vraagje aan dames die ongeveer even ver zijn als ik; hebben jullie (aan het einde van de dag) last van je stuitje? Bij mij doet het zeer (vooral op 'harde stoelen') Geen idee of het met zwangerschap te maken heeft...
hoi katje, Ik heb zelf geen last van mijn stuitje dus ik heb ook geen antwoord helaas! Is het misschien bekkeninstabilliteit? X
Katje: ik heb er ook geen last van...Bij je stuitje zit wel je SI-gewricht en daar kun je last van krijgen in je zwangerschap. Je SI-gewricht is de aanhechting naar je bekken toe vanaf je rugkant. Met houdingsoefeningen kan daar verbetering in komen...Zoals mensendieck of caesartherapie. Ik heb juist met lopen steken in mijn schaambot, heel laag zeg maar. Hebben anderen dat ook?
Verwachte geboortedatum: Evelien: 11 mei Lafo 14 mei deentje: 20 mei will: 5 mei fiona: 2 juni dolphin: 29 april Jvtje: 24 april Hupse: 18mei Anna28: 7 mei Anastasia : geen idee Askim: 22 mei Hannah: 5 mei daam: 17 mei Anoesj 24 April, 10 mei Daphne78: geen idee Getrouwd: onsukkie - GETROUWD op 5 december 2006 friendly - GETROUWD Hannah- GETROUWD op 19 april 2007 will- getrouwd op 5 november 1993 Evelien-getrouwd op 11 mei 1993 Lafo - getrouwd op 14 mei 2004 Jvtje - Geregistreerd partnerschap op 28 juli 2007 Hupse- getrouwd 18 augustus 2006 Anna28: getrouwd 07-07-'07 Anastasia Getrouwd 22 juni 2007 daam - niet getrouwd Anoeska - Niet getrouwd Daphne78- Getrouwd 30-10-2006 Ik heb geen last pijn aan gewrichten. Wel had ik gisteren last van het lang recht op zitten (eerst in wachtruimte voor aula, toen in de aula bij het afschreid, daarna bij de koffietafel in het crematorium, en daarna de koffietafel voor genodigden) wat was ik blij dat ik thuis even onderuit kon gaan zitten. Dat was zooooo ontlastend, zalig gewoon Gisterenavond zijn we nog naar National Treasure geweest, die was erg leuk.. (voor de bios fans, dit is wel een aanrader). Vandaag zijn we druk geweest met opruimen van Sam d'r nieuwe kamer, 6 vuilniszakken, 6 zakken met kleding, 5 dozen met oud papier, en een schuur vol grofvuil. En we zijn nog niet helemaal klaar, maar er is ruimte in de kamer. Dat is wel prettig! Nou ik ga weer verder xxx
het is lekker rustig hier ! nou ik ga slapen zo me mannetje wordt er ook niet vrolijker op nou die ziek aant worden is net ff bij schoonmoeders wezen kijken ze was bezig met de bekleding van me wieg echt zoo mooi! echt een prinsesenbedje meiden weltruste en spreek jullie morgen weer xxx
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zit ik net van alles te typen van de afgelopen pagina's is het ineens weer weg! Pfffffffffffffffffffffff, ik ga niet opnieuw beginnen met dubbel te openen, dus ik ga uit mijn hoofd proberen, sorry als ik sommigen vergeet of dingen door elkaar haal! @ deentje: ik ga duimen voor je huis! @ eerlijkbeertje: bedankt voor je antwoord over cesar, ik ben altijd erg nieuwsgierig, dus nu weet ik vast een beetje wat het inhoudt! @ : daam: chocoladeroomvlaai, volgens mijn man heerlijk! Ik heb hem zelf niet genomen. @ lafo: gaat het nog goed met je hormonen? @ Iedereen: bedankt voor de felicitaties! @ Anastasia: gefeliciteerd met je 24 weken! @ hannah: had jij nu ook die steken in je schaambeen? Ik dus ook, zo erg, dat ik soms niet kan lopen of zitten of omdraaien in bed, ik ga het woensdag navragen bij de vk, wordt vervolgd. Verwachte geboortedatum: Evelien: 11 mei Lafo 14 mei deentje: 20 mei will: 5 mei fiona: 2 juni dolphin: 29 april Jvtje: 24 april Hupse: 18mei Anna28: 7 mei Katsas: 10 mei Getrouwd: onsukkie - GETROUWD op 5 december 2006 friendly - GETROUWD Hannah- GETROUWD op 19 april 2007 will- getrouwd op 5 november 1993 Evelien-getrouwd op 11 mei 1993 Lafo - getrouwd op 14 mei 2004 Jvtje - Geregistreerd partnerschap op 28 juli 2007 Hupse- getrouwd 18 augustus 2006 Anna28: getrouwd 07-07-'07 Anastasia Getrouwd 22 juni 2007 daam - niet getrouwd Anoeska - Niet getrouwd Daphne78- Getrouwd 30-10-2006 Katsas: niet getrouwd, vanaf 21-02-1998 al gelukkig samen met haar mannetje!
