Het duurt nu ruim een maand, maar heb me vandaag al zo druk gemaakt dat ik denk dat het voor de kleine beter is om tot vrijdag te wachten (morgen heb ik echt geen tijd). Heb nog steeds geen lekker gevoel in mn buik, dus doe even rustig aan, denken aan leuke (ook frustrerende) dingen als babynamen
Voor zover ik weet wel, anders had ik het wel gehoord van haar toch? Maar ja, het geslacht zelf hebben wij dus niet gezien omdat de oma's erbij waren en daar willen we het toch geheim voor houden. Zit daarom toch te denken aan een pretecho over een paar weekjes.
ik heb ook veel gezeur met @home gehad echt gek word je van die lui! word je doorverbonden naar de technisce dienst.. meot je een uur wachten voor je die lui eens aan de tel. krijgt word je eindelijk geholpen word je echt af gewimpelt.. en als je dan boos word gooien ze de hoorn erop kun je weer opnieuw beginnen! echt zwaar frustrerend die lui!
Nijnja, hoe was het bij de vk? Onsukke, van harte GEFELICITEERD met de goede echo en een grietje erbij. Wat leuk! Erg mooie foto trouwens met dat duimpje in haar mond. Friendly wat klote zeg dat gedoe met de pc. ongelofelijk die dozen aan de telefoon! Jongensnamen vinden wij ook veeeeeeel moeilijker. Will, ik moest even lachen om jouw verhaal van Daisy dat ze pijn had in haar zij. En dan ook nog zo laat opstaan, leuk begin van de dag. Ik heb weer een aantal mooie buikfoto's langs zien komen. Ik moet er ook weer eens 1 maken. Gina, wat fijn dat het in het huis al zo opschiet. En dit weekend dus al over. Wat lekker zeg! Lafo, ja die arbo-artsen kijken inderdaad altijd een beetje verdachts. Dat vind ik ook. Ik ben trouwens al meer als 4 wkn ziek en ik heb nog niks gehoord. Hoelang ben jij al ziek gemeld? Eerlijkbeertje, fijn dat je morgen al terecht kan bij die therapie. Hopelijk helpt het een beetje. Ik heb vandaag weer gewerkt. En net mooie lakentjes en een dekentje van Nijntje besteld, erg leuk dus! Trouwens nog bedankt voor de info over de placenta, gelukkig maakt het niet zoveel uit. X Neia
Hoi meiden! hier iemand op een kei roze wolk! wat een geluk alles zat erop en eraan en zag er prima gezond uit! wauw.... helemaal blij :-D En we weten nu wat het wordt! Toekomstige oma was al gelijk aan het vissen. Duidelijk is dat het een gezond babietje is en dat het erg beweeglijk is. Bleef niet stilliggen voor de echo! prachtig om te zien
Tjee, heb net toch maar even chips in geslagen, fout zeg... en pizza, MOEST echt pizza hebben vanavond. Stomme hormonen. Heb om mezelf te slim af te zijn er sla bij gehaald. Het staat nu 1-1 voor de hormonsters tegen mijzelf.
Gefeliciteerd hellepelle, wat een goed nieuws, inderdaad prachtig he, ben hier ook nog helemaal happy. Ik geniet nou ook meer vande zwangerschap, net als of ik deze bevestiging even nodig had. Onsukkie geniet maar lekker van je chips en pizza, je hebt tenslotte iets te vieren. Friendly, laat je inderdaad niet gek maken door die lui, dan maar even wachten tot vrijdag! Fiona, je verward me met ik denk lafo, in iedergeval heb ik geen aerosleep.Sterker nog ik heb eigenlijk geen idee wat het is! Eerlijkbeertje fijn dat je al zo snel naar de cesartherapie kunt. Nou de vriendinnetjes van Kim zijn weer weg en het is even heerlijk rustig hier. Will, misschien hebben ze het wel niet bij jullie, koolraap bedoel ik. Ben benieuwd hoe het in het zweeds heet. Oh ja een kleine waarschuwing, je urine kan er wat oranje van kleuren, dus niet schrikken Groetjes Evelien
Haha ons ukkie.........goeie deal Oh lust ook wel chips en pizza maar dat doen we maar even niet......Die darmen en maag slaan op hol als ik iets eet....Dus hou het maar op droge beschuitjes en crackertjes. Hellepelle: super dat alles goed was! Betekent die kei roze wolk dat het een meisje is? Friendly: succes dan met @home.....Volgens mij overal hetzelfde gezeik...Hier veel problemen gehad met UPC....... Neia: geen zorgen maken hoor. De placenta ontstaat op de plek waar vruchtje is ingenesteld, dat kan dus overl zijn in de baarmoeder... Leuk die lakentjes! Welke quinny heb je besteld?
