Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ja spannend hoor Lafo! ik laat straks zeker iets weten. Ben nu nog even bezig om alles wat jullie de afgelopen dagen geschreven hebben bij te lezen!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Hier weer eens een berichtje van mij. Voor iedereen met een mooie echo: Gefeliciteerd!
    Iedereen een beetje goed oud en nieuw doorgekomen? In Den Haag is het een zooitje geweest, dus ik ben blij dat ik in Oostenrijk zat. Om half één lagen we al op bed! :confused: :)
    Dat komt omdat er gewoon niks te beleven is na het vuurwerk. Heel erg was het niet want de kids moesten de volgende morgen gewoon weer naar hun skiklasje toe en ik heb toch niet zoveel energie als ik zou willen.
    Heb met mijn eigenwijze hoofd natuurlijk toch op de latten gestaan en je raadt het al: Gevallen! :oops: :rolleyes: Het was niet hard, maar ik was er meteen weer klaar mee omdat ik zo geschrokken was. Ik voelde me ook net een olifant toen ik op wilde staan, want dat ging niet echt soepel met een skibroek die nog maar net past over mijn bolle buik en een paar latten onder je schoenen. Gedurende de week heb ik heel wat gefilmd en foto's gemaakt van de kids. Die zijn nu echt verslaafd aan skiën, heel leuk om ze zo'n plezier te zien hebben in de sneeuw, net als hun moeder (in normale toestand dan :) )

De site van *Danique* vind ik erg mooi al brengt het wat nare herinneringen naar boven (*Merlijn* was ietsjes kleiner dan deze mooie meid) Maar dat geeft niks hoor, dat hoort er voor mij ook bij.

Voor diegenen die vandaag een echo hebben: veel succes! Spannend hoor, Wij krijgen hem morgen om 15 uur en ik kan ook bijna niet wachten!

Ons grietje liet van zich horen toen ik 15W4D zwanger was en ondanks mijn voorliggende placenta, heeft mijn vriend haar al kunnen voelen toen ik 19W1D zwanger was (in de vakantie) Een voorliggende placenta hoeft dus niet altijd te zeggen dat je de baby veel later pas voelt. Het is natuurlijk wel mijn vierde, dus dat zal ook wel meespelen.

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Koolraap is erg heerlijk, is een lekkere winterkost. Ik weet niet goed waar je het mee kan vergelijken. Is koolachtig. Ik koop het altijd gesneden, want zelf doen is een hopeloos karwei, het is een knol met een harde schil, en dat vind ik ( lid van de luie huisvrouwenclub ;) ) teveel werk.Ongeveer 20/25 minuutjes koken, afgieten, een beetje azijn erover en een lepel suiker en een bechamelsausje erdoor, heerlijk!

Hellepelle, balen die griep, volgens mij ontkomt er niemand aan dit jaar!
    Sterkte en veel plezier bij de echo en ik hoop dat je net zulke goede berichten krijgt als de dames die je de afgelopen dagen voorgingen.

doeiiiiii

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook hier een goedemorgen.......

Ook ik ben aan de beterende hand......Heb gisteren 2 beschuitjes kunnen binnen houden......niet meer overgegeven wel nog diarree...Maar niet meer zo veel gelukkig....
    Voel me nog wel vreselijk gammel en mn maag en darmen maken gekke geluidjes......

Jvtje: Joepie! Toch je babykamertje, helemaal super!

Onsukkie: gefeliciteerd met je goede echo en met je meisje...!

Dolphin: mooi buikkie!

Daphne: bedankt voor al je adviezen!

Anastasia: een zeiltje mag idd niet maar een molton hoeslaken voor matrasbeschermer mag wel.

Lafo: gelukkig de bedrijfsarts aan jouw kant...En fijn dat de gym geregeld is...Heb me ook via de thuiszorg ingeschreven..Wat betreft die aerosleep zijn de meningen nog al verdeeld...Heb goed geinformeerd bij de babyzaak en het schijnt dat een hoop kraamzorgbureaus de aerosleep niet gebruiken/willen omdat effect ervan nog niet aangetoond is.Daarom heb ik hem uiteindleijk niet gekocht.

Hupse: ben benieuwd naar je buik hoor...Pens zal vast meevallen...

Hellepelle: meid, succes voor je echo! Komt vast helemaal goed!

Gina: super dat het zo opschiet...Nog eventjes en lekker in je huisje! Leuk dat je mannetje zo druk aanhet schoppen was.

Evelien: succes met huishouden!

Friendly: jammer dat het huis niks was...Hopelijk blijft die ander beschikbaar.

Miriam: ben net op je site geweest......Ben er stil van, heb er geen woorden voor. Heb een berichtje voor je achtergelaten....