Ja ik heb die steken in mijn schaambot.....Niet prettig vooral met lopen... Om het maar geen pijn te laten doen ga je een beetje waggelen En we moeten nog een poos... Ben benieuwd wat je vk zegt..... Fiona: klinkt goed...Ben benieuwd naar het eindresultaat zeg... Duik hier ook mn bedje in...5.45 gaat de wekker
Ik heb dat ook met rechtop zitten. Geen steken hoor, nergens eigenlijk, maar dan word ik zo moe. Zelfs op de bank. Als we bij m'n ouders zijn kan ik niet op de bank gaan lig-hangen, gewoon omdat daar geen ruimte voor is en dan heb ik het na anderhalf uur ECHT gehad. Moet echt hangen geloof ik. Had trouwens net dat ik me uitrekte, schoot het in m'n lies. Denk een van m'n banden. Toen ik een tijdje daarna m'n gatje afveegde op de plee deed het daar weer zeer. Nou ja... zal wel wat verrekt hebben of het groeien van de BM die de banden uitrekt. Ukkie is in elk geval vandaag meer dan levendig, heerlijk! Zelfs in de auto naar m'n schoon-opa was ie druk bezig. Ik ga trouwens HIJ zeggen tegen wat waarschijnlijk een meisje is, want ik heb me al 2x versproken door in het openbaar ZE te zeggen. Geloof niet dat ze het doorhadden, maar wil dat risico liever niet meer lopen. Dus ik ga lekker HIJ zeggen.
zo Hannah, jouw wekker gaat weer voor een nieuwe dag... Ik ben alweer ruim 2 uur, denk al 2,5 uur wakker met dank aan Sam. Ik wil d'r eigenlijk laten huilen om zo te gaan slapen, maar ja.. ik slaap dan toch niet, en dan wordt mijn man ook nog eens wakker en die moet dalijk gewoon werken. Dus ze gaat pas weer naar bed als hij wakker is denk ik. En ondertussen wil ik zo vreselijk graag slapen. Dit zijn echt van die dagen dat ik slapen zooooooo lekker vind. Je waardeert het pas als je het mist. Onsukkie, ik weet niet wat ik zeg, volgens mij ook al vaak zij, maar ja.. hier mag iedereen het weten. Ben stiekem alleen benieuwd of het echt een meid is. En hangen is zooo lekker hihihi
Goedemorgen! @Daphne": Jullie waren er zeker op tijd bij vandaag! Wat balen dat je zo je slaap niet krijgt en zeker nu je zwanger bent! Hier slaap ik de ene nacht goed, als een blok zeg maar en de andere nacht ben ik een x of 5/6 wakker! Voorbereiding? :-s @onsukkie: Als je niet wilt dat iedereen het weet is het zeker een goede manier! Ik weet het niet maar had al bedacht dat ik tegen mensen zou zeggen dat ik het niet wist , zo kan je je ook niet verspreken want dan letten ze er niet op! En kun je het alleen vertellen aan de mensen van wie je graag wilt dat ze het weten! @Katsas: Je hebt een aardig geheugen zie ik hihi! Toch wel knap zo uit je blote bol! @Fiona: We verwachten straks natuurlijk wel een foto van je wieg! Ben benieuwd! Leuk hoor! @Hannah: Die steken had ik ook, in mn schaambot! En gisteren ineens heel venijnig in mn zij! Denk ook de banden! Buik groeit weer hard deze week! Zal er ook weer eens een foto inzetten! Vanavond wel even denk ik! had al nieuwe foto's maar schijnt erg veel moeite te zijn om ze op de computer te zetten hihi @Gina: Waar ben je en schiet het al een beetje op in je huissie? Houdt je het nog een beetje vol? Hier ga ik de weken naar het verlof maar vast aftellen. Ik heb geen zin meer................... :-s Wat doet iedereen hier? Werk je door tot 4 of tot 6 weken voor die tijd? Ik wilde 4, maar begin te twijfelen of ik het op deze stressvolle manier wel volhoudt tot 10 april. Fijne dag allemaal! Liefs Anna
heb heel wat gemist zie ik... was er maar een halve dag niet hoor ! Zal straks even bijwerken, is vandaag toch rustig met oppassen. Nog even een broodje eten, mannetje wakker maken en dan weg. Ben ik daar mooi op tijd voor de verloskundigenpraktijk (wat een timing he... !) tot straks in elk geval! Liefs Friendly
