Jahh ,... Oke dus hier horen wij thuis moest even zoeken, Ben nu pcies 5 weken zwanger maar ik voel me nog niet zwanger .. Alleen beetje last van me tepels als je ze aan raak hoe oud zijn de mama`s hier eigelijk ongv? ik ben zelf 21
Hey Wat veel nieuwe mei mama's al.. Hier nog niet veel klachten.. alleen pijnlijke borsten.. Groetjes Mariebel
Hier weer een update van de kalender, niet goed geef even een gil pas ik het aan pbtje mag ook! Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 + Bahar 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel + Jent 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 17 sept: Rebbel + Bahar 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 17 okt: Saar 22 okt: Anne28 24 okt: Ischa31
hallo allemaal welkom nieuwe Meimammas gezellig wordt lekker druk zo @MammaFaye ik ben de 22e uitgerekend Morgen naar het zh voor onze uitslagen die bedoeld waren voor de mmm ben zo benieuwd hoe ze reageert haha
goeiemorgen allemaal! nieuwe mei mama's welkom! Nee hoor, hier ook nog niet heel veel klachten, wordt wel wat meer! ik word echt misselijk als ik niet eet en duizelig, mn onderbuik is gevoelig en zet op en ik plas me een ongeluk! xx
goedemorgen allemaal, na het lezen van sommige verhalen heb ik besloten om maar even niet op dit forum te zijn. Zwangerschap loopt nog steeds goed en 8 oktober zitten we voor de 1ste keer bij de vk voor een echo. Ik zou dan 8 weken zwanger zijn maar ik wordt niet echt happy van de niet fijne dingen die ik lees. Jullie horen mij rond de 12 week wel weer als alles goed gaat. Ik vind het echt heel moeilijk die 1ste 3 maanden. Sterkte allemaal voor alle andere zwangere en geniet. Groetjes Diana
ja indd ken me voorstellen ik heb het ook hoor dat ik beter sommige dingen niet kan lezen, je wordt er echt angstig door
Ik kom ook graag in de lijst van de mei mama's, ben uitgerekend op 20 mei... Mijn geluk kan niet op! Had zelf nooit gedacht dat het zo snel weer raak zou zijn. Ook mijn ventje was zo tevreden
@ice en diaantje: dank jullie wel! ik heb op dit moment last van mijn onderrug en mijn afscheiding was vanmorgen wat roze, dus ben bang dat het toch door gaat zetten nu... gister had ik toch weer wat hoop gekregen door die vette positieve test (stom... ik weet het!) en door de verhalen die ik hier las... dus vanmorgen weer even een pijnlijk moment, samen met mijn mannetje weer even kei hard gehuild en nu maar afwachten, ik hoop dat het er maar gauw afkomt als het dan toch zo moet zijn, een hele week in spanning trek ik niet! ik wil het dan gewoon af kunnen gaan sluiten, zolang het zo onzeker is kunnen we dat niet... liefs rebbel
Ik ben wel benieuwd wat nog komen gaat qua kwaaltjes.. Ik vind alles best als het maar niet op mijn 2 werkdagen zijn.. haha Het besef is er ook nog niet echt heel erg..
Annekee, bianca, Lolake en Mano GEFELICITEERD en welkom bij de mei-mama's! Chanie, jij ook GEFELICITEERD! Ik ben 26 jaar. Mamafaye; Jaaaaaaaaaaaa samen naar de KFC. Ik begin nu al te smullen! Danjo, ik ben ook benieuwd hoe jouw gyn morgen reageert. Jullie krijgen vast goede uitslagen, dat kan niet anders. Diana, de 1e 3 maanden zijn gewoon het allermoeilijkste. Hopelijk zien we je na deze tijd hier weer vrolijk terug! Rebbel, onzekerheid is inderdaad het allerergste. Want zo kun je niks, alleen maar zenuwen en verdriet. hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid meid. Mijn schoonzus en haar vriend komen zo op bezoek. En we gaan hun natuurlijk ook het goede nieuws vertellen. Ze hebben de afgelopen maanden heel erg met ons meegeleefd, dus ze zullen vast heeeeeeel blij voor ons zijn! X Neia
Goedemiddag meiden, Mamafaye kan je mij op de 25e zetten voorlopig, heb eigenlijk geen idee maar we houden dit maar even aan. Meiden heb ook geen echt zwangerschapskwaaltjes, alleen een rommelige onrustige buik verders niks. Mensen die het weten vragen ook iedere keer ben je niet misselijk, maar nee ben niet misselijk, is dat zo raar dan, hier zijn toch wel meer meiden niet misselijk? Dinsdag afspraak met de dokter, donderdag moet ik naar de tandarts, zal zeggen dat ik zwanger ben ivm de verdoving (had ik vorige week ok al gehad voordat ik wist dat ik zwanger was) Nu maar het zekere voor het onzekere nemen. Gisteren bedrijfsfeestje gehad ben alleen erg moe, van 1900 t/m 0100 op m'n benen gestaan au au :x Dadelijk ff een pannenkoekje eten met m'n beste vriendin, lekker keuvelen M'n ouders zijn al helmaal aan het idee gwend, noemen zichzelf al oma en opa M'n moeder is al aan het kijken voor m'n hele uitzet, wat ik moet gaan halen etc, rem ze ook een beetje af, we hebben nog een lange tijd te gaan. Alle nieuwe zwangeren welkom, leuk hoor zoveel meimamma's gezellig. @ Rebbel hele dikki digi knuf meid.
@Mamafaye Mijn afspraken op 23 en 24 oktober komen te vervallen omdat ik toch naar de gyn moet ipv vk, zou jij dit van het mooie lijstje af willen halen? Ik heb niet echt veel kwaaltjes, ben alleen ontzettend moe en neem me elke dag voor om te gaan sporten maar ik kan me er gewoon niet toe zetten vooral als ik de hele dag gewerkt heb. Zijn er hier nog meer mensen uit de omgeving van Boxmeer? groetjes Ischa