Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Gefeliciteerd nazli , fijn dat alles goed was.

Friendly, ook gefeliciteerd met je goede echo. Die pijn in je rug: Erwin had daar ook erg last van toen hij buikgriep had! Hij nam dan een warme douch, zijn je darmen waarschijnlijk, sterkte ermee.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Nazli gelukkig meid alles is dus goed :D

@ Anastacia vreselijk he die verhalen allemaal blegh :(

Voel me ook niet zo lekker, ook niet zo goed gehumeurd vandaag, heb iedereen al afgesnauwd.

Heb ook al last van m'n rug :(

Oh ja en heb ook nergens zin in, voor de rest gaat het wel ;)

Moet het ff kwijt hoor!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    same here, lafo, zijn van die dagen die maar beter voorbij kunnen zijn, ga even met de kinderen naar de plusmarkt wandelen, hebben we nog een frisse neus tenminste :D

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Evelien kan je voor mij ook gelijk boodschappen doen ;)

Moet ook nog wat verzinnen wat we vandaag gaan eten......iemand suggesties?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

Buddy je kunt ze op marktplaats zien staan voor 100 euro! zoekopdracht autobed :)
    Wie weet staat er een mooi model voor je tussen!
    Nieuw zijn ze denk ik allemaal wel rond de 5oo euro

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pff ben doodop ;) heb de hele dag gewerkt en voel het nu echt in mijn buik ofzo, erg irritant gevoel..
    De jeuk op mijn buik is bijna over sinds ik niet meer smeer met de zwitsal buikbalsem en body gel creme! Wel zonde eigenlijk, maar ja jeuk is ook niet alles.
    Heb nu een heerlijke bodybutter van de bodyshop voor mijn buik :)

7. bedankt buddy! ik kijk dagelijks op marktplaats.. wil graag eentje van plastic en die zijn helaas weer duurder dan de houten! :( heb bij de jysk een leuk kinderbed gezien wel geen autobed maar wel een leuke! en voor maar 100 euro denk dat ik die op ga ahlen! maar eerst een huis :):)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Nazly en Friendly: gefeli met jullie mannetjes! Fijn dat alles goed is!

Hier is mn part time aanvraag goedgekeurd gelukkig! Weer een zorg minder.....maar wel vandaag ook nog een manager die ontslagneemt per 1 feb .

Verder total loss en ga de bank op! Zit serieus te overwegen om twee dagen thuis te blijven en bij te komen! Maar jah......je bent niet echt ziek dan he?

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, its one of those days!

Liefs Anna en tot latersssssssss

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    By the way: Thanx voor het meeleven iedereen!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Yeaaaaaaaaahhhhhhhh, ik heb het wiegje!

En was maar wat blij dat ik een man heb, want dat in elkaar schroeven viel dus ff écht niet mee. Ik ben veel handiger dan m'n man (echt waar hoor), maar het ging zo zwaar dat ik hem toch echt nodig had. Maar hij staat. Heb er ff voor de show een lakentje en dekentje in gelegd, helemaal cute!

Zal er morgen als het licht is een foto van maken.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Anne wat fijn dat het geregeld is, ik kan me voorstellen dat je soms lekker thuis wil blijven... had het zelf begin van de week ook... maar als het er dan weer op zit ben ik toch weer blij dat het gelukt is...

@onsukkie wat fijn dat het gelukt is met het wiegje , ben benieuwd naar de fotos!

@buddy, geen idee dat je ze ook van plastic hebt, zou zelf denken dat hout steviger is maar heb er eigenlijk geen verstand van !

