Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mag hem om half 12 weer ophalen. As always.
    Ik laat er regelmatig een castreren. Heb een opvang he: www.goudenmandje.nl

Ach ja, men moet een hobby hebben. (zolang ik geen verlies lijdt hoor je me niet klagen)

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ook goedemorgen!
    Had volgens mij heel wat te vertellen, maar ik weet het echt allemaal niet meer :oops: .
    Ik weet niet meer wie er naar vroeg, maar adressen van zwangerschapscursussen ed. zijn hier gegoogled. Zoek op je eigen woonplaats en/of plaatsen waar je makkelijk kunt komen. Heb het hier gewoon via de thuiszorgorganisatie gedaan, die was op verre na het geodkoopste (en ik weet dat ie wel goed is, ook niet onbelangrijk).
    Verder weet ik het allemaal echt niet meer, ga maar aan de schoonmaak misschien dat me dat beter lukt...

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

today is the day! oo ben best wel een beetje zenuwachtig aant worden voor straks
    ga zo eerst ff douchen en zit nou ff bij te komen met een kop thee en een broodje
    heb zo slecht geslapen vanacht mannetje ook want dit is de 2de van hem met stoppen van roken
    oo heb vanalles gedroomd dat ik alles had gemist van de echo dat ik niks had verstaan maar wel dat het een meisje was !
    ik gaook voor een meisje maar omdat iedereen het zegt ergens knabbelt nog steeds een jochie
    maar dat is niet eens belangrijk wat het nou eigelijk is als het maar allemaal gezond is pfff
    het heeft ook nog nooit zoveel bewogen als gisteravond in bed zoveel ! niet normaal maar wel heel leuk
    me man heeft ze hand erop gehad en ik voelde ze zo duidelijk en veel maar hij voelde niks! komt nog
    vanmorgen was die ook ff actief
    nou meiden jullie horen me weer snel
    wat denken jullie ? haha

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    fiona, vraag me niet waarom, maar ik denk een meisje!

Succes zometeen. Ik ben benieuwd!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles is goed met ons kindje!
    We zijn zo blij. Er zijn geen afwijkingen gevonden. En alles was rond het gemiddelde. De lengte van het kindje gaf trouwens precies 20 wkn en 6 dgn aan. Echt gaaf!
    We hebben werkelijk genoten. Het kindje lag eerst in een stuit en later is het omgedraaid. Zo mooi om te zien. En hij zwaaide inderdaad naar ons.
    We hadden duidelijk gemaakt dat we niet wilde weten wat het wordt. Maar de arts kon het ook niet zien toen ze in die richting kwam, want het kindje zat met de handen tussen de benen.
    Haha hij/zij wilde het ook als een verrassing houden!

Fiona heel veel plezier straks!

X Neia

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gefeliciteerd Neia, wat een heerlijk gevoel he als alles goed blijkt te gaan!
    We zijn trouwens even ver! ( ten minste als mijn vk de datum niet gaat veranderen as donderdag).

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ik kan eindelijk reageren ik had gisteren zon hoofdpijn niet normaal meer me man heeft me lekker gemasseerd en ik ben vroeg gaan slapen gelukkig is het nu bijna weg moest alleen weer bijna overgeven vanmorgen gistermorgen ook al mischien de zenuwen ? maar heb ook een verstopte neus enz dus mischien een kouwtje

onsukkie wou je nog ff feliciteren met je 20 weken meid! gaat hard he
    en dat met de konijnen castereren dat hadden wij ook gedaan met ons mannetje alleen wat het al niet meer nodig want een half uur voordat we naar schiphol naar een zonnig oord zouden vertrekken knalde me andere konijnen er binnen een minuut 7 kleintjes uit aahhhhhaaahh!

neia oo super meid dat alles inorde was en wat lekker vroeg! dat heb je maar ook gehad en nou heerlijk genieten weer

evelien jij bent de zoveelste! haha denk ook wel dat je gelijk heb maar we zullen het zo weten!
    bonk bonk bonk adem in adem uit haha
    je zal net bij mij zien dat die zijn beentjes potdicht houdt! wedden dat soort dingen heb ik altijd maar 23 feb heb ik een pretecho dus er is hoop

daphne meisie rustig aan he en jouw babytje komt gewoon zoals het hoort op tijd dus wel een beetje genieten van je zwschap!

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ neia, leuk zeg dat alles goed eruit zag, kom je zeker smoorverliefd thuis, dat had ik ook hoor.. :)

@ fiona, ik weet zeker dat met jou kleine uk ook alles goed is hoor. Als jij denkt dat het een meisje wordt, dan is het vaak ook zo. Dat noemen ze dan moederlijke intuïtie.. :D

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee spannend Fiona, ik mag morgen pas. Ben ook wel heel benieuwd! Hopen maar dat alles goed is in elk geval.

