Sorry Will........ Was goed bedoeld, normaal ben je altijd wat meer aanwezig dus miste je gewoon... Nu ga ik echt douchen....Later!
@Will, na 2 weken "moet" je de kleine op de rug leggen, en dan kan je nog wel het hoofdje dus draaien. In het ziekenhuis legde ze Sam dus wel regelmatig op haar zij met een rolletje achter de rug. Maar nee, ze moeten nu dus op de rug. (Voor het geval ze ineens omrollen van zij naar buik, en dat is gevaarlijk)
oke, daphne, dus het is gewoon veranderd. bedankt voor je uitleg. hannah, ik begreep dat het lief bedoeld was hoor. nu moet ik echt wat doen.
Ja en rolletejes in bed vinden ze tegen woordig niet veilig meer na 2 weken, je hebt wel een speciaal kussen, weet alleen niet meer hoe het heet, maar kan er wel achter komen als een van jullie het wil weten, mijn schoonzusje heeft er eentje. Friendly, balen zeg dat @#home, zou inderdaad ook veranderen of zit je er nog voor langere tijd aan vast? Al die weetjes over de kleintjes, het verandert steeds weer, dus ga niet helemaal op ons af. Tenminste als ik vergelijk van toen met kim en toen met Tessa, was er al weer heel veel verandert. En je moet ook een beetje doen wat je je zelf goed bij voelt. Bijv. tegenwoordig moet je ze al vanaf 8 maand , liever nog eerder uit een bekertje laten drinken. Zulke dingen neem ik altijd met een korreltje zout, het zijn niet voor niks zuigelingen en ze hebben een enorme zuigbehoefte, geeft ze een veilig gevoel. Dus mijn kindjes mogen in iedergeval het eerste jaar lekker zuigen uit een anti -lekbeker of voor de pap doe ik dan een fles. Sommige dingen worden ook overdreven. Trouwens het uit een beker is om de spieren van de lippen te oefenen, dat helpt weer bij het praten, maar ik was laats bij kim's logopediste en zij was het helemaal met mij eens, vond ik wel grappog om te horen, zij kan het weten denk ik dan! In tessa's kraamperiode kregen de kraamverzorgsters halverwege nog weer een verandering in het protocol. Waren een aantal dingen die eerst nog goed waren die dan opeens niet meer mochten. Dus het verandert waar je bij staat. Kim's vriendinnentjes zijn er, en ze zijn net even buiten gaan spelen, heerlijk wat een rust. Tussen de middag heb ik pannenkoeken voor ze gebakken, heel gezellig! Groetjes Evelien
Nou, de man bij de computerzaak had twee opties: 1: de netwerkkabel (tussen modem en pc) werkt niet goed (niet heel logisch omdat ik dus half internet heb, maar is wel mogelijk) 2: het is echt het probleem van @home, wrs ligt het aan de modem en moet die vervangen worden (veel logischer, komt vaker voor dan ze toegeven). Heb dus eerst de netwerkkabel vervangen, en nope, daar lag het probleem niet. Weer terug naar de pc winkel en die zegt dus dat nu de enige optie is dat het probleem echt bij Home ligt. Ga dus straks maar even weer bellen. Andere provider nemen kan hier niet echt, dan moeten we over op adsl en dat wordt dan alles samen veel duurder. Home is hier de enige kabel provider...
ja ik ben benieuwd wat er allemaal verandert is sinds arjen net geboren was. elke voeding op de andere zij was het en na 2 weken op de rug.
jeetje friendly fijn he dat @home! ik had er ook altijd problemen mee! ben dan ook blij dat ik nu tele 2 heb! al is het maar de vraag of dit wel helemaal goed gaat! zit ook regelmatig ineens zonder internet.. werkt ook nog niet naar behoren!
@ home hoor je wel vaker klachten over.. Gewoon flink gaan klagen dat als ze niets doen je gewoon weggaat, reken maar dat ze je dan helpen.
hallo, ik meld me weer even... Ik voel me wel schuldig dat ik zo weinig schrijf, hoop dat ik nog wel welkom ben! Over een uurtje gaan we weer naar de vk, fijn naar het hartje luisteren!
nog iets wat ik heb gehoord in wat er veranderd is.. het verschonen... (weet alleen niet in welke mate hier echt aan gehouden wordt hoor) maar niet de beentjes omhoog houden bij de enkels, neeeeee je moet met je handen onder de billen om zo de billen verder omhoog te krijgen. (omdat ik dit zelf niet heb ervaren heb ik er maar rare ideeen bij bah!) Dit is echter om extra schade bij heupdisplastie (hoe schrijf je dat?) te voorkomen. @Nijnja, schandaal Tuurlijk ben je gewoon welkom! @Friendly, het blijkt dus @home te zijn, die je al een paar maanden slecht leveren.... heb je rechtsbijstand? Wordt tijd voor een terugvordering van je abonnement, je krijgt minder dan dat waarvoor je betaalt! Wij hebben hier ook internet via Tele2, ADSL en eigenlijk nooit problemen. Hebben dit nu al best wel een tijdje en naar tevredenheid.
