Joepie, mijn mannetje komt ook eindelijk thuis. Kunnen we samen nog wat fruit eten en dan heb ik het wel gehad. Morgen weer bijna de hele dag weg, op verjaardag. Scheelt wel, hoef ook niet koken want we eten lekker mee Nou, welterusten alvast en tot morgen!
50 euro vind ik zelf ook een schappelijke prijs voor een 2e hands wiegje.. belachelijk dat ze niet willen zakken... en 100 euro is ook belachelijk veel geld..
hoi hoi ja, die filmpjes.. ik heb ze uitgezocht. maar hoopte dat t niet bestond.. en hier ook nachtmerries.. maar goed.. * buddy, gefeliciteerd met de baan van je man! lekker tartje gehad? *hannah, supermooi wiegje hoor! zelf ook helemaal bekleed? *Deentje, nu maar hopen dat t niet geschikt is voor t 1e koppel *onsukkie, ik snap t ook heel goed.. ik vind t ook niet leuk. mijn man heeft t gelukkig niet vaak, maar hij moet af en toe naar t buitenland.. en nu ik zwanger ben, is het echt niet leuk.. en idd, juist in het weekend kan t lang duren .. *hannah, daarom. je kan t beste altijd zelf proberen wat je prettig vind. wat de 1 handig vindt hoeft de ander niet te vinden. *friendly, ja dat zeg ik dan ook altijd.. als ze geen min prijs opgeven weet je het ook niet... ik hb van mijn 1e zwangerschap een wiegje gehad, die was echt antiek, een echte smeedijzeren wieg, een hele mooie grote rechthoek, iig 1 die je niet snel tegenkomt, de koper zag dat ook in, en heb m wel meer voor 100,- verkocht, maar hij was t ook waard. heb nu ook en wiegje te koop, die van pranatl, weining ebruikt, die doe ik ook weg. ik was bijna 100,- kwijt.vraag 50m,- dat is tch wel schappelijk voor een wiegje in perfecte staat? meiden die ik vergeten ben, sorry... zwangerschapsdementie.. vandaag een waskussen van MAUD design gekocht...belachelijk duur.. maart was t laatste modelletje.. dus keeg m mnet kleine korting mee... nou fijne avond!
Friendly: echt belachelijk zeg.....Vind 50 euro toch echt schappelijke prijs...En dan ook nog zo'n mail terug Mamin: ja schoonmoeder heeft de wieg bekleed...Ben dr echt heel blij mee. Ik heb ook waskussenhoes van mauddesign...Uit de groen-als-gras serie...Zó leuk maar ook duur..Heb wel meerdere dingen uit die serie... Oké ik doe ook mee... onsukkie - GETROUWD op 5 december 2006 friendly - GETROUWD Hannah- GETROUWD op 19 april 2007
oke onsukkie, ik ook dan maar. onsukkie - GETROUWD op 5 december 2006 friendly - GETROUWD Hannah- GETROUWD op 19 april 2007 will- getrouwd op 5 november 1993 pff, wat een tijd geleden, je kan bijna vroeger zeggen. ga naar bed heb wat last van krampjes. welterusten
Whaha......daar steken wij schril bij af Maar goed hoor....15 jaar getrouwd. Slaap lekker en hoop dat de krampjes weggaan...
Ga ook naar bed.... Morgen gaan we buiten de deur ontbijten! Hebben met kerst een waardebon gekregen voor ontbijt in café....Jammie!
Hallo, allemaal, heb nog niet eerder kunnen reageren maar heb nergens meer last van gehad, ik ga er nu toch vanuit dat mijn baar moeder aan het groeien was en de boel verschoof, las onder een ander topic dat ook bij iemand die ongeveer net zover is als ik. zij had er echt bloedverlies bij. In ieder geval hebik dekleine goed gevoeld vandaag, dus ga van het positieve uit. Tot morgen en welterusten, Evelien
Oh ja nog even het lijstje, ik ga je verslaan will! onsukkie - GETROUWD op 5 december 2006 friendly - GETROUWD Hannah- GETROUWD op 19 april 2007 will- getrouwd op 5 november 1993 Evelien-getrouwd op 11 mei 1993 Ik denk dat onze kleine spruit zich ook op 11 mei meld, onze trouwdag en moederdag, kan niet anders! Oh ja onze 12 1/2 jarige trouwdag, gingen wij heel gezellig samen naar keulen, maar ja dat viel dus op 11-11, dus we zaten midden in de carneval! Hadden we niet aan gedacht, hihi.
