Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Hahaha er is veeeeeeel gekletst.. dat kunnen mijn hersenen nu toch niet goed verwerken! Ik ga mn best doen!

@JVtje, jeetje je hebt wel eea ingehaald he haahah! Wat balen van dat kamertje zeg... ik zou er gewoon op staan dat jullie dat kamertje krijgen. Laat ze maar bewijzen dat jullie hebben geannuleerd!

@Fiona, vervelend meid dat je mannetje zo onzeker is en dat op jou afreageerd! Mijn man is ook onzeker... en soms mag ik dat ook ontgelden maar ik spreek hem daar dan gelijk op aan... meestal geeft ie me dan gelijk! Hahaha mannen he!

@Anastacia, fijn dat je al die spulletjes hebt gekregen, scheelt een hoop kopen! Ik moet alles nog gaan halen... ga einde maand maar eens beginnen, zitten we ook in nieuwe huis dus kunnen we het ook nog eens kwijt!

@Onsukkie, de kleine is hier ook super bewegelijk.. leuk he meid!

@Wil, jeetje wat vervelend die kiespijn! Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen voor je! Ik ben echt bang voor de tandarts hahahahah.....

@Anna, was het lekker je Japans eten? Wij zijn gister ook lekker uit eten geweest, mannetje was jarig! Ik kreeg alleen echt vlees niet weg :( beetje jammer! Maar de rest was lekker hahahaha..

Gisteren weer de hele dag gewerkt en echt dat deed zeer! Mijn rug was helemaal uitgeteld.. halverwege al! Pff... maar ja. Als het zo blijft ga ik het dinsdag maar eens aangeven bij de vk!

Nou vandaag weer lekker klussen.. pffff! Ben blij dat het einde in zicht is!

Fijne dag allemaal! XXx

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zo JVtje: dat had ik niet verwacht zo'n lang verhaal vroeg op de morgen... moet zo gaan werken dus lees het straks nog wel een keer. Snap dat je heel erg van je kamertje baalt, Ze moeten het maar voor je in orde maken, want ze kunnen tocg niet bewijzen dat je hebt geannuleerd. In elk geval je poot stijf houden en geen cent meer betalen!
    Onsukkie: heb ook ff gemeten, kwam op 85 buikomtrek bij de navel en 85 borstomtrek (kon me nog herinneren dat ze dat in de bruidszaak ook gemeten hadden. Weet alleen dus niet wat het voor de zwangerschap was, maar goed, kan nu in elk geval kijken wat het groeit.

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    vannacht weer wc-nacht gehad. iedere keer als ik opstond van de wc en terug naar bed wilde kreeg ik toch pijn in mn heup/pil, de precieze plek kan ik niet eens aanwijzen, zit echt binnenin. Heb het aan het begin van de zwangerschap ook een tijdje gehad. Hoop in elk geval dat het nu sneller over is, want de tranen springen gelijk in mn ogen.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb net nog even weer gewogen, maar denk dat de weegschaal iets in de war is dus doe het morgen even weer. :( Als ie wel klopt ben ik deze week een kilo gegroeid (kan maar had niet het gevoel dat ik dat gegroeid was). Maar goed, ga er voorlopig van uit dat ik weer boven mn startgewicht zit :D Hij gaf nu 60,5 aan en ik begon met 60 20 week geleden. Krijg ik volgende week tenminste niet op mn dak van de vk...

5. will

will Niet meer actief

goeiemorgen allemaal,

dat viel even tegen om 6 uur weer je bed uit en natuurlijk zat ook alles tegen. alles wat de dames nodig hebben voor school was natuurlijk weer eens kwijt. ik had gisteravond toch echt gevraagd of ze hun spullen voor school al bij elkaar hadden gezocht. en het antwoord was toch echt duidelijk, ja. niet dus.

ging net even op de weegschaal staan, had ik donderdag ook al gedaan. toen was er 3 kilo bijgekomen. ik wilde eigenlijk even kijken of dat wel klopte. nou dat zal wel goed zijn geweest aangezien ik nu alweer 1,5 kilo meer woog :confused: . als dat zo door gaat zijn er aan het eind van mijn zwangerschap niet alleen meer wolven, beren enzo te zien maar dan woont er ook ergens een olifantje in zweden ;) . ehh mijn buik heeft een omtrek van 91cm, dat was ook wel even schrikken.