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :evil: :evil: :evil: Ben zooo boos! Ze zeggen gewoon keihard, ja mevrouw het ligt niet in de verbinding maar echt aan uw pc. Terwijl ik 5 x heb uitgelegd dat mijn pc ergens anders perfect werkt en een pc van ergens anders dezelfde kuren vertoont... Ben dus geen stap verder, ga maar weer eens naar mn vriendjes van de pc winkel, misschien dat zij nog een optie hebben... :evil: :evil: :evil:

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan me voorstellen dat je erg boos bent.........Sjonge al dat internet gezeik.... :evil:
    Ik zou heel @home opzeggen en een andere provider nemen......
    Wie niet horen wil moet maar voelen.......

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ik ga zo maar weer eens naar m'n werk.

Heb net bericht gehad van de auto dealer dat m'n nieuwe auto er eerste week februari is! Dat is leuk nieuws.

@ Hannah oh dat wist ik niet heb de aerosleep gekocht omdat het werd aangeraden door meerdere winkels.

Tot vanavond

8. KatSas

KatSas Bekend lid

hee hoi!

@ Evelien: je mag de hamburgers van me hebben hoor! Met liefde!

@ Jvtje: niet fijn zeg zolang buiten te moeten wachten op broerlief :( Belachelijk trouwens van dat kamertje bij Prenatal, ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen! Wat leuk dat je erover denkt je vader te vragen bij de bevalling te zijn, lijkt me heel bijzonder. Ik denk dat ik het er van af laat hangen hoe het gaat op de dag zelf..dan kan ik altijd mijn mannetje nog laten bellen naar mijn mams..is voor haar misschien toch wel bijzonder, hoewel ik betwijfel of ze het aankan mij te zien lijden. We zien wel.

@ Will: het scheelt dat je een leuke tandarts hebt, dat is in ieder geval beter dan zo'n chagrijn, ben benieuwd wattie gaat doen. Mmmm, ik lees net de rest van je verhaal..jakkes...nou ja dat de druk eraf is is wel lekker natuurlijk!

@ Onsukkie: Jan van Haasteren bedoel ik inderdaad, ben net ff naar mijn puzzels toegerend om te kijken..grijnssss. En gefeliciteerd met je 20 weken!

@ Nazli: nog gefeliciteerd met je 20 weken! En maar hopen dat je hoofdpijn gauw over is!

@ Deentje: oef. dat is zeker stressen, maar krijg je geen vervangende woning aangeboden?

@ Evelien: wauwwwwwwwww, wat een vrolijk berichtje, heerlijk is zo'n echo dan he! En het geslacht blijft dus gewoon nog lekker een verrassing! Heeft ook wel wat bijzonders !

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Lafo: ik dus ook niet....Werd me ook aangeraden hoor maar bij nadere navraag bleek dus dat veel kraambureaus het nog niet kennen dus er nog niet mee werken....

Wat betreft iemand bij de bevalling........Ik wil erg graag dat mijn mams er bij is. En verder gewoon mijn man en de vk. Denk trouwens dat mijn vader er ook op de achtergrond wel bij is....Maar sowieso mama....

10. KatSas

KatSas Bekend lid

@ fl3xgirl: ook al zo'n eigenwijs beebje, grijnss, maar je denkt zelf dus een meisje?

@ Lis: welkom terug, balen is dat he, weer vroeg opstaan enzo na een heerlijke vakantie.

@ Suzy: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

@ Daphne: maar hopen dat het gewoon goed blijft gaan en dat het met de injecties e.d. allemaal onder controle blijft. Hoe is het verder met je?

@ Anastasia: Tim wordt in maart 2 en ons nieuwe wondertje wordt dus verwacht in mei, zo'n 2 jaar ertussen, dat vind ik zelf het mooist. Maar dat is gewoon heel wisselend.

@ Lafo: de naam van je bedrijfsarts alleen al..grijnssssss, dat klinkt vreemd ja! Ik volg zwangerschapsgym via Carint, dus daar kan je informeren, of gewoon ff navragen bij je vk? Of googlen?

@ Anna: grijnssss, hoop dat de nieuwe manager de dag overleeft heeft? :evil:

@ Neia: heerlijk dat alles goed is en duidelijk een beebje die nu al meedenkt, grijnsssssss, keurig de handjes tussen de benen!

@ onsukkie:mooi plaatje, waar haal je die vandaan? Ow ik zie het al :D

@ Evelien: fijn dat het goed gaat met Kim, wel gek dat ze idd zo reageert op de zwemles, misschien is daar wel wat mee inderdaad, jammer dat ze er niks over los wil laten.

@ mamain: eindelijk terug! Maakte me al ongerust, ging je bijna sms-en, grijns, gelukkig nu een berichtje weer!

@ Miriam: wat goed dat je zelf nog even hier komt om het te zeggen, ik wens je nogmaals heeeeeeeeeeeel veel sterkte de komende tijd.

