Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Het gaat om 10.000 berichtjes hè, niet om 10.000 pagina's ... de 10.000 pagina's zullen we wel niet halen nee, lijkt me erg hoog gegrepen ;) 10.000 berichtjes moet makkelijk lukken: we zitten nu al over de 9.000! (Er passen 15 berichtjes op 1 pagina)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh nou snap ik hem........... :) :) :)

Ben echt zwangerschapsdement.....

Bedankt voor je uitleg... :)

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, de calculator die standaard in Windows zit doet wonderen hoor ;) (op dit tijdstip en met deze hersenen ga ik dat ook niet zelf uitrekenen :p)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo meiden , ik geef een voorzet en vervolgens....

en nu al op 601 :)

Gaat goed zo, !

Heeft iemand al iets van NAzli gehoord? Ben wel benieuwd naar de 20 weken echo!

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

graag gedaan Hannah :)

Nee, ik heb nog niets van nazli gehoord. Ze zei eerder vandaag wel dat ze niet zoveel kansen heeft om op internet te komen, dus misschien is dat het wel gewoon? Maar hopelijk was d'r echo wel goed. Ze maakte zich toch wel zorgen, omdat ze d'r kindje al een week niet gevoeld had...

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook nog niks gehoord........Maar had ook gelezen dat ze niet zo vaak op internet kon. Ik hoop ook dat alles goed is....

Zo meiden...Ik ga ook afsluiten en naar bed..De oogjes vallen bijna dicht.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Halllloooo zeg meiden jeetje wat kunnen jullie lullen zeg ;) :)

Nou heb ik dat memorabele moment van de 600 passage nog gemist ook :cry:

@ Hannah die steken heb ik ook, toch echt een bekkenprobleem meid.

In bad de beeb zien dat wilde ik gister ook, maar nog niet gelukt. Geen bewegingen helaas. Toen heb ik zelf de bewegingen maar gemaakt (bubbels aangezet)

Ik ga zo maar eens douchen, net heel suf naar een voetbalwedstrijd zitten kijken........ja de man is hier de baas van de afstandbediening :(

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou zeg nu gaan jullie allemaal opeens naar bed :( :( :(

:) Dan ga ik ook maar, welterusten allemaal!

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier is gelukkig niemand de baas over de afstandsbediening. Op een paar programma's na (bijv. TopGear, dat is iets dat m'n man écht niet mist) besluiten we altijd samen wat we gaan kijken :)
    Vanavond ook voetbal gekeken, maar dat vinden we allebei wel leuk. Zeker dat er nu een amateur-clubje uit Deurne (dus ook nog eens hier in de buurt) tegen het grote Feyenoord moest spelen. Toch een bijzondere wedstrijd, dat wilden we allebei dus wel kijken :) (al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer oog had voor het laptopscherm... :))

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Maar de wedstrijd is nu afgelopen en morgen gaat de wekker weer om 6 uur, dus ik ben ook naar m'n bedje toe! Weltrusten iedereen!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga nu ook slapen , morgen nog 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij !
    :)

Heerlijk!

Ik ga ook eens informeren naar zwangerschapszwemmen lijkt mij echt heel leuk.
    Woont er hier nog iemand in de buurt van LEidschendam/Den Haag :)
    Kunnen we samen gaan ! :)

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Hier even een ego berichtje want jullie hebben 14! pagina's volgekletst en dat redt ik smorgens echt niet om dat bij te lezen! :-s hahaha

Hier was ik om 23.30 uur thuis en om 8 uur smorgens de deur uitgegaan. Nu vandaag wordt bekend of mn part time aanvraag gehonoreerd wordt! Echt spannend en heb me al weer zo druk gemnaakt dat manlief er gisterenm mede door de vermoeidheid nog aan moest geloven! Al met al lagen we om 1 uur op bed :-S en kwas al zo moe! Mannetje heeft wat met me te stellen deze dagen! Heb vanmiddag mn adv uurtjes dus ben lekker om half twee vrij!

Tot vanmiddag! en ga dan wel ff bijlezen!

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Jullie hebben wel je best gedaan he hhahaahah!

@Wil, ik ga ook de hema leegtrekken vandaag hihi, kan me voorstellen dat je die mist daar! Kun je niet eea laten opsturen?

@Jvtje, vervelend dat je zo'n slechte band met je moeder hebt! Gelukkig heb je een schoonmoeder waar je op terug kunt vallen!Hier is de betrokkenheid van mijn moeder minimaal hoor.. met de verhuizing is ze niet komen helpen (pa en schoonouders waren er elke dag) en helpen schoonmaken? hahahahah... ja vast, nou niet hier! nee wat dat soort dingen aangaat kan ik zeker wel op mijn schoonmoeder rekenen!

@Fiona, meid wat een trek heb jij hihi.. ik heb ook de trek wel maar ik eet het niet, apart he hihi! Gisteren had ik echt het idee mezelf helemaal volgepropt te hebben, had overal trek in, ging ik nadenken wat ik ook daadwerkelijk gegeten had en toen kwam ik tot de conclusie dat ik veeeeel te weinig had gegeten, ik had er alleen over nagedacht! Wel heeeel veel trek in patat, eet het alleen niet heel veel!

Ben wel een hele lekkere appeltaart aan het maken hihi.....

@Deentje, veel succes morgen.. ik duim voor je!
    Zou wel helemaal super zijn!

@Lafo, ik duim ook voor jou dat je huis snel verkocht word! Mijn eigen huiis staat ook nog te koop, drie maanden nu, hoop dat ik ervanaf ben voor ik parttime ga werken!

De rest ben ik vergeten :( sorry!

