Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooi buikje onsukkie.
    ik heb ook al een beste buik.. en mijn omtrek is al net zo groot als toen ik bij arjen 35 weken was :(

hoop indd. dat die striae weg blijft! heb er bij arjen helemaal geen last van gehad! maar was net ff in het 9 maanden boek aan het lezen die ik toen bijgehouden heb.. en daar staat bij 20 weken dat ik mijn gewone broeken niet meer pas haha die pas ik nu al heeel lang niet meer! toen ik een week of 8 was ofzo haha....

zp ik ga ff de douche opruimen! staan veel te veel lege flessen e.d.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Die paste ik inderdaad ook met 12 weken ofzo echt al van geen kanten meer. Maar had ook broeken die precies dicht konden (dat is nou eenmaal zo als je slank bent), dus dat is op zich dan nog wel logisch.

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    flessen in de douche? drink je onder de douche ofzo? :)

4. hahaha nee lege shampoo flessen :p

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik denk shampoo flessen?

he meiden ga niet een lang verhaal houden ben nog niet fit.....heb ook erge last van de rug...heb vroeger een rugletsel gehad en in een corcet gelopen en dat is altijd een zwakke plek gebleven maar ja krijg nu een steeds dikkere buik dus begint dat ook weer meer op te spelen.....vet irritant maar niet anders ga donderdag naar cesartherapie die gaat ook kijken of mijn bekken wel recht zijn.daar heb ik in de vorige zwscp ook erge baat bij gehad.
    meiden die een goede echo hebben gehad gefeliciteerd!

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, eerlijkbeertje, door je groeiende buik verandert je houding, maar ook je spieren worden slapper, en daardoor krijgt alles meer speling en ruimte, kan ook je pijn in de rug verklaren, is in principe ook de oorzaak van BI. Als je normaal last heb van je rug moet je vaak ook oefeningen doen om je rug en buikspieren aan te sterken, en als het al een zwakke plek is dan is het appeltje eitje. Denk dat het goed is om naar zo'n cesartherapeute te gaan. Sterkte ermee.

Voor alle babyuitzet dingetjes, ik ben het met Daphne eens!

Ik heb juist het gevoel dat ik deze zwangerschap minder snel uitdij, maar heb nooit mijn buikmaten bij gehouden, kan dus alleen maar op mijn gevoel afgaan. Misschien komt het doordat ik afgevallen ben en het afgelopen jaar veel gesport heb!

Bij ons hebben we telefonische intake, is vaak het geval bij een tweede of derde kindje.

Groetjes Evelien

7. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik ben vandaag trouwens wel 20 wkn :D

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He ja, gefeliciteerd Eerlijkbeertje!

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo heb de eten-voorbereiding gedaan, straks alleen even opzetten en de puree maken.
    Ruikt nog wel lekker thuis, merk toch wel verschil tussen a- en b merken wat dat betreft. Ik koop meestal eigen merk, maar als mannetje wat ophaalt (als ik aan het poetsen ben en het ineens op is bijv) dan neemt ie gewoon mee wat het lekkerst ruikt (en kijkt dus niet naar de prijs zoals ik..) nu hebben we dus allesreiniger wat heel lekker ruikt.
    Nou, vind het maar koud achter de pc, dus doe hem lekker weer uit...

Later!

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Weet niet meer wie er het vroeg maar zwangerschapsgym heb ik via de kraamzorgorganisatie geregeld, nog gratis ook!

@Neia, gefeliciteerd met een goede echo, toch altijd heerlijk om de bevestiging te krijgen dat alles goed is.

@Miriam25, heel veel sterkte!

@Onsukkie, succes en veel plezier morgen met de echo.

@Fiona23, gefeliciteerd met jullie meisje, leuk!

@Deentje, succes met huizenjacht, hopelijk is er snel zicht op een huis.

@Eerlijkbeertje, gefeliciteerd met de 20 weken mijlpaal!

Wij hebben vanochtend de echo gehad en alles was goed! Echt een opluchting, was best zenuwachtig (en vriendlief helemaal....). We weten nu ook wat het geslacht is.....maar dat houden we nog even voor onszelf. Misschien dat ik me later nog bedenk en het hier wel kenbaar maak.

Zo, nu eerst de keuken in en lekker lasagne maken.

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oe spannend Askim, ik ben benieuwd wat het wordt! ;)
    Wij waren ook enorm zenuwachtig vanmorgen. Maar gelukkig allemaal goede uitslagen vandaag!

X Neia

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gefeliciteerd Askim

13. askim gefeliciteerd! ben nu wel heel nieuwschierig hoor :)

ik heb net mijn eten op! spagetie gegeten! was wel lekker vooral leuk om arjen bezig te zien met die slierten haha.

we gaan zo ff een stukje fietsen! ff lekker naar buiten zonder dat we ergens heen hoeven te jagen! ff langs de bibliotheek want heb mijn boek alweer uit :(

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo vandaag naar de tandarts geweest, wel een gaatje in een kies, ( waar al een vulling inzit) maar die word pas gevuld na de bevalling... gelukkig

Daarna naar de ziekenfonds geweest en het kraampakket opgehaald, zo leuk zat een geweldig speelkleed in voor de baby & natuurlijk alle kraambenodigdheden voor de bevalling...

Nu beetje moe, ga even een uurtje liggn denk ik en dan morgen weer werken..

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    eten en afwas is achter de rug. Wat een heerlijk gevoel als je huis helemaal schoon is. Ga lekker in bed ff een tijdschriftje lezen en dan straksjes met manlief een filmpje kijken, lekker samen bankhangen.
    Ben ook best moe na al het gepoets vandaag, dus ga lekker niks meer doen :D

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Askim: jij ook gefeliciteerd met je goede echo, als je het geslacht in de lijst wilt hebben dan zul je het wel moeten zeggen, anders blijft het een j/m.

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hou het voorlopig nog maar op j/m....... :D. Ik ga proberen mijn mond te houden....

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ askim gefeliciteerd met de goede echo ! :D

@ eerlijkbeertje, gefeliciteerd met je 20 weken.. :D

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, het eten is weer op. We hadden koolraap, aardappels, en braadworst.Ik was alleen een beetje te scheutig geweest met de azijn, dus waren de rapen wat zuur, volgende keer beter :D

Ik ga nu de kids naar bed brengen, groetjes Evelien

20. ja ik ook weer terug van de bieb! nu is ff kijekn of t wat is die boeken :)

Deel Deze Pagina