Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    wie had het ook alweer over zwangerschapsbeha's bij de Hema? Nou ik heb hem gekocht hoor en nu nog ff passen, maar voor een grote D cup 9 euro betalen is geen geld.. :D

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ja, ik heb ook de hema beha's, ze zijn goed en goedkoop, dus dan geeft het niet als de voorkant nog wat door groeit haha.
    Mn buik begint te borrelen, teken van buikgriep en dat kan ik echt niet hebben nu... morgen naar de vk en de 20-weken echo dus hoop echt dat het borreltjes van niks zijn...
    Sannie, wat een schrik meid! gelukkig is de bruiloft doorgegaan en was het geweldig, nu maar rustig aan doen en genieten van je man en kleine meisje!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Sannnieee gefeliciteerd ten eerste met je huwelijk!
    Hoop dat je je weer wat beter voelt, dat zal wel schrikken geweest zijn.

Weet je nou eigenlijk hoe het gekomen is? Wat de oorzaak is?

@ Dolphin ik heb vanmiddag bijna heel de HEMA leeg gekocht :oops:

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ lafo, dus jij was me voor, hier hing bijna niks meer in mijn maat.. :) :)

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Had ik idd kunnen zijn ja ;) ware ik niet zo rijk bedeeld ben als jij Dolphin ;) :)

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ja fiona het is echt weer geweldig om de kleine te voelen en de onzekerheid is gelijk weg dan!

sanninnee gefeliciteerd met jullie huwelijk en fijn dat jullie een prachtige dag hebben gehad!maar wat minder van die harde buiken meid gelukkig gaat ie nu wat beter!en dat jullie meisje echt nog wel ff in je buik zitten moet.... :rolleyes: ;)

en ja fiona ben zondag bij de mac geweest lekker man!moet zo nu en dan kunnen 8)

7. sanniiieee van harte gefeliciteerd met je huwelijk!

Donderdag ochtend gaan we het huisje bezichtigen en dan zullen diegene die eerste zijn geworden daar ook aanwezig zijn en de 3e en 4e ook.. en dan hebben de eerste dus eerste keus! dus echt hopen dat ze het niet willen hebben! of zich verslapen ofzo :) dus ik moet nog even in spanning afwachten!

8. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ben trouwens ook bij hema gweest maar dat was vorige weekl al....heb aankleedkussens gekocht met hoezen daarvoor in lime en creme kleur 1 voor boven en 1 voor beneden en de bh`s waren er niet in mijn maat die heb ik via internet gekocht

9. zo ik ga zo weer op de bank! gtst begint zo! echt een vast ritueel! :)

10. een 2e kindje is toch wel een heel stuk goedkoper :) en helemaal als de 2e hetzelfde geslacht heeft! heb nog helemaal niks gekocht.. behalve wat kleertjes dan! dat is ook zo moeilijk om te laten hangen!

en heb alleen nog kruiken nodig! die ik had heb ik een keer in de zomer in de vriezer gestopt :( was niet zo goed idee waren allebij geknalt!

en dan nog een groot bed voor arjen... en dan ben ik eigenlijk al klaar!

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    die 600 die moet wachten tot morgen denk ik. Ik ga het ook opgeven en lekker op de bank hangen. Morgen staat hier ook de hema op het programma, na de twintig weken echo.
    Ben ineens ook erg moe, dus straks nog wat fruit (daar kan ik echt geen genoeg van krijgen...) en maar op tijd naar bed.
    Tot morgen allemaal!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo gaan we de 600 idd niet redden dames..... :rolleyes:

Ik doe m'n best ;)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Sannieeee gefeliciteerd met je trouwen, hoe was de dag zelf? Hield je het allemaal wel een beetje vol? Heb je een foto van jullie dag?

En dan de harde buiken en het verlies van "vocht" hoe kan dat dan, hebben ze daar geen oorzaak voor kunnen vinden? Kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent!

Kom je nu onder strengere controle?

14. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ja ikke ook maar gaat niet lukken morgen vast en zeker wel!iedereen nog een fijne avond en tot morgen.

ben trouwens 21wkn

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben net terug van zwangerschapscursus, de 1e keer.
    Was wel leuk 7 meiden ongeveer tussen de 24 en 30 weken.
    Wat introductiegeklets, wat anatomie, spieroefeningen en wat bewegingen gedaan. Is nu de komende 7 weken op dinsdagavond.
    Voelt wel goed om even met iets bezig te zijn.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    eerlijk beertje gefeliciteerd met je 21 weken!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    kijk voor iedere antwoord een berichtje en we komen vanzelf een pagina verder! :)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden....

Jullie hebben wel je best gedaan vandaag zeg......

Es even kijken wat ik onthouden heb :oops:

Ice: dat kan kloppen dat jij niet op 9 februari terecht kunt.......Ik mag dan al namelijk :)

Sannie: gefeliciteerd met je huwelijk. Wat een schrik zeg deze week...Hopelijk nu niks meer aan het handje en verder genieten

Lafo: dus jij hebt ook alle lakentjes en dekentjes gekocht.... ;)
    Helaas voor mij geen beha's van de hema...Niet in mijn maat :oops:

Anastasia: fijn dat de gym goed bevallen is. En leuk 1 februari je kamertje. Hier eindelijk kamertje compleet...Wandplank was steeds niet binnen maar vandaag eindelijk....Nu kunnen we het gaan afwerken....

Friendly: hopelijk komen jullie er uit met dat huis.

Jvtje: die verklaring heb je echt nodig voor de definitieve vaststelling van je verlof. Het uwv heeft die nodig.

Deentje: ik duim heel hard dat de nummer 1 het huis toch niet wil.

eerlijk beertje: gefeli met 21 weken...

Hier vandaag weer hele dag gewerkt en ben alweer doodmoe. Heb ook echt pijn in mijn rug maar ook heel laag aan de voorkant bij mijn schaambot...Kan me nauwelijks bewegen dan...Doet echt zeer :(
    Zo vraag ik me echt af of ik het wel ga redden tot aan verlof.
    Kon wel janken zeg....Wat kan dat zijn?

Morgen ga ik samen met vriendin op kraamvisite bij een andere vriendin...Even lekker knuffelen met een klein beebje.....

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    We kunnen ook elke zin in nieuw berichtje zetten ;)

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, elke zin in een nieuw berichtje, dan schiet het wel op ja :p

Deel Deze Pagina