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben kapot van het shoppen wel een heerlijk dagje gehad lang geleden dat we zo hebben geshopt ben goed geslaagd heb een hele stoere spijkerbroek en een truitje en een buikband gekocht
    pff eten staat op me moeder zei dat ik een glas warme melk moest drinken na het avond eten dan heb ik ook niet zon zuur
    zij had het ook de zwschap de hele dag door moest ze eten haha grappig he
    nou ben moe meiden!pfff net lag ik ff op de bank te wachten tot me aardappelen koken maar viel zowat in slaap maar me baby ging goed tekeer
    een afstandsbediening doe ik er op en je ziet dat ding echt heen en weer gaan ! zo leuk
    nou ik ga met me eten verder en ik spreek jullie zo

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi
    zo ben er een beetje weer. Straks maar even een vers broodje eten om wat in de maag te krijgen en dan hopen dat het na een goede nacht weer over is.
    Anna: ik zou gewoon even lekker 1 of 2 dagen voor je weekend aanplakken, je bent wel niet echt ziek, maar topfit ook niet. Soms heb je gewoon ff wat meer rust nodig. Fijn dat je aanvraag erdoor is, had eigenlijk niet anders verwacht.
    Hier nog slecht nieuws van de makelaar. Ze kunnen eigenlijk niet zakken met het bod, want het blijkt dus als verkocht te worden omdat hij schulden heeft. er moet dus zoveel mogelijk uit het huiz komen. Heb haar zelf niet gesproken, want sliep, dus bel morgen even terug en dan moet ze maar even rekenen hoever wij financieel kunnen, maar heb slechte hoop :(
    Nazli: fijn dat bij jou ook alles goed was!

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik wil niet zeggen dat ik veel handiger ben dan m'n man, denk dat hij toch wel handiger is, maar ik sta desondanks zeker m'n mannetje wel als het op dat soort dingen aankomt. Maar schroeven echt fatsoenlijk aandraaien kan ik ook beter aan hem overlaten, daar heb ik gewoon niet genoeg kracht voor in m'n armen... Dus als iets écht goed vast moet zitten, dan laat ik het laatste stukje altijd door m'n man doen :p

Fijn hoor, dat de wieg nu staat! Ben heel benieuwd naar de foto's :)

@nazli: fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met je ventje! Wat zul je opgelucht zijn dat de kleine het nog gewoon goed doet!

@deentje: klinkt een beetje als de moeder van mijn stiefmoeder... overdag een paar uurtjes oppassen heeft ze geen problemen mee, maar 's avonds of 's nachts wil ze dus echt niet. Gelukkig hebben mijn vader & stiefmoeder nog een paar hele goede vrienden in de buurt wonen, die er geen moeite mee hebben om op de vreemdste tijdstippen op te passen.
    Ik zou eigenlijk niet weten of mijn moeder 's avonds/'s nachts op zou willen passen straks. Maar die vraag is op dit moment ook niet zo belangrijk, want daarvoor zal eerst de vraag beantwoordt moeten worden of ik uberhaupt wel wíl dat zij op mijn kleintje past. Maar mochten wij in de toekomst eens een avondje weg willen ofzo, dan kunnen we sowieso mijn schoonouders en m'n vader & stiefmoeder vragen. Die vertrouw ik toch al m'n kindje beter toe dan m'n moeder.

@anastasia: pfff, da's wel een heel heftig verhaal inderdaad!

@anna: fijn dat de aanvraag goedgekeurd is! Zal een last van je schouders afgevallen zijn, ook al wist je misschien eigenlijk al wel dat ze het niet af mochten keuren. (Ik zou me evengoed ook druk daarover maken, zo van: zul je net zien dat ze bij míj wel moeilijk gaan doen!)
    En als je het gevoel hebt dat je beter 2 dagen thuis kan blijven om bij te komen, moet je dat gewoon lekker doen. Je kan als reden gewoon de zwangerschap opgeven, hebben ze maar te accepteren :)
    Maar eerlijk is eerlijk: ik zou ook niet zomaar thuis blijven, alleen maar omdat ik me moe voel... dan zou ik me ook enorm schuldig voelen, omdat ik niet écht ziek ben. (Tot nog toe heeft m'n lichaam er daarom maar voor gezorgd dat ik me toch echt ziek genoeg voelde om thuis te blijven, als het echt rust nodig had :p)

@friendly: vervelend dat ze niet nog verder kunnen zakken :( Hopelijk kunnen jullie er toch nog uitkomen...