jvtje, dat is balen van dat kamertje. hun fout dus ze komen ook maar met een goeie oplossing.

evelien, je bent er weer. wat daisy betreft, ze heeft er totaal geen last van. ze krijgt nu vanaf dat ze drie jaar is melatonie voorgeschreven. voor die tijd werkte wij thuis in ploegendienst, was een grote ellende. ze is toen onderzocht in het slaap en waak centrum en daar kwam dus uit dat ze geen bioritme heeft. gelukkig gaat het met de melatonine goed maar ik denk dat de dosis toch iets verhoogd moet worden nu.

zo en nu ga ik wachten tot ik de tandarts kan bellen. ik vrees dat ik eerst een penceline kuur krijg dat was de vorige keer ook zo. toen wist ik niet eens dat er wat was met die kies, had niets gevoeld ofzo. na die kuur zou hij die kies eruit halen maar toen kreeg ik een miskraam en had ik dus helemaal geen trek om naar de tandarts te gaan. toen hij er de vorige keer dus over begon was ik alweer zwanger en had ik ook nergens last van en heb dus gezegd dat die er na de bevalling maar uitgehaald moet worden.
    er zit dus niets anders op om nu maar even door de zure appel heen te bijten. ik hou niet zo van tandartsen, op zich is dit een hele leuke jonge kerel en hij is heel gezellig maar ja, hij zit wel met z'n handen in mijn mond te rotzooien en dat is nou net een minpuntje.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @fiona: heb je nou de hele nacht op de bank gelegen? dat lijkt me niet best voor je rug

@lafo: je doet het niet expres, ergens last van hebben, dus ik neem aan dat ze je ook kunnen begrijpen als je uitlegt wat het probleem is, in elk geval succes ermee!

@katsas: bedoel je niet Jan van Haasteren van die puzzels? die heeft zulke leuke peuzels!

@jvtje: tjee zeg, dat viel niet mee... wat een uitstel kun je dan hebben omdat de accu er "even" mee ophoud, gelukkig zijn jullie nu een eind op weg, wel klote dat babyplanet zo slordig is, ik moet ze ook nog bellen, want ik had daar een wieg besteld die nu 20 euro goedkoper is, dus daarover gebeld konden ze mn bestellign niet vinden, maar ze zouden het veranderen (hoe dan vraag ik me af...)

Hebben jullie ook dat jullie ukkie zo erg op je man/vriend reageert. Als mijn man zijn hand op mijn buik legt begint er geheid binnen een minuut van alles te bewegen van binnen. Terwijl ik daarvor nog niets voelde he! Zo grappig! 't Is blijkbaar een papa's-kindje.

Vast een jochie, dat zullen we hopelijk woensdag weten.

En vandaag ben ik 20 weken!

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ fiona, mijn man kropte ook alles op en aan het einde van de echo moest hij dus echt wel een traantje laten, zo goed deed het hem. Ik weet zeker dat het met jou man ook goed komt.. Mannen zijn niet zo praters, dus dan uiten ze het maar ergens anders mee..

@ onsukkie, gefeliciteerd met je 20 weken !

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Gefeliciteerd Onsukkie, jij ook op de helft. Nog een paar en dan zijn we er allemaal!
    Mijn kleintje reageert helemaal niet op mn man, hij/zij gaat er eerder van door als hij zijn hand erop legt... maar goed, kan nog veranderen :D
    Will: vind die 91 cm van jou niet zo schrikbarend, je hebt ook al 2 kinderen gehad... (maar goed, weet natuurlijk ook niet hoe het voor deze zwangerschap was)
    Heb een heel 'vervelend' oppaskindje vandaag, hij zit overal aan en ik roep om de minuut van Nee! Goed hij is een dik jaar en heeft een donderbui, dus een goede oefening :D . Maar goed, hij krijgt zo een broodje (nou ja, over driekwartier) en gaat dan naar bed, liggen nu twee anderen en die kunnen er dan weer uit. De kleine moet dan een fles en de andere moet straks naar de peuterspeelzaal dus die slaapt vast vooruit.

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo friendly, lekker druk dus vandaag.. :D

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Goedemorgen dames,

vandaag ben ik 20 weken, het gaat zo snel.

