Goedemorgen! @Hupse: Gisteravond heeft manlief prompt heel zacht de kleine gevoeld. lastig hoor want ik voel precies waar die schopt en die kleine reageert zo op zn hand die trommelt er op los van binnnen! hihi, moet zn moeder van binnen nog iets meer bont en blauw trappen @Daam: Zeker een gerusstelling. Kom daar altijd weer met zo'n goed gevoel weg! @Hupse: Een leuke muurschildering? @Daam : Wat fijn dat de echo goed was! En ookj leuk dat het nog steeds een meisje is! haha @Lafo: Ik ga voor je duimen dat de kijkers van van de week een bod gaan uitbrengen vandaag! *duim duim duimduim duim!* @Friendly: Gefeliciteerd met en de echo en de verkoop van jullie huis! Jouw week kan niet meer stuk! @Onsukkie: Ben je lekker naar de Yoga geweest? Hoe was het? Ik begin 5 februarie! Ben zo benieuwd! Je man alweer een beetje goed te pas? Zag dat je al had gereageerd op de Yoga! hihi @Dolphin: Lekker zo'n vk......hihi! Je mag op mijn verjaardag weer naar de VK! Kan alleen maar goed zijn Moet je wel op tijd komen @will: Zo lekker pannekoeken! KAn je soms zo'n zin in hebben he! Voor jou vanavond genieten! Heb je genoten trouwens van de macht over de afstandsbediening? @hannah: Wat leuk die winkels he? Het is maar goed dat je niet weet wat het wordt! Hier net zo want dan was ik allang blut geweest! @anastacia: Hoop dat je vrije dagje helpt tegen de hoofdpijn! In ieder geval veel plezier vandaag! @moedergans: Hier ook aan de extra pietamientjes na de griep, verkoudheid, en nu wer een koortslip en neus! Not so charming hihi! Mag maar snel gaan helpen! Je wordt door je zwangerschap ook niet echt energieker! FIjn dat je het wat rustiger aan mag doen! Zoi te horen kan je dat ook wel even hebben! Hier worden ook de weken al afgeteld! Wat een heerlijk vooruitzicht! Zo heel verhaal en nui rennend onder de douche door hihi! Ben om half twee vrij vandaag! Zo lekker! Dus, tot vanmiddag! Liefs Anna
weer de eerste, nou ja. o, nee toch niet. goeiemorgen anna gina, hoe is het in je huisje? onsukkie, puf-club? haha. ben er toen 2 keer geweest 1 keer met mijn man erbij en dat was ook de laatste keer. we hadden beide kramp van het lachen totdat de mannen de rug moesten masseren, het lachen was toen snel over. mijn man probeerde dwars door mijn rug heen te duwen. heb je bij yoga ook een avond dat je man mee gaat? verder weinig te melden, het is nog vroeg. de baas over de afstandsbediening was trouwens van korte duur. ze komen hier binnen en zapp, zapp er staat weer iets anders aan.
Friendly, buddy, proficiat met de snelle verkoop van je huis! Wij hebben zelfs een poos met twee huizen gezeten en dat was enorm stressen toen. Ben blij voor je dat jullie nu de 1e stap gezet hebben en verder kunnen gaan kijken. spannend hoor!
goedemorgen allemaal. Pff, wat kun je sleccht slapen na een goed-nieuws dag zeg! bah er spookte van alles door mn oog. Heb (bijna) nooit problemen met inslapen en nu was ik na 12en nog wakker. Hoop niet dat dit de komende 6 week zo gaat... (we moeten er nl waarschijnlijk over 6 week al uit zijn!). Nou ik ga de was ophangen en aankleden en dan richting babyzaak. Neem de camera-software maar mee naar mn ouders, misschien kan ik dan eindelijk foto's van buik en kamer plaatsen! Nou, fijne dag en later allemaal!