Ik kreeg straks nog een mailtje van de thuiszorg over de zw-gym. "U ontvangt de uitnodiging waarschijnlijk overmorgen in de bus. I.v.m. drukte hier is de uitnodiging enigzins verlaat". Ik kan het toch niet helpen om te denken dat het een excuus is om te zeggen "Oeps, we zijn helemaal vergeten dat we nog uitnodigingen moeten versturen. Zullen we vandaag dan nog maar snel even in orde maken!" :p

Dames, ik ben zo naar zwemmen toe! Misschien tot later vanavond en anders heb ik morgen op m'n werk vast weer weinig te doen ;) (maar eerst naar de verloskundige morgenvroeg!)

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Onsukkie, even speciaal voor jou, berna heeft een zoontje, Jesse, ik zag jou naam geregeld opduiken bij de januari moeders dus ik dacht ik meld het je even. Ik las het zojuist bij de januarimoeders.

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh je hebt het al gezien zie ik!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik las het juist net, leuk man!
    Toch in het ziekenhuis begrijp ik, wel jammer, ze wilde graag thuis.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja dat is jammer, maar ze kan nu gaan genietenen hoeft niet meer te wachten.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  20. will

will Niet meer actief

friendly en nazli, wat fijn dat de echo goed was, leuk twee kleine kereltjes op de lijst erbij.

Evelien kan je je darmen dan ook voelen in je rug? heb ook last van mijn rug maar als ik naar de w.c. ben geweest is het weer weg. had het niet met elkaar in verband gebracht.

hier ook de hele dag al hangerig. heb net bami gegeten maar is ook niet goed gevallen. verder de hele dag al moe. ik werd vanochtend al moe toen ik wakker werd en bedacht dat ik sokken moest aandoen.

dan de moeders nog. ik heb met mijn schoonmoeder niet zo heel goed contact. beetje vreemd maar sinds haar vriend is overleden gaat het een stuk beter. ze belt regelmatig op om te horen hoe het ermee is.
    mijn moeder, tja wat zal ik zeggen. toen we nog in nederland woonde kwam ze elke dinsdag middag thee drinken en ging dan mee daisy uit school halen. op zondag ging ik altijd bij haar een bakkie koffie doen.
    toen we gingen verhuizen was ze er als eerste s'ochtends om te helpen met het inladen van de vrachtwagen, 76 jaar en ze liep toch te slepen met dozen. vanaf het moment dat we hier wonen heeft ze iedere dinsdag en zondag gebeld. moet er altijd om lachen want als eerste zegt ze altijd. ik heb een bakkie koffie, heb jij ook wat, we zitten dus samen koffie te drinken maar dan telefonisch. 1x per week ontvangen we allemaal een briefje van d'r en 1 x per maand stuurt ze dat tijdschrift op wat je bij de supermarkt krijgt. afgelopen september is ze hier een weekje geweest, was voor het eerst dat ze ging vliegen, eigenlijk was ze nooit verder dan duitsland geweest. nu komt ze eind april weer hierheen om de eerste weken te helpen met de baby en de meiden. ik kijk dus niet alleen uit naar de baby maar ook naar mijn moeder.

jvtje, ik laat mijn man altijd alles in elkaar zetten terwijl ik vanaf de bank toekijk en super aanwijzingen geef hoe hij het (niet) moet doen. ;)

onsukkie, ik ben ook nieuwsgierig naar je wiegje. foto`s

anna wat fijn dat is goedgekeurd weer een zorg minder. denk lekker aan jezelf, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

jvtje, zwemse

en nu maar weer op de bank hangen

tot straks

Deel Deze Pagina