Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    15 jan: Daam, verzorgingsmiep
    16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje, Ntombi, lafo
    17 jan: Jvtje
    21 jan: onsukkie
    22 jan: Neia
    28 jan: anoesj, will
    29 jan: Sassefras
    30 jan: Deentje
    31 jan: Hannah, Evelien
    5 feb: Will

Agenda Echo
    15 jan: Nazli
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo
    23 jan: Deentje

Agenda Pretecho’s
    31 jan: Dolphin
    9 feb: Hannah, Sannieeee
    23 feb: Fiona
    3 mrt: Lafo

Aantal (aankomende) moeders: 47
    Jongen: 12
    Meisje: 11
    Onbekend: 23
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid: als je iets veranderd wil hebben in de lijst stuur dan een PB, want het is echt niet meer te doen om alles terug te lezen en op te zoeken. Wat dat betreft wordt er teveel geschreven (wat natuurlijk niet erg is, maar wel vervelend als je dit soort dingen bij wilt houden!)

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ze heeft het over een aerosleep ik heb hem ook echt idiaal lijkt dieme
    inmiddels zelf de wasmachine gemaakt nou ja me hok staat nou blank!
    maar hij doet het weer

hier ook erge zuur volgens me vriendin draag ik ookhoog deze week komt elke keer me eten omhoog hmmm lekker hoor ff herkauwen haha
    maar wel irritant nou ik ga ff liggen de paffies komen zo op tv altijd leuk en hoop dat het kindje weer lekker actief is vandaag voelde ik haar wel op tijdens me werk leuk!

KLEERTJES ik hou me in met vreselijke moeite ik moet zeker weten dat het een meid is en dan ga ik los! en me man wordt stelkens bleker en bleker van de kosten ! STJA hij wist waar die aan begon met zon koopgek als ik

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Anna28; ik wil 4 weken voor de uitgerekende datum stoppen. ik heb gelukkig geen lichamelijk zware baan dus goede hoop dat ik dat wel ga redden.

@Friendly; Thanks voor de kortings tip van de HEMA!

@Deentje; spannend het huis, ik hoop dat jullie het krijgen!

@Katsas; wij hebben uitzending gemist bij UPC. Is alleen voor bepaalde programma's van NL 1,2 en 3, vrij beperkt helaas.

Ik voel de kleine de ene dag ook veel meer dan de ander. Gisteren bv helemaal niet, vanochtend was de kleine weer erg druk. Vandaag ook erg last van mijn rug, hopelijk is het alleen vandaag en is het morgen weer over.

Hoeveelheid kleertjes valt nog mee hier maar heb ook echt gewacht tot het moment dat we zelf weten wat het geslacht is. Nu kunnen we dus helemaal los met shoppen, joehoeeee!

Vanavond komt vriendin gezellig thee drinken, zij is nu 35 weken zwanger dus spannende weken. Vriendlief is naar theorieles (rijbewijs) dus we kunnen lekker mutsen met z'n 2-en ;)......

5. dat kan ik me voorstellen friendly!

er word we erg veel gepraat haha! ik hou het niet meer bij!

Hupse mooi buikje heb je al!

en die horror verhalen word je indd. niet vrolijk van! vorige keer heb ik daar ook helemaal niet naar geluisterd en het allemaal maar op me af laten komen! als ik eerlijk ben viel t wel een beetje tegen haha! maarja.... ook deze keer probeer ik me er niet druk om te maken en laat het maar lekker gebeuren!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mamain: snap dat het realiteit is maar het lijkt alsof iedereen alleen maar de erge/vreselijke dingen verteld..Is althans mijn ervaring, je hoort nooit eens de superbevallingsverhalen...Tuurlijk ik weet ook dat bevallen niet iets is wat je zomaar ff doet maar het lijkt wel alsof je nog meer angst wordt aangepraat...

Anastasia: nou je zeg...Lekker collegiaal :( Is toch begrijpelijk dat je niet zo zwaar tilt...Staat ook wettelijk vastgelegd....
    Kijk maar eens op de site www.minszw.nl, je mag niet meer als 10 kg tillen geloof ik als zwangere...

Friendly: idd zoiets als aerosleep lijkt het wel...En weer mooi lijstje!

