meiden sorry hoor hier nog steeds barstende koppijn. Heel vervelend... Kan het ook echt even niet opbrengen om op iedereen te reageren.. Sorry hoor!
Geeft niet Anastasia: hoop maar dat het snel weer een beetje beter gaat, hoofdpijn is ook niet alles. Hannah: ook nog niet lekker dus, moet er ook niet aan denken nu nog te moeten overgeven. Ben zelf van week 4 tot 11 bijna elke dag misselijk geweest (alleen kwam het er meestal niet uit) dus weet wel hoe het voelt. Heb net bijna 2 uur geslapen. Kreeg zere ogen en deed niks anders dan er in wrijven, mannetje heeft me naar bed gestuurd. Ben nog steeds erg moe (nou ja, echt geslapen heb ik niet, ben ondertijd 3 maal eruit geweest om te plassen...) Ga nu de afwas aan de kant maken en een kopje thee drinken.
Helaas is het bij mij nooit helemaal weggegaan........ Heb tot 12 weken nergens last van gehad, toen vanaf week 12 tot week 17 heel veel overgegeven.........Daarna werd het wel minder maar denk dat ik nu nog 2 keer per week moet overgeven......... Succes met de afwas.........* heel blij is met een vaatwasser *
oo meiden ben moe heb me hele gang ontdaan van mega dun behang ! pfff ben opgehouden mannetje heeft alles opgeruimd en ik alles schoongemaakt en gedweilt zie ik in me oog hoek dat ik gewoon een hele hoek ben vergeten! nou forgetit ik doe het niet meer laten de manen het maar doen en nou hopen dat schoonvaders snel komt behangen dit is nou echt een bouwput
Pff kan me voorstellen zeg....... Lijkt me niks nu in de zooi te zitten..... Succes ermee! Ik duik mn bedje in....... Morgen werken dus de wekker gaat om 6 uur Welterusten!
goedenavond allemaal Iedereen lekker weekend? Ik een werkweekendje..morgen van 7 tot 13.. @ nazli, die buikpijn ken ik ook, en heb het ook alleen 's nachts als ik moet plassen..erg vervelend.. @ Will..haha kinderen..nu weet je gelukkig wel de oorzaak haha...kan ze niet meer slapen dan om 4 uur?
@ Dionne, leuk dat je er weer bent...gelukkig is alles goed met je kindjes en dat zal vast en zeker zo blijven
@ Follieke ook welkom terug Vandaag een moeder van een kindje bij ons opgenomen..ze is ook zwanger van een 2ling en verloor ineens vrichtwater..ze is alleen 8 weken te vroeg...ze heeft dus weeenremmers gekregen en moet nu in het ziekenhuis blijven tot de kindjes worden geboren...mja dat kan dus nog wel een paar weken duren:S pfff Gefeliciteerd lafo met je meid over dat sexy voelen...haha...nou hier dus ook echt niet...na 9 kilo aangekomen zeker haha..mijn taille is ook helemaal weg...maar die komt vast wel weer terug toch? Hier kan ik ook huilen om de kleinste dingen...vreselijk zeg...wordt af en toe wel gek van me zelf..mietje die ik ben @ Onsukkie, beter appelmoes dan chips toch:-D Ik ga wel naar de 9 maanden beurs...een vriend van mij uit breda werkt bij de aktiebaby in Breda..mss wel bekende winkel voor een paar van jullie...en hij zou me ook flink wat korting geven als ik bij hem nog wat zou willen kopen hihi...dus heb al even rond gezocht..wil wel graag de doomooseat...die vind ik zo gaaf, maar ook zo duur
Volgens mij ligt iedereen al te slapen...ik duik er ook maar in moet weer vroeg op... slaap lekker en een fijn weekend allemaal
@ Anoesj niet iedereen ligt te slapen hoor Aktiebaby ken ik wel heb daar m'n babykamer besteld, ze waren uiteindelijk de goedkoopste! Ik krijg weer eens last van m'n bekken altijd aan het eind van de dag Hete douche wil wel eens helpen, eventjes dan. Morgen alleen een kinderverjaardag van m'n achternichtje ze wordt 1 jaar leuk hoor alleen 1 ding snap ik niet ik vroeg aan m''n nicht wat voor kledingmaat heeft ze nu zegt ze ze zit tussen maat 62 en 68 in Het is echt een klein babytje maar jeetje dit is wel errug klein zeg! Welterusten allemaal, tot morgen maar weer!