je blijft altijd welkom hoor nijnja... Ben me nog even geestelijk aan het voorbereiden op het telefoontje, mn buik volede na mn vorige boze bui niet echt lekker, dus misschien kan ik beter even wachten tot vrijdag. Zijn even het namenboekje aan het doornemen. Zijn al bij de P maar mannetje eiste nu echt even pauze. Resultaat: 4 jongensnamen en een stuk of 15 meisjesnamen. Meisjes zijn veel makkelijker... pff, straks even verder, maar denk niet dat we er vandaag uitkomen.
goedemiddag... wat weer mooi om te lezen dat er weer goede echo`s zijn echt super. ik kan morgen al naar de cesartherapie echt snel ben er blij om! lag gisteravond lekker voor de tv en kreeg in 1x een linkse van onze kleine uk echt wel gaaf hoor ik voel het steeds heftiger en vooral s`avonds wij vinden meisjes namen ook veel makkelijker dan die van de jongens,friendly wij gaan vanavond weer ff op zoek kwa veranderingen we zien het wel er zal idd wel veel veranderd zijn na 5 jaar ik krijg als het goed is 3mnd van te voren het kraampakket thuis gestuurd.
zoowehe alles lekker bijgelzen ben helemaal dol! ONSUKKIE ZIE JE WEL EEN MEID! en ook zo lekker eigewijs! zijn alle meiden dat?! ik heb ook zon echo als jij ze zat de hele tijd met haar duim in haar mondje zo leek het ik zal hem ff plaatsten daphne gecondoleerd hannah wat fijn dat je je beter voelt gina wordt je huisje al mooi ik wil fotos zien! evelien ik heb ook zon aerowsleep ik denk dat je dat bedoelde en het wordt in babypark kesteren aan de lopende band verkocht net als dat nurserymatje wat een alarm afgeeft als je baby niet meer ademt wat blijkt dat dat matje ook vaak een vals alarm afgeef maar ik neem heb wel want 10x te veel als 1x te weinig en het geeft me een prettig gevoel ik wordt wel dol hoor hoe ze tegewoordig met de bays omgaan en over dat verschonen echt overdreven maar het zal wel !? hoe zijn wij dan allemaal groot geworden? toen had je dat nog allemaal niet volgens mij verdienen ze ook wel lekker zo hoor de mensen want wat je allemaal voor 1 ledikant aan moet schaffen niet normaal meer nou ik ga ff de fotos uploaden friendly ik zou gek worden als ik jouw was lekker op je strepen staan en zeggen ik wil per direct dit abbo. opzeggen want op zegtermijn je hebt nog nooit goed internet gehad van hun en je hebt er wel voor betaald! gewoon door zetten ze zwichten vanzelf
Dit abonnement loopt bijna 4 jaar en we hebben (op de aansluiting na) nooit problemen gehad. Ik probeer het vrijdag nog 1 x en dan eis ik niet een telefonist(e) aan de lijn maar iemand van de technische dienst of zo nodig een leidinggevende en dan zoeken ze maar een oplossing. Ben het in elk geval spuugzat!
sorry, ik breek even in... onsukkie, gefeliciteerd een meisje! Leuk joh! Ik vind je ook wel een type voor een meise! Nu maar lekker genieten, ik had heel lang een roze wolkje na de 20 weken echo
Daphne: ja dat klopt! arjen mocht ik ook niet aan de beentjes optillen je tilt hem dan ergens bij de heupen op. indd heel lastig en echt niet makkelijk. hoeft ook alleen maar de eerste tijd! later gewoon lekker makkelijk bij de beentjes! nijnja tuurlijk ben je nog welkom! gezellig juist! ik vind meisjes namen ook makkelijker dan jongens namen! was met arjen al zo'n probleem om een naam te bedenken! maar gelukkig hebben we voor ons 2e mannetje ook al een naam! al vond ik eerlijk gezegt de meisjes naam leuker die we hadden maarja wie weet komt er nog een 3e en is dat een meid!
Iemand nog tips voor leuke kindernamen (voornamelijk jongensnamen) De voornaam moet 2 of 3 lettergrepen hebben en de laatste lettergreep moet geen -e of -s klank hebben, dat past niet bij de achternaam... voorbeeld: Pascal, Hugo (niet: Dennis, Wiebe) en niet al te populair...
nee friendly heb geen tips voor jongensnamen....vinden het zelf ook supermoeilijk...jij bent nog soepel friendly hoe lang duurt dat gedonder nu al niet met @home ik zou er vandaag nog gelijk 8er aan gaan ik zou echt pist off zijn,vind je nog geduldig 8) maar ik wil dus ook wel tips voor jongensnamen
Dank je wel! Voel me ook echt groos nu! Zeker weten doe je het nooit, maar we gaan er nu toch wel van uit dat het klopt. Heerlijk.