@Hannah: ik heb de gym geregeld via zo'n aanmeldformulier. Daar heb ik wel reactie op gekregen. Ze wilden me eerst inplannen op een cursus op woensdagavond, maar dan is ook het zwemmen, dus had een mailtje terug gestuurd of dat niet verzet kon worden. Dat is toen verzet naar een dinsdag (die dus volgende week zou moeten beginnen). Er stond in de mail ook wel bij dat je een week van te voren een uitnodiging zou krijgen, dus heb er in de tussentijd ook niet echt druk over gemaakt. Maar zou het nu toch wel fijn vinden als die uitnodiging ook daadwerkelijk komt, een week is zo voorbij immers!
gaaf jvtje die harde schoppen wordt alleen maar harder! ja hanah dat is ook zo mijn schoonmoeder zal het ook echt wel doen als ik het vraag alleen ik wil het nooit vragen stom he dus vandaar mischien wil zij zich niet opdringen wie weet wanneer ik echt op ploffen sta zo ga een kopje thee maken en op de bank zitten me kont gaat pijn doen van op de keukenstoel ze zitten me bekken spellen op meiden we hebben ons best gedaan morgen ochtend zitten we opzeker op de 600 weltruste voor straks xxxx
Ik heb nog altijd een papa's kindje, zodra m'n man z'n hand op m'n buik legt volgt er reactie. Soms schopjes en soms rolt ze zich echt in z'n hand. Heel bijzonder! Hij geniet er ook echt van. Morgen gaan we lekker het wiegje halen en ff lakentjes en bh's bij de Hema, want die zijn in de aanbieding.
oja will ik ga en dan kom jij! flauw hoor maar ik denk dat we het nu wel gaan halen met will erbij dus klets er maar lekker op los
BTW, m'n schoonmoeder wil ook elke week een dag komen poetsen, deed ze al voor ik zwanger was, maar nu ik zwanger ben kan ik niet zoveel van haar hebben. Zeker niet met de honden, wij hebben er 3 en dan kun je er niet 1 voortrekken en dat doet zij wel... daar heb ik dan 2 dagen daarna nog last van met die hond, die negeert me dus totaal (en onze band is al niet zo best, omdat ze vind dat m'n man haar baas is, en niemand anders, lekker makkelijk, want van m'n man hoeft ze nooit wat).
Hallo, er wordt hier te veel geschreven, ik kan het niet bijhouden Ik ben net voor het eerst bij zwangerschapszwemmen geweest, en het was best lekker ontspannen. Heb zelfs het gevoel dat ik iets heb gedaan, dat had ik bij zwangerschapsgym echt niet (dat was hier aerobics voor bejaarden). De kleine licht hier ook bijna altijd tegen mijn blaas te trappelen, heel fijn maar niet heus. Vanochend heb ik een studente over de vloer gehad, zij gaat mij volgen tijdens mijn zwangerschap. Dat is hier een of ander project van het Radboud. Bedoeling is ook dat ze bij de bevalling aanwezig is, heb ik tenminste 1 iemand die ik zeker ken hihihihi. Voor Sam hebben we vandaag de nieuwe commode/kast gekocht (foto in mijn album) nu moeten we nog een bedje, en natuurlijk de rest van de inrichting hihihi (vloer, verf, o ja de kamer moet uberhaubt nog gesplitst worden). Sannnie, wat een rot week joh, hoop dat het nu gewoon lekker zijn gangetje gaat! O ja, hier nog zo'n kliko, ik blijf maar eten. Moet nu gaan oppassen want ik ga nu aankomen en dat wil ik niet. Nou ik ga naar bed Ik weet het niet meer... sorry dames
Nou fiona fijne avond nog............. Leuk je wiegje onsukkie! Will: niet iets soortgelijks in Zweden?...Maar ik zweer ook bij de hema...Ook al voor ik zwanger was kwam ik er vaak.... Hmz jvtj.......Ga denk ik toche ens even bellen dan...Dadelijk hebben ze hem niet gehad Ik wil toch echt wel meedoen....
heb ook wat last van mijn rug dus net mijn man maar meedegedeeld dat vanaf nu mijn verlof in gaat. haha ik maakte maar een grapje maar hij nam het serieus en vond het dus niet leuk. dus meiden vanaf NU gaat mijn verlof in. ik doe niets meer. ben zelf benieuwd hoelang ik het volhou. waarschijnlijk tot morgenochtend 6 uur, haha
Jeej, nog maar 1 pagina vol kletsen en we hebben de 600 gehaald! Ik wil niet zeggen nooit, maar ze loopt ook bepaald de deur niet plat. Meestal met verjaardagen enzo komt ze wel, maar gewoon tussendoor buurten... Heb een maand of 2 geleden ook ruzie met d'r gehad over haar roken; ik wil dat ze buiten gaat roken nu ik zwanger ben, maar dat wil zij niet omdat ze vindt dat ze in *haar* huis moet kunnen doen en laten wat ze wilt. Prima, maar dan kom ik daar dus niet meer. Heb ik haar ook gezegd, kreeg ik een mail terug (ik heb het via mail gedaan, misschien niet de meest persoonlijke manier, maar helaas is zulke dingen via telefoon of face-to-face bespreken met haar echt onmogelijk). Had ze in die mail gezet dat ze 'misschien zelf ook wel wat vaker naar Eindhoven zou kunnen komen', maar dat ze dat niet deed, omdat zij op woensdagen vrij is en ik op vrijdagen, dus dat ging al niet en in het weekend wil ze ons 'niet lastig vallen'. Toen had ik dus ook zoiets van: hoe moeilijk is het om gewoon even te bellen/mailen of wij tijd hebben in het weekend? Als we niet kunnen geven we dat heus wel aan... Heb in het verleden vaak zat geprobeerd om haar eens in Eindhoven op bezoek te laten komen, maar dan was ik echt letterlijk telkens een half jaar bezig voor ze daadwerkelijk kwam. Ze had altijd wel een ander excuus waarom ze die week niet kon! Nou ja, daar had ik op een gegeven moment dus echt genoeg van. Graag of niet natuurlijk!
mijn vriend voelt de baby nu ook wel vaak schoppen! hij schopt dan ook al behoorlijk hard! wel heel erg leuk! en dan vooral savonds of sochtends vroeg! en snachts kan die er ook wat van haha! maar smiddags is ie op zich wel rustig! heel af en toe dat ik hem smiddags voel! net als ik ff heel rustig ga zitten ofzo