Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi dames,

Ik wou me hier even persoonlijk zelf afmelden ik hoor er helaas niet meer bij.
    23 december is mijn dochtertje Danique levenloos geboren na bijna 22 weken zwangerschap
    Dus als iemand mij van de lijsten af wil halen graag.
    Voor de dames die nog wel zwanger zijn geniet ervan voor je het weet is het voorbij wens jullie allemaal heel veel succes dikke knuffel miriam
    en neia jij speciaal he toi toi

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ohh Miriam, wat erg zeg ! Ik wens je alle kracht en sterkte toe die je nodig hebt ! :cry:

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik dacht na het zetten van mijn berichtje mischien had neia het hier al vermeld dus ben gaan zoeken en vond inderdaad het berichtje van neia en van jullie reacties en de aanpassing zo mooi echt geweldig ben er echt stil van dat jullie terwijl ik hier niet vaak was toch aan mij dachten en neia wat ben jij toch lief en je weet precies wat ik graag zou hebben gewild heel mooi dat Danique een eigen plekje heeft op de lijst super echt geweldig

miriam

4. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    sterkte miriam.
    woorden zijn er neit om het verdriet weg te nemen...

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden

Het is niet te geloven maar heb weer die kl*te buikgriep....
    Wat kan een mens zich beroerd voelen zeg.....Zondag op maandagnacht geen oog dichtgedaan heb de hele nacht voor de wc gezeten en was kiezen want van boven en beneden kwam er uit....Kon nauwelijks nog lopen, duizelig. Gister meteen de vk gebeld want maakte me wel zorgen, moest proberen te blijven drinken en verder kon het gelukkig ook niet zo veel kwaad........

Dus hou het hier even bij....

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @mirjam, fijn dat je hier toch even bent geweest, uiteraard hebben wij het over je gehad. Moeilijk om de juiste woorden te vinden voor iets wat zo erg is dat je er de woorden niet voor kan vinden...

@neija gefeliciteerd met de goede 20wk echo!

hier ga ik naar de tandarts voor controle, ben benieuwd mijn gebit is niet echt mijn sterke kant zeg maar :)
    Dus ik hou me hart en buik vast ;)
    x

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, wat goed van je dat je hier toch even gekomen bent.
    Ik wist helemaal niet of ik hier goed aan deed, omdat ik op deze manier voor jou de beslissing nam om het hier te melden. Maar ik ken je nu al een tijdje ;) , en wilde zo graag iets voor je doen. Vandaar.
    Friendly (die de lijst maakt) vond het een mooi idee dat Danique een speciaal plekje kreeg. En ik wist zeker dat jij het ermee eens bent, want Danique hoort hier gewoon bij!

Hele dikke kus
    Neia

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Miriam: Nogmaals heel erg veel sterkte met dit verlies!

@anastasia: wij willen zeker nog een 2e kindje, maar nog geen idee wanneer. Hebben we het toevallig laatst ook over gehad. Het heeft toch allemaal voor- en nadelen: snel na de 1e of juist pas een tijdje erna. We hebben nu afgesproken dat we gewoon afwachten wanneer we het er de tijd voor vinden. Misschien hebben we straks al heel snel zoiets van 'nou, een 2e zou wel leuk zijn nu!' en misschien hebben we dat pas na een paar jaar, we zien het dus wel gewoon!

@vinden van zwangerschapsgym-adressen: wij zijn lid van de thuiszorgorganisatie (lidmaatschap krijg je er hier al automatisch bij als je bij een bepaalde woningcorporatie huurt en wij huren daar dus ons huis) en daar krijg ik dus 4x per jaar ofzo een magazine van, waar ook die cursus instaat. Dus ik wist op die manier al dat dat er was. Verder had ik op internet en in tijdschriften al gelezen over diverse andere vormen van zwangerschapsgym (yoga, haptonomie). Daardoor wist ik al wat ik wel en niet interessant vond en daarna heb ik gewoon bij de VK wat foldertjes meegenomen!