Verwachte geboortedatum: Evelien: 11 mei Lafo 14 mei deentje: 20 mei will: 5 mei fiona: 2 juni dolphin: 29 april Jvtje: 24 april Hupse: 18mei Anna28: 7 mei Anastasia : geen idee Askim: 22 mei Hannah: 5 mei daam: 17 mei Anoesj 24 April, 10 mei Daphne78: geen idee Katsas: 10 mei Friendly: 12 juni Getrouwd: Onsukkie - getrouwd (5 december 2006) Friendly - getrouwd Hannah- getrouwd (19 april 2007) Will- getrouwd (5 november 1993) Evelien-getrouwd (11 mei 1993) Lafo - getrouwd (14 mei 2004) Jvtje - Geregistreerd partnerschap (28 juli 2007) Hupse- getrouwd (18 augustus 2006) Anna28: getrouwd (07-07-'07) Anastasia Getrouwd (22 juni 2007) Daam - niet getrouwd Anoeska - Niet getrouwd Daphne78- Getrouwd (30-10-2006) Katsas - niet getrouwd
Zo heb mijn 'verwachte geboortedatum ook ingevuld. Toen ik nog uitgerekend was op de 22e dacht ik de hele tijd dat hij/zij de 28e zou komen (wij hebben wat met 28). Toen de datum verschoven werd naar de 28e veranderde het en nu ga ik uit van 12 juni. Waarom? geen idee. Hoop nog stees op 28 mei, maar goed we hebben het toch niet voor het kiezen he! Ga straks nog even met de lijst bezig als ik hem ergens terug kan vinden...
eens zien wie er gelijk heeft met de verwachte datum.. maar 2% bevalt ook op de uitgerekende datum... spannend zeg.. nog 3,5 maand te gaan, klinkt zo dichtbij..
@ daphne: Nou, je was er zeker vroeg bij vandaag. Heb je inmiddels nog wat kunnen slapen? @ anna: Ja, in principe willen we het niet kwijt, zeker omdat we het zelf ook niet zeker weten (zelf niet gezien enzo), dus tja... beetje dubbel is het dan. Dus ik ga gewoon HIJ zeggen. Ik heb trouwens geen werk... dus tja... ik werk helemaal niet. Niet de bedoeling, maar werd in m'n proeftijd ontslagen. @ friendly: Hoelaat en op welk net is die verloskundigen praktijk nou eigenlijk? Ukkie was trouwens mega druk vanmorgen, volgens mij heb ik echt een mega groeispurt. Aan alle kanten doet het zeer en vanmorgen in bed voelde ik me echt een walrus bij het omdraaien. Ik kreeg mezelf maar niet normaal omgedraaid. Echt achterlijk! En toen mannetje dan (weer) naar z'n werk ging werd het me effe druk daarbinnen. Hele verbouwingen, van boven naar beneden en er werd zelfs weer op m'n hand gereageerd. Pas na een uur lukte het weer te gaan slapen door dat drukke ding.
Verwachte geboortedatum: Evelien: 11 mei Lafo 14 mei deentje: 20 mei will: 5 mei fiona: 2 juni dolphin: 29 april Jvtje: 24 april Hupse: 18mei Anna28: 7 mei Anastasia : geen idee Askim: 22 mei Hannah: 5 mei daam: 17 mei Anoesj 24 April, 10 mei Daphne78: geen idee Katsas: 10 mei Friendly: 12 juni onsukkie: 29 mei Getrouwd: Onsukkie - getrouwd (5 december 2006) Friendly - getrouwd Hannah- getrouwd (19 april 2007) Will- getrouwd (5 november 1993) Evelien-getrouwd (11 mei 1993) Lafo - getrouwd (14 mei 2004) Jvtje - Geregistreerd partnerschap (28 juli 2007) Hupse- getrouwd (18 augustus 2006) Anna28: getrouwd (07-07-'07) Anastasia Getrouwd (22 juni 2007) Daam - niet getrouwd Anoeska - Niet getrouwd Daphne78- Getrouwd (30-10-2006) Katsas - niet getrouwd De datum heb ik geen voorgevoel over, maar ik wil graag op 29 mei bevallen omdat mijn oom dan precies een jaar geleden is overleden en wij toen we hoorden dat hij kanker had begonnen zijn met "zwanger worden" en ik het heel erg vind dat hij dat niet meer heeft mee mogen maken (3 weken nadat hij hoorde dat hij kanker had is hij overleden).
mijn buikje heeft ook een groeispurt gemaakt.. vooral bovenkant van mijn buik begint nu ook mee te groeien en de zijkanten zijn pijnlijker bij het omdraaien, vooral naar rechts.. Kan ook niet echt meer fietsen en ga nog veel liever wandelen.
Wat groeit het dan in ene hart he. De verloskundige had het er al over dat er na de 20 weken een groeispurt komt. Maar dat merk ik inderdaad duidelijk!