Lees nu iets over koolraap.......... Jammie dat aten we vroeger altijd, stamppot koolraapjes....Erg lekker! Is al héél lang geleden dat ik dat gegeten heb......
Kijk een medestander, heerlijk he koolraap, hannah! Trouwens dat wist ik nog niet dat de placenta onstaat o de plek waar de innesteling heeft plaatsgevonden, weer wat geleerd
evelien, het hier dus kålrap (spreek uit koolraap). en dat oranje plassen, ach ik ben een nederlander alleen dan niet oranje boven hahaha als we volgende week naar de stad gaan zal ik eens even kijken. neem aan dat het net zo groot is als een groene kool ofzo, ik bedoel heb ik genoeg aan 1 koolraap. tjonge jonge, 37 jaar en nog nooit een koolraap gezien. onsukkie, ook hier pizza en heeeel veeeel chips ingeslagen. het aanbod groente is hier gering en als het er is ziet het er vaak niet zo fris uit. de sla heb ik dus maar gelaten voor wat het is. dus neem jij even een hap extra sla voor mij . neia, waarom maak jij je zorgen over de placenta, kan het ook niet terug vinden. bij mij lag ie zeg maar in mijn rug. en over daisy, ze weet echt wel waar haar zij en iswaar haar rug is maar ik denk dat ze even heeft zitten bedenken waar ze het beste pijn kon verzinnen om thuis te blijven. tja, en toen is ze dus wat in de war geraakt. de ellende met internet is overal dus hetzelfde hoor. wij hebben er een jaar over gedaan om hier breedband te krijgen. en nog werkt het niet goed, het is heel traag en kost wel wat meer dan in nederland. helaas is de concurentie hier niet zo groot dus zal het wel prijzig blijven.
haha ik heb ook nog nooit koolraap gegeten en zou ook niet weten hoe het eruit ziet! haha erg hoor! maar misschien een idee om dat van de week eens te gaan proberen! ben nu bezig stampot zuurkool te maken! jammie! heb honger
hmm, hier ook wel zin in stampot! Wij eten spruitjes met aardappelen en kippepoten. ook niet zo verkeerd. laat het nu alleen zo zijn dat de kippepoten (die altijd zo lang moeten) al klaar zijn, terwijl de aardappels en spruiten net opstaan. Nog een half uurtje geduld dus...
Heb inmiddels zelf een lijstje namen gemaakt, zo maar even met mannetje bespreken... Helen, Buddy, ga je ons niet vertellen of je roze wolk nou een jongen of een meisje is? Eet smakelijk allemaal en tot straks!
ik had ook een lijstje gemaakt.. en aan mijn vriend laten zien.. hij vond het alemaal maar niks op 1tje na haha en die is het dan ook geworden! die vond ik zelf ook t leukst! en meisjes namen hadden we heel veel leuke en toen samen de leukste er tussen uit gezocht.
hallo meiden, Hier hard gewerkt ben net een uurtje thuis.. pfff ben doodop en heb gelijk weer hoofdpijn gekregen. Ben er nog niet uit of het komt omdat ik dan te weinig drink of omdat ik teveel doe.. Ik heb verder ook nog nooit koolraap op,en ben het ook zeker niet van plan daar ik een hekel heb aan koolsoorten Alle meiden met de goede 20 weken echo : Gefeliciteerd, heerlijk he om de kleine wurm weer te zien! Zo leuk! wij gaan denk ik nog wel een afspraak maken voor een 3d echo begin februari, misschien wel met valentijn ofzo als cadeau aan mijn mannetje