Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    tjonge jonge, stelletje slaapkoppen! ;)
    Mijn douche blinkt weer, zie er altijd tegenop om aan dat klusje te beginnen, maar ben ook altijd zoooo blij als het weer lekker schoon en fris is!
    Strakjes even naar de markt, kijken wat voor fruit we van de week gaan eten. Vandaag eten we makkelijk, patat of chinees, in elk geval iets om op te halen. Morgen eten we niet thuis dus boodschappen hoeven we verder niet hebben voor het weekend. Ook wel lekker :D

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Friendly zo jij bent een bezig bijtje zo op de vroege morgen ;)
    Ik ben net wakker :oops:
    Ja klein he :confused: ik heb de laatste tijd heel veel kleertjes gekocht en gekregen in maat 56 en m'n moeder zei dat dat best wel zonde is omdat ze daar zo uit zijn.....beter maat 62 kopen zegt ze tsja ik ben er allemaal nog niet zo in thuis we zien het wel. Heb gister natuurlijk de halve babywinkel leeg gekocht mede omdat het uitverkoop was, alle babykleertjes van Mexx waren voor de helft en dan vindt ik het wel leuk om het te kopen. Ik heb ook zo'n lief klein spijkerbroekje gekocht ach ik ben gewoon erg verliefd ;)

@ Hupse ben ook bij babypark geweest in Gouda, maar ze zijn erg duur!
    En hier ook geen pottenkijkers alleen manlief en VK en that's all!
    Vriendin van mij vroeg er zelfs een beetje naar of ze ook erbij mocht zijn, maar heb vriendelijk bedankt :(

@ Daphne lekker vroeg op jij alweer, nog even en dat staat ons allemaal te wachten zal best een omschakeling zijn :rolleyes:
    Ik heb trouwens ook trek in een appelflap mmmmmm zo eerst maar eens boodschappen doen!

Ben trouwens verslingerd aan fruithapjes die ik zelf maak, lekker geraspte appel met verse sinasappelsap er doorheen lekker hoor en gezond!

Tot straks

3. will

will Niet meer actief

evelien, ik herken het gevoel van jongen/meisje ook wel. na 2 meiden zou ik het prachtig vinden als we een jochie krijgen maar aan de andere kant is een meisje ook weer erg leuk.

friendly, ik moet er niet aan denken dat de hele familie bij de bevalling is aan de andere kant is het natuurlijk wel een mooie gelegenheid om ze allemaal is lekker uit te schelden zonder dat iemand het je kwalijk neemt, hahaha.
    nee hoor, ik wil er verder niemand bij. ik heb het wel aan amy en daisy gevraagd. amy wilt het niet maar daisy wel (die is gek op alles wat met bloed te maken heeft, die zit ook altijd operatie's te kijken op t.v.) maar goed als het zover is zal ze nog wel veranderen, dat is meestal zo met haar.

die reclame van dat babypark komt waarschijnlijk omdat je je hebt opgegeven voor de blije doos of zo iets. ik herinner me dat van amy, na de babyparken komen de verzekeringen om de hoek kijken.

ach, wat klein nog lafo. daisy had met 1 jaar ook een maatje 74.

daphne, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. heerlijk he, van die gebroken nachten.

ik weet niet meer wie het vroeg, maar daisy is niet moe te krijgen. wordt een heel verhaal als ik het ga uitleggen maar in het kort komt het er op neer dat ze geen bioritme heeft. daar krijgt ze wel iets voor maar blijkbaar is dat niet meer genoeg. als we haar niets geven dan gaat ze gerust 48 uur door, slaapt dan 2 uur en begint weer overnieuw, dit kan ze een week volhouden.

nu even aan de slag, nog een uurtje en dan zit het er weer op voor me.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Pff, dat is wel wat met Daisy dus. Heb het wel vaker gehoord hoor, mijn zusje heeft er ook een tijd last van gehad vroeger. Wat je er aan kunt doen, heb ik eigenlijk ook geen idee van.
    Lafo: ben het niet helemaal met je moeder eens. Ik pas op een kindje dat niet bepaald klein is, maar tot 4/5 maand prima in maatje 56 heeft gepast. (ok, wel afhakelijk van hoe groot de kleertjes uitvallen natuurlijk) Het meeste van die kleertjes hangt nu bij ons, ik denk haast dat we het driekwart jaar doorkomen zonder wat te hoeven kopen (al doen we dat natuurlijk wel, zie zo vaak echt leuke dingen,..)
    Ga nu eindelijk aan mn broodje knakworst van eergisteravond. Was toen te moe om het klaar te maken en nu heb ik honger van het poetsen :D
    Straks aan het klussen bij mn ouders, dus voorlopig moeten jullie je even zelf redden ;) tot later!

