lafo hou op ik krijg overal jeuk van jouw haha oeps mezelf veraden zou wat huishoudelijks gaan doen hmm valt online zijn ook daaronder?
De echo was prima (tenminste voor zover studenten kunnen zien) De placenta ligt aan de voorwand, maar heel hoog en ukkie lag echt heel ver beneden (wat ik dus de hele tijd al dacht, voel hem alleen maar laag). Maar goed, het is in elk geval een heel lenig kindje, de voeten hingen de hele tijd boven het gezicht. Maar goed, ik denk het geslacht gezien te hebben, maar mannetje niet. De studentes wisten het ook allemaal, maar net toen ik toestemming gaf om het goed aan mannetje te laten zien ging het mooi met de beentjes over elkaar... onmogelijk te zien in elk geval.
haha ja bah spinnen! wat een enge griezels! ja ik zou ook wat huishoudelijks gaan doen... maar elke keer als ik langs de pc kom ga ik weer ff zitten en weer ff lezen haha
Heb mannetje gevraagd wat hij dacht en hij denkt het tegenovergestelde van wat ik gezien denk te hebben, dus we wachten de twintig weken echo van volgende week af en dan zien we wie gelijk heeft. De studentes wilden het niet zeggen omdat ze toch niet konden aanwijzen waar iets wel/niet zou zitten. Maar ik ben 90%zeker, dus we zullen zien van de week. Ga nu poetsen, over een uurtje komen de kijkers... Liefs mij
wat denk je dat het is friendly? en vind je het niet vervelend dat al die studenten het weten en jij en je man niet?
ha, de babywinkel belde net dat het kamertje binnen is... straks even vragen of we voor morgen een grote auto kunnen lenen dan kunnen we het halen (anders moeten we wachten tot volgende week...)
leuk friendly dat je een echo had ! Leuk he als de kleine zo lenig is en zijn eigen zinnetje al heeft.. Schoonmaken is hier gelukkig alweer voorbij, alles weer schoon en fris, dus kan er weer een weekje tegenaan..
hahaha was dat maar waar! een hele week moet alleen nog ff stofzuigen en dweilen! heb boven al klaar! maar heb geen zin meer haha!
haha will, dat is wel een goed idee...ga ik ook maar doen denk ik..haha @ Onsukkie, lekker dat je eindelijk je wiegje op kunt halen... @ Lafo, haha moest wel even lachen om je spinnenverhaal..daar herken ik mij helemaal in...Er zat een keer een spinnetje in de auto..maar heel klein maar die hing voor mijn neus...dus ik gillen mijn moeder schrikt zich dood...we stonden nog niet stil bij de benzinepomp of ik was er al uit haha...mijn moeder heeft hem goed doodgeslagen anders was ik de auto niet meer in gegaan haha... Domme spinnen altijd..zijn overal en nergens te vinden..
Heej meiden, Heb eindelijk eens een beetje goed geslapen vanacht maar kon me zelf amper uit bed slepen, zo moe was ik nog........Ben geloof ik nu pas beetje wakker........ Hellepelle: gefeliciteerd met je JOCHIE! Onsukkie: precies hetzelfde hier vandaag zolals hierboven beschreven.. Gelukkig nu duidelijkheid over je wiegje... Lafo: zelfs ik zeg daar ieuw bij...Ben juist helemaal niet bang voor spinnen, maar juist manlief....Haha..Die gaat de trap nog niet op als er een spin in trappengat zit....Als ie Haaaan roept weet ik al hoe laat het is. Fiona: arachnafobie bedoel je zeker? Evelien: nou al om de 3 weken....das vlot.Ik moet eind januari en vanaf dan om de 3 weken. Wel leuk dat je het hartje goed hebt kunnen horen. Anna: jij moest ook naar de vk vandaag. Door de apk-keuring heen? Friendly: leuk dat je kamertje binnen is...Werd vandaag ook gebeld dat onze box, badset en wandplank binnen zijn dus die gaan we morgen ophalen...... Huishouden: morgen maar aan de beurt, ben nog beetje slap van alles.... Jeuk: alleen op mijn tepels nog steeds, wordt er gek van af en toe..... Smeer er nu maar Bepanthen créme op hopelijk werkt het...
@ Friendly je maakt het wel spannend @ Hannah zo jij bent echt een held, ik zou willen dat het zo was @ Hellepelle gefeli nog met je jochie @ Anoesj haha heel herkenbaar ook, zou mij ook kunnen gebeuren. Alleen dat leverd bij mij hele gevaarlijke situaties op denk ik. Heb niet veel zin om iets te doen, hoe meer tijd je hebt hoe minder je doet althans dat merk ik bijmezelf en als ik links kijk dan zie ik me hond languit in z'n mand liggen helemaal gestrekt wat een heerlijk leventje heeft dat beest zeg
Nou misschien een spinnenheld dan Ben als de dood voor wespen en kakkerlakken.........dan ga ik dr gillend vandoor en kom pas terug als ik zeker weet dat het weg is.... Heerlijk he die huisdieren.........Kunnen de hele dag pitten, krijgen eten als ze het willen, een knuffel of een aai....Geen zorgen over gled, werk of wereldproblemen....Wat een luizenleven hebben ze toch.... Doe ook niks vandaag...geen puf voor...Lekker languit op de bank, laptop erbij en beetje rondsurfen....
Hebben jullie al een badje voor de baby + standaard en waar hebben jullie die vandaan? Ik had net een mega miskoop, zo wiebelig, daar ga ik ukkie niet in legegn. Dat bedrijf mag het lekker terugnemen, prutsers! Maar nou moet ik dus wel een ander. Iemand een idee of liever nog... ervaring?
Ik heb een badje plus standaart en tummytub gekregen van kennissen...heb geen idee waar ze hem weg hebben, volgens mij prenatal..
Onsukkie, wij hebben de badset van Bebejou, en dat is echt degelijk materiaal! Oke, wel prijzig maar wij wilden dan ook die iets te luxe met thermometer er in en die zwitsal flesjes. (Is set met badje, bubble/tummytub, aankleedkussen, zwitsal spulletjes, etc etc, alleen standaard moesten we los kopen)
ja, alleen de kraamhulp gebruikt geen Zwitsal en raadde het ons ook af, dus dat is dan al niet zo handig... en een beetje overbodig. Maar zal toch denk ik wel bij bébé jou uitkomen... want verder kan ik dus niets degelijks vinden.