Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Slaap lekker eerlijk beertje en succes met verfen en behangen morgen...

Ik ga ook dadelijk maar eens naar bed...

Morgen komt vriendin met haar meiske van 4 maanden op vistite....

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou af en toe nog een vaag steekje, vind het heel vervelend omdat het liep van navel tot schaambeen, aan de voorkant dus, en mijn placenta ligt ook voor, dus dan denk je meteen in die richting. Ga in iedergeval even maandag mijn urine laten checken.

Welterusten en tot morgen,

Evelien

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Klinkt idd als iets in de urinewegen Evelien, misschien toch even laten nakijken door de ha of anders even vragen aan de vk, gezond klinkt het niet echt.
    Hannah: wat een super wiegje! Ben hier ook steeds op mp aan het rondneuzen voor een mooi opknappertje, maar tot nu toe geen resultaat of mensen willen er een kapitaal voor hebben. De kleine gaat bij ons ook alleen in het bedje slapen, ik ben er met alle oppaskinderen inmiddels achter dat slapen in de box of kinderwagen echt 3x niks is. Gewoon lekker boven in het bedje dus.
    Ik heb de leuke filmpjes ook bekeken, maar mijn buik is wat dat betreft akelig rustig (haha we hebben ook nog wel wat weken te gaan) de enige filmpjes heb ik gelijk maar weggeklikt... brrr...
    Vandaag een rusyig dagje, heerlijk!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Thanx! Het voelt alleen niet altijd zo hihi!

Je hebt trouwens een superleuk wiegje!

5. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Anastacia bedankt voor de tips. Drinkontbijt staat op de boodschappenlijst.
    En maak er bij het overzichtje borsten maar 30% van hihi. Wat een uiers zeg,

Will jou buik doet dus al zo! WOW. Nou ik ben benieuwd hoor.

Deentje leuke site joh.
    Ik hou wel een boek bij. Maar vergeet ik ook vaak…

Kan hoor Anna, we zijn tot nog toe met ze twee. Haha
    Precies, ben ook trots op ons!

Ik kan van me zus een schommelstoel lenen. Die ik toen ze zwanger was zelf aan dr heb gegeven. Kamertje is groot genoeg dus of t handig is kunnen we altijd nog bekijken.

Jak Evelien, dat klinkt pijnlijk zeg. Geen idee wat het kan zijn.

OO Hannah wat een super schattig wiegje zeg. Echt heel leuk gedaan.
    Precies, leuk he straks gewoon verder kletsen bij mei mama’s. af en toe vind ik t nog onwerkelijk.

O morguh allemaal, ga zo goed aan de poets. blaah.
    fijne dag.

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier hielden de hormonsters vanmorgen alweer de boventoon.....bah niets aan! Gezegd dat hij de volgende keer maar zwanger moet worden want dat ik het noooit meer wil hihi! En dat als hij werkelijk dacht dat het als excuus was dat ik dan wel de komende maanden op de zolderetage ging wonen hihi! Gezellig dus!

Is wel weer goed gemaakt en manlief is nu boodschappen halen! Vrouwtje mag straks gaan proberen nog wat van zichzelf te maken met die rode oogjes want we hebben en een verjaardag vanmiddag en vanavond krijgen we eters! pffffffff , doe mij een bed! ;)

@evelien: hoe is het vanmorgen? Nog steeds zo'n pijn?

Liefs Anna

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hupse: Volgens mij heeft Hannah zich ook al aangemeld? zijn we met zn drien! Kunnen we een lijstje gaan maken wie er allemaal mee willen doen hihi!

Goeismorgens trouwens!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ friendly: Dat heb ik ook! Met vlagen ben ik de helft van m'n woorden kwijt, heel irritant!

@ hannah: Ik heb geen ervaring, maar ik heb wel een stoel op de babykamer, mij leek het wel handig.

Verder mogguh allemaal.

Mannetje moet vandaag werken, begon om half 7 en geen idee tot hoelaat. Tot het af is... en het MOET af, want het moet allemaal weer werken (dat heb je in de IT), dus dat kan nog wel eens laat worden. *ZUCHT*

Ik vind het normaal al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk, maar nou met die hormonsters zit ik hem echt te missen op zaterdag. Blegh...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kijk, op zich dat ie een dagje moet werken vind ik niet zo erg... heb zat te doen hier en m'n moeder wilde nog ff de stad in, maar ik heb er een gruwelijke hekel aan dat ik niet weet hoelaat ie klaar is en naar huis komt.