Wat een hoop mensen nog in de verhuizingen zeg. Lijkt me wel stressie hoor. Lafo en daam hoop dat de huizen snel verkocht zijn. Friendly veel plezier vandaag me het kamertje ophalen. Toch leuk al moet ie de garage even in.. Bedankt voor al jullie tips! Vind t echt moeilijk. Ik wacht sowieso even tot alles in t kamertje staat want dan kan ik zien waar er nog plek is. Maar van die posters is ook wel een idee Deentje, daar heb je natuurlijk ook veel keus in. Zocht meer op echte schilderijtjes maar dan betaal je voor 30*30 al 45,00 ofzo. Vind ik veel geld. Deentje ik heb ook vaak bandenpijn op de fiets, helemaal als ik er afspring. Irritant. He gatver Onsukkie, mindere dingen zijn dat. hoop dat het is opgeklaart. Haha Dolphin, ik moet er wel om lachen met ons hoor. ik heb ook op 7-2 weer een afspraak bij de verloskundige. We hebben echt veel t zelfde. Maar niet leuk zon muts. Die wil je niet aan je bed. O Hannah dank je wel! Ga even kijken! He Moedergans minder dat je zo blijft kwakkelen. Hoop dat je snel weer helemaal opknapt. O Anna te gek joh! leuk, me vent kon t niet geloven de eerste keer. Super joh. Leuk Friendly! Ben benieuwd naar de fotos Nou nog een dagje dan lekker weekend. Een druk weekend met veel visites maar ook wel gezellig. Veel plezier allemaal!
@ moedergans: Ik slik al vanaf het begin zwangerschapsvitamines, en moet zeggen dat dat toch wel goed lijkt te werken, ben nog niet ziek geweest (afkloppen), en dat mag een naam hebben. Ik had ook gisteren yoga, was best lekker eigenlijk! Ze had best goeie tips en 10 lessen voor 75 euro is ook nog wel leuk te betalen.
Ja volgens mij zijn er 1 of 2 mannen avonden. Zie het die van mij nog niet doen, maar hij heeft geen keus. Hehe. Hij is trouwens weer bijgetrokken, was erg lief vanmorgen. Had zeker wat goed te maken. Ukkie vindt hem trouwens nog steeds geweldig, zodra hij zijn hand op m'n buik legt wordt ze hartstikke druk en als ik direct daarna voel is het stil. Hoe oneeerlijk!
Ik kan me er nu nog druk om maken... we liepen weg na een paar minuten controle en de wachtkamer was nog leeg, dus het was niet zo dat ik een hele rij mensen liet wachten.. Mijn vriend viel het niet op,maar mij wel !
Pfff, net de honden uitlaten krijg ik me op de terugweg toch een pijn in m'n zij, beetje zelfde pijn als je wel eens hebt met hardlopen. Wat is dat ook alweer?
is dat niet je milt ons ukkie? Door zuurstoftekort ontstaat die kramp in je zij volgens mij.. Dus misschien ben je iets te actief geweest
Pfff volgens mij is dit de befaamde 20-weken-groeispurt, heb aan alle kanten pijntjes geloof ik. Zullen wel banden zijn.
Na, zo hard liep ik ook weer niet. Zullen dan toch wel banden zijn ofzo. Niet te druk om maken (zei ze dapper).
@ onsukkie : heb ook even op google gekeken, het kan ook door je darmen komen, of het middenrif.. ze zeggen dat je milt geen wetenschappelijk bewezen optie is... Lees er meer over op : http://www.sma-cardiosport.nl/blessurevdmMEI.html
Zou me niets verbazen, ze hadden me al gewaarschuwd bij de VK dat die buik na de 20 weken gaat "kantelen", wat dat dan ook wezen mag, dus ik zie dat maar als een komende groeispurt. Maar een dagje hangen denk ik. Had wel een hoop schuur en schilder plannen, maar die kast loopt niet weg.
ja onsukkie dat zijn je banden! ik heb precies t zelfde maar dan vooral op de fiets.. of indd. als ik een keer iets te stevig doorloop. heb aan de verloskundige na gevraagt of het mijn banden waren en dat was t! dus iets rustiger aan doen! Goedemorgen allemaal trouwens
Maar het zit trouwens ook wat meer ter hoogte van m'n navel. Denk toch echt dat het banden zijn ofzo. Ga maar wat doen denk ik, even kijken of het een beetje weg wil trekken als ik er niet aan denk. (dat wil nog wel eens helpen)
Oke, super dat je het even deelt, dank je wel. Zal m'n tempo wat temperen dan maar denk ik... ben wel een flinke doorstapper meestal.
@hupse, iets leuks voor aan de muur? Ik heb zelf leuke gedichten stickers gezien op www.debijzaak.com. Echt heel erg leuk. Je kunt een standaard kindergedicht nemen of iets met je eigen tekst. @Hannah, oh, LIEF is zo leuk! Daar moet je gewoon iets kopen. @moedergans, hier ook al de 3e verkoudheid sinds de zwangerschap. En het gaat ook maar niet over. Vandaag nog maar een dagje ziek thuis gebleven. Het hoesten wordt er nog niet minder op. Echt de hele dag door. Ik vraag me weleens af of het helemaal geen kwaad kan voor die kleine, die wordt toch iedere keer flink heen en weer geschut....