Mei 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mariska72, Aug 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Will, lijkt me heerlijk zo'n bevalling, ik teken ervoor.

Jvtje :) :)

Tweeling1: fijn dat het zo goed gaat!

Moedergans, klinkt goed zo'n Doula.

Ik ga ook eens mijn nestje opzoeken, een keer wat vroeger voor een keer. Ik kan 's avonds nooit mijn bed inkomen en 's ochtends er niet uit.Meestal ontbijt Erwin met de kinderen en daarna kom ik er nog eens uit :oops: :oops:

Welterusten, evelien

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb nog even een paar foto's van de babykamer in m'n album gezet (is een selectie van de foto's die ook op de andere site staan, waarvan ik eerder vandaag de link gepost heb ;)). Zag net dat ik de foto's van de 20 weken echo nog niet geupload heb... dat moet dan nog wat langer wachten, want die staan niet op deze pc...

Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken. Morgen gaat om 6 uur de wekker weer :(

Weltrusten!

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

May 4, 2007
    2,560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Ik zag dat iedereen toch wel verschillend met verlof gaat! Bedankt in ieder geval voor de reacties! Ik heb geen lichamelijk zwaar werk want heb meestal ook een kantoorbaan tenzij ik op pad moet maar dat valt in d epraktijk nog wel mee. Vind het alleen wel psychisch zwaar en merk dat ik wat meer moeite heb om op te staan vanuit de stoel zeg maar hjihi!

Vandaag lange dag. moet eerst werken tot half 5 en dan door naar Kampen (is anderhalf uur rijden) waar we een neiuwjaarspresentatie hebben vanavond die tot 22.00 uur duurt. Ben dus laat thuis en heb er nu al geen zin in! Whaaaaaaaaaaaaaaa :-s

Oh, en morgen gewoon weer beginnen om half negen :(

nah jah, sorry voor ego berichtje, manlief was ook wakker en hield me achter de pc vandaan! Ga op mn werk nog wel ff ook illegali zijn vandaag ;)

Liefs Anna en fijne dag allemaal

4. will

will Niet meer actief

hier ook een gebroken nacht.
    daisy heeft van die periode's met groeipijn. vraag me af waarom dat nou altijd s'nachts moet zijn.
    ik denk dat het groeipijn is want ik kan me niet herinneren dat ik het zelf heb gehad maar manlief bevestigd het iedere keer weer om zich vervolgens om te draaien en verder te slapen.
    gelukkig ben ik daarna wel nog even in slaap gevallen en ben toen toch op een party beland, wauw. heb niets met jan smit maar die was er ook en nog veel meer van die volendammers (weet niet meer hoe ze heette, wist ik vannacht nog wel en leek ze erg goed te kennen :confused: ). hoezo idioot dromen, begrijp ook niet zo goed waar het vandaan komt. dus als dromen geen bedrog zijn staat me nog een ffeestje te wachten, \:D/ haha. jammer dat de wekker al om 6 uur ging.

anna, succes vandaag, wat een lange dag.

daphne, wel lekker geslapen vannacht.

nu lekker aan de koffie

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen ga zo naar me werk toe hm heb geen zin WAT EEN VERASSING! will haha die dromen he ze worden hier ook stelkens gekker hele actiefilms maak ik mee!
    nou spreek julllie straks weer doeii werkse iedereen

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff anna werkse alli!
    zit ik moelijk te doen over 3 uurtjes oowe erg he!
    nou ga er nu echt vandoor

7. friendly

friendly Fanatiek lid

Aug 15, 2006
    2,067
    0
    0
    goedemorgen allemaal!
    Volgens mij gaat de verkoudheid hier ook weer doorbreken... Bah had gehoopt er een maandje zonder te kunnen. Nu maar hopen dat de buikgriep me bespaard blijft (van de 5 oppaskinderen hadden er 4 net de dag ervoor buikgriep, dus heb nog wat 'restanten' meegekregen, heerlijk"!
    heb een beetje uit kunnen slapen, ga zo eenszitten rekenen wat me misschien zouden kunnen bieden op het nieuwe huis (vraag me steeds meer af of we het wel gaan halen nl...)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    He Will, droom jij ook zo verschrikkelijk, ik droom echt alles aan elkaar, ik word gewoon moe wakker ervan. Heb vanmorgen voor het eerst de verloskundigenpraktijk zitten kijken op sbs6, geloof dat ik daar maar een gewoonte van moet maken. Vond het best wel interessant eigenlijk!

En eh... ja, ik ben dus inderdaad verkouden.
    BALEN!

Wanneer gaan jullie de babykleertjes wassen?

9. goedemorgen allemaal!

hier ook een gebroken nacht! maar komt niet door iemand maar door mijzelf haha! toch wel een beetje last van te veel stress. maarja... vanavond lekker vroeg mijn bedje weer in!

werkse allemaal die moeten werken! en beterschap voor de zieke!

spannend friendly! word bij jou dus ook erg krap aan! hoop dat je snel een leuk huis met een goede prijs tegen komt!

10. ja ik heb vanmorgen ook voor t eerst de verloskundige praktijk gezien! jammer dat ze dat niet savonds doen! word altijd zo duf van sochtends of smiddags tv kijken!

babykleertjes was ik pas op t laatst! als ik alles klaar heb! zal dus nog wel even duren :(

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, meubeltjes zijn klaar en kleertjes heb ik compleet voor zover ze op het lijstje van de kraamhulp staan, dus op zich...

Ik vind het wel een leuk programma, denk dat ik het elke ochtend maar aan ga zetten!

