onsukkie laat het snel weten he en ik hoop dat je ook lekker heb kunnen genieten net als ik gisteren ondanks de zenuwen! ik denk een meisje! lafo komt allemaal wel goed met de bedrijfarts je hebt toch klachten waar je niet mee door moet lopen en hij zal het ook wel inzien je werkgever krijg het uiteindelijk ook weer vergoed zo ik moet zo aan de slag heb helemaal geen zin maar goed het is zo weer 2 uur me baby was overactief vanmorgen ik bedoel me meisie! ooo alles rose! me favo kleur! haha strikjes staartjes alles erop en der aan super hoor nou meiden ik kom vanmiddag als een speer het forum bekijken en zien wat de uitslag was van onsukkie
Zooooooo hehe eindelijk al die pagina's doorgelezen hahahahahhahaha... nou kijken of ik het nog weet, komt ie: @Neia, evelien, fiona en askim van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes en dames hihi! @Onsukkie, mooi buikje hoor.. en maak je nou eens niet zo druk! Smeer je goed in, geniet van je buikje en daarna komt het echt wel weer goed! @Dolphin, ook een mooi buikje hoor! @Friendly, nee niet ziek hoor hahaha... middenin verbouwing, gister pas om elf uur klaar en nu thuis inpakken verder, dus doe het ff rustig aan! @Wil, hoe is het met Daisy? @Onsukkie, succes en veel plezier bij je echo vandaag! @Lafo, succes bij de bedrijfsarts! En je bazin moet niet zo raar doen, wat niet gaat gaat niet! Lekker rustig aan doen hoor! @Daphne, gecondolleerd! Succes bij de begravenis van de week! Ik ben gister weer naar de vk geweest, had mn schoonmoeder meegenomen! Ze was helemaal tevreden, mn buik groeide mooi (kleine ook haha) en toen ze hartje ging luisteren ging ons mannetje flink schoppen hihi... zelfs zijn voelde het duidelijk! Dus was helemaal in orde allemaal weer! Huisje begint ook aardig op te schieten.. zijn nu met behangen en verven bezig, dus dat gaat al lekker de goeie kant op! Boven is alles al schoon en kan ingeruimd worden! Zaterdag gaan we er slapen en zondag komen de meubels over! Een hele fijne dag allemaal en ik hoop dat ik niemand ben vergeten haha! Xxx
Heb een half uur gelegen bij elkaar, moest tussendoor nog een tijdje springen en met m'n kont schudden (leuk als je je moeder en schoonmoeder ook nog mee hebt) omdat ze het ruggetje niet goed konden zien, maar gelukkig werkte ukkie mee en kon ze dat daarna ook meten. Alles lijkt in orde, helemaal goed dus! Ze is nu ongeveer 25cm maar ligt erg op een bolletje. We hebben de armpjes en handjes gezien. Echt fantastisch! En de oplettende lezer had het vast al opgemerkt, maar het is WAARSCHIJNLIJK een meisje! We hebben het op laten schrijven, dus konden niet vragen hoe zeker ze het wist omdat ik het niet aan m'n schoonmoeder kwijt wilde, maar op het briefje stond "wrschl. een meisje". Leuk!
@ daphne: m'n schoonvader werkt in Amsterdam en dan rijdt ze dus met hem mee en rijdt ie even door hierheen, daarom is ze altijd zo vroeg door de weeks, het is niet anders, maar ben er ook niet zo blij mee @ fiona: he hoezo dacht je een meisje? Mensen, een meisje, ja, ben ook helemaal blij. M'n man zegt het al vanaf het begin. Leuk hoor! Is natuurlijk nooit 100% zeker en omdat we er niet naar hebben kunnen vragen of het zelf hebben kunnen zien twijfel ik nog wel een beetje, misschien over een paar weken toch een pretecho doen, hihi. Maar wel super blij met onze dame!