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ja bedankt. Wat leuk dat we gelijk lopen! :D Ik hoop dat jouw vk de datum niet verplaatst! ;)

Fiona, kan inderdaad goed van de spanning komen. Dat had ik gister ook; voor het eerst sinds weken overdag overgegeven, terwijl ik dat normaal 's nachts doe.
    Hopelijk doet jouw kleine wel de beentjes open en niet het handje ervoor. Geniet ervan!

Dolphin, jaaaaaaaaaaaaaaaaa helmaal verliefd. Ik heb echt nog nooit zoiets moois gezien. Wat leuk dat jij dat ook had! Dit is tot nu toe het allermooiste van de zwangerschap. :D Ik ben nog helemaal hyper.

Onsukke, wel leuk dat jij het nog tegoed hebt. Ik wil nog een keer... ;)

X Neia

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ja bedankt. Wat leuk dat we gelijk lopen! :D Ik hoop dat jouw vk de datum niet verplaatst! ;)

Fiona, kan inderdaad goed van de spanning komen. Dat had ik gister ook; voor het eerst sinds weken overdag overgegeven, terwijl ik dat normaal 's nachts doe.
    Hopelijk doet jouw kleine wel de beentjes open en niet het handje ervoor. Geniet ervan!

Dolphin, jaaaaaaaaaaaaaaaaa helmaal verliefd. Ik heb echt nog nooit zoiets moois gezien. Wat leuk dat jij dat ook had! Dit is tot nu toe het allermooiste van de zwangerschap. :D Ik ben nog helemaal hyper.

Onsukke, wel leuk dat jij het nog tegoed hebt. Ik wil nog een keer... ;)

X Neia

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    haha, leuk he.. duurt nog wel ff voordat dat over gaat.. ;)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay ben inorde inmiddels zo zit ff hier voordat ik over 20 min richting VK ga
    o meiden erg is dit he het voelt net als afrijden voor je rijbewijs die zenuwen dan he! haha
    onsukkie morgen is jouw dag meid!
    nou mannetje komt binnen doeii tot straks xxx

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gek idee dat er nu zoiets in m'n buikie zit.

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kijk ik ook elke week naar Onsukkie... elke week groeit de kleine.. nu keek ik net bij 23 weken en de kleine heeft al minder ruimte om te bewegen.. :confused:

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ fiona succes meissie ;)

17. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @ onsukkie; waar heb je dat plaatje vandaan?
    Ben wel heel nieuwsgierig hoe het kleintje er de komende weken uit ziet.

Groetjes

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh geen idee meer.

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Kim wil ook steeds een zusje als je het haar vraagt, en is dus heel happy dat dit ook gaat lukken. Tessa( 2 j 9 maand) zegt dit nog niks. Steeds als ik zeg dat ze een zusje krijgt wijst ze wel heel enthousiast naar Kim!

Met Kim gaat het heel goed, heeft weinig problemen met de overgang naar haar nieuwe klas, dat had ik niet verwacht
    Gaat nog wel steeds haar oude juf een kusje brengen voordat de les begint. Wel heeft ze nog steeds heel veel moeite met zwemles en ik vraag me ook steeds af of er daar niets is gebeurt. Heb haar nu dus een kleine maand er van thuis gehouden omdat ze steeds oorpijn heeft, en ook de vakantie zat er tussen. Gisteren zou ze voor het eerst en dat gaf veel problemen, maar de zwemschool belde af ivm defect in het zwembad. Had ze weer geluk, ze was helemaal happy :)

Groetjes Evelien

Ik stuur je binnenkort een pm met mijn mobielnummer ivm ons buddy zijn!

20. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    nou pfff...
    ik meot eerlijk zeggen dat ik de helft niet goed met alle aandacht heb kunnen lezen..

maar ik ben er weer...

*unsukkie,
    ja die foto heb ik ook gezien.
    apart he?
    blijft super!

* Fiona, succes vandaag!

Hier geen nieuws,
    gisteren naar vk geweest en heb zelf t kindje gevoeld, met de hand bedoel ik dan.
    T voelde zo raar, maar ze kon meteenzien dat t hoofdje er lag.

Vraagje,

mensen die via t net een geboorte kaarte bestellen (met foto van de kleine)
    wanneer maken jullie de 1e voorbereidingen?
    (we weten al welk kaartje we nemen)

Deel Deze Pagina