Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

hier verder alleen nog maar misselijk in de ochtend, niet erg hoor maar wel lastig.
    helaas zal ik wel niet bij iemand van jullie in de buurt wonen. ik woon in Zweden. voor mij is het dus heerlijk (en ook makkelijker, versta de helft niet hahaha) om even in het Nederlands te kunnen kletsen.
    ik weet niet meer wie er naar onze leeftijd vroeg. nou ik ben 37 jaar en vrees dat ik de oudste mei mama ben. :oops: maar goed dit word ons derde kindje.
    eigenlijk waren we dik tevreden met onze 2 meiden. tot ik in maart na een penceline kuurtje van de tandarts zwanger bleek te zijn. even wennen maar dol gelukkig. helaas ging het in juni mis. :( wat moet je dan? het gevoel was er weer en we waren er zo gelukkig mee. gelukkig heeft het niet lang geduurd maar ik vind het ontzettend spannend die eerste weken. morgen het ziekenhuis bellen voor een echo. ik heb ook geen idee hoe het hier nu verder gaat. blijf ik in het ziekenhuis onder controle of moet ik terug naar de verloskundige. ik hoop op het eerste. de verloskundige is hier echt het saaiste wat je je kunt bedenken. dat mens kijkt alleen maar naar je bloeddruk en je gewicht. hartje luisteren, ho maar. we wachten dus even af.

wat een verhaal.
    ga lekker proberen een paar uurtjes te slapen.
    alle nieuwe mei mama`s van harte. :D

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    heb niet echt last van pukkels... er zijn maar een paar hoop dat dat zo blijft ;) Heb wel last van een vette huid, vooral mijn voorhoofd :(

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ice, ik heb wel tipjes tegen de pukkels.
    Zat vorige zwangerschap ook helemaal onder, en nu begint het ook weer.
    Maar ik kreeg toen rond de 20e week de tip om echt vaak een maskertje (moddermasker, of zoals ik nu doe scrubmasker van hema) ik doe het om de dag en dan je gezicht elke avond met tonic schoonmaken.
    En het helpt nu wel!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Gina, heb ik ook last van.. beetje zeurderige pijn. Vooral als ik wat heb gedaan. Als ik me rustig hou valt het wel mee.

5. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

Hoi mei mama's
    Ik kom jullie vergezellen.
    Ik ben uitgerekend op 24 mei 2008.
    Dit is mijn 2de zwangerschap
    Hiervor heb ik een mk gehad. Hoop da thet allemaal goed blijft gaan

6. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Morgen naar de gyn voor een termijnecho. Ben echt benieuwd! Ik hoop maar dat alles goed is en dat we misschien een hartje kunnen zien kloppen. Ik laat het jullie weten!

liefs bahar

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden ik ga lekker slapen welterusten.

Gina jij ook uit omgeving Rotterdam, ik ook.

Nu uit Ridderkerk maar ga binnenkort verhuizen naar Rhoon.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    In eerste instantie was het bruin en nu wordt het steeds geler en natter.....

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gina, de zere buik onderin heb ik ook! Hopelijk blijft de misselijkheid bij jou voor 1 dag! ;)

Danjo, ik heb veel witte afscheiding. Ken ik dus ook. ;)

Nijnja, wat leuk dat je tegelijk zwanger bent met je vriendin. :D

Will, in zweden. :confused: Is inderdaad niet echt in de buurt.
    Hopelijk mag je dan bij de gyn blijven, want die vk klinkt inderdaad niet echt leuk.

Daphne, bedankt voor de tip over de pukkels. Ik heb er nu nog niet zoveel, maar ik ga de tip voor de zekerheid alvast gebruiken.

Cassanie, gefeliciteerd!

Bahar, oeeeeeeee spannend morgen. Ik duim voor je meid! Hoelaat moet je? Laat je het ons weten?

Lafo welterusten.

Mijn broer en zijn vriendin waren ook mega blij! Ze zijn net pas de deur uit. Ze waren het met ons eens om het nu nog even niet aan mijn ouders te vertellen, ivm mijn vader. Dat vond ik wel fijn.
    Het is al laat :confused: , dus ik ga naar bed.
    Welterusten!

X Neia

10. annekee

annekee Lid

17 mrt 2007
    18
    0
    0
    moeder
    osler
    Die zere onderbuik komt me bekend voor, daar heb ik de hele nacht last van gehad.
    Het zou dan ook mijn menstruatie weekend zijn geweest, vandaar denk ik.
    Je wordt er wel erg onzeker van, maar het lichaam is ook zo hard bezig om te veranderen.
    Maar erg leuk om te horen dat er meer zijn die er last van hebben.
    Daphne, inderdaad nu ik het zo van je hoor heb ik er vooral last van als ik het te druk heb gehad.
    Maar licht bruine afscheiding is daarbij ook normaal?