Fijn dat de echo's weer allemaal goed waren! Ben benieuwd hoe Fiona de echo vond ;) en morgen onsukkie! Lijkt voor mij alweer een kleine eeuwigheid geleden, de echo... deze week toch maar eens een afspraak gaan maken voor een pretecho. Dat willen we het liefst op 28 januari doen, dan zijn we precies 9 jaar bij elkaar! En dan ben ik 26,5 week zwanger, dus dat vind ik wel een mooie 'leeftijd' van ons kleintje (heb in elk geval wel eens gehoord dat ze zo tot een week of 27-28 echt mooie echo's kunnen maken, maar dat het daarna moeilijker wordt omdat het kindje dan wel erg groot begint te worden).

We zijn gister trouwens naar de Babyplanet geweest over het kamertje en de man die daar was, was toevallig ook de eigenaar (en degene die ons destijds ook geholpen heeft). Hij wist ook meteen waar het over ging en zei ook als 1 van de eerste dingen dat hij het raar vond dat 1 van z'n verkopers eind oktober ineens aan kwam zetten met het verhaal dat de reservering geannuleerd zou zijn. Er stonden destijds ook nog 3 showmodellen van dat kamertje in de winkel, dus hij denkt dat misschien de verkeerde kamer geannuleerd is. Maar ja, dat is natuurlijk moeilijk achteraf te achterhalen! Hij ging nu in elk geval zijn best doen om het stel dat nu het kamertje gereserveerd heeft om te praten, of die niet toch een ander kamertje willen komen uitzoeken en anders gaat hij in elk geval proberen of ze in een ander filiaal nog zo'n kamertje hebben staan.
    Ik ben in elk geval dus met een voorzichtig positief gevoel weer weggegaan aldaar. Hij doet in elk geval z'n best om ons te helpen en hij geeft ook ruiterlijk toe dat de fout aan hun kant is gemaakt! Nu dus even afwachten tot hij wat meer nieuws heeft, hij zou in elk geval deze week nog bellen.

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi mama's ;)
    Hoe is t hier?
    lekker vry vanmorgen, dus tyd om weer ff by te kletsen. 7 blz in 2 dagen erby, dat valt me mee :)

@Fiona: ja haha, als die kleine meid net zo erg wordt als mams.......dan moeten we maar snel van één kamer een inloopkast maken haha.
    @Anna: fyn dat t meeviel de rekening vd auto! Is toch altyd weer afwachten hè!
    @Anoesj: tjee das ook nie fyn zeg :( Heb je al aan je VK gevraagd waarvan t zou kunnen zyn?
    @Friendly: ik had gisteren ook overduidelyk een ruggegraat (en een kont haha) Echt zo apart!
    @Fiona: tjee, tegen de tyd dat jy met verlof gaat, ben ik (als t goed is) al bevallen :confused: Ik kyk er ook naar uit! De zomer is altyd al favo, maar deze wordt wel héél speciaal!
    @Lafo: hoe was t op je werk? Hoop dat t meegevallen is, de reactie's van je collega's?
    @Katsas: hmmm mcdonalds, dat heb ik zaterdag gehad. Ik lust wel gewoon nog alles hoor haha (myn menu is meestal kipnuggets, friet en.......MELK :))
    @Evelien: hoe was je echo?
    @JVtje: dat méén je? Wat erg :( Ik vind dat jullie gewoon recht hebben op dat kamertje, wat ze met dat andere stel doen is dan toch hun probleem? Ben benieuwd!
    En wat heb je een verhalen getypt haha, je had een hoop by te kletsen ;)
    @Friendly: vervelend dat je zo'n pyn hebt meis :(
    @Iedereen: myn buik is al 94 :confused: en mn borsten trouwens ook :rolleyes: maar alles wat ik aangekomen ben (nu al 9 kilo, vraag me af waar :() zit op mn buik ofzo.....
    @Onsukkie: die van my beweegt als ik mn hand op mn buik doe, zo gauw paps t doet, ligt t kleine ettertje stil :) Van harte met je 20 weken!
    @Nazli: ook van harte met je 20 weken!
    @Will: gadver! Kan me enigzins voorstellen wat er na "en toen....." komt :pale:
    @Evelien: van harte met de goede uitslag :D En een meisje (als t goed is ;)) LEUK!
    @Neia en Fiona: succes met de 20 weken echo!
    @Flexgirl: een meisje, YEAH leuk :D
    @Suzy: welcome!
    @Daphne: balen dat je meds up moeten :( Hoop dat je deze x géén hellp krygt! En dat t alleen maar genieten wordt!
    @Iedereen: myn placenta ligt ook voor, maar toch voelde ik de kleine al heel snel, en ook vaak.
    @Anastacia: wy willen als het zo mag zyn wel een 2e, maar wanneer? Wil er in ieder geval niet héél lang tussen hebben.
    @Dionne; hoop voor je dat de harde buiken dan snel minder worden meis!
    @Anoesj: heel herkenbaar, zo'n kleine pestkop hihi.
    @Onsukkie: onze katten zyn ook geholpen, i-de-aal! Heb ik totaal géén problemen mee ;)
    @Neia: aaaaargh die kleine van jullie, wat een pestkop hihi. nu weet je nog nix ;) Wel super dat alels goed was, en dat de kleine zwaaide *smelt* ik wil nog een x!
    @Fiona: ik denk ook een meisje!
    @Onsukkie: die foto is zóóó gaaf! :D En dat zit er by my ook in hihi.
    @Miriam: een hele dikke knuff voor jouw meis, en vopor je mannetje! dit gun je niemand! Heel veel sterkte met de verwerking van dit grote verlies!
    @Buddy; balen meis, beterschap!

