Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    kleine kleerhangers zijn in alle babywinkels wel te krijgen. alleen die met zijde gestoffeerde die fiona wil heb je hier nauwelijks.

Dolphin, zie het al voor me, die oude taart bij je bevalling en roepen dat de kleine inmiddels x dagen x uur en x minuten te vroeg of te laat is... tjongejonge dat mensen zich druk kunnen maken om een minuutje (als het er 5 zijn okee..)

Onsukkie: ach idd de mannen hebben ook echt wel last van hormonen. Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken, waarschijnlijk lag het niet eens aan jou! Veel plezier bij yoga trouwens!

Ik ga naar bed, kijken of ik de opwinding een beetje verwerkt heb, ben nog steeds wat hyper... haha

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb een kast voor mini kleerhangertjes hangen... de kleertjes liggen allemaal in de kast, is toch makkelijker hihihihi.
    Moest er net nog aan denken, zonde om die dingen te kopen, je krijgt ze best vaak mee als je kleertjes koopt (niet overal trouwens). Maar ik heb er nu zooooooo veel. Niet normaal meer.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anna: fijn dat alles weer helemaal in orde was!

Onsukkie: mannen.....zucht...Die heeft ook gewoon last van zijn hormonen..Hoe was de yoga?

Deentje: succes met de huizenzoektocht, hoop toch dat je snel wat anders kunt vinden....Af en toe wat steken in mijn schaambot en soort menstruatie-achtig gevoel, is dat bandenpijn?

Hupse: misschien iets met interieurstickers?
    kijk eens op www.cutitout.nl, www.zuuz.nl, www.kleefenco.nl of
    www.fraaifraai.nl

Anastasia: wat een schattige hangertjes...Hoe is het vandaag met je hoofdpijn?

Daam: super dat alles er goed uit zag...Is toch wel oplucihting. Super dat je het zo goed kon zien allemaal...En leuke foto's hebt!

Will: nog steeds de baas over de afstandsbediening? Jij ook welterusten.

Ben vanavond even in de stad geweest. Is een nieuwe lief! winkel geopend....Oh dat is echt niet goed voor je portemonnee hoor. Ze hebben er zulke leuke dingen.........Alleen wel veel specifiek jongens of meisjes dus heb wat neutraals meegenomen....
    Voor diegene die het niet kennen, www.lieflifestyle.com

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hannah lief dat je het vraagt, gaat eigenlijk wel goed. terwijl ik toch een drukke dag heb gehad.
    maar hoofdpijn is zo iets irritants, vooral omdat ik niets in mag nemen dat echt helpt ( paracetamol doet niet veel en brufen mag ik niet gebruiken nu ik zwanger ben)
    En mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap een soort migraine ontwikkeld dus ben ik wel wat bang voor

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En paracetamol als zetpil nemen?
    Dat heeft soms een betere werking...

Gelukkig vandaag goed met je hoofdpijn...Hopelijk wordt het niet een soort migraine want daar helpt een molletje echt niet tegen....

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    ik ga mijn bedje opzoeken..
    trusten

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Welterusten!

Heeft je KFC nog gesmaakt?

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

zulke hangertjes dus ? of heb ik het dan nog niet goed ?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, Yoga was eigenlijk best leuk, nog een bekende die even ver is. Van de 7 dames waren er 4 rond de 20 weken, dus dat is wel érg leuk!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Volgens mij heeft ze foto van die hangers in haar album staan.
    En waren ze van wit satijn geloof ik....

Je hebt wel leuke elke keer zeg.........
    Alleen jammer dat die bijzondere hangers zo duur zijn....Er hangen kleertjes over heen in een dichte kast dus niemand die ze ziet....

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    op marktplaats staat overigens ook een advertentie met foto van de kledinghangers die Fiona zoekt
    4 MOOIE BROCANTE KLEDINGHANGERS NIEUW IN VERPAKKING

maar foto plaatsen lukt niet dus even zelf zoeken op marktplaats

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Leuk onsukkie...Allemaal even ver...Genoeg om over te kletsen dus...En de yoga zelf, hoe was die?

Ben benieuwd wanneer ik iets hoor van de zwangerschapsgym...Heb me via de thuiszorg daarvoor opgegeven....

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Je bent er maar druk mee Anastasia..... ;)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden........

Ga naar bed!

Welterusten allemaal...

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga ook naar bed, bijna weekend yesssssssssssssss

Trusten

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nee hoor viel wel mee :) maar kan het niet uitstaan dat ik niet weet waar ik ze nou toch een poosje terug heb gezien...

Ik ga ook lekker naar bed, morgen een dagje vrij!
    lekker thee drinken bij een vriendin, en verder nog lekker niets gepland heeeeeeerlijk

helaas moet ik het weekeind werken, maar zaterdag ben ik alweer 24 weken! echt snel!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh en hier start volgende dinsdagavond de zwangerschapsgym :)
    Gezond en Fit :)! Ben benieuwd

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja voornamelijk ademhaling en ontspanning he.
    Niet zo'n typische puf-club, maar zou niet weten hoe "gewone" zwangerschaps gym is, nooit gedaan...

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Welterusten mensen!

20. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    nou zeg, kom ik weer eens buurten ligt iedereen in bed! (eigenlijk wel tijd ook..)

Gister voor't eerst naar zw.schaps yoga geweest en het viel me niet tegen.
    Was bang dat het zo zweverig zou zijn dat ik met mat en al de deur uit zo zweven, maar dat viel alles mee.

Werd er lekker loom van.
    Vorige zwangerschap moest ik alle avonden werken en had ik helemaal geen cursus gedaan. Ik had zo iets van "dat heb ik niet nodig".
    Maar toen ik tijdens de bevalling toch wel in paniek raakte van weeën die op een totaal onverwachte plek heel sterk waren, had ik daar wel spijt van.

Al met al ga ik er deze x toch iets beter voorbereid in. Wie weet helpt het.
    Vond het ook best gezellig. 1 van de meiden is op de zelfde dag uitgerekend. de andere 2 zijn al wat verder.

Vandaag was't erg zwaar op m'n werk. Had net voor dat de spits begon iets gegeten wat te zwaar op frummel d'r dak viel. Die protesteerde hevig, dus de hele avond harde buiken gehad.
    Moest tussen 15 en 21 hr werken en was helemaal gesloopt toen ik klaar was. Alles deed zeer. Ga me dan toch wel wat ongerust maken.
    Gelukkig zakte het snel met op de bank hangen.

Vinden jullie het na de 20 wkn groeispurt ook al lichamelijk zwaarder worden?

Ik werk nu een avond minder, eigenlijk gedwongen omdat het gewoon te rustig is. Maar ergens vind ik dat ook wel lekker. Nog 11 wkn te gaan.. pff. kijk er erg naar uit.

Ben sinds gister aan de floradix vitamine supplement.
    Kom eigenlijk al sinds oktober niet goed uit allerlei griepjes en verkoudheden, blijf maar snotteren.
    Hebben jullie ook opmerkelijk last van een verminderde weerstand?

nou ik ga ook maar's m'n bedje op zoeken.

zzzzzzz

Deel Deze Pagina