hey meiden, ik ga de dingen veranderen op de kalender en agenda. Hier vandaag geen klachten, het hoeft niet hoor al die klachten, het kan allleen. Rebbel, hoop dat je snel zekerheid hebt, want er is niets erger dan onzekerheid. Ik ben 29 jaar en kom uit oosterhout NB
Jawel maar met vlagen Gisteren avond bij mn zus en ze zet eten op tafel en wordt helemaal naar jakkes ,,en een half uur later dacht ik tjee wat lekker Ja het is een soort van ongi gevoel druk op de blaas helemaal in het midden van de buik onderin en soms een steekje links of rechts
hi 2dagen niet geweest en moest alweer 8 pag bijlezen... gezellig hoor! Vrijdag avond hebben we het aan mijn schoonouders verteld ze vonden het super! Vanavond mijn ouders spannend! Ik ben ook niet echt misselijk, maar m'n borsten zijn wel fink aan het groeien en vermoeidheid steekt ook regelmatig de kop op Verder veel naar het toilet ... Imand vroeg waar dat shirtje vandaan kwam die we van vrienden hadden gekregen.. prenatal Ik ga nu lekker met m'n manntje een ijsje eten! mmmmmmm!
Door alle opwinding van de laatste paar dagen vergeet ik helemaal dat ik over twee weken moet verhuizen, maar gelukkig mijn schoonvader belde op om te zeggen dat hij een verhuisbedrijf heeft ingehuurd die alles voor ons doet, lief he Hij zei zo van je kan toch niet gaan sjouwen met alles Maar moet nu wel een beetje gaan inpakken......
ook ik mag me aanmelden bij de mei moeders. Ik ben uitgerekend op 28 mei. Ik heb op dit moment nog geen klachten en daarom kan ik ook niet geloven dat ik zwanger ben. groetjes plopje
hallo, als alles goed gaat wordt ik ook een mei mama, op ong 15 mei 2008 voel me erg goed, alleen erg moe en darmkrampen en slechte stoelgan. verder kan ik ook niet echt merken dat ik zwanger ben merkte het omdat ik ver overtijd was en het maar eens tijd vond voor een test... kon binnen 5 sec. eigenlijk al zien dat ik zwanger was, kreeg ook 2 hele dikke strepen
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier... Ik ben uitgerekend op 21 mei 2008. Echt super. Ik voel alleen nog helemaal niks, niet aan m'n lichaam, niks. Komt vaker voor toch? Had eergisteren een heel klein beetje bloed/afscheiding, maar ook dat hoort er geloof ik bij. Vind 't wel spannend, tis onze eerste. Nou tot snel x
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meimama's Rebbel , heel veel sterkte in deze zenuwslopende tijd en hoop voor je dat je snel duidelijkheid gaat krijgen meid Voor jou en je mannetje een dikke digi knuf
heej, hier alles goed, vanaf vanochtend heb ik een beetje het idee dat mn (.)(.) gaan groeien, ze waren wat gevoelig. verder moet ik steeds iets vaker plassen, niet supervaak hoor, en moe, dat ben ik wel... @mamafaye: ik stond eerst op het lijstje voor de 1e afsrpaak bij de vk, maar daar sta ik niet meer, zou je me er op willen zetten voor 10 oktober? 1e echo weet ik nog niet... dankjewel!
Ik weet niet meer wie wat heeft geschreven dus mijn antwoord is gewoon weer eens lekker in het algemeen Hier ook niet misselijk. Vorige keer kwam dat na de 6weken, dus houd me vingers gekruisd dat me dat nu bespaard blijft En nee niet iedereen is misselijk hoor (gelukkig maar hahaha). Die nare verhalen lees ik bewust eigenlijk niet, vorige keer al niet. Het kan fout gaan idd, maar door die verhalen haal je allerlei stress in je lichaam die waarschijnlijk nergens voor nodig is. En natuurlijk zijn voor mij net als voor iedereen de eerste 13 weken erg zenuwslopend, maar denk dat ik het moeilijker ga krijgen als de 30 weken gaan naderen... want ik wil niet meer ziek worden. Vermoeidheid, pfff daar kan ik wel over mee praten hoor. Gisteren familiefeestje gehad, en ik moest echt slapen 's middags. (Was feestje overdag). Daarna nog een verjaardag, en had het dus zwaar die avond. Ook nu zit ik weer zo'n beetje te knikkerbollen. Nou dames tot laterss groetjes Daphne
Oooooh dames, wie heeft er ook zo'n last van PUKKELS Wordt er helemaal depri van. Niet alleen op mn gezicht (kin en voorhoofd, had ik alyd wel een beetje, maar nie zo erg als nu) maar ook in mn nek en op mn borst BAH BAH en nog es BAH! Iemand tips Voor de rest gaat alles goed hoor hihi, was net misselyk, maar dat kwam volgens my omdat ik teveel gegeten had Gele ryst met kip en ananas, ooooooooooooooh zóóóóó lekker!
Hier weer een nieuwe lijst! Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 + Bahar 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel + Jent 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus 10 okt: Surf Agenda Echo: 17 sept: Rebbel + Bahar 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen 27 sept: Draaimolen 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 17 okt: Saar 22 okt: Anne28
Boefie, spannend vanavond aan je ouders vertellen. Heel veel plezier! Enne van de prenatal dus, ik ga deze week ernaar zoeken hoor, echt kei leuk! Lafo, fijn dat je hulp krijgt bij de verhuizing. Je hebt nu een goeie smoes om het rustig aan te doen. Plopje, gefeliciteerd! Annetske, gefeliciteerd! Ik heb ook een slechte stoelgang . Ik moet minstens 1 keer per dag wel, echt heel vervelend. Tienus, gefeliciteerd! Daphne, jij hebt dus al zitten knikkenbollen, haha. Ice, bij de 1e zwangerschap had ik ook overal pukkels. Nu valt het wel mee, ik hoop dat het zo blijft! Mijn schoonzus en haar vriend waren heel erg blij voor ons. Mijn broer belde net ook of ze langs konden komen om koffie te drinken. Dus we gaan zo nog een keer het goede nieuws vertellen! Erg leuk dus! X Neia
Hoii allemaal, Heb alles teruggelezen maar weet niet wie wat schreef hihi.. ik kom ook uit regio rotterdam! Ik begin nu sinds vandaag ook zomaar misselijk te worden, dus niet alleen van niet eten, ben ook super moe doe smiddags middagtukkie! Moet ook echt heeel veel plassen... had vandaag wat zere buik.. onderin, heeft iemand dat ook? xxx
hallo nieuwe dames welkom hier Hier de hele dag vistite gehad dus ben nu erg moe op zich vallen de klachten mee hier gelukkig hebben jullie ook lat van wit gelige afscheiding?
Mijn bezoek is net weg, ik had een stel vriendinnen te eten. Een kwam mij voorzichtig in de keuken vertellen dat ze 12 weken zwanger was. Erg lief dat ze mij even appart nam, omdat ze bang was dat ik het misschien moeilijk zou vinden, maar was dus niet nodig want ik kon meteen zeggen: ik ook!