Hupse: mooie buik!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb ook een leuke voor op de deur in het goud wil ik die

kusjes
    als ik in kusjes moet zeggen
    hoeveel ik van jouw hou
    zou ik jouw de hele dag kusjes moeten geven
    want dit gedicht is speciaal voor jouw

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou alleen alle JOUW vervangen door JOU. Er moet alleen een w achter als het bezittelijk is. Dus jouW huis bijvoorbeeld. Niet dat je straks al die spelfouten op je deur hebt, hihi.

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nog 1

een nieuw leven
    een klein wonder
    het klinkt zo gewoon
    maar voor ons
    zo heel bijzonder

die is ook leuk voor op me geboortekaartje zit ik net te bedenken

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha ja ik ben ook een stuk analfabeet

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

maar je snapt hem wel he ;)
    erg is dta joh ik moet zoiets echt 10x nalaten kijken want je staat toch voorschut als je dat op je deur heb staan met enkelt fouten echt iets voor mij! nou ga er nu echt vandoor

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, zit helemaal niet lekker in m'n vel, m'n oren zijn opeens dicht geschoten en ik kan dus al het Nederlands op tv niet volgen en m'n man zit steeds aan m'n voeten terwijl ik al 10x heb gezegd dat ie er af moet blijven!

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
    Ik wou dat ik een bad had, dan ging ik daar een uur inliggen.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach ja, niet iedereen is goed in spelling, geeft toch ook niet?

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik zeg jullie welterusten......

Wederom gaat de wekker vroeg en afgelopen nacht heb ik nog geen 2 uur geslapen dus ik ben echt gesloopt nu....

Fijne avond!

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@tweeling1: fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes!

@mamain2008: kan me inderdaad voorstellen dat dat niet helemaal goed gaat komen met persen... volgens mij levert zo'n grote baby nog flink wat problemen op als je groot & wat breder gebouwd bent...
    Wel raar dat ze er pas zo laat achterkomen dat het zo'n groot kindje is... Heeft de VK dat dan niet in de gaten gehad bij controles ofzo? En ook raar dat ze je nu eerst laten creperen en dan later pas gaan kijken of de baby überhaupt wel door het geboortekanaal past :rolleyes: Het lijkt me toch niet meer dan normaal dat ze de baby toch op z'n laatst als de weeën beginnen controleren op z'n gewicht als je al eens zo'n zware baby hebt gehad...

Kleertjes... we hebben ons tot nog toe aardig in weten te houden, moet ik zeggen. We hebben nu 3 rompertjes in maat 50/56 een paar shirtjes (zowel in maat 56 als in maat 62), een paar broekjes maat 56 en 3 kruippakjes (2 maat 56 en 1 maat 62). Een aantal van die kleertjes hebben we gekregen, een paar hebben we er zelf gekocht. We hebben wel ook al 3 paar slofjes :p En een tijd terug heb ik van m'n stiefmoeder wat kleertjes in maat 86 ofzo gekregen. Volgens mij zijn dat "afdankertjes", nu dr eigen kids wat groter zijn. Maar wel allemaal met Nijntje erop, dus mij hoor je niet klagen :)

@friendly: dat klinkt inderdaad als aerosleep (of iets vergelijkbaars). Wij willen daar het matras van kopen. Over matrassen gesproken: zag laatst dat er nog een nieuw soort matrasje is: een aluminium frame met daar een stuk (ademend) stof overheen gespannen. Ik kan me daarbij best voorstellen dat het kan helpen tegen wiegendood enzo (omdat er tussen het frame niets zit dan lucht, dus de baby kan gewoon doorademen alstie op z'n buikje zou rollen in z'n slaap), maar ik ben er nog niet echt van overtuigd dat het ook lekker ligt... en dat matras is ook aardig aan de prijs trouwens, nog een paar tientjes duurder dan een aerosleep matras :(

@Hannah: Ik zag in je album dat jouw buik inderdaad qua omvang wel op die van mij lijkt ;) Zal m'n man binnenkort wel weer eens een foto laten maken. Kreeg vandaag op het werk ook weer allemaal reacties van "zo, jij bent ook flink gegroeid!" Het is dat de meesten daar inmiddels wel weten dat ik toch echt nog niet tegen m'n verlof aanzit, anders had ik die vraag vast ook wel een paar keer gehad...