ladies: had ik nou al verteld dat ik as woensdag begin met zwangerschapsyoga? heb er zin in! Ga samen met een buurvrouw en haar schoonzus, ben heel benieuwd hoe t is!
    Nou ik ga maar es ff een uitzet-lyst maken. Wie van jullie heeft dat al gedaan? (of ben ik héél vroeg? kan nie wachten hehe)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben even als een tornado het hele huis aan het doen met dettol. Erg he... haha. Hoezo nesteldrang. En moest ook wel (werd er nog door man "lief" op gewezen), want vanavond komt de kraamzorg voor een gesprek. Soort voor-intake.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Miriam, tuurlijk verdient Danique een mooi plekkie bij ons op de lijst. Net zoals dat niemand jou het feit af kan nemen dat je mama bent! Heel veel sterkte de komende tijd, en ik weet zeker dat Danique van een afstandje stiekem heel dicht bij jullie zal zijn.

@mamain2008, wij hebben geboorte kaartje dus pas na de geboorte van Sam besteld. Hoe we het nu gaan doen? Geen idee hihihi

@Hannah, sterkte! Hopelijk komen je darmen en maag snel tot rust.

@Ice, dit keer geen uitzetlijst, we hebben toch alles wat perse nodig is. Meer zijn we bezig met de nieuwe kamer van Sam, daar moeten ook nieuwe meubeltjes in komen. Maar volgens mij ben je helemaal niet vroeg hoor. Want als je alles in een keer op het laatste moment moet kopen dan krijg je volgens mij een hartverzakking van de kosten van al die "kleine" spulletjes.

@Jvtje, hoop dat die mensen de kamer willen annuleren zodat jullie gewoon JULLIE kamertje krijgen.