Fijne dag allemaal! Xxx

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen Anna,

Succes vandaag, spannend hoor! Maarrre... ze mogen je verzoek toch niet afwijzen! Dat is wat ik overal gelezen heb! Ze zijn dan verplicht om een functie binnen het bedrijf te zoeken waarin dat mogelijk is als dat in je huidige functie niet kan..

Nou ja, sterkte in ieder geval!xx

15. will

will Niet meer actief

goeiemorgen
    hannah en jvtje, goed ik heb er een nachtje overgeslapen EN ik snap zomaar het reken sommetje. begreep ook niet echt waar dat aantal berichtjes vandaan kwamen. maar jawel, ik heb het gevonden,haha.

gina, als ik zou laten opsturen zijn de verzendkosten erg hoog. ze hebben het hier ook allemaal wel hoor. maar ik bedoelde de hema in het algemeen. kon daar altijd even lekker neuzen. toen wij weg gingen uit nederland kreeg ik van een vriendinnetje een boek. dat gaat over mensen die geemigreerd zijn. en hoe heet dat boek,'' ik mis alleen de HEMA''. het eerste wat ik toen zei was, dat dat wel mee zou vallen maar ik moet toch echt mijn woorden terugnemen.

Anna, ik duim voor je dat je verzoek geacepteerd wordt. en gelukkig niet nog een lange dag als gisteren.

en nu ga ik snel wat doen. het verlof wat ik gisteren heb opgenomen heeft maar een paar uur geduurd, was er al bang voor. bedacht ineens vannacht dat er nog een opgetuigde kerstboom op de camping staat. laat ik die maar eens weg gaan halen. en dan misschien ook wel een appeltaartje of zo iets maken, lekker. goed idee gina ;)

friendly, volgens mij had jij de echo vandaag, veel plezier, of vergis ik me?

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    goeiemorgen zeg! wat een gebabbel gisteren! :) bijna niet bij te lezen. Gelukkig vanmorgen even de tijd voor. kon niet meer slapen en dacht dan maar even het forum bijlezen. mmm weet alleen even niet meer wie er nou ook al weer getrouwd was... Sannie geloof ik toch? In elk geval van harte gefeliciteerd.
    Buddy: heel veel succes met het huisje en de afwachtende positie waar je in zit.
    Er was nog iemand met een huisje .... dat al een jaar te koop stond.... oww die dementie gaat snel in de ochtend :) In elk geval ook jij heel veel succes met het hele gedoe. Lijkt me nu een hele gespannen periode...
    @will: wel mooi om uiteindelijk een keer je dromen uit te laten komen en dan zoiets te gaan doen. Knap hoor! Ik kan me ook voorstellen dat je de hema mist! :) hihi
    Ik zal blij zijn als vandaag voorbij is. Bah situatie op het werk is gewoon niet prettig. Kom vandaag waarschijnlijk die collega weer tegen. Hij heeft de neiging om mensen nogal eens flink aan te pakken, terwijl dat onterecht is. Wat een spanningen dat bij de ander oplevert boeit hem nix. Ben benieuwd dus... gelukkig is het over 12 uur alweer bijna voorbij....

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh

wauw jullie hebben goed geklets 602 alweer! ben trots op jullie;)
    weet nu waarom ik zon vreetbui gisteren had ik wordt ziek:(
    heb keel en neus pijn en me hoofdje draait helemaal
    normalen mensen als ze ziek worden of zijn moeten niet aan eten denken nou hier is het dus precies andersom
    toen ik in bed lag en al het mogelijke had gegeten knorde me maag zo hard! niet normaal
    vandaag ga ik gewoon schema eten kijken of het helpt
    zo ga zo naar me werk en daarna shoppen met me mama! leuk!
    dit was een ego berichtje vanmiddag reageer ik ff
    werkse!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nog ff snel voordat ik ga
    zo kan een stukje vkprakrijk meepikken
    en hellepe niet druk maken wat iiritant als je zon collega heb zeg
    nou doeiii

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nou de buikgriep is hier, zoals ik al een beetje verwachtte, goed doorgebroken. Wat heb ik een spijt van de spinazie van gisteren :(
    Heb geslapen van half 11 tot 2 en daarna elk uur overgegeven. Kon er haast de klok op gelijk zetten. Op de koop toe begon na de laatste overgeefbui ook de diarree dus mijn dag kan al niet meer stuk. Nu krijg ik het probleem dat ik niet 'durf'' drinken (ben nl heel slecht in overgeven) maar dat is nu juist het enige wat moet. Ga nog ff rustig de vk praktijk kijken voordat ik mn eigen van binnen mag zien (okee het is altijd maar 5 min) vanmiddag de eindelijk de echo. Moet eerlijk bekennen dat ik er met de buikgriep wel aardig tegen op zie... Maar goed, wie weet gaat het de komende uren snel beter.

20. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden.

wat hebben julllie gisteren nog veel gekletst,
    nou ik ben lekker met me mannetje om half 9 mee naar bed gegaan.
    iemand vroeg waar die harde buiken en vocht vandaan kwamen, maar daar hebben we geen idee van. dat vocht was gewoon afscheiding wat waterdun was (jaa dat zei ze, had er nog nooit van gehoord dat dat kon)
    en die harde buiken heb ik alleen onder het werk want dan zit ik de hele dag en alleen maar hobbels en dan begint me buik pijn te doen.
    als ik er nu nog last van krijg wilt ze dat ik stop met werken. dus dat is afwachten.
    verder heb ik nou niet meer controle als daarvoor. als er iets is moest ik bellen.
    verder voel ik me goed. heb zo zin om me baby te zien!
    maar goed hij moet maar effe blijven zitteen nog!

fijne dag vandaag allemaal. ik moet zo weer werken joepie :x maar ja niks aan te doen.

liefs sannnieee

Deel Deze Pagina