Ik wil trouwens om precies dezelfde reden tot 36 weken doorwerken. Ik heb gelukkig geen fysiek zware baan, kan veel zitten achter m'n pc, dus ik verwacht dat ik het wel red tot de 36 weken. En m'n collega's laten me ook sowieso niets meer tillen. We hebben laatst een karretje voor de afdeling aangeschaft en als er ergens pc's geplaatst moeten worden ofzo, mag ik dat al een tijdje niet meer alleen doen (terwijl pc's nou ook weer niet zó zwaar zijn .. vervelender is het om de kabels aangesloten te krijgen, omdat je dan meestal over tafels moet gaan hangen enzo en dat gaat toch niet meer zo soepel :))

En bevallingsverhalen... ik mijd ze zoveel mogelijk :p Ik vind inderdaad ook wel dat je wel erg veel de horrorverhalen te horen krijgt, maar inderdaad (bijna) nooit eens iets hoort over positieve verhalen. Mjah, ik maak me er maar niet al te druk om. Het is niet dat ik echt uitkijk naar de bevalling, maar het moet toch gebeuren dus ik laat het tzt wel allemaal over me heen komen.

@anastasia: wat flauw van die collega's zeg! Als ze zelf veelal pas net moeder zijn geworden, dan zou je toch juist verwachten dat ze zich nog wel kunnen herinneren hoe dat was! En een paar jaar terug waren de regels volgens mij niet echt essentieel anders dan nu, dus als zij daar destijds geen gebruik van hebben gemaakt is dat toch alleen maar hun eigen schuld?! Hoe gingen die collega's toen om met hun zwangerschap? Of werkte je toen nog niet bij dit bedrijf?

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jv-tje ik werk er pas 2 jaar op die afdeling. heb geen van mijn collegas zwanger meegemaakt. Volgens mij hadden de meesten een onbezorgde zwangerschap zonder veel problemen...
    En ook een aantal hebben al kinderen van 15+ :)
    Dus dat gezeik van vroeger etc etc etc...
    Ben er wel een beetje geirriteerd over eigenlijk.

fiona dat gedichtje is heel bekend, dat stond toevallig op het geboortekaartje van familie vna mijn man die we vorige week kregen ook al :)

nou ja meiden ik ga douchen en naar bed
    xx

17. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    haai.

Weer heel wat bij moeten lezen. phoe zeg, da's een berg als je sinds vrijdag niet meer bent wezen buurten.

Over bevallings verhalen: ja je hoort over het algemeen toch vaak de geboortes die niet goed zijn gegaan, e.d. Die blijven denk ik ook het langste hangen. Een normale bevalling is blijkbaar niet "interessant" om naar te luisteren en door te vertellen voor niet zwangeren, maar blijft de bevallen vrouw denk ik ook niet zo helder bij, om x op x na te vertellen.

Kleertjes.. hmm meer dan genoeg. Heb toch redelijk wat "unisex" kleding van Aidan bewaard en weer uit de doos gehaald. Daarnaast zo'n beetje een hele "meisjes garderobe" van een vriendin over kunnen nemen. Al met al heb ik nu geloof ik echt dubbel zo veel als bij de 1e! En toch mis ik nog dat ene leuke jurkje e.d. ;)

Verlof: ik heb voorlopig in gedachte om met 35 wkn met verlof te gaan. Daarna zal ik nog een zaterdag of 3 voor nood kort standby zijn voor de lastige keuken taken (m'n baas weet niet hoe hij de bereiding van een hele maaltijd voor 6 personen moet plannen. Ondanks dat hij altijd zo nodig moet doen als of hij het beter weet, Raakt hij bij het idee dat ik er niet ben, nu al aardig in de stress..)
    Maar aangezien m'n bekken klachten opeens weer de kop op steken, hoop ik dat ik het zo lang nog ga volhouden. Nog 10 wkn.... ik tel ze af.

Zaterdag hebben we een kennismakings gesprek gehad met een Doula.
    Aangezien ik helaas een emotioneel zware 1e bevalling heb gehad, dit vertel ik echt niet om jullie bang te maken.(al duurde hij maar 6 uur)
    Werd ik de laatste paar weken, eigenlijk alleen maar banger voor wat er ons weer te wachten staat.
    Mijn man is een onzekere persoon, en ik wist tijdens de bevalling niet goed aan te geven wat hij kon doen om me er doorheen te helpen. Ik wist het zelf ook niet meer.

