Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja moet toch wat! haha we willen allemaal naar de 600 merk ik nou ik doe me best!

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ga trouwens vrijdag denk ik naar de Hema. Dan heb ik wel even tijd. M'n schoonmoeder komt die dag ook even om me te helpen met m'n huisje te poetsen, maar ik denk niet dat we daar uuuuren mee bezig zijn, dus misschien dat ik haar wel even mee kan krijgen naar het winkelcentrum :)

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Es ff denken en mijn hersens laten kraken........... [-(

Verhuizen....Zitten net in ons nieuwe huis en ga daar echt nog niet weg voorlopig........Pff ben blij dat alles achter de rug is....en in huis hier ook alles op orde is...

We woonden trouwens net 1 dag in ons nieuwe huis toen we een positieve test hadden.......Betere start hadden we ons niet kunnen wensen :)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mensen zullen we denken

die heeft ook geen sociaal leven
    uuuhm ff denken nee dat klopt;)
    vindt het hier veelste leuk

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Je doet zeker je best fiona. Nou ben ik alleen weer vergeten waar ik nog op wilde reageren... :p

Even terugzoeken hoor!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ok dan dopen we je bij deze om tot vuilnisbakkie van de meimama's ;)

Ik eet echt te weinig....3 boterhammen op een dag, fruit en avondeten wat ik nauwelijks wegkrijg.

Drink wel heel goed en neem mijn vitamientjes...

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo jvtje dat is een luxe je schoonmoeder die je komt helpen met poetsen ik krijg die van mij en me eigen moeder echt niet voorelkaar
    was maar waar ! had ik niet zulke bregen kleding om te strijken

hanah dat is idd een mooie start zeg meestal worden er een hoop zwanger tijdens een verhuizing heb je andere dingen aan je hoofd dan zwanger worden!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Whaha..........we komen dichterbij...... :thumup:

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Oh ja, ik wilde nog op anastasia reageren, dat ze naar zwangerschapsgym was geweest :)
    Fijn dat het je het er wel leuk vond!
    Als het goed is heb ik volgende week dinsdag de 1e les. Ben wel benieuwd! Heb net trouwens maar even een mailtje gestuurd naar de thuiszorg-organisatie. Zou een week voor aanvang een uitnodiging krijgen, maar heb nog niets ontvangen. Misschien komt die brief morgen wel ofzo, maar ik haat het om geen zekerheid te hebben zo kort van te voren!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoe weet jij dat? :)
    Ik ben al blij met een aanbieding van de Hema.. dat jij gelijk los gaat.. ;)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wwhah hier vuilnisbakkie weer!
    jvtje heb je het kunnen vinden meid!
    okay ik verveel me echt te pletter is het duidelijk?
    oo me baby is goed actief leuk hoor
    wanneer mag me man haar noueens voelen
    zodra er iets op me buik komt een hand ofzo houd ze op hmmm nou al mama aant pesten

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Helaas zijn we daardoor niet zwanger geworden....

We zaten midden in de ICSI-behandeling rond de verhuizing. Vermoeiend maar gaf ook veel afleiding en zorgde dat we die 2 vreselijk ellendige wachtweken na de terugplaatsing zijn doorgekomen....

tjonge het lijkt al weer zo'n poos geleden die vreselijk heftige en emotionele tijd....

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ppff weten jullie nog wat te lullen? ben uit gelult uuh getypt

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oeefff stom van me tuurlijk wist ik dat! ja idd die 2 weken die je moest wachten had je teminste wel wat afleiding!

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, ik ben er ook erg blij mee dat ze dat af en toe wil doen! Ze zegt ook telkens "je moet me gewoon bellen als het je niet meer lukt hoor! Je bent zwanger, dan kun je ook gewoon niet meer alles!" En nou ja, zaterdag viert m'n broertje z'n verjaardag hier, dus dan is een schoon huis wel zo prettig ;)
    Overigens krijg ik m'n eigen moeder ook echt zo ver niet hoor. Haha, het is al heel wat als ik m'n moeder überhaupt eens in Eindhoven weet te krijgen!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier ook al zo'n pestkop....
    Hele dagen feestjes aan het bouwen van binnen maar papa hoeft maar zijn mond open te doen of zijn hand op mijn buik te leggen en het wordt doodstil daarbinnen...

Jvtje: ik heb me ook al poos geleden aangemeld maar nooit een ontvangstbevestiging gehad...Ik vraag me ook de hele tijd af of ze mijn aanmelding gehad hebben.
    Er stond wel in de folder dat je voor de 27ste week een uitnodigign zou krijgen...We wachten maar af.....

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ben zo dankbaar dat het bij ons wel gewoon is gelukt en in een korte tijd het kan dus ook anders idd
    nadat ik babyboom volgde ben ik me daar ook meer van bewust
    ik kan sommige mensen ook niet begrijpen die amper voor hun zelf kunnen zorgen laat staan voor een kindje en die nemen er het lieft een stuk of 6 en dat lukt ook nog allemaal
    stja ..

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja hoor ;) Ik zocht dat berichtje van anastasia, over de zwangerschapsgym :)

Mijn man heeft de kleine nu een paar keer kunnen voelen, maar nog niet zo heel erg vaak... hij denkt de baby af en toe wel te voelen, terwijl ik niets voel, dus ik kan hem dan helaas geen bevestiging geven of het inderdaad de baby was..
    Maar hier houdt de kleine er meestal ook mee op als z'n papa zijn hand op mijn buik legt... Overigens houdt beebje er net zo goed mee op wanneer ik m'n hand op m'n buik legt, dus wat dat betreft maakt 'ie in elk geval geen onderscheid ;)

Vanmiddag na de lunch trouwens een paar echt flinke trappen in m'n zij! Zo hard heb ik ons Wurmke nog niet eerder gevoeld! Toen kon ik er ook wel m'n hand tegenaan leggen en 'm echt voelen trappen!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Geeft niet Fiona..........En die 'oneerlijke'dingen hou je toch. En ook of je wel of niet snel zwanger wordt...Daar kan ook niemand iets aan doen. Heb vriendinnen gehad die zich vreselijk schuldig voelden dat ze snel zwanger worden...Maar daar kunnen zij ook niks aan doen. Net als dat het voor ons nu eenmaal zo is dat het niet gemakkelijk gaat. That's life...

Denk dat als ik het zou vragen mijn schoonmoeder hier ook zou komen helpen...Weet het haast wel zeker....

Komt je moeder nooit bij je thuis dan Jvtje?

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38

Deel Deze Pagina