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen! ff bijlezen

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo zag net de in en uitbraak van pooh de lieverd! ben blij dat ze weer terug is
    ja lafo en ice en flexgirl die is van juni wij zaten bij de nod forum heb er veel aangehad en daar was pooh ook die hield alles altijd bij dat was gezellig net zo als je hier een band creér

hier wil ik alleen mannetje erbij lekker saampies doen
    maar als back up heb ik schoonmoeder en mama op de gang zitten van het ziekenhuis voor als ik me bedenk en het niet meer zie zitten
    maar kan nog omzwaaien
    hubbie wil niemand erbij maar goed hij hoeft ook niets te doen!

zo vanacht heerlijk onwerkelijk gedroomd
    ik was aan het bevallen veelste vroeg(komt door al die verhalen van de afgelopen dagen) en ik was in een soort zwembad met 2 zusters die me vruchtzak met de baby daarin 3 meter verder hadden en ik zat er gewoon bij (jaa heeeb een heeele lange verbinding blijkbaar) mannetje was er ook en die besloot in het zwembad te plassen en ik flipte helemaal want er mocht geen bacterie komen bij de baby
    goed nou ze was geboren zeg maar uit de vruchtzak gehaald en het was een meisje nou komt het
    met heel veeel lang (net een beatel)donkerbruin haar precies hetzelfde kapsel als me man nu heeft die dringent naar de kapper moet en een heel mooi gezichtje had ze en toen zag ik haar beentjes die waren heel lang en helemaal behaard ! precies dezelfde beentjes als me man nu heeft
    ik vondt er ook erg groot voor een te vroeg geboren babay het was eerder een puber
    volgens mij heb ik in me droom gewoon een minatuur van me man eruit geperst ofoz

okay wou het ff met jullie delen en ben er van overtuigd dat het een meisje wordt
    en nu wat eten want val om !

7. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Ik droom ook bijna elke nacht wel iets over baby's: bevalling, geboortekaartjes.....
    Ongelofelijk hoe je onderbewustzijn er zelfs 's nachts mee bezig is....

Misschien is het al eens gevraagd maar zijn er hier meiden die graag onderwater willen bevallen? Of de weeën opvangen in een relaxatiebad?

8. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik ga gewoon alleen met mijn manneke de bevalling doen, lijkt me meer dan voldoende. Als het net zo gaat als bij tim is het toch al voldoende als hij er is, aanraken magtie me dan toch niet meer..grijnssss. Mannen hebben het toch zwaar he!

9. KatSas

KatSas Bekend lid

en uhhh nee een badbevalling lijkt me geweldig, maar ik mag sowieso niet thuis bevallen, dus dat is dan geen optie

10. KatSas

KatSas Bekend lid

ennuh....Mamain, waar hang je uit?/

11. goedemiddag allemaal!

ik wil ook niemand verder bij de bevalling hebben!
    weet nog niet of ik thuis of in t zh moet bevallen. maar als t thuis word is t misschien wel handig als mijn oeder erbij is. omdat ik er ook al eentje heb rondlopen! kan ze daar mooi op passen! maar me meoder aan mijn bed tijdens de bevalling lijkt me niet zo'n goed idee de stresskip :)

en tijdens de bevalling vind ik t heerlijk als ik gewoon in mijn nakie kan rondlopen van de douche naar t bed en maar heen en weer haha zo is mijn vorige bevalling in ieder geval gegaan!

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @hupse..
    hier ook alleen mijn man ernaast en vk...alleen woon ik waarschijnlijk nog bij mijn ouders dus die zitten dan beneden haha...zal uiteindelijk vast mijn moeder nog wel roepen:p

13. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ friendly hier ook die folder gekregen en woon in drenthe haha..rijd ik dus nietzomaar even heen om te gaaan kijken..

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ lafo, heerlijk zo'n fruithapje...maakte mijn moeder altijd toen ik ziek was..haha..nu maak ik het ook nog wel eens met banaan erdoor..jammie

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ will...pff ik moet er niet aan denken...zal voor jou ook wel vermoeiend zijn een meid die uren achter elkaar door kan gaan...

@ fiona,geweldig verhaal over die droom...nu ben je zeker wel erg benieuwd wat er echt uit gaat komen:p

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo alles weer bijgelezen..:)

Ben net een half uurtje terug van mijn werk...had maar 3 kids en die konden zichzelf prima vermaken..dus ik hard aan de schoonmaak...iets te hard geloof ik, want ben behoorlijk stijf in mijn rug en heb steeds een steek net boven mijn bil aan de linkerkant erg vervelend..maar het kinderdagverblijf is weer schoon:)

heb gister een puzzel gekregen..het is een olifantenvorm met de jungle erin zeg maar...niet echt duidelijk maar oke:p
    erg leuk ben al druk aan het puzzelen..handig als ik niks te doen heb:) 1000 stukjes dus is nog te doen

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Hupse, babypark kost altijd te veel geld :D (Hier juist vooral als mijn man meegaat)

@Lafo, heb gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen. Heel ons dagritme van slag nu, dat is wel irritant.

@Friendly, jij kletskous :D En wat een geweldige droom hihihi

@Will, ik heb wel altijd last van donker, als het buiten donker is moet ik slapen. Ik kan dan ook heel moeilijk wakker worden in de winter. Had ooit een vriendje met van die rolluiken voor de ramen, was het altijd donker, en sliep daar gerust de hele dag, zonder problemen.

Nog over de maatjes kleren, het scheelt natuurlijk al hoe klein/groot de baby is bij geboorte. Er zijn er bij die beginnen meteen met 56, en de ander verzuipt in 44. Sam zit nu al heel erg lang in 74, en kan zomaar zijn dat ze de 80 maar heel kort draagt.
    En ook zijn jongetjes vaak groter dan meiden in het begin.

18. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    ik hoop maar dat mijn manneke niet te groot wordt, want we hebben best veel pakjes gekregen in maat 50/56...zou zonde zijn om niet aan te kunnen..

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Wat is het rustig vanmiddag..is iedereen aan het shoppen?

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Mijn moeder melde even dat ik vroeger al gelijk maatje 62 aan kon toen ik geboren was.. :confused:
    En dan ligt mijn kast vol met maatjes 50/56, maar ja, die kleine groeit enorm hard, dus alles kan straks weer op marktplaats. ;)

Deel Deze Pagina