Zo ben weer thuis en al gegeten, ja een lekkere vette pizza en vanmiddag in de kantine kon ik ook al een kaassoufle niet weerstaan, het is weer een lekker daggie Straks maar weer een fruithap er tegenaan gooien. @ Neia ik was iedere keer een aantal dagen ziek en weer op het werk en toen heb ik zelf een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts, ik werk nu maar 20 uur ipv 40 @ Fiona ik heb ook een aerosleep idd @ Hellepelle gefeliciteerd met je mooie echo laat je ons nog even weten wat het geworden is, volgens mij een meid @ Will en Evelien ik ga van 't weekend eens op zoek naar de koolraap, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt. tsja jongensnamen lastig he, ik wist gelijk al m'n meisjesnaam maar jongensnaam daar waren we nog over aan het "bekvechten" misschien weer een bakerpraatje maar heb ook gehoord dat als je een naam al snel hebt dat het ook dat geslacht wordt @ Evelien ja alles veranderd iedere keer, ik probeer een beetje wegwijs te raken in het web van alle regeltjes en doe dit doe dat met je baby Mijn moeder vertelde laatst weer dat ik geen wasverzachter mag gebruiken, zou niet goed zijn voor de baby (allergie)
@ Hannah je bent niet de enige met wazige echo foto's, hier ook een. Ze is geloof ik nog niet zo fotogeniek
@ lafo, wij hadden 10 meisjesnamen en het wordt een jongetje.. Wordt echt nog moeilijk met namen.. de meeste vind ik niks..
Hebben wij weer, Mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd. Nou wilden we met alle kinderen samen een cadeau geven. Goed met elkaar op het idee gekomen dat ze al heel lang de wens hadden om met de tgv naar parijs te gaan. Dus mijn schoonzusje zou dat uitzoeken, maar dat zou betekenen dat dat 350 euro per gezin zou gaan kosten. Goed wij vonden dat erg veel, en zoveel hebben we ook nooit aan mijn ouders gegeven, daar wil ik ook rekening meehouden. Maar goed. Mijn schoonzusje heeft er een compleet pakket van gemaakt met geld om van te eten een bezoek aan de eiffeltoren en montparnasse, een metrokaart. Dus wij hebben voorgesteld om die extraatjes te laten vallen. Alleen reis met hotel en ontbijt. Vinden zij dus niet leuk, toen voorgesteld om die extraatjes dan als verjaardagscadeau te geven scheelt ons dan weer wat geld. Nou ja, in mijn voorstel was wel 150 euro zakgeld opgenomen, die ze dan zoals ik schreef zelf konden invoeren zonder verplichte touren. Nou, ik bedoelde dat niet negatief, wilde alleen bedrukken dat ze daar dan van konden doen wat ze wilde. Nou het is ze helemaal in het verkeerde keelgat geschoten, en nou willen ze niks meer. PFFF, dan maar niet he, wij mogen toch zelf wel bepalen hoeveel geld we eraan willen besteden. Heb nog teruggemaild en gezegd dat ik het helemaal niet zo negatief bedoelde, en zelfs nog sorry gezegd, maar het mocht niet baten Moest het even kwijt! Groetjes Evelien
Familie en schoonfamilie... praat me er niet van! En schrijf het gerust van je af, wij luisteren/lezen wel.
ik wens iedreeen nog een prettige avond! ik ga gauw gtst kijken! en blijf dan lekker op de bank hangen! tot morgen!
Jullie maar met al die lekkere dingen die voorbij komen.......Pff zou ook wel iets lekkers lusten maar zit dan denk ik meteen voor de wc.... Al ging het eten vandaag gelukkig een stuk beter....Voorzichtig vanavond beetje aardappels en wat appelmoes gegeten.....Tot op heden zit het er nog in...... Lafo: jij dus ook wazig.....Snap het niet want de echofoto's van de pretecho 3 weken eerder waren superscherp. Maar ja er komt nog een pretecho en ik heb nog die extra echo met 32 weken..Dus nog genoeg kansen op mooie fotootjes.... Pff evelien, das ook niet leuk zeg.......Gooi het er maar uit en ik vind heel begrijpelijk dat je geen 350 euro wil betalen.....Al waren het mijn eigen ouders,vind wel heel veel geld..... Anastasia: vervelend dat je steeds die hoofdpijn blijft houden...Sterkte!