Nou ja, typisch iets voor mij...

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    tip voor mensen die nog op zoek zijn naar een babynaam: kijk eens op babyplaza.be onder babynamen. Er staan er echt heeeeeel erg veel (en met betekenis) heb al een aantal namen gevonden die in mn namenboekje niet stonden.

btw Goedemorgen!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja onsukkie lijkt me ook zeker niet leuk als je niet weet hoe laat het wordt ben blij dat mannetje eigen baas is dus hij heeft soms wel heel veel vrije tijd doordat die het zelf kan indelen maar daar door is hij 24/7 bereikbaar

hannah wat een super lief wiegje heb je echt heel schattig me schoonmoeder is de bekleding aant naaien voor mijn wieg als die af is en dat duurt nog wel ff zal ik hem ook showen

evelien meid als je er niet gerust op bent zal ik alsnog de VK bellen hoor
    ik voel me beep ook heel weinig vergeleken met de meiden hier
    ik voel haar savonds wel ploppen en verplaatsen en zoals vanmorgen heb ik haar 2x gevoeld maar zie nog lang niks aan de buitenkant
    me mannetje voelt haar ook nog niet wat ik wel heel jammer vindt maar wat nog niet is kan nog komen

ik wil ook zo graag met de babykamer beginnen maar de 19 komt pas me nieuwe kledingkast en dan kan dat kamertje leeg
    dus na de 19de wat nog ruim een week duurt gaan wij ook een begin maken
    iniedergeval behang bestellen en verf halen voor het kozijn me handjes gaan jeuken!
    nou ik ga wat wasjes draaien en me inorde maken want ik ga winkelen met mannetje was de bedoeling al komt het er vaak niet van maar heb toch echt een nieuwe zwbroek nodig een spijker van de h&m doeiii

13. goedemorgen allemaal!

toen ik aan t lezen was net bedacht ik me van alles om te typen.. en nu ben ik het allemaal kwijt haha

gisteravond was mijn mannetje fanatiek aan het schoppen en draaien en heb toen verschillende dingen geprobeert om het duidelijk zichtbaar te maken. eerst een glas water... dat was geen succes. afstandsbediening ook niet echt. maar een boek werkte heel goed. gewoon een boek met een harde kaft en niet al te dik en zwaar. zag er echt leuk uit! misschien een tip?!?

hannah wat een schattig wiegje!

arjen had de eerste tijd ook gewoon in de kinderwagen geslapen! als ze nog zo klein en licht zij maakt het niet zoveel uit. snachts sliep die dan altijd in de bak van de kinderwagen naast mijn bed zodat ik hem makkelijk kon voeden. en overdag gewoon op zijn eigen kamertje in zijn eigen bedje. zo zal het nu ook wel gaan... weet alleen nog niet of die uberhaupt een eigen kamertje krijgt!

14. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    morgen meiden ga vamiddag om verf en behang uit ehb nu barstende hoofdpijn dus ga zo maar ff op de bank...heb net gezogen en gedweild...

wij w8en op de woning bouw we moeten een tussenwand maken voor de babykamer maar dat moet in overleg dus een amil met foto`s en verhaaltje erbij gedaan hebben ze er pas gister het mailtje gelezen dus we weten nog niks :( mannetje woensdag nog gebeld toen zeiden ze dat het in behandeling was.....erg vaag en daar kan ik niet goed tegen dat trage gedoe :rolleyes:
    dus kan volgende week wel beginnen met verfen maar behangen moet nog ff w8en :rolleyes:

voel d ebaby ook niet erg vaak maar als ik hem voel is het wel goed en druk ;) maar van de buitenkant ook nog niet te zien :rolleyes:

hannah wat een mooi wiegje :)
    en onsukkie hoop voor je dat je mannetje een beetje op tijd klaar is.

doei meiden en een fijn weekend

15. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo allemaal,

ik schrijf hier niet zo vaak maar ik lees soms wel mee. ik heb afgelopen dinsdag de echo gehad en alles was goed! wie van jullie heeft echo foto's in hun album? ben benieuwd!

groetjes van sjaan

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Hannah, wat een prachtig wiegje, Ik heb zelf ook een oud ijzeren wiegje, zat alleen foei lelijke bekleding om. Mijn tante maakt er nieuwe bekleding om heen, ben erg benieuwd hoe hij er straks uitziet...:)

Vandaag nog niks op de planning...saai...

