Mannetje wil zometeen de laptop, dus ik hou het even op een ego-berichtje (anders moettie nog zeker een half uur wachten en dan gaattie gegarandeerd zeuren ) Vandaag ben ik voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest! Dat was nog best vermoeiend zeg! Voor m'n gevoel hebben we wel 20 baantjes gezwommen ofzo (ook wel andere dingen hoor) en dat is echt zooooo lang geleden dat ik gewoon gezwommen had, haha! Volgens mij ga ik dat morgen wel in m'n spieren voelen... Met de babykamer gaat het ook goed. Alles wat we kunnen/willen doen is nu af, op een 2e verflaag over de vensterbank die over de radiatorombouw komt na! Daar komt morgenvroeg de 2e laag op en dan is alles echt klaar! Vrijdag gaan we dan de meubeltjes halen en daarna kunnen we de rest gaan afwerken Nou, ik ga slapen, morgen met m'n schoonouders lekker een (half) dagje winkelen in Utrecht!
pff hier nog even aan het kijken naar namen...maar het zijn er zoveel...We willen graag een turkse naam, maar ik wil niet zo'n standaart naam als, hassan, hakan, hoessein enz.. Heb nu Aydin gevonden..wat vinden jullie daarvan?
Of Aydan, staat bij dat dat klein vuurtje betekend en Aydin betekend intelligent... Askim weet jij misschien of dat klopt?
Hele mooie naam Anoesj! En eh Will... ons sullie? Haha. Onsullie, ons sullie. Sorry hoor, beetje melig. Hebben jullie ook zo'n jeuk op je buik? Ik word er gek van!
Jeuk...wordt er echt gestoord van...heb zelfs al krassen op mijn buik gehad...ook mijn rug jeukt heel erg...ik heb ook een tattoo op mijn rug als ik daar over heen krab wordt hij ook helemaal dik:S Net even weer nieuwe buikfoto's geplaatst...pff wat een dikkerd...let niet op de haartjes op de buikfoto voorkant haha...vreselijk... Heb net ook even de buikomvang gemeten...100cm precies oeps..moet toch maar minder snoepen.. morgen ochtend ook maar even meten ben wel benieuwd hoeveel cm het scheelt..
Ik ga nu lekker naar bed...Morgen de stad in met een goede vriendin...eindelijk weer een hele dag vrij na 8 dagen achter elkaar te hebben gewerkt Slaap lekker allemaal
goeiemorgen, gelukkig niet verslapen. hoe kan ik nou de eerste zijn, gina heb jij je wel verslapen? onsukkie, sorry maar goed ik heb je melige bui wel weten te rekken met onsullie, haha gisteravond had ik wat jeuk aan de zijkant en bovenop mijn buik. denk dat ik het al eerder had gehad zonder dat ik daar erg in heb gehad. aan de zijkant zitten ook wat krasjes. anoesj, wat een mooie buik. ik vind trouwens al die buiken zo geweldig. moet er ook weer even 1 maken. zo nu even aan de koffie en dan maar weer aan de slag
Haha will, dat dacht ik eergisteren ook, maar gina is aan de klus en niet aan het werk dus ze schrijft wat minder nu. Ben heerlijk bijgeslapen, lag er om kwart voor 9 in en was net om half 8 wakker. Snap nu ook waarom mannetje zo laat in bed was, die heeft de hele kamer en keuken nog even opgeruimd (op zijn manier) zodat ie dat vanochtend niet hoefde te doen. Vanmiddag alleen nog even met de stoflap eroverheen denk ik Zo ga aankleden en dan de deur uit! Liefs Friendly
Heej Lafo: jouw bakerpraatje bij ons klopte hoor! we hadden al heel lang een bepaalde naam in het hoofd. En die kunnen we nu gaan gebruiken! :-D Hannah: wat vervelend voor je dat je niet zo goed kunt eten en dat het snel zo verkeerd valt! Evelien: hadden wij ook niet gedaan hoor. Wij hebben toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren met een aantal mensen geld bijelkaar gelegd. Iedereen kon bijleggen hoeveel hij/zij wilde en daar hebben we een kadobon van een reisburo in gedaan. Dus moest het wel besteedt worden aan een reisje, maar kon ieder naar eigen goeddunken toch meedoen aan het kado. Goedemorgen iedereen! Maar om de spanning maar niet langer heel hoog te houden (hihi) en ik ga er van uit dat er geen bekenden meelezen zal ik verklappen wat het wordt! Ut wordt een....... een....... een...... (spanning opbouwen)...... een...... een ..... een....... een..... een..... een......een........een...(nog meer spanning) een......een....... een..... een..... een......een........een...een....... een..... een..... een......een........een...een....... een..... een..... een......een........een... JONGETJE! en daar zijn we helemaal blij mee! Nu moeten we nog minstens 18 weken onze monden dicht proberen te houden tegenover nieuwsgierige familieleden! We willen het namelijk wel graag voor onszelf houden!
