He meiden, even snel een berichtje van mij. Hier alles oke, naast de misselijkheid en vermoeidheid. Meiden, GEFELICITEERD met de goede 20-weken echo's. Erg mooi allemaal. Ik kan ook niet wachten! Hormonsters, ken ik ook hoor, en mijn man inmiddels ook. Oh, ik vind mezelf soms zo zielig door de misselijkheid. Sexy? nee echt niet. Ik vind mijn buik wel mooi, en ik ben er trots op. Maar sexy, echt niet! X Neia
zo heb mn kerstkaarten eraf gehaald en het lijstje bijgewerkt. Mis 5 kaarten (maar van een aantal weet ik dat ze ze meestal pas half januari sturen) Dus valt me tot nu toe mee. Heb verder de stamppot op staan, heb er toch ook wel zin in gekregen. Lekker bruine bonen met spekjes, wat augurken erbij voor de zure smaak en klaar is kees . Vanavond een rustig avondje. wil eigenlijk nog wel even naar het centrum, maar denk niet dat mannetje ervoor te porren is (hoef ook niks hebben, dus nodig is het ook niet) dus waarschijnlijk een avond bankhangen. Morgenavond oppassen, dus gaan vast in discussie wat we dan op tv moeten kijken... Eet smakelijk allemaal, mijn eten is al lekker bijna klaar
ik ga zo eten rode bietjes en piepers en een hamburger heb er mege veel zin in eindelijk weer eens normaal eten na de feestdagen we toch apart eten gehad en dan is een hollandse pot wel weer lekker gister al stamppot boerenkool heerlijk. ik heb ook last van hormonsters echt erg en ach mijn mannetje zou wel zeggen het der hormonen 8) weer eens vanavond maar vroeg naar bed morgen weer werken ik hoop dat ik dan fittter ben dan vandaag tot morgen meiden
hey hier met bord op schoot achter de computer Manlief is voor de 100ste keer laat thuis, pas rond een uur of 10, ja dat heb je met een eigen bedrijf Heb gelijk een afspraak gemaakt voor een pretecho maar duurt nog lang namelijk 3 maart. Bij babyview in Barendrecht hier 5 minuten vandaan! Wij eten makkelijk vandaag aangezien ik alleen ben; sla, doperwtjes en vissticks! Oh ja heb wel stiekum wat roze kleertjes gekocht kon het niet laten En nu ben ik moe en heb weer overal pijn wat is het toch heerlijk om zwanger te zijn @ Fiona oh wat erg voor lieve Pooh, zo'n lieve meid hoop dat alles goed gaat, we duimen!
Dames, De test heb ik goed gemaakt en nu wacht ik op een telefoontje van het bedrijf zelf voor een sollicitatiegesprek. Maar heb een baantje voor 1 dagje gevonden bij gamma voor het inventaris. Voor de rest is alles goed, ik voel de baby nu wel regelmatig, want ik voelde hem niet zoveel en nu ben ik zo blij echt een fijn gevoel. Voor het avondeten ga ik vis, salade en rijst eten. Vis vind ik niet lekker, maar moet wel. Maar nu ga ik weg, kom zo effe langs Tot zo!
Hier ook alle kersttroep opgeruimd........... Nazli: mooi dat het testje goed ging. Hopelijk wordt je snel gebeld. LadyICe: mooi knulletje. Beterschap voor hem... Jeetje zeg wat erg voor Pooh....Hopelijk blijft haar kleintje nog wel even zitten...... Lafo: hihi toch iets roze..... Anna: don't mess with a pregnant woman... Hopelijk viel de schade mee voor je portenmonnee...... En verder..............slaat de zwangerschapsdementie weer toe en weet niet meer wat de rest geschreven heeft... Vandaag voor mij weer een dag van misselijkheid en overgeven helaas...Heb af en toe nog steeds van die dagen..... Liefs Hannah
@ Hannah vervelend zeg nog steeds overgeven bah! Hoop dat het een keertje snel overgaat en wegblijft! Heb hier een illegale kopie van I am legend liggen en wil die film vanavond graag zien, maar wie was dat nou die het eng vond, want ik hou absoluut niet van enge films! Of valt het mee? Niet dat ik opeens gierende hartkleppen krijg! Wie van jullie gaat naar de 9 maanden beurs? Ik denk ik wel!
ik ga niet naar de 9 maanden beurs.. nog genoeg te doen hier. Net even een heerlijk patatje met frikandel gegeten... ohh zo slecht, maar ook weer zo lekker..