Samen met nog wat dingen heeft dat er dus voor gezorgd dat ik er geen goed gevoel over aan heb gehouden.
    Een Doula heeft een opleiding gehad om de vrouw maar ook de man, tijdens de bevalling op emotioneel gebied, voortdurend bij te staan. Ze gaat dus ook niet weg, wat ik bij de v.k. die telkens weer weg moest echt heel beangstigend vond.
    Ze weet welke dingen ze kan doen of je man kan laten doen, om het voor jouw prettiger / comfortabeler te maken. Dus als je het zelf niet meer kan aangeven, kan zij dus toch wat proberen.

Al met al heb ik na een gesprek met haar er al meer vertrouwen in gekregen.
    Jammere is dat het nog niet zo heel bekend is in nederland en de kosten dus voor eigen rekening zijn ipv voor de verzekering. Maar als haar hulp me deze x van de pijnstillers af kan houden en het een stuk relaxter kan maken, heb ik dat er graag voor over.

Mocht je hier meer info over willen hebben. op www.doula.nl is er veel meer over te vinden.

De nesteldrang is nog steeds ernstig aanwezig. Gister avond om 11 uur nog de gang staan dweilen, terwijl man lief allang in bed lag.
    Vanochtend de keuken gedaan, daarna was de energie op. Moet er achteraf telkens wel om lachen. Ben helemaal niet zo'n poetser.

Moeders heeft vandaag geholpen met het opnieuw bekleden van de wieg. Helaas is het nog niet af, wat ik natuurlijk weer niet uit kan staan. Momenteel wil ik dat soort dingen allemaal "nu" en "meteen" zucht.. wordt moe van mezelf.

Welterusten.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lieve mensen, ik ga m'n bedje opzoeken, ik vrees dat ik verkouden wordt... *zucht*

19. will

will Niet meer actief

jvtje, ik heb het kamertje gezien, super ;)

horror bevallingen, bij amy had ik ze wel gehooord en trok het me dus wel aan. en toen beviel ik van amy, geen weeen, alleen maar persweeen, in totaal 40 minuten, geen pijn, heb vreselijk om alles moeten lachen, en vroeg me toen ik amy op mijn buik had liggen wanneer de hel zou beginnen. bij daisy dacht ik, dit gaat wat worden kan nooit nog een keer zo gaan. eerste klacht was een perswee, 11 minuten later lag daisy op mijn buik, tijdens de persweeen door schijn ik alleen maar gevraagd te hebben wanneer ik nou eindelijk mijn beschuit mocht op eten.
    kijk meiden zo kan het ook, niks geen horror verhaal. ik heb altijd geroepen zo wil ik er nog wel 8 maarre dit is de laatste hoor. :)

onsukkie, nee joh je oren zitten niet dicht van de verkoudheid maar omdat friendly zo hard heeft geschreeuwd. :) :)
    hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.

friendly, hahaha, wat een koeienletters. hoop dat iedereen het begrepen heeft. zat trouwens net naar de lijst te kijken staat er achter mijn naam, zweden en daarna zh. je wilt niet geloven hoelang ik heb na zitten denken wat zh was. hoezo dom :p maar als je weer wat aan de lijst gaat doen zou je dan voor mij........................grapje hahaa
    nee ik vind het fijn dat je de lijst zo mooi bijhoudt, applausje waard =D>

kleertjes heb ik wel maar nog niet zoveel. volgende week gaan we babyshoppen, is mij net verteld.

fiona, iedereen maakt weleens een foutje. zo had ik op de uitnodigingen van amy d'r dopen ik wordt gedoopt gezet. toen ik op de post had gedaan zat ik het kaartje van onszelf te bekijken en bedacht ineens, het moet word zonder t zijn. er waren trouwens wel weer een paar zeikerd die me erop moesten wijzen. het enige wat ik kon zeggen was knap he van amy dat ze dat al kon schrijven, dat ene spelfoutje.

tot morgen meiden.

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Over fouten op kaarten gesproken ... weliswaar geen spellings- of andersoortige taalfout, maar ik heb het dus ooit gepresteerd om alle Kerstkaarten de deur uit te doen met de tekst "Madelon &". Het idee was dat man-lief zelf z'n naam er op zou zetten, maar in al m'n enthousiasme (volgens mij was dat het 1e jaar dat we samen woonden) had ik de kaarten al in de enveloppen gedaan en was ik dus he-le-maal vergeten dat zijn naam er nog nergens onder stond! :oops: Mjah, die hoor ik dus nu nog ;)

Deel Deze Pagina