Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kan met goed voorstellen Anoesj, je hebt groot gelijk meid. 8 dagen achter elkaar is ook wel erg veel he. Geniet nu maar lekker van je vrije dag.. :D

2. dat kan ik me goed voorstellen anoesj. dat zou ik ook niet vol houden! vind dat ze da indd. wel een beetje rekeing met je mogen houden en die vrije dag heb je dat zeker wel verdient na 8 dagen werken

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Meiden, ik ga niet helemaal terug reageren, een paar uitzonderingen:

Hellepelle, gefeliciteerd met julli jochie!

Friendly, gefeliciteerd met de 20 w en een fijne echo!

Ik kom net terug van de VK, was niet zo spannend deze keer, heb maandag nog een echo gehad, maar heb nu wel voor de eerste keer het hartje gehoord! En heel duidelijk ook, ze moesten wel lang zoeken.

Moet vanaf nu om de 3 weken komen. Ik was in totaal 5,4 kilo aangekomen, vrij netje s nog dus. De verwachte uitgerekende datum blijft 21 april. Heb nou een specifieke uitslag gezien, en ze heeft hele korte beentjes, die halen de datum wat naar beneden. De rest komt wat beter over een zat maar 5 dagen verschil met de uitgerekende datum . Ik zeg al, mijn vorige 2 zaten er altijd overeen, dus misschien krijg ik nu dan eens een kleintje. Is wel wat makkelijker bevallen misschien.

Tja, mijn schoonzusjes, ik laat het maar zo. Ik vind het idee van geld bij elkaar leggen ook leuk, maar zij willen perse het zelf geven zodat pa en ma wel weten hoeveel zij hebben gegeven, pa en ma zijn zelf ook zo, it runs in the family zullen we maar zeggen.

Nou ik moet straks werken dus weet niet of ik nog tijd heb om te schrijven, dus misschien tot later en anders tot morgen

groetjes Evelien

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ehm,de uitgerekende datum blijft 21 mei dus he, 21 april is tessa jarig, dat verwar ik wel vaker. hihi

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Haha dacht al..was ik dus niet gek:p

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemorgen meiden vanmorgen naar cesar geweest en mijn bekken staat idd scheef moet oefeningen doen om het weer soepel te krijgen en volgende week weer komen....

we zijn eruit we namen gevonden zowel voor een jongen of een meisje en ook een prachtig gedichtje voor op het kaartje hebben we al :D goed he!

verder weinig nieuws....
    anoesj ik had ook niet gewerkt lekker genieten van je vrije dag!
    meiden ik ga ervan tussen tot morgen of vanmiddag nog ff fijen dag nog

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Nou ik ga mijn eens even douchen en eens even op mijn telefoon kijken hoe vaak ik nog ben gebeld..

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Even kijken of het mij lukt om een buikfoto in mijn album te krijgen.

En Will? niet verslapen? O, ik zie al van niet!

Jvtje: Wat nou laptop? Als zwangere vrouwen op de pc zitten, moet je ze niet storen met onbenullige vragen zoals of ze misschien de laptop mogen lenen! ;)

Anoesj: Aydin vind ik een mooie naam. Aydan ook.

@ jeukende buiken: Hier heb ik tot nog toe geen last van, maar ik weet wat het is. Had ik bij de eerste. Vreselijk!

@Hellepelle: gefeliciteerd met je boy!

@friendly: Mag ik een beetje lekkere slaap van jou? ;)

@Anna: hou de rust idd bij jezelf en laat je niet leiden door de drukte op je werk. Zegt de wijze daam (moet ik zelf ook erg op letten hoor!)

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo alweer helemaal klaar om lekker te gaan lunchen in de stad met een vriendin:) En mijn telefoon uit...hehe...best wel slecht, maar ze moeten het maar begrijpen...

Fijne dag nog dames..