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen!

Gelukkig hebben andere dat gevoel ook, word ik iets minder onzeker van, thanks:)
    Ben nu weer beetje misselijk maar ik heb ook nog niet gegeten.. misschien daarom!
    Ja Lafo, ik kom uit Vlaardingen vlakbij Rotterdam! Ga ook verhuizen in dec maar blijf wel in Vlaardingen... ga in heeeel leuk eengezinswoning bij mn ouders in de straat wonen hahahah.. was al gekocht voor ik zwanger was, dus alles valt lekker op zn plekkie hahah!

Ik ga zo werken, dus iedereen fijne dag!

xxx

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Nou dames ik ben ook een paar dagen ff niet aanwezig geweest en er is weer veel gekletst. hihi....

Heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen. Zit nu ff ergens anders met mijn gedachten. Mijn oom ligt op sterven. Dus ben ff ergens anders mee bezig. Maar hier gaat wel verder alles prima..... heb gelukkig nergens last van. Ben alleen ontzettend moe. Maar dat gaat hopelijk snel weer over. Want dit is echt erg.

Goed ga vandaag ff flink mijn huis schoon maken... en dan vanmiddag ff een uurtje plat. Dan ligt onze dochet toch te bed dus komt dat goed uit.,

Voor alle nieuwe mei mama's als nog van harte welkom en veel klets plezier hier.

13. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Zo, t hele weekend niet op de site geweest dus eerst even een hele hoop bij te lezen. tot straks :D

vanmiddag mn 2e echo! super spannend dus.

14. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Hupse: veel succes! Ik ga duimen voor je....

Ik ga straks alles lezen van afgelopen dagen, veel gekletst zeg!

15. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hupse succes bij je tweede echo.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou vanochtend voor het eesrt kennisgemaakt met de wc, kwam alleen nog niets uit (ik kan niet overgeven op een of andere manier), maar heb er wel een tijdje boven gehangen... :(
    ik heb vanaf vannacht andersoortige buikpijn? het is van steken en beetje ongi-achtig naar meer spierpijnachtige pijn gegaan... is dit normaal? herkent iemand dit? en vannacht had ik enorme steken in mn rechter (.)... nou goed, verder gaat het prima hoor, ik neem aan dat het allemaal goede tekenen zijn...
    voor de echo-afspraken: heel veel succes!
    voor de nieuwe mei-mama's: super joh! gefeliciteerd!
    voor de misselijken onder ons: sterkte!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Volgens mij is dat soort spierpijn hier wel herkenbaar surf

Cassan welkom meis
    oke en dus vele heben die fscheiding
    jah ik dus ook

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb eindelijk na 4 weken een nacht goed doorgeslapen :) dat is ook wel eens lekker... ik moet zo naar het ziekenhuis, omdat ik geen schildklier meer heb, moet ik bloedprikken. ik geloof dat ik de eerste 3 maanden verantwoordelijk ben voor de schildklier van mijn kind. Ik zal ook even langs de internist lopen want ik weet helemaal niks over zwanger zijn en schildklier problemen... misch. dat iemand hier wat weet? of hetzelfde meemaakt als mij? ik schijn nu om de 2 a 3 weken te moeten bloedprikken... zal eerst even eten want mijn buik heeft een enorm kabaal (weer de darmen ;) )

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zou het niet weten
    Mischien info opzoeken op internet
    en k heb hier ook wel eens wat over schildklier problemen langs zien komen

willen jullie trouwens weten wat het wordt al is het nog lang niet zover

20. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Bahar heel veel plezier vandaag hoop dat je een mooie echo hebt!

Hupse: hoop dat je iets moois krijgt te zien vandaag! ga voor je duimen.

cassanie welkom en gefeliciteerd (ga je morgen even op de kalender zetten)

Verder ben ik echt een zeef sorry :oops:
    Hier ook wel wat wittige afscheiding, en ook af en toe een steekje, maar er gebeurd natuurlijk ook vanalles daar binnen.

Ben gelukkig vandaag ook niet misselijk meer.
    Hier wel iets meer last van pukkels, maar niet echt heel veel, ga wel de tip opvolgen!

Verder moe, moe en nog eens moe...pffff en dan moet ik ook nog werken vandaag... :(
    Gelukkig maar 1 avondje en dan vrijdag nog 1 avondje en dat was het deze week..

Ook zit ik niet lekker in mijn vel, a.s woensdag zou de uitgerekende datum zijn van mijn mk...moet zeggen dat deze zwangerschap het verdriet wel iets minder maakt, maar ja..het vervangt het voor mijn gevoel niet :(
    Spannende aan woensdag vind ik dat ik op die dag precies zover ben als het de vorige keer mis ging.....Zal wel zo moeten zijn.

Ga snel weer verder mijn dochter hangt aan mijn arm.
    byebye!

Deel Deze Pagina