Hey girls, i'm back! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Zo ben de hele avond zoet geweest met teruglezen, en reageer nu even kort. Ik moet morgen werken , al om 7.00 uur Dus ga zzo naar bed. Maandag gaan wij voor onze 20 weken echo, ik ben zo benieuwd wat den ken jullie wat het is? J/M? Als ik denk het is een meisje voel ik mij teleurgesteld dat het geen jongetje is, en als ik me dan weer voorstel dat het een jongen is voel ik me weer teleurgesteld dat het geen meisje is! Nou jah, make up your mind girl! Ik zie maar een oplossing een twee-eiige tweeling Morgenmiddag vertel ik even hoe de vakantie was ed. Welterusten en tot morgen! Groetjes evelien
Zo net terug van een nieuwjaarsborrel, wel gezellig hoor, maar ben blij dat het weer klaar is, blijkbaar lopen de buren bij elkaar de deur plat, behalve wij dan..grijnsssssssssss Heb daar ook echt geen tijd voor, geen zin in ook trouwens
@Lafo, tussen 62 en 68 in is best wel klein ja. Bij de februari mama's hebben wij ook zo'n kleintje zitten. Maar Sam heeft dus nu een goede 74 en met haar 1e verjaardag ook, en zij is niet echt groot (net onder gemiddelde). Leuk hoor kinderen. Ik ben dus echt GEEN ochtendmens, maar daar zit ik dan... om half 7 achter de laptop en ben al ruim een uur op. Oke, ben niet alleen wakker, Sam staat in de box (die is dus erg huilerig vanacht/vanochtend) en de baby is al weer flink aan het trappen. Ik wil zo mijn bed weer in, wil toch echt nog een aantal uurtjes slapen. De vermoeidheid begint hier nu zichtbaar te worden in mijn gezicht. Ga denk ik eerst nog even voor de appelflap (heb tegenwoordig erg veel zin in zoete dingen). Tot latersssss Daphne
Zoo daphne, je bent er inderdaad vroeg uit. Hoop dat je nu nog even op 1 oor ligt. Deentje wat een mooie echo foto's! Echt super. die van mij waren niet zo duidelijk. Hannah jeetje dat je nog zo vaak beroerd bent zeg. Tuurlijk heb je er alles voor over maar wel heel vermoeiend. lafo dat is inderdaad klein zeg! Veel plezier vandaag. doe t rustig aan. Askim en Evelien, spannend hoor. veel plezier met de voorpret. ik ga straks met een vriendin(die heeel graag zwanger wil worden) naar babypark. Hele lijst van spulletjes die ik moet kopen. helemaal zin in. Weer eens wat anders dan met een vent. We zullen er waarschijnlijk wel iets langer over doen en iets meer geld uitgeven. hihi Iemand trouwens net de verloskundige praktijk gezien? Was een dame die lag te bevallen, die had ongeveer heel dr familie uitgenodigd. Was echt heel druk. kreeg meteen het gevoel van kijkdoos. haha. Daar kies ik dus niet voor. Hebben jullie naast je man en verloskundige nog mensen die aanwezig zijn? zo maar benieuwd naar. Nou fijne dag iedereen. ga maar aan de schoonmaak.
hoihoi! Hupse: nee ik houd het alleen bij mn mannetje en de vk. Misschien dat ik bij de tweede er anders over denk, maar de eerste doen we sowieso 'lekker samen'. Lafo: dat kindje is idd erg klein dan... ik durf nu nog geen winterpakje maat 68 kopen (voor volgend jaar) omdat ik niet zeker weet hoe groot het kindje dan is. En ach, volgend jaar hebben ze ook wel weer opruiming denk ik dan Veel plezier met shoppen trouwens hupse! Ik krijg mannetje echt niet zover om thuis te blijven, die wil overal bij zijn (zo vermoeiend want hij wil ook alles hebben en dat hoeft en kan gewoon niet).
Evelien: ik ken je gevoel van j/m! Ik dacht in het begin heel sterk een meid, totdat iedereen begon dat het een jongen wordt. Zou met beide heel blij zijn, maar wat het ook wordt, het is bij beide omschakelen omdat het dan definitief is. Dat is ook de reden dat ik het eigenlijk niet wil weten, dan kan ik nog wat langer dromen...
krijg net de brief van de zw cursus. de eerste les begint waarschijnlijk de eerste week van februari. Ben er wel blij om, dan zijn we bijna 25 week, dus mooi op tijd. Misschien nog wat leuke contacten opdoen Ga nu de badkamer in, de douchecabine verwacht een schrobbeurt. Moet wel eerst de planten eruit halen want die hadden gisteren douchedag.
ach, sinds iedereen toch maar slaapt kan ik nog wel een berichtje plaatsen... . Zat een folder bij de post (geadresseerd) van de babymax in veenendaal. Dat is hier echt heel ver vandaan, en geen van ons heeft hem aangevraagd beetje vaag. Maar goed, zag dat ze wel leuke aanbiedingen hadden, dus mocht iemand nog iets nodig hebben en wel daar in de buurt wonen, dan kan diegene het opvatten als tip.
heb een plaatje gevonden van een babykamer die wel wat lijkt op de onze, probeer hem te plaatsen, maar als het niet lukt dan ligt het voor de zoveelste keer weer eens aan de pc... okee, gaat niet lukken, helaas... [/img]