Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je wel voor je woorden friendly!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zie het friendly heb je geaccepteerd
    Diaan jou zal ik ook ff accepteren

3. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    josien, kaarsje brand voor je meis! denk aan je ((knuff))

Rebbel heel veel sterkte, hoop voor je dat het toch niet voor niets is

Ik heb iedereen die msn heeft toegevoegd. Heb ook wel hyves maar niet actief, maar ben gek op kletsen via msn (of via de webcam ook super gaaf!)

Vanmorgen voor het eerst misselijk..pfff hoop dat dit niet lang duurt wat een verschrikkelijk gevoel :(

Nu is het gelukkig over, gaan vanavond lekker KFC eten :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oke dan ben jij Rianne ;)

5. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
  6. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Rebbel en Josien, heel erg veel sterkte allebei. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen voor jullie!

Voor de meiden die op hyves zitten, ik zit daar ook op :) Jullie mogen me ook toevoegen als jullie willen, graag wel even via de pb, zodat ik hier nog een beetje anoniem kan blijven voor het grote publiek..haha.

7. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hallo meiden,

Ik ben ook nieuw hier en uitgerekend in de maand mei..
    spannend allemaal..

groetjes van marian26

8. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    welkom marian bij de meimama's en gefeliciteerd!

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nijnja, pff zo'n zware week en dan ook nog vanmorgen zo vroeg op. :confused:
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje jaloers bent op de bruid, zij heeft al zo'n dikke buik, en het is bij hun zooooooooo snel gelukt. Ik zou willen dat je het kon plannen, maar helaas....
    Maarja, jij krijgt straks ook zo'n mooie dikke buik hoor! ;)

Josien, wat verschrikkelijk zeg die onzekerheid. Ik heb een kaarsje voor je aan gestoken! Dikke knuffel!

Jolien, GEFELICITEERD en welkom hier.

Ice, het voelt inderdaad raar als je nog niet misselijk bent ofzo, maarja sommige mensen krijgen daar gewoon geen last van, en andere juist 9 maanden lang. Is echt niet iets om je zorgen over te maken hoor.

Friendly, leuk zeg dat je ouders allemaal cadeautjes hebben gekocht. Heb je het ook al gekregen?

Rebbel, ik snap hoe je je voelt. Deze periode is gewoon heel erg zwaar, want je voelt je nog hardstikke zwanger maar het vruchtje leeft (waarschijnlijk) niet meer. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Mamafaye, dus jij was ook al misselijk vanmorgen, bah, dat is inderdaad een rot gevoel.
    Maar de KFC mmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk. Ik ben jaloers, wij hebben er geen in de buurt zitten. Misschien ga ik ze maar aanschrijven dat ze er hier 1 gaan bouwen. ;)
    Heeft het gesmaakt?

Marian, GEFELICITEERD! Geniet ervan!

Nou meiden, ik heb heerlijk gewerkt vandaag.
    Maar ik heb de laatste dagen wel flink last van mijn onderrug. Dus ik moest veel gaan lopen.
    Nu gaan we gezellig met mijn neefje van 9 naar de kermis bij ons in het dorp.
    Fijne zaterdagavond!

X Neia

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

jeetje wat ben ik moe zeg... heb net 2 uur geslapen, werd wakker omdat ik moest plassen (natuurlijk), maar ben nog steeds niet echt fit ofzo.
    we hebben het vandaag aan de oma's verteld (die van mij dan), we konden het niet meer voor ons houden. ze waren allebei ontzettend blij! en reageerden heel erg enthousiast.
    heb de hele nacht steekjes gehad en vanochtend ook nog, wel vervelend, maar zal er wel bij horen...
    rebbel en josien: heel veel sterkte!
    nieuwe mei-mama's: gefeliciteerd! geniet ervan!

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel meiden... hier nog steeds bloed. Geen stolsels, maar ik denk ook wel een flinke buikgriep te pakken. Ik weet niet meer waar ik nog positief door zou kunnen worden... :cry:

Groetjes,
    Josien

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Misschien kan een super dikke cyber knuffel je een beetje steun geven (opvrolyken zal niet lukken vrees ik...)
    Dus een dikke vette voor jou, en ook één voor Rebbel!
    Vidn t zo KL*** voor jullie meiden, heb er geen andere woorden voor, hoop dat het allemaal toch nog goed gaat komen, duim op mn allerhardst voor jullie!