10. will

will Niet meer actief

nee Daam, niet verslapen maar wel aan slaap toe. nog maar even wachten tot Amy thuis is dan kan zij de telefoon aannemen.

anoesj, als mijn man ergens anders op de camping is belt hij ook weleens op. neem ook niet op hoor, ben als de dood dat ie weer 1 of ander leuk klusje voor me gevonden heb. alsof ik niet genoeg te doen heb. soms kan die daar dan heeeeeel moeilijk in doen. mijn antwoord is de laatste tijd gewoon, ''wat wil je, dat ik een paar weken bij mijn moeder ga logeren ofzo'' dan is ie zo weg. maar ja die vlieger gaat voor jou natuurlijk niet op. maar ik zag net op t.v. een jochie die geen zin had om naar school te gaan en die had zijn hand met superlijm aan zijn bed vast geplakt, misschien een idee. dan kan je zeggen, ik kan niet weg ik zit helemaal vast.

over die jeuk op mijn buik, ik smeer het goed in maar ik merk dus eigenlijk niet echt dat het jeukt. ik zie dus dat ik allemaal krasjes aan de linkerkant van mijn buik heb. misschien doe ik het wel in mijn slaap.

dolphin, veel plezier vanavond bij de vk.

Yes, het eten is klaar, lekker stoofpotje met aardappeltjes.

11. will

will Niet meer actief

nee Daam, niet verslapen maar wel aan slaap toe. nog maar even wachten tot Amy thuis is dan kan zij de telefoon aannemen.

anoesj, als mijn man ergens anders op de camping is belt hij ook weleens op. neem ook niet op hoor, ben als de dood dat ie weer 1 of ander leuk klusje voor me gevonden heb. alsof ik niet genoeg te doen heb. soms kan die daar dan heeeeeel moeilijk in doen. mijn antwoord is de laatste tijd gewoon, ''wat wil je, dat ik een paar weken bij mijn moeder ga logeren ofzo'' dan is ie zo weg. maar ja die vlieger gaat voor jou natuurlijk niet op. maar ik zag net op t.v. een jochie die geen zin had om naar school te gaan en die had zijn hand met superlijm aan zijn bed vast geplakt, misschien een idee. dan kan je zeggen, ik kan niet weg ik zit helemaal vast.

over die jeuk op mijn buik, ik smeer het goed in maar ik merk dus eigenlijk niet echt dat het jeukt. ik zie dus dat ik allemaal krasjes aan de linkerkant van mijn buik heb. misschien doe ik het wel in mijn slaap.

dolphin, veel plezier vanavond bij de vk.

Yes, het eten is klaar, lekker stoofpotje met aardappeltjes.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Blegh, ben niet erg lekker vandaag. Heb UREN geslapen vanacht, echt tot 10 uur ofzo vanmorgen en ben echt nog steeds zo moe als een hond. De honden willen niet luisteren, een was er zelfs vandoor, keihard rondjes rennen en voel me gewoone en wrak.

BAH!

13. is indd. vervelend onsukkie. ik ben vandaag ook echt een wrak.. maar heb dan helaas niet veel geslapen vannacht! stomme stress allemaal houd me behoorlijk wakker!

zo ga nu mijn huishouden maar eens doen :(

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan ik me voorstellen Deentje... dat heb ik dan gelukkig niet. Heb ook best goed geslapen (wel heel druk en veel gedroomd), maar ben gewoon echt moe tot in m'n botten lijkt wel.

En ben juist begonnen met de babykamer. Wil daar zo graag mee verder, maar misschien kan ik beter even een uurtje op de bank gaan. Maar ja, dan voel ik me ook weer zo'n nietsnut. Ik werk al niet, en als ik dan al niet eens m'n dag vol kan krijgen. Het ging de laatste 2 weken qua vermoeidheid juist zo goed, dacht: mooi, dat heb ik gehad. Niet dus...

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben ik weer lekker eerder thuis me uren worden aangepast normaal werk ik laat in de ochtend tot begin middag maar nu ga ik vanaf maandag a.s lekker alleen in de ochtend werken
    bevalt me veel beter want de pijn in me rug is er nog steeds
    nou ff de boel bijlezen ben nog steeds zo moe gisteravond viel ik als een blok in slaap en nu kan ik ook nog net me oogies open houden ...

