@will: Alles goed bij de vK. OOk weer het hartje gehoord! Voel me er de hele dag al weer goed van! |Toch een geruststelling! Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant dus logisch dat manlief nog niets voelde Volgende x urine inleveren. Met alle stress van afgelopen week was ik echt verbaast dat de bloeddruk 120 om 65 was , maar alleen maar mooi! Ga nu pannekoeken bakken! Had ik ook zo'n zin in! Tot later! Liefs Anna
Friendly te gek van het huis, wat een opluchting zal dat zijn. En superspannend volgende week, ben benieuwd of t echt een manneke is. Onsuklie veel plezier op de yoga! Anna fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Mijn placenta ligt half aan de voorzijde. maar me man heeft de kleine laatst voor t eerst gevoeld. Hoop voor je dat ie m snel voelt. Is echt leuk om samen te delen. O en succes met je werk! Hier niks bijzonders. doperwten en vissticks zitten er weer in. Zometeen douchen en lekker wie is de mol kijken. heeft er trouwens nog iemand leuke tips voor iets aan de muur in de babykamer. Als ik op google zoek vind ik allemaal standaard schilderijtjes, vind t een beetje saai. Nou meiden fijne avond. liefs Hupse.
@onsukkie: Misschien is het wankele van de standaard weg als je het badje vult met water. Dan is het niet erg meer toch? @Lafo: wat een nachtmerrie zeg! Bedoelde je met de naam agorafobie? of was het wat Hannah zegt? @friendly: fijn dat de echo er goed uit zag, ook al krijg je de echte nog. Vaak is het zo dat als ze al snel hebben gezien wat het wordt, dat het dan een jongetje is, maar er zijn altijd uitzonderingen. Fijn dat je huis is verkocht. Dat wil ik ook! Tot nog toe is nog niemand wezen kijken bij ons @Anna: altijd weer prettig om het hartje te horen hé! Daar kun je weer even op teren. Vandaag heb ik de 20-weken echo gehad en daze zag er prima uit. De echoscopiste was helemaal enthousiast dat ze alles zo goed kon zien en heeft voor ons 5 fotootjes afgedrukt. Ze heeft wel uitgelegd dat ze nooit alle afwijkingen kunnen zien die er bestaan, maar dat lijkt me een logisch verhaal. Het is nog steeds een meisje!
@ Hupse misschien een muurtekening dat wil ik misschien gaan doen van Nijntje ofzo. @ Onsukkie ook wij hebben het badje gekocht van Bebe jou vond het allemaal bij elkaar nog wel meevallen met de prijs. We hebben alles erop en eraan (standaard, droogkussen, luieremmer, kammetje, manicureset, handdoekjes enz enz) voor 75 euro. @ Anna fijn dat alles goed is met de kleine. Ben ook altijd weer gerustgesteld als ik bij de vk geweest ben. Al duurt dat gevoel maar even @ Friendly zo ik ben echt jaloers op jullie hoor Fijn dat het verkocht is, hoe lang stond je huis nu te koop? Ik hoop dat het voor ons ook niet meer zo lang duurt, eergister kijkers gehad en die komen er morgen op terug maar dan denk ik weer zal wel niks worden anders laat je dat wel eerder weten....... @ Fiona hier nog geen box, ik wacht er nog maar even mee. Zo m'n man is weer eens laat thuis, we eten witlof met aardappels en een gehaktbal, lekker doorsnee.
Daam: hoop dat jullie ook snel kijkers (kopers) hebben wij hebben het geluk dat het vrij goedkope appartementen zijn, vlak bij het centrum en op een kwartier afstand van de grote stad. Er is vrij veel doorstroming, alleen net nu stond er vrij veel te koop. Als we meer tijd hadden was ie niet voor dit bedrag weggegaan (oke, we hebben de hypotheek en makelaarskosten eruit) maar hadden we eerst hoger tegen geboden. Ben in elk geval superblij dat stap 1 gezet is en dat we nu echt kunnen gaan kijken wat we weer willen. Morgen de babykamer halen, zo jammer dat ie voorlopig de garage in moet Maar ja, hij is in elk geval binnen!
ff kijken hoor Lafo, het heeft ruim 2 maand te koop gestaan, vrij vlot dus. Maar ja, moest wel want hier kan echt geen baby in... Als mensen echt interesse hebben laten ze dat vaak duidelijk blijken, maar goed als ze nog wat anders bezichtigen zijn ze vaak al voorzichtiger
@onsukkie: wat daam ook zegt misschien scheelt het als je het badje vult, even proberen zou ik zeggen @Lafo: Brrrr moet er niet aan denken zon grote spin! en ben niet eens bang voor spinnen mar 7cm dat is bijna een muis @friendly: mooi dat de echo goed was, ben erg benieuwd wat het word! En heerlijk dat het huis verkocht is! @Daam jammer dat het niet gelukt is tot nu toe om jullie huis te verkopen, hoop dat dit wel snel gaat gebeuren, is toch een stukje rust! @Anna:lekker pannenkoeken! En heerlijk dat alles goed was bij de VK @ hupse wat zoek je voor de muur? Een schilderij of een ander iets... misschien kun je anders een mooie tekst of gedicht op een muur maken? stickers of een wandschildering?