12. friendly

friendly Fanatiek lid

Aug 15, 2006
    2,067
    0
    0
    Ja klopt, we hebben alleen 1 inkomen en manlief verdient nou niet bepaald veel, komt bij dat een baas een baas blijft hoe leuk je elkaar ook vindt en dus echt niks extras gaat geven om het je wat makkelijker te maken. Nu is het huis dat we op het oog hebben al flink in prijs gezakt, dus heb een beetje het vermoeden dat er ook niet al te veel af te praten valt en dan gaat het dus echt niet lukken. :(

13. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    goedemorgen dames,

Heb vanacht ook heel erg slecht geslapen, ik ben wel 10x keer opgestaan om naar de wc te gaan.

Morgen de 20-weken echo, ben echt zo nerveus. Want ik voel me beebje al een weekje niet. Dus ik maak me zoveel zorgen! ik erger me zo aan me schoonzus. Ze woont bij ons. Dus ze wilt morgen perse voor de 2de x meekomen naar de echo, maar ik wil het niet en ik weet en durf niets te zeggen. En ik wil alleen met me man genieten van ons beebje tijdens de echo!

Waar haal ik eigenlijk zo´n lijstje wat nodig is in het zh?

Ben niet zo vaak op internet, dus ik laat wel later iets van me horen!

Groetjes Nazli

14. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Ff snel een ego-berichtje, moet zo werken (moet eerder, de kids hebben studiemiddag, dus zyn ze al 11.45 uit!)
    heb en afspraak gemaakt by babyview voor 23 februari, dan ben ik 30 weken. Ze zeiden daar tussen de 26 en 30 weken, dus denk dat t nog wel kan! Met 28 en 29 weken kon niet meer (ene dag geen plek, en ze doen maar 1x per 2 weken op zaterdag)
    Anastacia: las je verhaal over de waterpokken, had een kindje op mn werk ook, maar de vk zei dat het geen kwaad kon, alleen als je byna moest bevallen. Vraag t anders aan je vk als je je zorgen maakt!
    Nou ik ga, toedeloe, tot vanaaf ws!

15. anoesj

anoesj Bekend lid

Oct 5, 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo he moest even weer te veel pagina's terug lezen. Ben alles alweer vergeten:( Heb ook niet genoeg tijd om 2 venster te openen want moet zo werken...

@ Nazli, je moet gewoon tegen je schoonzus zeggen dat jullie graag met zijn 2en willen. Het is namelijk geen pretecho en echt iets voor jullie 2en. In assen ziekenhuis mocht er zelfs maar 1 persoon mee.

Hier ook nog niet echt veel babykleding gekocht...meer gekregen:)
    Morgen hebben we de pretecho om 19.00 als ze dan nog steeds een jongetjes zeggen, dan gaan we even shoppen:)

Gister de hele avond mijn manneke gevoeld...hij was druk aan het schoppen en draaien...mijn nicht heeft het ook nog even gevoeld, hij duwde echt haar hand weg, zo voelde het althans.. geweldig:)

Als ik vanavond tijd heb kom ik even weer reageren op iedereen...houdt het niet meer bij joh...

16. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Nazli,ik zou het gewoon zeggen meid. Het is jullie echo en je hebt die 20 weken echo maar een keer. Wil je vriend/man het anders niet zeggen als jij het niet durft?
    Ik hou nooit zo van die types die zich zelf maar uitnodigen.

Friendly, ik hoop dat jullie eruit komen met jullie nieuwe huis. Het is wel goed om te kijken wat je eraan kunt besteden, want een te hoge hypotheek kan zwaar drukken! Je kunt altijd bieden. Misschien zijn die mensen wel heel wanhopig en verkopen ze het.... je weet nooit ;) !

Wat voor een lijst bedoel je nazli?

Ik heb gisteren ook naar de verloskundigenpraktijk gekeken, maar ben het vanochtend vergeten, vind het ook wel leuk nu ik zwanger ben.

Bij mij valt het dromen momenteel mee, maar de kinderen houden mij wel geregeld wakker, komen elke nacht wel een keertje ( een van beide).

Meiden, sterkte met de verkoudheid, ik heb er dit jaar nog geen last van gehad, terwijl ik normaal altijd de eerste ben, dit jaar al wel ( winter bedoel ik dan) 2 keer buikgriep, is ook niet alles, maar ben je wel sneller van hersteld!

Nou tot later.

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk dat jullie ook allemaal sbs6 hebben gekeken, ik heb het opgenomen, dus ga het straks eventjes bekijken. :D

Dromen zijn ook erg bij mij, elke keer word ik ook tussendoor wakker.. pff.. :rolleyes:

18. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik hou ook niet van types die zichzelf uitnodigen.

Ik bedoel het kraamlijstje ofzo. Ik weet niet precies hoe het heet.

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

May 4, 2007
    2,560
    0
    0
    Consulente
    Ben ali illegali nu.....hihi! heb er nu drie uurtjes op zitten! pfffffffff.....nog een paar te gaan!

thanx will!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Nazli bedoel je de vluchtkoffer? Om mee te nemen naar het ziekenhuis? ik kwam bij de februarimama's deze lijst tegen:

fototoestel
    ponskaartje ziekenhuis
    ziekenfondskaartje
    evt papieren erkenning kindje
    portemonnee
    id bewijs
    nachthemd/pyama voor na bevalling, voedingsbh's, ondergoed, sloffen,badjas
    warme sokken
    shirt/nachthemd om in te bevallen
    dextro energy
    toiletartikelen zoals tandenborstel/tandpasta, haarelastiekje, haarborstel, lippenbalsem, evt make-up, deo, zakdoekjes
    babykleertjes
    evt wikkeldeken voor de kleine
    maxi cosi
    wat te eten voor de a.s. papa en wat te drinken. evt ook drinken/eten/snoep voor jezelf

Hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes evelien.

Share This Page