Over zw. gym. Ik kreeg een pakket met informatie van de thuiszorg. Dus ook met de cursussen die via hun gegeven worden. Zw. gym kost hier maar 30 euro, dus dat was de moeite niet (oke, dit keer doe ik het niet, ik ga nu zw. zwemmen)

Zo nu ga ik boven de emmer halen, dan ga ik de wc doen, en dan heeeel misschien de badkamer. En dan hopelijk nog eventjes lekker relaxen (ligt aan Sam) en als Sam wakker is naar de winkel boodschappen doen. Vanavond eten we wittebonen in tomatensaus schotel (met gehakt/ui/prei/knoflook en mosterd erdoor in 1pan)

Groetjes Daphne

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemiddag allemaal :D

Hier niet veel te melden, ben lekker thuis aan het rommelen.
    Volgens mijn collega´s had mijn bazin idd niet zo leuk gereageerd toen ze hoorde dat ikk parttime moest gaan werken, maar heb haar nog even aangesproken en toen zei ze nee natuurlijk begrijp ik het allemaal blablabla je kent het wel. Kan het haar misschien ook niet kwalijk nemen ze is 45 geen kinderen, geen man......... ;)

# Fiona ben je al terug ben zo nieuwsgierig ;)

# Daphne klinkt lekker je recept, kan ik aanschuiven ;)

# Dolphin moederlijke intuitie zegt niets kijk maar naar mij, heilig van overtuigd dat het een jongen zou worden en krijg een kleine meid ;)

# JVtje je hebt gewoon recht op het kamertje, op je strepen blijven staan en anders smartegeld, stelletje idioten! :x

# Miriam nogmaals sterkte meid en natuurlijk staat Danique op de lijst!

# Neia gefeliciteerd met je mooie echo, ik was er ook helemaal vol van na afloop en nog steeds het is allemaal zo onwerkelijk. Als je naar je buik kijkt en daar zo´n mensje in zwemt, geweldig toch!

# Hannah beterschap meid!

Ik ga nog maar eens speuren op het internet voor zwangerschapsgym, misschien zoek ik niet goed.

Tot straks ga nu een soepje eten.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier ben ik weer!
    nou alles was dik in orde alles had het en alles zat op de goede plek ben zo gerustgesteld
    me placenta ligt tegen me buikwand dus dat werkt als een kussen vandaar dat ik het niet zo heel erg voel jammer! MAAR GOED
    maar ze wou kijken wat het nou voor geslacht had maar kon het niet al te duidelijk zien althans ze zag geen scrotum van een jongen maar we zagen we 3 streepjes zzei zij voor 80% is het een MEISJE! nou ze liet het eigelijk wel merken dat ze het bijna zeker wist! dus we krijgen een meisje!
    schoonmoeder net huilend haha en me moeder wist het al van af het begin
    nou mijn dag kan niet meer stuk! ga nou ff shoppen \en ik lach me dood als met de pretecho alsnog een jongen te voorschijn komt maar de VK zei dat dat niet het geval zou wezen of hij moet een heeeeel klein dingetje hebben ;)

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, ja leuk zo'n pretecho als jullie 9 jaar samen zijn!
    Ik moet nog even informeren waar dat hier in de buurt kan en hoeveel het kost. Is het duur?
    Fijn dat je gister in ieder geval goed geholpen bent door die man van Babyplanet. Ik hoop echt dat hij hoe dan ook dat kamertje ergens vandaan kan toveren, want als je eenmaal je zinnen ergens op hebt gezet, moet je het ook gewoon krijgen, toch?

Ice, gelukkig wilden we ook niks weten, maar ik vind het zo leuk dat de kleine het daarmee eens was. Nee papa en mama dat hou ik nog even geheim. ;)
    Wat leuk zeg dat je morgen gaat beginnen met de zwangerschaps yoga. spannend, laat je weten hoe het was?

Ik heb via de kraamhulp een zwangerschapscursus aangevraagd, maar nog geen uitnodiging gekregen. Daarnaast wil ik ook nog iets met mijn man doen, maar dat moeten we nog even uitzoeken.

Onsukke, dat is vroeg dat ze vanavond al komen van de kraamzorg. :confused: Of is het meer een info gesprek? Wel leuk zeg!

Daphne, pff dat klinkt heel druk wat je allemaal nog moet doen. Ik heb al geen puf om nog 12 kleding stukken te gaan strijken, maarja dat moet ik nu echt gaan doen. :(

Lafo, kan ik goed begrijpen dat je baas er niks van snapt. Maarja er is niks te snappen, want dat doe je gewoon. ;) Ze heeft er niks over te zeggen.