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
  12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zal even wat echo-foto's in m'n album zetten.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    * smelt *

Duimen. :)

Meer foto's staan in m'n album.

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wat een mooie foto's hebben jullie meegekregen allemaal zeg......

Ik heb 2 wazige foto's waar je nauwelijks iets op ziet :cry:
    Eentje met het voetje kan je nog wel zien......Maar de andere is heel vaag..Gelukkig nog een pretecho......

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Uhm misschien snap ik hem niet maar wat bedoel je met tvp Barbabinjte? :(

16. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Jvtje: ben benieuwd hoe het nu afloopt met babyplanet, in ieder geval is het al wat dat ze de fout toegeven.

@ Ice: met mijn eerste zwangerschap had ik nu zo ongeveer mijn uitzetlijst klaar inderdaad en mijn adressenbestand voor de kaarten ook..grijnssss, nu vind ik het wel goed en wacht ik nog even. Overigens ben ik gisteren naar de workshop scrappen geweest en vond het toch wel erg leuk! Dus ben benieuwd, hoop dat ik de inspiratie kan krijgen/vasthouden om het babyboek te scrappen

@ fiona: gefeliciteerd met jullie MEID!!!!!!

@ Lafo: vervelend zo'n baas die niet meedenkt, maar niks aan te doen, laat je niet gek maken!

@ Daphne: grijns, wat ben jij een handige vraagbaak! Whahaha, helemaal goed!

@ eerlijkbeertje: beterschap!

@ friendly: met sommige dingen scheelt het echt wel wat voor merk je koopt vind ik inderdaad.

@ Askim: fijn dat de echo goed was! Je krijgt vast een meisje!

@ Anastasia: wat vroeg is dat voor je kraampakket! Ik krijg het geloof ik rond de 30e week opgestuurd.

@ JVtje, super dat de kamer toch doorgaat! Krijg je een bos bloemen voor alle stress? ;) En ik ben zelf helemaal weg van difrax, bij tim ook altijd gebruikt! En heb bij tim wel een kolf aan moeten schaffen, als dat straks weer nodig is, kijk ik ff of de oude het nog doet en anders koop ik wel een dubbele, is wel duur, maar scheelt hoop tijd.

@ miriam: ik kom zeker op de site kijken, knap hoe je er mee omgaat, echt waar.

@ Daphne: gecondoleerd

@ Dolpin: mooie buik!

@ Onsukkie: gefeliciteerd met jullie prinsesje!

@ Daam: welkom terug! Wat eng dat je gevallen was, gelukkig maar dat alles goed is\!

@ onsukkie: mooie foto's!

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo Katsas.......jij leest alles in delen en dan weer nieuw antwoord....hihi...

Daphne: gecondoleerd :cry: Sterkte!

Daam: fijn dat je toch heelhuids weer terug bent...Kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken...Jij ook bijna 20 weken echo.....

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Waar is Will toch? Will is stil...... ;)

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ga maar eens een poging wagen om te douchen.........Lig nog in bed met laptop op schoot.....
    En maar weer op droge beschuitjes knabbelen, dat kunnen mijn maag en darmen in ieder geval weer verdragen....

Ben wel 2 kilo afgevallen zeg in anderhalve dag......Dus van de 4 aangekomen kilo's zijn er nog 2 over.........

20. will

will Niet meer actief

onsukkie, gefeliciteerd met jullie kleine grietje.

evelien, ga toch koolraap proberen. moet ik er wel achter zien te komen hoe dat ding er uit ziet want het zegt me niets. yep jij bent de oudste op de voet gevolgd door mij ;)

barbabintje, snap ook niet helemaal wat je bedoeld.

daphne en evelien, mag je je kindje dan op het ruggetje neer leggen? toen amy en daisy geboren waren mocht dat dus niet ivm teruglopen van spuug. ze lagen altijd op hun zij met een opgerolde handdoek in hun rug. is het zo veranderd dan allemaal.

daphne, gecondoleerd

hannah, niet zo ongeduldig, was al aan het typen.

heb de laatste dagen weinig tijd er moet zoveel gebeuren.
    vanochtend werd ik door daisy wakker gemaakt met de klacht, ik heb pijn in mijn zij (wijst nek aan). dus ik kijk op de klok en zeg nog tegen haar. kom nog maar even naast me leggen het is nog zo vroeg, het is pas half 8. hhhhuuuuu half 8, de wekker had om 6 uur moeten gaan. de school taxi zal ook wel gedacht hebben, alles is nog donker laat ze maar slapen. dus ochtend begon goed, haasten haasten. nu loop ik dus wat achter en er moest al zoveel. dus nu ga ik weer even aan de arbeid.

tot later

Deel Deze Pagina