O Dolphin wat heb je een prachtig buikje zeg! echt heel mooi. Onsukkie wat leuk zeg, een meisje. Nou fijn dat het allemaal goed was. lekker genieten! Ja daphne, zal ook weer eens een foto plaatsen. Al heb ik niet zo'n mooi bolleke. Meer een pens. Maar goed, het gaat om de inhoud
@ Onsukkie gefeliciteerd met je meid, wat leuk. Jeetje alleen maar meiden de laatste tijd Bedrijfsarts heeft beaamd wat mijn huisarts ook al zei, gewoon parttime gaan werken. Ik moet zeggen hij keek me erg argwanend aan, moet ook wel hij krijgt dagelijks te maken met mensen die hem misschien wel in de maling nemen. Moet vandaag 's middags werken, werk toch liever 's ochtends! Ik heb ook eindelijk eens tijd om alles te regelen, zwangerschapsgym ja hehe eindelijk ook dat geregeld was precies nog 1 plekje vrij was net op tijd (story of my life) Eindelijk ook veranderd van huisarts moest ook al lang gebeuren aangezien ik al 4 maanden in een andere gemeente woon Volgens mij moet ik me ook nog inschrijven in de gemeente zelf, bij het gemeentehuis, moet ik me dan ook uitschrijven uit m'n oude gemeente, weet iemand dat? Ik word er helemaal tureluurs van Oh ja omtrek van m'n buik ahum ik durf het bijna niet te noteren maar eh 102 cm! Ik heb eecht zo'n bol vooruit staand buikje en krijg gelukkig ook vaak complimenten. Zal ook eens een foto maken aangezien ik me fotocamera weer eens gevonden heb!
gefeliciteerd onsukkie met je meid! Huis was niet echt bijzonder (zoals ik al verwacht had). Als we het willen zijn we 3 maand bezig met verbouwen. dat geld krijg je er nooit meer uit (niet voor een oud rijtjeswoning in elk geval). Kortom kost te veel tijd en geld. Nu hopen dat het andere huis beschikbaar blijft, dat is echt 100x beter. ga nu @home door de telefoon trekken. ben erachter dat mijn pc probleem echt hun porbleem is. heb nu 2 pc's staan en geen van twee werkt hier, terwijl ze het ergens anders prima doen. Ben benieuwd wat ze eraan gaan doen...
Hihi, ben helemaal in de wolken, zo fijn dat alles goed is! Jammer dat ik rond moest springen en op handen en knieën met m'n kont moest schudden om haar te laten draaien, maar goed... detail. Haha.
Daphne en Evelien bedankt voor de nuttige info over pompjes, wisselen van hoofdzijde etc echt handig om dit allemaal te weten. @ Askim bofkont zwangerschapsgym kost 46 Euro voor 16 lessen valt ook wel mee toch? @ Will ook ik heb nog nooit koolraap gegeten, waar smaakt dat naar Evelien? Missen we iets in ons leven @ JVtje yess super dat je het kamertje krijgt waar je recht op hebt, waarschijnlijk hebben ze de andere kopers omgekocht ofzo. Oh ja ik heb gister I am legend gekeken, maar was niet zo eng toch meiden? Vond het eigenlijk niet zo'n goede film, vooral het einde was echt afgeraffeld. Alleen die hond he......... Misschien ben ik een aantal mensen vergeten ik weet het niet meer... Over dat matrasje je mag idd geen zeiltje ik heb iets anders eroverheen wat lucht doorlatend is....hoe heet het ook alweer........
http://www.aerosleep.com/ Check de site maar even, ik heb een gewoon matras maar wel een aerosleep matrasbeschermer die luchtdoorlatend is.
Hoi meiden, even snel een berichtje van mij. De afgelopen paar dagen niet online geweest omdat ik uiteindelijk ook geveld was door de griep. Na vier dagen de bank als bed gebruikt te hebben ben ik er weer een beetje bovenop. Heb niet alles bijgelezen sorry hoor! Ik ben ontzettend zenuwachtig voor mijn 20 weken echo ik moet er vanmiddag om 2 uur zijn......
Onsukkie, gefeliciteerd, en welkom bij de meidenclub! HIHI! Gina, even lekker rustig aan doen! Geniet er maar van! Lafo, fijn dat je geen tegenwerking kreeg, en nu genieten van je rust! En gym ze ! Friendly, ik hoop dat je je huisje gauw kwijt bent en voor het andere huisje kan gaan, dan heb je ook zekerheid. Ik vind die vraagtekens altijd heel vervelend als ik zwanger ben, mar ja je kunt er helaas niet zoveel aan doen. Je moet altijd een beetje geluk hebben met die dingen! En pak @home dan maar een keertje aan, heeft nu lang geduurt. Dolphin, een mooi buikje zeg! Onsukkie, ik had wel even om het hoekje willen kijken met je gespring en gehups, Heerlijk al die goede echo-berichten deze week! Fijn dat bij iedereen alles goed lijkt! Daphne gecondoleerd! ( was ik net vergeten ) Ga weer even verder met huishoudentje, heb toch al wat gedaan, geeft wel een fijn gevoel, ben trots op mezelf Tot later