geeft niet. ik had zelf al door dat je fiona bedoelde Dolphin, jij gelijk in maatje 62 , ik paste met moeite in 50 (na 42 weken) vandaar dat ik er ook nogsteeds vanuit ga dat die van ons ook wel een ukkie zal worden. Zo kan morgen met mn pc aan de gang. Ga eindelijk uitvinden waar het grote pc-mysterie weg komt (althans, ik ga een poging doen) heb een andere pc geregeld om te testen en alle mogelijke software (windows, office etc) en dan hoop ik dat ik eindelijk weer een normale pc heb
ja en ik was nog niet eens zo groot... maar 30 cm Nou ja, misschien ook net hoe de kleertjes vallen hoor, dat kan natuurlijk.
ik vond die kleertjes in maatje 44 zo schattig! had ik er ook wat van gekocht! heeft ie de eerste dag na de bevalling aangehad! maar was toch eigenlijk wel te klein! maar hij was geen kleine baby. had een zwangerschapo van 41 weken en hij was 50 cm en was bijna 7 pond.
hoi meiden, hier lekker uitgeslapen vanmorgen kwam ron d 11uur uit bed. mannetje had een kopje thee voor me gezet lief he. Daarna zijn we verder gegaan met klusdingetjes in huis, lamp verhangen en dat soort dingen. Daarna in het stadshart een nieuwe lamp gekocht voor naast de bank. Gisteren was ik vergeten te zeggen had ik van iemand die ik ken een hele tas met babyspeelgoed gehad, moltons, katoenen doeken, 3 kruiken, een draagzak en wat positieshirts ben er helemaal groos mee, echt fijn. ! En een hele grote stapel ouders van nu, kinderen etc van 2004/2005 lekker lezen. Scheelt toch weer een hoop geld! Ben blij dat het met alle mei mamas zo te lezen ook goed gaat. Nu is bijna iedereeen ook voor 20 weken echo geweest volgens mij. Lekker hoor. Wij zijn vandaag 23 weken, heerlijk zoals dat snel gaat nu!
haha! is maar 20 cm verschil zou niet best zijn maar 30 cm! tegenwoordig meten ze baby's niet meer op in de lengte! teminste arjen mochten ze de lengte niet van meten omdat ze de beentjes van een pasgeboren baby niet mogen strekken. vond het wel jammer! maarja als t beter is!
@ fiona hey meis alles goed met je hihi zag net me naam voorbij rollen hihi las het ook dat er iets met pooh is maar ze was al wel weer thuis toch? enne wanneer weet jij wat het wordt? ikke maandag best wel spannend
ik wel zooooooooon vreselijke kiespijn, nou ja het zit boven mijn kies. jakkes het is ook helemaal dik. die kies waar het boven zit stond al op de nominatie om er uit te gaan maar hoopte eigenlijk het totjuni te kunnen redden. dus niet maandag de tandarts maar bellen´. daisy hebben ze wel gemeten toen ze was geboren, 38 cm. had ook die hele kleine kleertjes voor d'r en dat was zelfs nog iets te groot. nu draagt baby born die kleertjes. ik weet eigenlijk niet welke maat ik had toen ik werd geboren maar aangezien ik bijna 10 pond woog zal dat wel een hele grote maat zijn geweest hahahaha.
ben er weer net weer ruzie gehad zit hier te snotteren hij is zo opvliegend als je maar wat verkeerd zegt is die beledigt maar me schoonmoeder was erbij en die heeft hem de windt van voren gegeven dat die eens normaal moet doen we denken dat die ergens mee zit maar we weten nog niet waarmee de druk? i dont know ik ben gewoon zo verdrietig wil geen stress voor de kleine en al helemaal niet als de kleine er is het lag dit keer niet aan me hormonen dit is ook de enigste plek waar ik het kwijt kan
he meis wat naar nou! lijkt wel of hij last heeft van zijn hormonen pfff mannen zijn soms zo onuitstaanbaar! hoop dat het gauw goed komt *dikke knuffel*
hey flex dankje meid ja ik had het over het nod forum dat wij ook zon leuk groepje haden ! alles goed met jouw je groeit al goed zo te zien! niet normaal!