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Josien en rebbel, heel veel sterkte meiden...

Ik duim ....

14. annekee

annekee Lid

17 mrt 2007
    18
    0
    0
    moeder
    osler
    Ook ik ben een meimoeder, de 18e om precies te zijn. Ik zou erg graag mee willen kletsen met de andere meimoeders. Het is erg leuk en meelevend om te lezen hoe de andere zwangeren zijn!
    Ik voel me verder erg moe, lusteloos ook maar ondertussen wil ik ook alles schoon hebben en aan de kant hebben. Ja nu al last van NESTELDRANG!
    Ik ben net de stad ingeweest te winkelen maar dan kom ik als een pudding weer thuis, zo moe!
    Ik voel mijn buik ook de hele tijd, een opgezet gevoel, ik kan dan ook bijna niet mijn spijkerbroeken meer verdragen? Hebben jullie dat ook? Erg naar om de verhalen van Josien te lezen, ik hoop ECHT dat het goed komt!

Groetjes

15. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik neus hier al een tijdje rond ,maar altijd dit stuk over het hoofd gezien en zal me daarom ook maar eens hier gaan melden :) Ben ook een mei mama en uitgerekend op 7 mei. Qua kwaaltjes heb ik niet zo heel veel last alleen de hele dag door moe en als ik veel gedaan heb op een dag wat steekjes in mijn buik en soms een gevoel dat me buik gaat ontploffen haha zo opgezet voeld ie dan aan, maar hij is ook al best al gegroeid en ben blij als ik thuis ben me broek los kan doen. Heb me eerste echo op 25 sept en kijk er al erg naar uit.

Groetjes Bianca

16. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Josien heel veel dikke knuffies ((knuff))

Nieuwe meimama's welkom en gefeliciteerd!
    (ga jullie vandaag op de kalender erbijzetten)

Neia gister niet meer bij kfc geweest (voelde me nog niet lekker genoeg) maar we gaan vandaag!
    En dan kom je maar een keertje hierheen gaan we samen naar KFC! :D

Vannacht heerlijk geslapen en ben niet misselijk! :D

17. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Oh ja...

Ga straks de kalender aanpassen zal even het kopie hier plaatsen kunnen jullie even roepen of er nog iets op veranderd moet worden...
    dit was de laatste versie, nieuwe mama's die al de datum hebben doorgegeven komen er vanzelf op te staan!

Agenda Verloskundige of gyn:
    17 sept: 8Samantha8
    18 sept: Indy 73
    19 sept: Mariebel
    20 sept: Mamafaye + Anna28
    25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72
    26 sept: Katsas + Saar
    27 sept: Joyo
    1 okt: Ice
    3 okt: Boeffie
    5 okt: Neia
    8 okt: Daphne78 + Maximus
    23 okt: Ischa31

Agenda Echo:
    17 sept: Rebbel
    18 sept: Mariska72
    19 sept: Mariebel
    20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien
    21 sept: WendyP
    24 sept: Jendo
    25 sept: Anastasia
    26 sept: Katsas + Mamafaye
    27 sept: Draaimolen
    5 okt: Neia
    8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede)
    17 okt: Saar
    22 okt: Anne28
    24 okt: Ischa31

18. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Josien,

Ik duim hard voor je dat alles goed mag zijn.
    Zolang je geen stolsels verliest en geen erge krampen hebt, moet je je niet te druk maken.
    50% van de bloedingen wordt een miskraam. Die andere 50% heeft een innestelbloeding of iets dergelijk. Hopelijk geldt dit laatste ook voor jou.

Ik denk aan je.

Liefs Hummel.

19. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Dag meimama's,

Ook ik mag me aanmelden. Ik ben uitgerekend op 15 mei.
    Heb totaal geen kwaaltjes buiten pijnlijke tepels en 's morgens weinig zin om te eten. En tanden poetsen is ook een hels karwei.
    Maar dat is het vernoemen niet waard eigenlijk.
    Nu samen genieten en in mei zijn we MAMA'S.

20. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Annekee en Shalina, Welkom bij de mei mama's en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Liefs Hummel.

Deel Deze Pagina