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    WEER babyplant gebeld net, en nu eindelijk iemand aan de lijn die er gelijk werk van maakte. Dus ze belde net terug dat we woensdag na 12en ons wiegje kunnen halen. Pfff, dat werd tijd. Niet dat het haast heeft, maar vorige keer belde ik of ze de prijs aan kon passen, omdat ze nu de wiegjes in de aanbieding hebben en dat kon ze, alleen kon ze m'n order niet vinden (VAAG!). Maar nu is het helemaal goed geregeld. Dat is al 1 ding minder waar ik om hoef te denken. Prettig.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ook weer thuis.

@ Neia nee hoef het niet op te bouwen bljft gewoon zo tot aan m'n zwangerschapsverlof, gelukkig maar heb best vaak last van m'n billen / rug :(

@ JVtje oh jee dat zwangerschapszwemmen wilde ik ook gaan doen maar als ik jou zo hoor moet je wel een goede conditie hebben nou geloof me dat heb ik dus niet :( Het is vanavond al, eerst maar een een bakpak / bikini vinden wat lekker zit.
    Ik moest gister noodgedwongen 4 trappen op en m'n longen liggen nu nog ergens op de 4e trap :(

Nou meiden gisteravond zat ik dus op de bank samen met de hond en ik was aan het bellen, manlief was gelukkig net thuis en m'n hond gaat echt helemaal tekeer en springt ergens bovenop........ja wat denk je wat dat was.............een giga zwarte spin met haren erop en spanwijdte was denk ik iets van 7 cm :confused:
    Nou ik gilde echt de longen uit m'n lijf, ik denk echt dat de buren minstens dachten dat ik vermoord werd en stond dus op de bank, m'n hond helemaal door het dolle heen en m'n man pakte een tijdschrift en heeft geloof ik wel 10 keer gemept voordat hij het loodje legde (sorry insektenliefhebbende mensen onder ons, maar deze ga ik echt niet vastpakken en ook geen glas pakken.....)
    Zelfs mijn man had echt zo iets van yuk (is ook wel een beetje een held op sokken :) )
    Maar nu ben ik dus nog steeds bang dat er ergens nog zo eentje rond kruipt en dat overleef ik echt niet :confused:
    Erg he maar dat is echt een fobie van me spinnen...............

Nou ik ga zo maar eens strijken of iets anders nuttigs doen of op spinnenjacht ;)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo uuhhhewe lafo aub ik ga echt dood op zon moment ik heb die spinnefobie heel erg er is een naam voor maar kan er zo gauw niet op komen
    maar goed dat je een hond heb voor het zelfde geld zat die nog ergens lekker in je huis gatverrr

hellepe ! wat leuk een zoon gefeli!

met namen vondt ik de jongensnaam ook super mooi echt dat was DE NAAM maar goed vindt de meiden naam ook heel mooi dat komt goed

ik wordt over 6 weken weer gebeld door zon tussenbedrijf die mijn bedrijf het weer vergoedt dat ik in de ziektewet loop en dan wil ze weer weten hoe het ervoor staat
    nou niet dus ik ga er van uit dat dit zo blijft tot aan me zwverlof heerlijk ! nou ik ga wat huishoudelijke klusjes doen moet ook gebeuren

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oh bah Lafo, ik vind spinnen ook vies en eng zelf al zijn ze nog zo klein.
    Maar hier zie je gelukkig maar zelden eentje, ja zo'n langpoot, maar meer gelukkig ook niet..

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig ben ik niet de enige die bang is voor spinnen, heel veel mensen verklaren me altijd voor gek, want ze doen niks. Dat weet ik wel maar toch weg ermee!

Vroeger had ik ook nooit zoveel last van spinnen toen woonde we nog in een flatje maar nu in een eensgezinswoning, ik was al gewaarschuwd ......

Ik krijg iedere keer weer kippenvel als ik er aan denk brrrrrrrrrrr

Deel Deze Pagina