jij maandag al? heb je dan gelijk je 20 weken echo of is he een pretecho? ben je ook zo nieuwschierig ikke wel! ja mannetje is zo bezig ik wordt er zo gek van hij heeft ups en downs maar daar kan ik totaal niet mee omgaan we zijn elkaars tegen polen ik ben vuur en hij is water gaat niet samen maar kan ook niet zonder elkaar we hebben echt een hele goeie relatie en luchten zo ook vaak ons hart maar meestal is het met hem dat hem iets dwars zit financeel met werk en dan uit die dat tegen mij! nou hallow ik kan ook niet alles ruiken maar kan er nou helemaal niet goed tegen
ik heb maandag de pretecho ik groei idd erg hard maarja heb ook vet vveel bandenpijn nu ook steeds in de rug en nu steekt er vanalles hoort erbij denk ik ik ben erg zenuwachtig slaap slecht enzo wil het zooooo graag weten hihi ging net even het hrtje luisteren nou hij/zij ging er dit keer voor liggen knalde door dat apparaat heen zo'n mooi geluid en hard ook normaal zwemt hij/zij heel hard weg als ik luisteren wil hihi wij hadden ook steeds ruziee over financien maar heb eindelijk 2 vaste clienten nu dus gaat goed 2007 was een slecht jaar voor ons mk en baan opgezegt en blijkt dat me nieuwe werkgeven geen clienten voor me heeft 2008 wordt egt ons jaar begint iig goed maar meis blijven praten en zeggen hoe jij je voelt en dat je wil dat hij meer over zijn gevoel praat dat is nu erg belangrijk vooral nu je zwanger bent komt goed meis sterkte ermee iig
He Fiona gatver, daar zit je echt niet op te wachten. Will kiespijn is echt zooo erg! Heb je wel wat ingenomen. bah, sterkte. Anastacia wat lief joh, scheel inderdaad een hoop geld. Wow friendly, dan was jij echt een heel klein meisje. hihi Nou het shoppen was helemaal leuk. We hebben heerlijk gekeuteld. 2 setjes gekocht voor in het ledikantje. echt super leuk! ben er zo blij mee. Maar inderdaad veeel te duur. Maar goed. Me man vond t ook helemaal leuk. Meestal (baby) winkelen we ook wel samen, hij heeft ook een uitgesproken mening naar wat ie leuk vind. Ik heb zo'n zin om het kamertje verder in orde te maken. Word helemaal super. hihi Nou verder niet veel bijzonders te melden. Ga lekker douchen en op de bank liggen. Me vent heeft een film gehaald en ik maak de popcorn. Jullie ook een fijne avond!