Ik heb hem in de bios gezien en vond hem echt eng! Ik ben ook niet dol op enge films, wist niet dat hij eng zou zijn anders was ik denk ik niet gegaan.......... De film was wel een goede film trouwens......... Ik ga ook naar de negen maanden beurs!
gier gisteren ook de kerstzooi opgeruimd! begon me er al weer aan te ergeren! als ik t neerzet vind ik t best gezellig maar op t laatst vind ik t toch wel heel romellig en iriteer ik me er echt aan! sexy... nee dat voel ik me ook niet! wel jammer want word de sex niet echt beter op maar trots op mijn buikje zeker heb even foto's van de 20 weken echo toegevoegd. ik weet zogauw niet wie pooh is? ook een mei mama? en deze narigheid gun je niemand! wat vervelend zeg! haha en ja de hormomonsters pff af en toe kan ik echt niks hebben en loop ik echt ruzie te maken met mijn vriend.. maar daarna kom ik wel weer tot bezinnen en zeg ik wel weer ff sorry haha gelukkig begrijpt ie me wel!
@ Deentje Pooh is een maart mama maar de meeste kennen haar al van het NOD forum waar ze altijd heel aktief de lijst met zwangeren bij hield, denk dat meer meiden hier haar wel kennen. Het is echt een schat van een meid!
Had weer heel wat bij te lezen, bijna niet bij te houden. @Lafo, goed dat je havel dagen mag gaan werken. In eerste instantie aan jezelf denken nu! En gefeliciteerd, een meid! @Hannah, er zitten wel wat turks achtige namen bij....klopt dat? (mijn vriend is turks) @Friendly, hopen dat jullie snel het huis kunnen verkopen en iets anders kunnen kopen zodat alles op orde is als de kleine komt. @Will, je dochter al om 4 uur wakker...pfff, is ze 's middags dan niet helemaal op? Gelukkig niet ziek ofzo. @Anna, hier ook geen sexy gevoel te bekennen hoor. Sinds ik zwanger ben is dat gelijktijdig verdwenen. @Lady Ice Shirr, welkom hier! Hier nog niet veel aangekomen, laatste keer bij de gyn (17 dec) zelfs nog helemaal niets, maar nu denk wel. Moet aankomende dinsdag weer dus we zullen zien. Maar had al aardig overgewicht en je hoort weleens dat het dan minder snel gaat (gelukkig!). Verder ook af en toe lage rugpijn, vooral na een dag werken. En nog steeds hoesten, hoesten nog eens hoesten. Vooral 's nachts, ik word er echt gek van! Hebben jullie trouwens nog andere uiterlijke dingen wat anders is nu je zwanger bent. Zo zei mijn moeder van de week "je haar is veel stijler, je krullen gaan eruit". Ik heb/had best aardige grove krullen/slag van mezelf maar dat is nu dus aan het verdwijnen. Toeval of heeft het met de zwangerschap te maken?
ja Pooh is echt een schat.. een drukke tante was ze altijd bij de NOD forums. Ze was ook net voor mij zwanger of moet ik zeggen net voor Mei..
o, en nog 4 dagen wachten tot onze 20 weken echo. Ben nu toch wel heel benieuwd wat het is! Mijn vriend zegt vanaf het begin: Meisje en ik denk zelf een jongen. Kijken wie gelijk heeft....
@ Askim spannend nog even meid en dan weet je het. Ook ik had ooit mooi krullend glanzend haar maar heb het moeten afknippen omdat het gewoon niet meer zat, ik denk idd door de hormonen ofzo dat het niet meer zit en m'n krullen zijn ook helemaal weg
Vandaar dat ik Pooh niet ken.......Voor mij waren NOD's allang niet meer aan de orde. Spannend Askim! Weet eigenlijk niet of het Turkse namen zijn..... Uiterelijke veranderingen...Behalve borsten en wat pukkeltjes niet dacht ik....
op het nod forum ben ik nog nooit geweest! maar lees dat t beter gaat met pooh! gelukkig maar! askim t kan indd. kloppen dat je haar anders word. ik heb normaal altijd last van erg droog en pluizig haar en nu ik zwanger ben is t minder pluizig en vetter! wel minder dat ik daar dan weer puisten bij krijg bij mij was het ook zo! ik wist bijna zeker een jongen en mijn vriend een meisje! maar ik wist t toch beter !