Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, je ziet echt wat uitstulpen dan. Heel kort maar hoor! Wel gaaf!

2. houden jullie eigenlijk je hele zwangerschap bij in een boek of op een website?

ik hou een boek bij en een website :) lekker dbbel op! maar vind het dan ook erg leuk om er mee bezig te zijn! www.babyhelder.beebiesite.nl

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
  4. Dankejwel :)

ik ga er vandoor! ff lekker op de bank liggen! gtst komt zo! en daarna een filmpje kijken ofzo....

prettige avond allemaal nog! en tot morgen!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Leuke site Deentje! FIjne avond en tot morgen!

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Waar kan ik me aanmelden Hupse? Hihi.....Ik ben van de partij! Hier ook plus 14 kilo nu! :( Maar ben wel erg trots dat we niet meer roken! GOED VAN ONS! :)

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zeef zeef zeef, bah vergeet echt alles vandaag. Praat ook nog eens met een bubbele tong en verspreek me ongeveer om het woord of kom helemaal niet uit mn woorden. Gelukkig nu rust, heb ook niemand om tegen te praten (ja de katten, maar ach die praten op wat gemauw na toch niet terug) dus hoop dat het morgen wat beter gaat, zal wel door de nacht komen dat ik nauwelijks heb geslapen.
    zal zo eens naar de filmpjes kijken (als mijn oc het toelaat) en dan eens aandachtig mn buik in de gaten gaan houden :D

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    oeps dubbel...

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ah gadver, wat een enge filmpjes zeg...vooral die ogen...echt gek..moet er maar niet bij stil staan...

Hier net lasagne gegeten en manlief zit bij mijn nicht op de Nintendo wii...wil neit echt lukken mja hij stopt niet voordat het is gelukt met Mario world..

10. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * hannah,

nou ik heb nooit op de stoel i de babykamer gzeten..
    iig neit snachts..
    want dan ben je zo moe en slaperig dat je de kleine meestal even in eigen bed voedt...

t ligt er ook aan of je de kleine op je kamer hebt,
    wat vele ouders (en ik ook)
    doen.

een stoel staat er meer voor de sier,
    omdat je het veel in reclameblaadjes ziet en op tv...
    maar in werkelijkheid gaat het natuurlijk heel anders...

smiddags zou je de kleine wel misschien gaan voeden in de steol,
    maar meestal slaapt de kleine de 1e tijd beneden in de wieg of box...
    dus dan doe je het ook niet boven..

maar iig, wat ik aan wil geven:
    als je de kleine de 1e 6 maanden niet op eigen kamer hebt is een stoel handig, en als je de kleine smiddags boven hebt liggen... (is wel heen en weer geren als je de 1e tijd om de 2 uur moet voeden)

tis maar een weetje ;)

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Will, ik zie het nog niet, wel bij tessa, maar ik voel de kleine ook nog niet zo heel goed, komt vast nog wel.

Ik meld me ook aan voor die afvalclub.Bij deze hihi, Maar borstvoeding geven doet ook wonderen, was de vorige keer al heel snel terug op mijn oude gewicht, alleen toen ik daarmee stopte..........

Vanmiddag trouwens even heel vervelend. Ik kreeg een enorme scherpe pijn vanaf net rechts van mijn nagel naar beneden op mijn schaambot, het deed zo'n pijn, ik kon niet rechtop staan . Op een gegeven momnet voelde ik met mijn hand op mijn buik en vond de plek waar het het meest pijn deed heb daar even gemasseerd, en toen voelde ik het wegzakken.Het was geen harde buik, weeet niet wat het was. Misschien mijn darmen of misschien groeide mijn baarmoeder en werd de placenta wat omhoog getrokken. Ben net vooe de zekerheid maar even naar bed gegaan.Had net in mijn urine ook heel weinig bruine weefseltjes zitten, echt minimaal. Maar niet op het wc-papiertje dus dan denk je weer het komt vanuit mijn urinenweg. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Als het weer terugkomt bel ik de verloskundige. Had net nog wel even een steek, maar dat was dan weer net links van mijn navel. Net alsof ze er met een breinaald doorheen prikken, brrr...

groetjes Evelien
    Groetjes Evelien

12. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * onsukkie,
    ja ik he die fotos gezien die op google hebt gevonden..
    als je dan idd afbeeldingen bekijkt...

wat erg...
    t bestaat dus wel
    hoopte zo dat t gewoon een filmpje was die ze hadden gefaked..

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    he bah evelien !
    Zou je evt een blaasontsteking kunnen hebben, of is dit de 1e keer dat je zulke pijn hebt...
    Hoop dat het zakt, en anders gewoon bellen.
    x

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wij willen wel een stoel kopen voor in de babykamer, al is het maar omdat ik vind dat een baby moet leren in zijn bedje te slapen, (dat het een soort ritueel word.) en niet in de box, maar goed wie weet kom ik daar nog wel op terug.
    Feit is dat de box of de kinderwagen niet zijn gemaakt om lang in te slapen. Dus ben er nog over aan het dubben.
    Ws kopen we een wiegje en zetten die bij ons op de slaapkamer. En overdag wil ik toch proberen om de kleine dan daar te laten slapen.
    Een stoel lijkt mij wel fijn als je snachts of smiddags je kindje wil voeden. Of gewoon om in te zetten met je kleintje ofzo hihi

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    He bah Evelien......Hoop dat het wegzakt en wegblijft....En anders idd de vk bellen...
    Ik heb met veel lopen steeds ook steken in mijn schaabot...

Ik wil zeker de kleine niet te slapen leggen in de box of de kinderwagen.
    De kleine moet leren dat er een eigen bedje is.
    We hebben wel een wiegje dat op de slaapkamer komt voor 's nachts maar het is de bedoeling dat overdag de kleine gewoon in het ledikantje slaapt...
    's nachts is ook de bedoeling gewoon in bed te voeden maar overdag wil ik zeker in het begin gewoon knus en rustig de kleine op zijn/haar kamer voeden...
    Dus denk dat een stoel dan toch handig is...Of als de kleine niet meer bij ons op de kamer slaapt de laatste voeding voor slapen gaan daarin de stoel....

Zojuist zijn mijn box en badje gearriveerd :) :)
    Zo leuk, ben dr helemaal happy mee.....

Zal nog ff mijn wiegje showen. Is een oud smeedijzer wiegje die iemand wegdeed naar de schroot. Ik mocht hem zo hebben...We hebben hem helemaal opgeknapt met dit als resultaat:

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik meld me ook vast aan voor straks.........Maar we gaan toch allemaal straks over naar de Mama's...Kunnen we daar over de kids en onze afvalstrijd kletsen

Enne Anna.......die kilo's staan in vergelijking tot het stoppen met roken tot niks....Echt supergoed van jullie!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hannah mooi wiegje hoor!

Ga nu lekker naar bed, morgen gaat om 5.45 de wekker en moet ik werken en zondag maadag disndag en woensdag ook dus .........

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Pff das vroeg Anastasia.....Slaap lekker en werk ze!

19. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    wat een filmpjes zeg! die van het schoppen vind leuk maar dat ene filpje van mamain echt eng heb hem niet uitgekeken...
    heb vandaag bijna niets uitgespookt heb er de puf ook niet voor en dan die rot rug.....
    heb niet erg veel te melden en mijn mannetje komt nu net thuis dus ga ik pleite morgen denk ik wel meer te vertellen en morgen gaan we ook behang voor de babykamer +verf niet te vergeten....weltrusten en tot morgen

Deel Deze Pagina