Goedemorgen stelletje kletskousen! Ik was van plan om overal op te reageren maar ben alweer een beetje laat door alles bij te lezen! Moet zodadelijk douchen en naar de VK. @Iedereen met echo's gefeliciteerd met de jongens en de meisjes, maar vooral met de gezonde uitslagen!Helemaal top! Na die praat over kooraap denk ik dat ik dat ook maar eens moet vgaan maken , ook nog nooit gegeten! Friendly: Wat lekker dat je zo lekker hebt geslapen! @Will/anoesj en onsukkie: Ik heb alleen jeuk aan de borsten en alleen daar wordt ik af en toe al gek van! (Het lijkt wel of ze vlijven groeien hihi! ) @Anoesj: Ik vind klein vuurtje leuk! Aydan dus! Mijn buik is ook rond de 100 cm..... poeh heej! haha! Slaap snachts met een voedingskussen en dat gaat een stuk beter! Zo alleen de laatste pagina hihi! Sorry hoor! Ben morgen middag vrij en dan kom ik gezellig ff weer meekletsen! Deze week een stressie week gehad met gesprekken met mn nieuwe manager en over de werkdruk bij ons. Als dit zo blijft dan trek ik het niet om nog tot april 40 uur in de week te werken heb ik aangegeven...... ben benieuwd wat ze er mee gaan doen! To be continued! Fijne dag allemaal, liefs Anna
Buddy, gefeliciteerd met jullie aankomende zoon! En succes met het houden van je mond! Wij hebben vanmiddag echo, gaan niet vragen wat het wordt, maar heb mannetje gezegd dat ie wel zelf mag kijken. Volgende week hebben we de 'echte' twintig weken echo en dan kan ie dan navragen of ie het goed gezien heeft (als ie het tenminste gezien heeft). Heb ik in elk geval nog een week de mogelijkheid om het niet-zeker-te-weten (als ik het zelf tenminste niet zie). Aan de ene kant wil ik het echt niet weten, aan de andere kant zou ons namendrama er de helft makkelijker van worden... Nou ja, we gaan vandaag in elk geval niet vragen. Was gisteren trouwens echt op de helft, zo naar toe geleefd en er op de dag zelf geen moment bij stil gestaan .
Goedemorgen iedreen! anoesj wat een mooie buik! hellepelle wat leuk een zoon! dacht met je roze wolk echt ff een meisje haha! en knap als je het volhoud je mond te houden haha dat kan ik echt niet
Irritant he, die jeuk... m'n rug heb ik ook wel, maar dat is omdat m'n huid daar droog is en als ik dat insmeer met bodymelk van Vaseline is het weer weg, maar m'n buik... irritant! Denk dat ik maar ff van dat methol poeder ga halen, dat wil nog wel eens helpen.
friendly, veel plezier straks bij de echo. denk je dat je man het kan zien? die van mij ziet al geen verschil tussen arm en been geloof ik en dit is toch al de derde dus hij zou toch wel wat ervaring moeten hebben. gisteren was je 20 weken, lekker, de helft zit erop. volgens mij hebben we allemaal naar de 20 weken zitten tellen en nu gaan we vrolijk met z'n alle aftellen. anna succes bij de vk of ben je alweer terug in dat geval hoe was het? ga maar wat in huis doen, alles wat ik voor de camping moest doen is gedaan.
haha, nee will denk idd dat ie het niet kan zien. Maar we hebben een oefenecho bij de opleiding verloskunde, dus we kunnen heel lang kijken. Nu heeft ie een doel om op te letten zonder dat ze er bewust naar gaan zoeken. Wil hij het echt weten dan kan hij het volgende week wel vragen. Ga ff thee drinken, moet toch nog lang wachten....pfff
ik heb moeilijkheden om te fietsen, mijn buik zit in de weg.. Ik heb gisteren maar mijn vriend de boodschappen laten doen.. Vanavond weer naar de VK, hartje luisteren..