Oke, ik heb er alles aan gedaan om niet te strijken. Maar nu moet het er toch echt van komen. Misschien zometeen even een pauze inlassen? haha :)

X Neia

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier is de grote schoonmaak achter de rug. Heb heel rustig aan gedaan, alles bij langs geweest en nu ruikt alles ook zooo lekker. Jammer dat ik de komende uren niet thuis ben, als ik er weer ben is de meeste geur verdwenen...
    Wij eten vandaag dagschotel met spercieboontjes, gehakt en sate, denk met aardappelpuree. Lekker makkelijk en snel klaar.
    Ga ze de lijst even verversen, er is niet veel veranderd, maar anders moet ik volgende keer weer zo ver zoeken.
    Miriam: nogmaals heel veel sterkte!
    Fiona: vooralsnog gefeliciteerd met je meisje (als het veranderd maken we er gewoon een jongen van in de lijst!
    de meiden gaan goed, nog even en we halen de jongens in!

Liefs Friendly

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fiona, toch een meid, wrs. Gefeliciteerd!
    Je hebt eigenlijk precies de zelfde uitslag als ik, Ook een voorliggende placenta, en met grote zekerheid een meisje, anders een heel klein piemeltje, grappig hoor!
    Geniet nu maar lekker en kom even bij van de spannende dagen die jullie gehad hebben!

Mirjam en man, heel veel sterkte!

Hanna, beterschap!

Mamain2008, leuk dat je er weer bent.

Ice en all anderen, bedankt voor de felicitaties.

JVTje, fijn dat ze jullie gaan helpen bij babyplanet, hoop dat het goed komt. En inderdaad een leuk idee die pretecho op jullie datum.

Nou dat was ie weer even, zit vandaag teveel op het net en doe dus thuis te weinig. Foei :) Zit nog even teveel op mijn roze wolk, en wil me nog niet met andere aardse zaken bezighouden, hihi , goed excuus!

bye bye, Evelien

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m

27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke, anna28
    15 jan: Daam, verzorgingsmiep
    16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje, Ntombi
    17 jan: Jvtje
    21 jan: onsukkie
    22 jan: Neia
    28 jan: anoesj, will
    29 jan: Sassefras
    30 jan: Deentje
    31 jan: Hannah
    5 feb: will

Agenda Echo
    9 jan: onsukkie 20-weken echo
    10 jan: daam 20 wk echo, Frostieke
    11 jan: Jippeltje
    12 jan: Katsas
    14 jan: verzorgingsmiep
    15 jan: Nazli
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo
    23 jan: Deentje

Agenda Pretecho’s
    31 jan: Dolphin
    9 feb: Hannah, Sannieeee
    23 feb: Fiona

Aantal (aankomende) moeders: 47
    Jongen: 11
    Meisje: 10
    Onbekend: 25
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    # Fiona gefelciteerd, leuk hoor een meisje en zit je al op je roze wolk?
    Ook ik heb dat met die placenta tegen m'n buikwand.

# Evelien je bent niet de enige, ook ik moet nog wat dingen opruimen en heb geen zin :(

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :oops: schaam schaam :oops: Volgens mij heb ik Evelien en Neia helemaal niet gefeliciteerd met hun goede echo's...
    Evelien, gefeliciteerd met je waarschijnlijke meid!
    Neia, fijn dat jullie kindje er net zo over dacht als jullie om het geslacht geheim te houden!

Zo volgens mij ben ik nu weer redelijk bij...
    Ga maar even een kopje thee zetten en ff rustig zitten, verneem mn banden iets, misschien toch iets te fanatiek schoongemaakt...
    Ben blij dat wij donderdag ook eindelijk weer een echo krijgen, vind echt dat we steeds lang moeten wachten!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Geeft niks friendly, is af en toe ook moeilijk allemaal bij te benen hier. Zag wel dat het al in de lijst stond, bedankt!

Groetjes Evelien

Deel Deze Pagina