Zo ga ff op zoek wat ik morgen in de babywinkel nog moet kopen aan lakentjes e.d. en dan zien of we misschien nog iets van korting kunnen bedingen (alhoewel, zal er wel niet in zitten, was al een fikse aanbieding). Straks lekker de mol kijken en slapen want moeten morgen wel al een beetje op tijd weg...
O ja Hupse: ze hebben bij bouwmarkten e.d. idd hele mooie muurdingen (soort stickers maar dan dikker) kun je ook hele leuke dingen mee doen. Of idd zelf een schildering maken als je een beetje handig bent (of iemand kent die handig is )
wie vroeg er nu laats over babykledinghangertjes? weet het niet meer, maar kwam wel verschillende pagina's tegen waar je baby kleerhangertjes kunt kopen. Of bedoel je van die stoffen ? heb die laatst ook ergens gezien, maar weet niet meer waar
@hupse ik had van die grote posters gekocht van forever friend en die aan de muur gehangen! vond het zelf wel erg leuk staan. heb vandaag weer op 3 woningen gereageert eigenlijk aan de kleine kant.. maarja beter iets dan niks! er staat bij dat je gemiddelt 4 jaar moet wachten op een woning en sta nu 3 jaar ingeschreven dus ben benieuwd! urgentie is helaas afgewezen zijn er trouwens meer mesnen hier die last van bandenpijn hebben? soms is dat echt zo iritant! vooral op de fiets elk hobbeltje/kuiltje in de weg doet behoorlijk zeer!
@Deentje: hier alleen bandenpijn bij snelle draaibewegingen. Soms schrik ik van een plotselinge schop van mijn kleine grietje, maar dat doet geen zeer hoor.
*heel lelijk woord* M'n man is aan het leren, komt beneden voor koffie, had ik voor hem gezet, blijkbaar zeg ik iets verkeerd. Vraag me niet wat er zo verkeerd aan was, ik vroeg gewoon iets over z'n leerwerk. En kwaad is ie, koffie door de gootsteen gegooid, stampend naar boven, stampend naar beneden en nou is ie een rondje rijden. (lekker veilig, met zo'n kwaaie kop) Het zal wel aan mij liggen, maar ik geloof dat ik iets heb gemist.
En nou maar hopen dat ie met z'n kwaaie kop niet ergens tegenop rijdt... *zucht* kan ik me daar weer ongerust over gaan maken. Hoop dat ie terug is voor ik naar de yoga moet, anders ga ik niet, kan er niet tegen me daar ongerust te gaan zitten maken of ie niet ergens tegenaan gereden is, dan heeft zo'n les ook weinig zin. Sjemig, kerels...
Goh, daar is ie alweer en zegt: "Doe je de deur op slot als je zo weg gaat." En stamp, stamp, stamp, weg is ie weer, naar boven. Nou, zoek het uit zeg...
mannen hebben rond deze tijd ook last van hun hormonen... neem het niet te persoonlijk op.. ga lekker na yoga, wie weet klaart de boel als je terug komt..
kan iemand mij op de lijst zetten : 7 Februari controle VK. 18.40 uur. Net geweest en alles was weer perfect.. kreeg wel een oude tante die even aandachtig vertelde dat ik te laat was.. 1 minuut.. hopelijk krijg ik haar straks niet tijdens het bevallen..
hahaha, onsukkie, adem in en adem uit, mannen. veel plezier bij yoga. anna pannenkoeken, hier morgen. laf, brrr spinnen en zo zijn we de kakkerlakken, wespen en muizen ook weer tegenkomen en ik vind er geen 1 echt leuk. onsukkie, het badje op de comode is niet handig hoor. je moet het badje ook nog leeg maken. je moet dan steeds emmers over die rand tillen. ik denk ook dat als je het badje vult het best wel stabiel is. deentje hier ook bandenpijn hoor, niet echt pijnlijk maar soms wel vervelend. anastacia, fiona zoekt kledinghangertjes. friendly, wat lekker dat je je huis kwijt bent. hoop dat het wilt lukken met het huis wat je op het oog hebt. niemand in de buurt hier dus ik ben de baas van de afstandsbediening nu. truste voor straks
ik zoek eigenlijk ook naar kleine kledinghangertjes.. zo schattig.. het liefst wil ik alles hangend in de kast..