Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

wat doet cesar therapie dan?

2. Katsas gefeliciteerd met de baan van je man! wat goed! dus voor jullie altijd gratis treinen!?!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik kan de hele dag wel door eten! of ik een lintworm heb alleen is het de baby
    jeetje ik prop me met brood vol maar 1 sec later heb ik alweer trek
    ik heb een manie voor broodjes gezond met heel veel dressing
    nou ik ga er maar weer een broodje in doen mischien is ze dan weer rustig

heb me klote frituurpan ook weer bijna schoon de bakken heb ik in de vaatwasser zitten pfff haat dat altijd zo erg maar goed als we willen frituren is het wel zo lekker weer schoon vet!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

O WAT GOED NIEUWS KATSAS GEFELI!

5. KatSas

KatSas Bekend lid

Deentje: thanks! ja inderdaad, altijd gratis treinen! Dat is makkelijk hoor, dat maakt het makkelijker om zomaar eens een dagje amsterdam o.i.d. te gaan doen!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ fiona: Ja, ik vind het helemaal niets... ze hadden tot 6 uur gepland, maar ik moet dat nog zien gebeuren. Het kan vroeger zijn, maar ik reken maar op 12 uur vanacht, dan kan het alleen maar meevallen. En tja... met computers. Hij werkt bij een radiostation op het moment en die drukken ook een krant, deze moet wel weer maande op de mat liggen, dus het MOET werken. Dus ik ben inmiddels zover dat ik van te voren maar zo laat mogelijk rekening hou (en dan valt het meestal toch nog tegen...).

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Net even met m'n moeder wezen shoppen. Wat pakjes, sokken en dat soort dingen. Wel leuk hoor! Schiet de dag tenminste een beetje op zonder m'n mannetje (blegh). Ga zo weer verder met de babykamer schilderen. Schiet ook al aardig op gelukkig. Komt er toch nog schot in he.

8. oooh! ik kreeg net post van de woningbouw... we zijn 2e geworden voor een huisje! 17 januarie mogen we gaan kijken! ben eigenlijk wel heel erg zenuwachtig! en nu maar hopen dat die eerste hem niet willen hebben! ooh ik hoop t zo!
    ben echt zoooo blij als we een huisje hebben! eindelijk iets wat niet gesloopt gaat worden!

9. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    katsa die gaat kijken of jw bekken wel recht staat en zoniet gaat die oefingen met je doen en gaat proberen het bekken weer soepel en recht te krijgen je kan er altijd info opovragen toch?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

OWE deentje wat een super nieuws ik hoop zo dat de voorgangers hem niet nemen! ik duim heel erg voor je!
    volgende week is dat al he !

onsukkie klote is dat ja
    durf jij al echte meiden dingen te kopen qwa kleding ik nog niet omdat ze het niet zeker wist ik ben echt zon doos dat het toch dadlijkeen jongen blijkt te zijn ook al weet ik zeker van niet
    me mannetje zei dat we nog ff moesten wachten
    ver 4 weekjes wilde de VK nog wel een echo maken dus ik ga maandag ff bellen of ze dat nou echt wil doen voor me zou wel zo fijn zijn

11. ja ik dacht dat t langer duurde haha maar is indd as. donderdag al! aah dat worden weer een paar slapeloze nachten haha!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We gaan hier echt als een gek voor jullie duimen!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, ik heb helemaal geen meidendingen gekocht. Heb nu bijna alles wat ik in huis moet hebben volgens de lijst als het geboren wordt en de rest laat ik voorlopig zo. Zodra het geboren wordt kunnen we altijd nog aan het roze (of het blauw) en ik zie bij vrienden die helemaal niet wisten dat het werd dat ze nu overladen zijn met roze kleertjes, dus ik denk dat dat allemaal wel goed komt. Ik zorg dat ik voldoende heb en de rest krijgen we wel of kopen we wel.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kreeg net een smsje van m'n man dat ze op schema liggen. Maar ja... er hoeft daar maar 1 mis te gaan of het wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel later. Ik zie 6 uur nog niet gebeuren. *zucht*

15. wat vervelend dat je man altijd op va die onregelmatige tijden thuis komt! kan me voorstellen dat je dat soms best iritant vind!

bedankt dat je gaat duimen voor me! kan ik echt heel goed gebruiken nu!

we gaan er zo als aren wakker is ff langs fietsen.. want weet eigenlijk niet eens precies welk huis het is! haha niet dat t veel uitmaakt want een huis is een huis! en ben nu ook niet meer zo kieskeurig :)

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan me voorstellen dat je niet meer zo kieskeurig bent... wij konden hier helaas absoluut niet huren en hebben na 2 jaar proberen en op ALLES schrijven maar gekocht... de hypotheek is niet leuk, maar we hebben wel een huisje waar we gelukkig mee zijn en die groot zat is om te blijven wonen al krijgen we meerdere kinderen. Maar de maandlasten vallen toch elke maand weer tegen... gelukkig mogen we over 4 jaar onze hypotheek overschrijven en dan komen we hopelijk wat gunstiger te zitten.

17. will

will Niet meer actief

onsukkie, ik hoop dat je mannetje niet al te laat is vanavond.

deentje, dat zou toch mooi zijn nietwaar. duim voor je dat het andere stel het niet wilt hebben.

katsas, gefeliciteerd met de baan van je man. lekker taart ;)

fiona, jakkes, die frituurpan schoonmaken, vind dat ook een rot klusje. maar wel weer lekker als het gedaan is.

jee, wat is het rustig hier, nou ja hoef ik ook niet zoveel terug te lezen, haha

18. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O deentje wat spannend joh, ik ga ook mee duimen!

katsas gefeli hoor. beter.

Onsukkie, inderdaad niet veel aan zonder vent. (al vind ik t op ze tijd ook wel lekker eigenlijk hihi)
    Hoop dat je nog een gezellige avond hebt.

Nou hier ook niet veel bijzonders meer. heeeel veel schoongemaakt vandaag. echt pijn in me voeten. Nu me even opfluffen en dan gaan we een hapje eten bij de buren, altijd gezellig.

liefs

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Op z'n tijd is het wel lekker, maar in het weekend niet. Zeker niet zo'n hele dag (wellicht + avond). Heb al UREN niets gehoord, dus heb geen idee hoe het vordert. Hij heeft beloofd rond 6en te bellen als het langer gaat duren, maar zijn beloftes kennende zal daar ook wel niets van komen.

Nou ja... laten we hopen dat ie bijna klaar is.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja hoor, het wordt weer later... hij draait nu al een dag van 12 uur op dat stomme werk. Blegh...

Deel Deze Pagina