Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

    KatSas Bekend lid

    hoi hoi!

    Eyereen: GEFELICITEERD!!!!


    Ice: ook hier GEFELICITEERD!!!!

    Hier begint het te kriebelen, ik wil het iedereen vertellen, wil het van de daken schreeuwen...pfffffffffffffffffff
     
  2. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wie houdt je tegen KatSas?
     
  3. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Weet hoe je je voelt Katsas, elke keer als ik met iemand aan t kletsen ben, dwalen mn gedachten af, en denk ik yes ik ben zwanger, en dan wil ik dat IEDEREEN het weet haha.
    We hebben afgesproken dat we nog ff wachten, vlg wk de ouders ws, en daarna met 10 weken de rest.
    Alleen mn allerbeste vriendinnen (2) weten het al, die heb ik gister gelyk op de hoogte gesteld haha.
     
  4. dreamy12

    dreamy12 Fanatiek lid

    15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey dames..

    Van harte gefeliciteerd hoor.. geniet er lekker van :D
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik kom jullie allemaal een hele fijne zwangerschap wensen :)
    Wat gaat de tijd toch snel ik ben een meimama 2007.
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Gefeliciteerd meiden. Veel plezier met kletsen in deze topic
     
  7. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moet morgen naar de HA.. Eens kijken wat hij zegt ;)
     
  8. eyereen

    eyereen Lid

    10 mei 2007
    77
    0
    0
    Ik ben nog steeds in de wolken. Ik krijg 12 september een echo....was het maar alvast zover.... :(
     
  9. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ben ook nog steeds in de wolken hoor! HAHA.. Maar ja, het duurt nog zo lang helaas..Vooral die eerste 12 weken... Ik heb 11 september m'n intake bij de verloskundige en waarschijnlijk heb ik dan meteen ook al een echo. Ik moest iig met een 'volle' blaas komen! En waarschijnlijk wordt er een echo gemaakt, dus ben benieuwd..Helaas duurt dat ook nog 2 weken! Maar heb er nu al zin in! :D
     
  10. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Hey zwangere metgezellen!

    Ik heb nou nog niet egt denderende kwaaltjes... vreetkick, moeheid, maar neit misselijk en geen pijn in mijn (.)(.) , waar hebben jullie last van?
     
  11. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY. Hier ook geen echte kwaaltjes. Vorige week nog wel misselijk, maar nu ook niet meer echt eigenlijk. Zo nu en dan even. Maar ben nu wel moe. Verder weinig kwaaltjes.. :D Aan de ene kant fijn. Aan de andere kant vind ik het ook wel eng.. Dan voel je je immers minder zwanger zeg maar.. :(
     
  12. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    jah precies, maar jah het HCG is ook nog lang niet op zijn toppunt haha dat scheelt weer even
     
  13. Ik heb vandaag naar de vk gebeld, we doen het ook lekker op zijn 'Hollands'. (Normaal is het in België met gyn). Ik mag woensdag 26/9 komen. Nog lang weg dus!

    En ik moest een afspraak maken voor eind oktober voor een echo, dus nog langer weg.

    Wij wilden het pas begin november tegen iedereen zeggen, maar wil het nu al :eek:ops. Dadelijk als mijn man thuis is van het werk eens over hebben.

    Donderdag gaan we uit eten met schoonzus en schoonouders, dus dat zou ideaal zijn... Toch?

    Ik heb al nagedacht hoe... Ik zou Liene een trui willen aandoen met op de voorkant:
    Geef me een kus....
    En op de achterkant:
    ... want ik word grote zus!

    Ik ben misselijk. Hele dag door. Maar ik neem het er graag bij.

    Nieuwe meiden: proficiat!

    Saartje
     
  14. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat zit er overal toch een verschil in verloskundigen. Ik heb vandaag gebeld. En het is hier standaard om zo rond de 6 weken te komen. En ik moest zelfs al rekening houden met een echo.. Tsjong! Wel vroeg! Maar goed.. Ik ben natuurlijk wel benieuwd!
     
  15. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Ik krijg 11 September een echo, maar ik heb maar meteen naar het ziekenhuis gebeld waar ze me 6 weken geleden ook begeleid hebben met mijn miskraam, daarna, als alles goed is ga ik de vk maar s bellen...
     
  16. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier ook (nog) geen klachten...
    Ik krijg zo vroeg een echo omdat ik ook in de MMM heb gezetten...

    Morgen met de HA overleggen of ik naar de VK mag of naar de gyn..
     
  17. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    hoe kom ik er dan achter wat een fyne vk is?
    adviseerd de huisarts me daarin?
    Probeer morgen dan wel een afspraak te maken voor woensdag morgen ofzo
     
  18. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Heb je geen vriendinnen die je kunnen adviseren? Anders je HA vragen..
     
  19. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    ehm nee, diegenen die het weten, één ervan heeft nog nie eens een vriend, laat staan kinderen ;)
    en die andere woont niet hier in de buurt, dus die weet het ook niet.
    De vriendinnen of buren die het wel zouden kunnen weten, mogen nog nie weten dat ik zwanger ben hihi.
     
  20. KatSas

    KatSas Bekend lid

    hee hoi!

    Wie me tegenhoudt Mariska, uhhhja, nou lang verhaal eigenlijk..whahahaha. In het kort komt het erop neer dat vrienden van me in de mmm zitten en nu met ivf bezig zijn, daar zijn ze erg verdrietig over. Gisteren heeft een ander vriendinnetje verteld dat ze zwanger is en toen gingen ze helemaal over de zeik, dus ik durf niet meer zo goed...maar ga het hun deze week proberen te vertellen en dan daarna de rest van de wereld! Ik wil altijd alles delen!

    Ice: je merkt vanzelf of je je op je plek voelt bij de vk die je hebt uitgezocht en anders mag je altijd nog wisselen hoor! Ik ben heel tevreden over de vk die ik toen had, dus die ga ik woensdag weer bellen om een afspraak te plannen. Moeders voor moeders heeft mij trouwens nog niet gebeld, vreemd he..heb me toch gelijk opgegeven.... stom!
     

Deel Deze Pagina