Goedemorgen! Vond zelf 50euro ook een schappelijke prijs voor een tweedehands wiegje, als ze meer willen hebben moeten ze het er echt maar boven zetten. Ach zoek rustig verder, hoef niet perse een wiegje hebben dus ben ook niet van plan stad en land af te gaan. Leek me wel een leuk extratje voor bij papa en mama op de kamer, gewoon voor in het begin. Maar goed, als ie er niet komt ook prima. Heb echt heerlijk geslapen, keek helemaal verbaasd op de klok toen het al over tienen was, en ben ook niet vaak naar de wc geweest vannacht. Zo het bed even verschonen en de was aan de kant maken.Denk dat ik ook nog maar ff onder de douche spring. haha, alleen nog maar getrouwden op de lijst, maar denk zelf dat de meerderheid ongetrouwd is!
morguh zo heb een vaag soort kramp onderin me buik ik plas wel goed en drink ook veel dacht weer aan een blaasonsteking maar mischien zijn het toch me banden? als je baby een groeispurt maakt is het ook rustiger zeggen ze toch? ik voel haar elke dag wel een paar keer maar niet vaak nog maar vanmorgen wel weer volgens mij is het bandenpijn weet het niet zeker ik wacht nog wel een paar daagjes af zo ff alles bijlezen wat een nutz dag wat moeten we nou gaan doen?!
zo heb ff alles meegelezen will zag ook dat jij last had van krampjes ik ook dus wat zou dat toch wezen de bm die groeit? anastasia 24 weken alweer! snel gaat het he onsukkie haha mannen die van mij is vanmorgen de deur uit gegaan zonder wat te zeggen ik stond nog onder de douche denk dat die aan het kaarten is in de kroeg pff meestal is die rond half 1 dan thuis maar omdat we maar ff 1 auto hebben wou ik langs me ouders en dat gaat nou dus lekker niet grrrrrrr het is lekker rustig hierzo friendly jammer dat mensen zo kunnen reageren idd ik vindt een wiegje heel leuk op de kamer volgende week komt me nieuwe kast op me kamer en dan hoop ik dat de wieg met bekleding ook klaar is dan heb ik een idee hoe me kamer eruit gaat zien eind mei haha
hallo allemaal, ff inhaken, 50 euro is zeker een goede prijs voor een tweedehands wiegje. hoe durven ze eigenlijk he met zo'n mail. anyway, bij ons zou A.S. opa een extra wiegje maken, werden we gebeld heeft hij met de circelzaag in zijn hand gezaagd. ow ow ai ai, hij heeft wel beloofd het wiegje af te maken maar dan moeten de ukken echt niet te vroeg komen. hahahhaa wat een opa toch. liefs dionne
Wij hebben het Babsi wiegje besteld bij Babyplanet, werd er helemaal verliefd op! Net wat voor ons, woensdag kunnen we hem ophalen. Verder ben ik bijna klaar met schilderen in het kamertje, dus het schiet op en ik heb ook bijna alle benodigdheden die op het lijstje staan inmiddels. Pfff... ben erg kortademig vandaag. Hebben jullie ook al kaarten besteld voor de 9 maanden beurs? Scheelt nogal als je dat online doet.
friendly, ik ben het met je eens hoor. ik vind 50 euro ook een normale prijs. alleen als ik omreken naar guldens (kan het niet laten) vind ik het voor een tweedehands wieg, die je ook nog wilt opknappen, best veel geld. dat is al meer dan 100 gulden. ze willen dus 100 euro, reken maar uit. zou ik ook niet doen. fiona, ik heb nog steeds last van krampjes. deed echt pijn gisteravond. denk dat het een combinatie is van groeipijn en mijn darmen. ik heb van de week die kuur gekregen maar op de bijsluiter staat dat je als bijwerking darmkrampen kan krijgen. evelien ook in 1993 getrouwd. ik kijk er niet van op als dit kleintje op 5 mei word geboren. dat is de dag dat wij elkaar hebben ontmoet en ook de dag dat wij 12,5 jaar getrouwd waren.
auw.... dat lijkt me geen prettig idee.... wat aardig van je opa dat ie een wiegje voor je gaat maken!
Wij hebben jammergenoeg maar een zo'n handige klusser (een oom) maar die wordt opa een paar weekjes achter ons aan dus die gaat niet voor ons ook nog een wiegje maken. Denk dat wij de 9-maandenbeurs toch maar overslaan. Zo'n dagje kost bij elkaar toch gauw meer dan 100 euro, waar nog bij komt dat het meer dan 3 uur rijden heen en terug is. Kost me denk ik teveel energie. Ik heb sinds gisteren ook last van krampjes. Kon het eerst niet echt plaatsen, maar denk dat dat het is. We zitten in de groeispurt periode, dus dat is ergens ook wel logisch. Hoop alleen dat het geen constante krampjes worden, een lekker gevoel is het niet. Heb was aan de kant en beddegoed zit in de machine. Zo nog even schaatsen kijken en dan de boel ophangen en dan maar op visite. Fijne middag allemaal!