahahaha sexy, wat is dat? Ik ging een foto maken van mn buik en vond mezelf op de foto zooooo lelijk dat ik m gewist heb! Ik heb een flinke kont van mezelf en een flinke buik nu ook en voelde me net een flatgebouw op de foto! Ik heb normaal ondanks dat ik flink ben wel een taille en een figuur en voel me nu een bouwvakker .... @Katsas, gefeliciteerd dat je mannetje door is.. op naar zn droom! Hier is mn man die last heeft van hormonsters haha.. hij wordt soms zo inreeel, maar ja, de zenuwen trekken bij hem ook langzamerhand op natuurlijk.. papa worden is ook niet niks.. en ze krijgen er nog minder van mee als wij ook! @Onsukkie, lekker appelmoes! Hihi.. ik eet helemaal niks op hiero... beetje jammer! Mijn kleintje is lekker druk de hele dag al! Lekker mama aan het pesten, nu al hihihi! Ben aan het inpakken, maar heb er helemaal geen zin in hahaha... ik heb het idee dat mijn hoofd overloopt van alles..! Hebben jullie dat ook weleens.. dat overweldigende gevoel dat de tijd te snel gaat en je idee hebt dat je nooooooit alles op tijd af krijgt? Pffff of is het alleen mijn vermoeidheid en onzekerheid? @Fiona, ja ik heb ook het idee dat het BI is... helaas! Maar ja, moet toch door! @Anna, ja ik zorg wel goed voor mezelf hoor hihi... ben alleen druk druk druk.. vooral in mn hoofdje hoe is t met je auto? Gelukkig kookt mijn moeder voor ons.. dus hoeven niet nog eens eten te maken enzo.. aan de andere kant gaan we savonds wel nog door in het huis tot half tien hahaha... wel alle spullen gekocht die we nodig hadden dus komt goed! Ik zal als we klaar zijn wat foto's in album gaan zetten! @Lafo, gelukkig gaat het beter met je oma! En wat fijn dat je naar haar toe kon toch! en gefeliciteerd met je meisje! super he! Nou het is een heeeeeel verhaal geworden..sorry! Xxx
Hallo allemaal, Ik ben al weleens eerder hier geweest, maar blijf meestal bij de november 2006 mama's hangen... Maar omdat deze zwangerschap nu ook wel weer op gaat schieten, wil ik me hier toch ook wel wat vaker gaan melden. Het is toch zo bijzonder om mee te maken. Deze is ook zo ontzettend druk in mijn buik. Hoop buiten mijn buik niet zo, want daar heb ik er al 1 van rondlopen! Nou, onze oudste ga ik effe van onder de douche halen, die is met papa aan het douchen (we hebben nog vakantie, wel te merken!). Hij heeft de waterpokken, zo zielig! Groetjes LIS
hmm sexy wat is dat? mischie als ik erachter ben dat me mannetje wat meer sex heeft voel me nu echt alles behalve sexy al ben ik wel heel trost op me buikkie lafo steken in je schaambotje en straling naar je been en steken in je onderrug dat zijn de kenmerken van BI ik slaap nog niet met een voedingskussen maar ben dat wel van plan snachts kan ik me geen houding aanmeten maar heb goeie dagen en slechte dagen soms heb ik weinig last en soms veel mijn dokter heeft niks gezegd want ben rechtstreek naar de VK gegaan en die heeft me weer rechtsstreeks naar de fysjo gestuurt mijn VK heeft ook een fysjopraktijk in 1 dus zei zei dat ik daar gelijk heen moest heb van die loose oefeningen meegekregen en elke week krijg ik er 1 bij heb me twijfels er over want merk tot nu toe geen verschil ik wou gaan zwzwemmen maar dat rade zij mij af omdat je met de BI niet in het water door heb dat je te ver gaat met de oefeningen omdat je gewochtsloos bent in het water en dan kan het kwaad al geschieden dus zij zei je kan beter gewoon gym of joga gaan doen onsukkie haha jij met je paranoia aanvallen! rustig aan he! ik ben trouwens net zo erg! luisterd je hond alweer inmiddels naar je ? will wat een grappig kind heb jij toch ! net zon deugniet als moeder? maar je weet nou wel waar het aan ligt hannah jaaa nog ff dan weten wij het ook mannetje is ook heel nieuwschierig alleen hij gaat twijfelen hij zegt iedereen zegt dat we een meid krijgen! zouden ze ons beter kennen als wijzelf? vindt het wel leuk als het toch een jongen is voor de reacties van die betwetters die het 1000% zeker weten maar denk nou ook toch een meisje echt morgen denk ik weer een jongen
@ gina: dat ken ik, doe sommige dagen geen reet en dan nog loopt m'n hoofd over. nu schrijf ik alles wat ik doen moet op, zodat ik het af kan vinken en dan wordt het een stuk overzichtelijker van (met name ook in m'n hoofd)
lady ice wat een heerlijk knulletje heb je al! weet je al wat deze wordt? onsukkie en gina ja dat heb ik ook maar vooral met de babyspulletjes die ik allemaal in huis moet halen heb zon idee dat ik het nooit op tijd allemaal in huis heb en ben als de dood dat ik iets belangrijks vergeet pffff gina fotos fotos fotos!
hey gatver allerlei nare berichten lees je eerst miranda toen angel4 life gelukkig gaat het daar wat beter geloof ik uit de verhalen die ik lees en nou me lieverd pooh69! die ligt in het ziekenhuis aan een scan omdat haar bm week is en ik las iets over weeen als ik het niet mis heb! oo ik duim zo voor haar dat de baby gewoon blijft zitten maar je wordt hier niet vrolijk van!
hey gatver allerlei nare berichten lees je eerst miranda toen angel4 life gelukkig gaat het daar wat beter geloof ik uit de verhalen die ik lees en nou me lieverd pooh69! die ligt in het ziekenhuis aan een scan omdat haar bm week is en ik las iets over weeen als ik het niet mis heb! oo ik duim zo voor haar dat de baby gewoon blijft zitten maar je wordt hier niet vrolijk van!
Geinig, ik stond net te praten bij ons in de stal met iemand die een konijn kwam brengen en toen voelde ik ukkie ook. Is pas sinds kort dat ik hem/haar voel als ik sta. Geinig!
Hier ook regelmatig hormonsters hoor (al geef ik het niet graag toe) eergisteren zaten we in de auto en moest ik ineens huilen om een liedje op de radio. Heb het goed verborgen want denk niet dat mannetje het begrepen zou hebben... sexy... hmmm, nou af en toe. Moet zeggen dat ik sinds ik erachter ben dat ik een decollete heb in bepaalde kleren (nooit echt gehad, dus das dan wel bijzonder) ik me dan ook wel wat sexy voel. Maar over het algemeen in mn slobbertrui en nog iets te wijde broek, nee niet echt...