Dames ben net naar de ha geweest, bloeddruk en suiker was goed. Hij had dus geen reden voor me hoofdpijn. En ben maar 7 kilo aangekomen, dus dat is wel goed. volgens mij is me weegschaal niet goed. Aanstaande woensdag heb ik me 20 weken echo, ben best wel zenuwachtig. Hoelang duurt zo´n echo eigenlijk? Ik woon in belgie en ik weet niet of het dezelfde is. Nou ik wil me beebje ook wel voelen zeg, ik voel hem af en toe, niet veel en niet aan de buitenkant. Ik ben echt een zeurpiet. Maar ja, ik word een moeder, moet me overal zorgen maken!
Ja ik weet t anastacia, maar zoveel snoep ik niet. ik neem echt wel wat vaker een tussendoortje hoor. maar niet zoveel dat ik 12 kilo zou aankomen als ik nog zou roken zeg maar. Niks veel meer aan te doen. Fijn Nazli! Valt het toch weer mee. Ik weet ook niet hoe het in belgie gaat. Wel spannend ja, bij mij was het maar een kwartier ofzo. En binnenkort voel je t kleintje vast wel! heb je de placenta aan de voorkant? want dat scheelt nogal geloof ik. Nou nog een uur en we kunnen weekend vieren. schandalig weinig gedaan vandaag.
http://nl.youtube.com/watch?v=a15z6IkfK ... re=related deze kun je ook wel goed zien bewegen! en pas 25 weken!
hupse t staat erom bekend dat je 12 kg aan komt als je stopt met roken! en je stoelgang gaat veel trager als je zwanger bent en als je dan stopt met roken gaat ie nog trager!
Whaaa Deentje die filmpjes! haha. Ik vind t bizar hoor. Nou wanneer het bij mij zover is zet ik m hier neer hoor. hihi
hupse meid ik bedoel niet dat je teveel snoept , maar meer dat het mogelijk wel iets te maken heeft met je eetpatroon. De baby en het vruchtwater etc wegen nu nog niet zo veel, dus wij komen aan voornamelijk door veranderde eetgewoonten.... Misschien de tussendoortjes met te veel suiker, beweeg je weinig? Of obstipatie, vocht in je benen? Feit is dat we niet ineens aankomen van niets... ik merk zelf namelijk dat ik ook denk ach ik eet niet veel meer, maar dat ik merk dat ik wel vetrijk snack tegenwoordig of op een avond 20 pepermuntjes ( suiker) opeet hihihi Dus de kilo's zullen bij mij ook niet lang laten wachten Overigens wat obstipatie betreft ik neem tegenwoordig dat goedemorgen drinkontbijt met vezels! en ontbijtkoek als tussendoortje werkt prima voor je darmen! Gaat echt goed!
Vanmiddag ook even op die filmpjes gekeken, geweldig zeg...Ik lag vanmiddag op de grond even te voelen en te kijken en ja hoor..3 keer zag ik van buiten een klein schopje, mijn nicht zag het ook..echt grappig, Ben benieuwd hoe dat is over een aantal weken... De KFC gister was zeker lekker..heb een lekkere wrap gehad...jammie..
@ Deentje lachen dat filmpje van 22 weken, dat is al over een dikke week Maar dat zal wel even duren bij mij, als m'n man haar nog niet kan voelen zal dat ook nog wel even op zich laten wachten. Zo ik ga de hond uitlaten, eten geven, boodschappen doen en dan nog koken, pppffffffffffffffff ik ben erg lui weer vaandaag dus heb hier eigenlijk geen zin in. heb trouwens net gehoord dat vrienden van ons ook een kindje verwachten, ze is nog maar 4 weken dus erg pril, maar wel leuk voor hun en voor ons, ze wonen namelijk een paar straten verder, zit ik al helemaal te fantaseren over samen naar school etc wat een muts ben ik toch En een andere vriendin belde net dat ze waarschijnlijk 2 straten verderop komt wonen, wat gezellig
weet iemand of dit echt bestaat? en of dit echt is? waaarschuwing: schrik niet ! http://nl.youtube.com/watch?v=iuAktiLlD ... re=related
Hier staat er iets over, alleen het is wel engels... niet m'n sterkste punt: http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin_type_ichthyosis
Zo alles is gelukt. De babykamer staat in dozen in de garage. We hebben wel ander beddegoed erbij genomen dan op de foto (zo in album) staat. Moesten wel iets bijbetalen, maar we vonden die er bij zat wel erg geel. We hebben nu een neutralere met een lief plaatje. Verder hebben we nog een knuffeldeken gekocht die je ook als voetenzak in de maxicosi kan gebruiken, ook zooo lief! Gelukkig dat we op tijd stonden anders had ik me arm gekocht vrees ik. Zo zal even de plaatjes van het kamertje en de buikfoto's plaatsen in mn album. Schrik niet van mn geen buik (met kleren lijkt het nog wat...) De docente zei gisteren wel dat ik een heel mooi bescheiden buikje had. Wel leuk om te horen want ik vind hem vooral erg klein. Hier voelt man de kleine ook niet echt. Hij stopt ook met bewegen zodra hij zn hand erop legt, terwijl hij bij mij wel vaak druk beweegt. Ach, zal nog wel komen denk ik... Nou, ga ff de foto's in mn album plaatsen (eindelijk!) Liefs mij
uuhg gatver mamain wat is dat voor iets raars is dat idd nou echt of niet want je ziet het drinken ect. grrrr nou ik moeter vanaf ik wil op iedereen reageren maar ben een halfe dag bezig geweest met inlezen pfff wat kunnen jullie kletsen wel gezellig!
even komen melden dat de echo van gisteren helemaal in orde was ! De kleine hummel was 25 cm en 460 gr! Volgende echo's voor op de kalender is 5 februari en 6 maart!