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m 2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m 7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m 7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje j/m 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m 12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje 13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m 13 mei: MamavanSamia Breda 2e kindje jongetje 14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 17 mei: tweeling1 (Claudia) 22 jaar Zeeland zh + bv tweeling - 1e + 2e kindje 18 mei: sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m 29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke, anna28 15 jan: Daam, verzorgingsmiep 16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje, Ntombi 17 jan: Jvtje 21 jan: onsukkie 22 jan: Neia 28 jan: anoesj, will 29 jan: Sassefras 30 jan: Deentje 31 jan: Hannah 5 feb: will Agenda Echo 9 jan: onsukkie 20-weken echo 10 jan: daam 20 wk echo, Frostieke 11 jan: Jippeltje 12 jan: Katsas 14 jan: verzorgingsmiep 15 jan: Nazli 16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo 23 jan: Deentje Agenda Pretechos 31 jan: Dolphin 9 feb: Hannah, Sannieeee 23 feb: Fiona Aantal (aankomende) moeders: 47 Jongen: 12 Meisje: 11 Onbekend: 23 Tweeling: 2 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie Deentje & Anastacia Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice Buddyzoekers Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
@Hannah, Lafo: hier ook hele onduidelijke echo foto's, kan er echt niets mee. Ik vond het tijdens de echo ook vrij onduidelijk allemaal. Ze vertelde wel iedere keer wat wat was maar ech duidelijk, NEE. @Hellepelle, gefeliciteerd met de goede echol! @onsukkie, gefeliciteerd met jullie meisje, leuk! @Anoesj, de echte betekenis weet ik niet, zal het vanavond eens aan mijn vriend vragen. En Aydin vind ik zelf ook erg mooi. Wij hadden vorig jaar ook nog Diyar als jongensnaam, alleen heeft mijn vriend nu een collega/vriend die zo heet. Maar blijf het ook een mooie naam vinden. Ik blijf jaloers op al die mooie bolle buiken die ik voorbij zie komen. Hier begint het nu langzaam te komen (kan nog steeds (...) mijn normale broeken aan). @Hellepelle, een JONGEN! Leuk, leuk, leuk. @Friendly, veel plezier met de echo vanmiddag. Ben benieuwd of jullie misschien toch al iets kunnen zien... De verhouding meisjes/jongens is bijna gelijk! Voor mijn gevoel waren het meer meisjes. Wie weet wat er allemaal nog bijkomt.... Ik ben vandaag dagje thuis gebleven, al heel de week last van heel erg hoesten en het wordt alleen maar erger. Nu ook heel erg verkouden erbij, alles zit dicht. Heb straks een telefonisch consult met de huisarts dus hopelijk heeft ie een goed middel voor die hoest zodat ik weer eens lekker kan slapen. Eerst nog maar eens een kopje thee...
Ahhhhhhh nu wordt ik echt gek van mijn werk.. Gister vroeg iemand of ik wilde werken vandaag ik zeg is goed...later zei ze, het is niet meer nodig. Ik zeg oke, dan ga ik morgen ook niet werken want ik heb al 8 dagen achter elkaar gewerkt... Nou en wie belt er vanmorgen in alle vroegte op mijn vrije dag...mijn werk...heb mooi niet op genomen, heb mijn tel op stil staan...bellen ze naar mijn huis dus mijn mams komt boven...ben je er vraagt ze het is je werk...ik zeg neeeeee... Ze snappen er ook niks van he...na 8 dagen werken en een baby in mijn buik wil ik een dagje vrij...klote werk...gadver...gadver...gadver... Sorry moest het ff kwijt...
@ Askim, Zal mijn vriend ook eens vragen..kijken of ze hetzelfde zeggen...Diyar is indd ook een hele mooie naam...had ik nog niet eerder van gehoord... Vervelend dat je niet lekker bent...gewoon lekker rustig aan doen meid..