Heb de laatste tijd zoveeeel hoofdpijn, wordt er echt gek van. Dus heb nu echt geen zin om terug te lezen en te schrijven. Als me hoofdpijn weg is, kom ik wel terug

Groetjes nazli

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Blijft grappig dat we precies even ver zijn!

Hier niet echt kwaaltjes, zou je je bloeddruk niet es laten meten dan?

Heb nu alleen wel zo'n vekrouden-gevoel, maar ja.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hier gelukkig ook geen kwaaltjes meer :D vind ook eigenlijk dat ik al wel genoeg kwaaltjes gehad heb... Borsten zijn de laatste dagen wel weer supergevoelig, maar dat vind ik niet echt een probleem, is alleen af en toe vervelend.

Valt mee hoor met de drukte Dolphin, over de dag verdeeld zijn er 6 kindjes, waarvan er 3 naar school gaan en eentje naar de psz. Alleen tussen de middag is het even aanpoten, allemaal broodjes smeren en eten, maar ach, das maar een uurtje en dan is het weer rustig.

Als de boel naar school is kan ik eindelijk het programma over vroeggeboorte zien (tenminste als de kleintjes willen slapen...) En anders stellen we het nog een dagje uit, proberen we het morgen weer.

Wil straks ook nog even naar lidl, ze hebben van die vacuumopbergzakken, wil ze toch eens proberen, kan mn eigen broeken toch voorlopig niet aan en dan nemen ze een stuk minder ruimte in.

13. will

will Niet meer actief

zo kies probleem is gedeeltelijk opgelost, gadverdamme, ben nu misselijk. kreeg de tandarts aan de telefoon en hij wil liever wachten met trekken dus geeft een kuurtje om te kijken wat er dan gebeurd. tja, en toen wilde hij weten hoe het er uit zag. dus ik stunten voor de spiegel met telefoon in de ene hand, trek mijn lip omhoog, zag dus geen bal, lip verder omhoog en toen..... laat maar zitten. maar de druk is iig eraf.

friendly, ik begon met een buikomvang van 78 cm en die is nu dus 91. weet niet of het wat uitmaakt of ik al 2 kinderen heb gehad, zou maar zo kunnen, eigenlijk niet bij stil gestaan. zolang je maar NIET zegt dat het met leeftijd te maken heeft, haha´.
    op het eind bij daisy was mijn buikomvang maar 96cm en ben nu pas net over de helft. ik vind het verschil nog al wat.

onsukkie en nazli, lekker op de helft.

onsukkie, hier geen verschil hoor wie zijn hand erop heeft. ja als dais d'r hand erop doet krijgt ze ook meer reactie maar die shaked dan wel mijn buik eerst alle kanten op.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ga denk ik me bloeddruk laten meten,

Grappig he, even ver. Wanneer heb jij je 20 weken echo?
    Verkouden gevoel heb ik ook soms.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Woensdag. Wel spannend, hopen dat alles goed is.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, rustig hier zeg, ik ga m'n badkamer dan maar es aanpakken (blegh).

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dat is minder leuk onsukkie, succes !

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nou Will, denk niet dat buikomvang wat met je leeftijd te maken heeft ;) maar goed, je schijnt toch wat sneller uit te dijen bij het tweede/derde/vierde kind... of je hebt gewoon teveel gegeten natuurlijk ;) . Baal wel een beetje dat ik niet weet waar ik op begonnen ben, kan de omtrek van mn lingerie van de trouwjurk ff meten, dat zat daar goed, dus dat zal het dan ongeveer zijn.
    Broodjes zijn binnen, wat een verschil of er eentje is of vier, als er vier moeten eten willen ze allemaal meer... maar goed, er is altijd genoeg!
    bah, het regent hier, gelukkig nog een half uurtje voor we weer naar school moeten!

19. hallo allemaal!

jeetje wat kan die kleine schoppen! werd er vanacht wakker van! hij was heel actief aan het gymastieken! haha heb er wel even van genoten! want t is toch wel heel erg leuk! ik dacht dat dit kindje rustiger was dan arjen maar niet dus haha!

onsukkie en nazli gefeliciteerd met jullie 20 weken!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bedankt deentje!

Deel Deze Pagina