17. nee ik ook niks op de planning vandaag! mijn vriend gaat zo weg.. dus ben ik alleen met mijn kleine mannetje... en t is ook niet erg lekker weer om naar de speeltuin of iets te gaan... dus dat word een saaie lange dag :(

18. will

will Niet meer actief

o, een dagje helemaal niets doen, lijkt me echt niet saai, lijkt mezelfs erg lekker. ben al blij dat het weekend is dan beginnen we pas om 9 uur en stoppen we om 3 uur.

ik kreeg gisteren een oproep van het ziekenhuis voor onderzoek baarmoederhalskanker. vraag me af of ze dat doen als je zwanger bent. maandag maar even bellen. want dat is wel het laatste waar ik zin in heb.

evelien, hoe is het nu met je?

hannah, wat een mooi wiegje. ik had er 1 bij amy gekocht ook een opknappertje. was er wel zo trots op. helaas heb ik hem uitgeleend na dat daisy was geboren. ik heb het nooit meer terug gehad. baal er nu zo van.

stoeltje in de baby kamer had ik wel bij amy. haha, ik heb er echt nooit opgezeten. ik nam er eigenlijk altijd mee naar beneden of voor de nachtvoeding in mijn eigen bed.
    ze gingen wel altijd na de voeding weer terug naar hun bedje omdat het gewoon rustiger op hun kamertje was. de box had ik ook niet gelijk in de kamer staan. denk dat ze een maand of 2 waren toen ik de box in de kamer instaleerde.

en nu ga ik eerst even een broodje maken.
    tot straks

19. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemiddag!

@ Fiona: gefeliciteerd met je twintig weken!

@ Askim: ik heb voorrang bij het kdv omdat tim er al zit, maar toch moet ik tot 1 december wachten tot ons nieuwe wondertje geplaatst kan worden :confused: Dat had ik dus ook even niet verwacht!

@ hupse: ik doe mee met afvallen, grijnsssssss maar echt lijnen mag pas na de borstvoeding, he wat vervelend nou ;) :)

@ Nazli: je voelt je beeb vast binnenkort ook en misschien de placenta aan de voorkant? Dat kan je zelf niet zien of voelen, maar kunnen ze bij de echo zien.

@ Lafo: wat gezellig allemaal!

@ mamain: ieuwwww, filmpjes snel weggeklikt ik, ik kan daar dus echt nachtmerries van krijgen :confused:

@ friendly: mooi buikje hoor!

@ Hannah: handige site! Wij hebben een stoel op de babykamer staan nog steeds en vind het wel lekker om af en toe met tim in te zitten, voor het voeden heb ik hem nooit gebruikt. Ik zou er dus geen prioriteit van maken. Wij hebben de stoel gekregen toen en laten overtrekken met de zelfde stof als de gordijnen, kostte ons dus niks. ideaal.

@ Evelien: ieuw dat klinkt niet prettig, ik heb ook steeds heel scherpe pijn, maar het trekt niet door tot aan mijn navel gelukkig. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen.

@ Anna: heerlijk he die hormonsters! Veel plezier vandaag toch nog!

Drinkontbijt gaat er hier ook elke morgen in! Bevalt me heel erg goed!
    Tim heeft trouwens eigenlijk vanaf het begin in zijn eigen bedje geslapen, alleen de eerste nacht thuis niet, toen nog ff bij ons op de kamer in de kinderwagen, maar daarna gewoon in zijn eigen bedje en dat gaat eigenlijk heel goed. Mijn man was zo lief om hem dan op te halen voor de borstvoeding 's nachts.

Net vanmorgen weer een echo gehad..en heb weer zo genoten! Ben verliefd..mmmmmm, schiet nou ineens toch lekker op ook he! Alles was goed gelukkig en ze heeft nogmaals bevestigd dat het 100 procent een jongetje wordt!

En dan ook nog:

Mijn man heeft de baan als machinist gekregen!!!
    Straks dus nog even naar de bakker voor taart! jippie!

Ow ja, wat betreft de scherpe pijn in mijn lies en schaambeen, volgens de echoscopiste leek het op een bekkenbodemprobleem met bandenpijn en die adviseerde me dringend om dat gauw met mijn vk te bespreken. Woensdag doe ik dat dus. Maar goed, zal wel niks aan te doen zijn, ga mijn fysio eens vragen oftie nog oefeningen of iets weet, want het wordt wel steeds erger. Ik las al dat je niet te veel trappen moet lopen dan..maar uhhhhh ik woon in een split level woning :confused: dus alleen maar trappen :(

20. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    katsas misschien cesar therapie ook wat voor jou?

Deel Deze Pagina