Das idd veel geld hoor Evelien, ik zou het ook niet doen! Hier gedouched en een uurtje in bed gelegen, ga even een sinaasappel eten en dan maar slapen. Denk toch iets te druk gemaakt vanddag, want mn buik is erg onrustig. Maar even bijslapen, moet er toch morgen vroeg uit. Vast welterusten...
evelien wat balen zeg, kan me voorstellen dat je 350 euro wel heel erg veel vind! reis en verblijf moet toch met een goedkope reisorganisatie wel te doen zijn? En dan idd de extra's apart geven, het hoeft geen all inclusive vacantie te zijn. Maar ws is je schoonzus gewoon gepikeerd, omdat ze er veel tijd etc in gestoken heeft en dan nu vind dat jullie toch niets willen ofzo Gewoon doen wat je denkt dat goed is. xx
Hannah, balen dat je nog zo'n last hebt van je darmen etc. Mmmmm appelmoes, dat ga ik zo ook even pakken denk ik. Bedankt voor het idee. Wij hebben de Quinny Speedi 2008 besteld. Hij is prachtig! Hebben jullie ook een quinny? Hellepelle, een roze wolk? Betekent dat dat het een meisje is? Fijn dat de echo zo goed was. GEFELICITEERD! Will, ik dacht gewoon dat een placenta niet aan de voorkant hoorde te liggen, maar gelukkig is dat niet zo. Haha die Daisy toch. Heeft ze het wel leuk gehad op school? Evelien, pff moeilijk zeg met je schoonzus. Hallo, het is jullie geld, en omdat zij iets uitgezocht heeft, zijn jullie nog niet verplicht om dit te doen hoor. Ik vind het ook een hoop geld. En zouden je schoonouders al niet blij zijn met de reis op zich? Friendly, welterusten, slaap lekker. Lafo, ik krijg honger van jou! Heerlijk zo'n kantine, jammer dat wij dat niet hebben om het werk. Oh, vandaar dat je bij de arbo arts bent geweest. Blijf je nu 20 uur werken, of probeer je het op te bouwen. Ik werk nu 16 ipv 32 uur, en dat is voorlopig nog genoeg. Anastasia, ja ik had hetzelfde idee, ik ben ook nog in februari jarig. Dus een leuk cadeautje toch zo'n 3 D echo. Doe het rustig aan meid! Ik heb lekker geslapen, en ben net pas wakker. Pff ik ben zooooooo moe de laatste dagen. X Neia
Goedenavond dames...allemaal lekker gegeten..ik wel heerlijke dagschotel met bloemkool en gehakt.. Hoorde vandaag dat de moeder op mijn werk toch al is bevallen van een tweeling...het zijn 2 meisjes geworden en ze doen het prima...Moeders bracht vanmorgen alweer haar oudste dochter en zag er ook goed uit... Ben erg blij dat het goed met hun allemaal gaat.. zal eens even weer bijlezen hier.. @ Onsukkie, wat een prachtige echo foto's zeg...Vooral die met de duim in de mond.. @ Hellepell...gefeliciteerd met jullie goede echo Hier eet ik ook wel eens stampot koolraap en mijn moeder doet er altijd stroop bij door...jammie...klinkt mss niet echt lekker, maar dat is het zeker wel...hii Dat is echt veel geld indd..ik had het ook niet gedaan...er is vast iets voor minder geld wat net zo leuk is..
Lekker hoor zo'n slaapje.......Dat lukt me alleen als ik gewerkt heb...Dan ben ik zo moe dat ik om 7 uur al op de bank pit......... Ja wij hebben ook een quinny.We hebben getwijfeld tussen de speedi en de buzz en hier is het de buzz geworden.....We hebben hem in rood/oranje. En al in huis......Zou een lange levertijd op zitten maar kregen 3 weken later al bericht dat we hem konden halen Ja Anoesj: met stroop erbij.....Jij kent het dus ook!
ik heb de laatste tijd ook last van vermoeide ogen en ook last van mijn rug, net waar je longen/ribben zitten.. heel vermoeid gevoel. 's Morgens ook last van krampen in mijn kuit, maar ik las dat dat kwam omdat je dan even te weinig calcium binnen hebt... dan vlug maar weer aan de melk..
Oh ik ben echt zo in de wolken he... ligt heerlijk op de bank met een hond tegen me aan en een wondertje in m'n buik. Die ligt zo nu en dan van alles te verbouwen en als ik m'n hand op m'n buik leg wordt ze weer rustig. *smelt* Ben helemaal verliefd!
lieve meiden, Weltrusten! Ik ga lekker nog even een boekje lezen op bed, ben zo moe ! en morgen heb ik de hele dag een cursus dus ook een lange dag. xx
Wat een geweldig mooi gevoel hé onsukkie....Volmaakt gelukkig! Vanuit hier ook welterusten voor iedereen!
met dank aan onsullie weet ik nu hoe een koolraap eruit ziet, haha. ja, die dingen kon ik heus wel maar wist niet wat het waren. zegt man net, terwijl ik op die link van onsukkie kijk, he eten we koolraap, lekker neia, dais heeft het altijd leuk op school hier. morgen hebben ze schaatsfeest als we ons niet verslapen, hahaha nou ja, evelien, wat een geld. vindt het ook teveel hoor, pppfff. hier lag het kindje vanavond erg laag en moet eerlijk bekennen dat het niet prettig voelde, het deed gewoon pijn. hoe ik ook probeerde om het daar weg te krijgen het lukte me echt niet. heb er op het laatst maar een hele warme kruik opgelegd. nou daar was kleintje het niet mee eens verplaatste zich en gaf nog even snel een trap na. pijn was gelijk weg. ik ga maar naar bed en ga maar eens proberen om gelijk te gaan slapen, wil morgen toch niet weer te laat uit bed komen.