he fiona dat is balen hoor meid er id niets aan ruzie.... sterkte en idd stress wil je niet meid ik hoop dat het gauw goedkomt. will er is bijna niets minder dan kiespijn hoop dat het gauw beter gaat.. meiden ik ga zo douchen en zo op bed voel me neit fit en ik baal er zo van ......wou dat over was tot morgen
Zo meiden ik ben ook weer thuis, gelukkig ben moe! Ik heb verders niet veel te melden, ja heb m'n achternichtje gezien, schattig meisje en iedereen verteld wat het wordt, we maken geen geheim van het geslacht. Mijn man vind het onzin om het voor je te houden, komt toch vaak uit althans iedereen in onze omgeving heeft zich vaak verluld Dus m'n nicht zei gelijk mooi kan je al de babykleertjes van Fleur lenen, ja dat is wel handig! @ Follieke ik koop geen maat 56 meer, kreeg vandaag weer een pakje in maat 56 in heerlijk roze! Nu alleen nog maar maat 62! Ben zo bang dat ze er zo uitgegroeid is. @ Will sterkte meid kiespijn jakkes, ze zeggen dat iedere zwangerschap je een kies kost! Ik zelf heb heel veel last van bloedend tandvlees. @ Fiona doe je rustig meid! @ Anastacia gefeli met je 23 weken, wat ben je al ver Ik zit aan de thee met boterkoek jammieeeee
Nou de deadline is weer voorby, dus heb weer tyd voor t forum zag al dat ik weer errug veel by te lezen heb (vanaf blz 515 ), dus sla af en toe wel weer een paar blz over @Friendly: emigreren, de eerste goeie opmerking die ik vandaag tegenkom En dan t liefst naar Australië maar helaas....mannetje wil niet @Will: sorry kan je niet helpen over daisy zou t niet weten! Als suiker ook in de family zit, zal ik voor de zekerheid wel ff een afspraak maken. Je weet t nooit toch? @Anna: onze buurkindjes paar huizen verder heten Liz en Sem, kort genoeg? @Hannah: ehm jy hebt wel een beetje dezelfde smaak als ik qua namen......ohoh @Onsukkie: jouw dieren hebben leuke namen! @Lafo: zo 40 uur is ook best veel joh, ik ben na 20 af en toe al moe enzo. Minder werken moet toch wel kunnen? @Hannah: fyn dat alles weer goed was by de VK! @Dolphin: oja best slim idd om ook in april mee te lezen, zou ik ook es moeten doen, maar dan kom ik vrees ik helemaal tyd te kort ** Slaat blz 522 t/m blz 526 over ** @Iedereen: hier ook af en toe flink last van de hormonsters haha. @Fiona: oh nee, wat lees ik nou over Pooh Gelukkig gaat t weer beter lees ik verderop? Heb ook maar ff een berichtje achter gelaten by de maart mama's! @Lafo: wat? rose? Een meisje? joohoo! @Anoesj: ja zoiets is dan nu heel confronterend hè? Duim voor die mams dat haar kids nog ff blyven zitten! @Hupse: tot nu toe wil ik alleen hubbie erby hebben. Moet er nie aan denken anderen erby. Net een kykdoos idd hahaha. @Fiona: ja klopt, daar zaten wy ook allemaal. Ben bly dat t weer goed met haar gaat! Hoe is t trouwens met flex girl? whaha jouw droom, heb je ook altyd van die rare en levendige? Ow hihi, zie net dat flexgirl ook ff hier kwam neuzen HAAAAI *zwaait naar flexgirl* Nou dat was em weer, ik ga vanaf nu maar weer om de dag lezen, of nog beter, iedere dag, dan mis ik ook nie zoveel Hier is alles goed. Vandaag van één van mn beste vriendinnen een cute rose pakje gekregen in t rose maatje 50! En al 23 weken en 2 dagen vandaag! Heb nog steeds wel elke x last van mn rug, vooral na t werken ofzo. Ben wel bly dat ik in ieder geval die band nog om kan doen! Ehm wat wou ik nou nog meer vertellen? Pfffff weet t nie meer. Nou ja komt wel weer As maandag weer naar de vk! En as wo begin ik met zwangerschapsyoga, met een buurvrouw (8 dagen verder dan my) en haar schoonzus (20 weken), ben benieuwd! Nou geloof dat ik zo mn bed op ga zoeken, zit me hier toch een portie te gapen!
He Fiona t Is wel wat met jou en je mannetje he!kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten. Hoop dat het geholpen heeft dat zijn moeder hem dit keer de wind van voren gaf! Will kiespijn is echt heel erg, weet er alles van... Ik zou als ik jou was zeker niet wachten tot maandag, want als het een ontsteking is zit het straks in je kaak. Ik zou morgenochtend de spoedtandarts bellen als ik jou was. zo lekker naar bed xx