Will: ik heb in 1994 een salmonella infectie gehad, en kon niet rechtop lopen van de pijn in mijn rug, of de pijn daar echt zit of dat het doorstraling is weet ik niet , maar ik voelde het daar wel.
Will, fijn dat je zo'n goed contact heb met je moeder, kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt in april Vind het ook dapper dat ze dat nog allemaal doet op haar leeftijd.
bedankt dat jullie allemaal zo aan het mee zoeken zijn naar autobedden maar het autobed die ik echt graag wil hebben is echt niet te doen onder de 300 euro. en al die andere vind ik dan minder mooi ik leg me er maar bij neer! heb al een ander bed gezien! een hele leuke met bovenbouw.. en dan zet ik daar wel zijn auto's op! haha maak er wel wat moois van! in ieder egavl bedankt! vanmiddag is even wezen baby shoppen op marktplaats! heb voor 16 euro heel veel leuke babykleertjes gekocht! echt net zo schattig! en allemaal nog nieuw! echt veel goedkoper dan in de winkel! ben er echt verslaafd aan haha. en vanmiddag ben ik is op de rommelkamer naar Arjen zijn babykleertjes wezen kijken! daar zit toch ook og wel heel goed spul tussen! en overal heb ik nog leuke herinereingen aan! net zo leuk! ooh deze had ie na de geboorte aan, en deze had ie toen aan, en deze heeft ie van die gekregen haha enzz.....
nazli gelukkig alles is in orde en een zoon! gefeli kom niet op de naam wat erg maar jij ook gefeli met je zoon! toch lekker als je het zeker weet bij mij spookt het nog in me hoofd dat ik over 2 weken hoort u krijgt toch een zoon! nou dan zal ik echt moeten omschakelen hoor! heb alleen maar bij rose gekeken na de echo hier nog steeds keelpijn maar verder goed oja 28 jan begint me zwcurcus heb er zin in! wat trekken jullie aan? een joggingbroek met een truitje of wat? me truitjes van sporten pas ik now way meer! will wat grappig hoe het kan veranderen met je schoonmoeder waarschijnelijk heeft ze er nu wel veel meer behoefte aan daarvoor had ze haar vriend dus dat is ook wel fijn voor jullie en wat leuk dat je moederkomt in mei hoe oud is ze nu dan? onsukkie ben benieuwd naar je wiegje de mijne is ook een heel eind opweg zooo mooi wordt die we hebben de bekleing er ff ingedaan vanmiddag om te kijken of het allemaal goed aansluite echt het is een droom! nou mannetje zit lekker een pot voetbal te kijken net een vriendin weg die vondt me zo gegroeid ze had me na kerst niet meer gezien ik zie ook dat ik aardig groei leuk!
Ohhh ik ben helemaal verliefd Net een pretecho gehad, wat was dat mooi zeg en een super uitleg erbij... Alles was perfect heb meer info gekregen als bij de 20 weken echo haha.. En gewoon vet duidelijk een piemeltje te zien met balletjes...geweldig... Steeds de handen voor zijn gezicht natuurlijk, maar we hebben wat mooie plaatjes en een hele mooie dvd.. Ik zal ze morgen in mijn album zetten... Zo de 600 zijn we alweer dik voorbij, zal even terug lezen...
hey anoesj, waar heb jij je pretecho gedaan? ben nog op zoek naar een adresje, dus misschien ben jij bij eentje geweest die ik nog niet gevonden had. Super dat je zo'n goede uitleg gehad hebt en alles mooi hebt kunnen zien!
o anousj lekker meid dat je zo heb genoten ik moet nog ff geduld hebben maar ik kijk er zo naar uit gaan jullie alleen met je man of nemen jullie ook iemand mee als me man het er mee eens is wil ik me schoonmoeder en me eigen mama meenemen erheen naar de pretecho
bij de feb mamas die bijna uitgerekend zijn zitten ze op pag 2700! nog wat niet meer normaal man! wij gaan toch echt het record verbreken op ze minst! zo ga ff een bekker warme melk opdrinken hopelijk zakt me zuur het komt weer opzetten
@ Jvtje, Ik hoop dat mijn baas zich nu eens achter haar oor gaat krabben, heb gehoord vandaag dat er nog 1 weg gaat per maart...lekker dan...heb net ook een mail gekregen met een aantal nieuwe dingen, maar of dat nou echt gaat gebeuren moet ik eerst zien... @ Friendly, ik hoop zo voor je dat het gaat lukken met het huisje en dat je het voor een leuke prijs kan krijgen...anders zitten we helaas in hetzelfde schuitje met de woningbouw Joepie zijn we dus toch al op de helft...Voor iedereen dus nog maar een keer gefeliciteerd. @ Onsukkie, wat sneu zeg voor de kat en natuurlijk ook voor je schoonmoeder...nooit leuk zulke dingen Hier heb ik ook al lang geleden de zwangerschapsverklaring in moeten leveren...ook voor de woningbouw een extra bewijs.. @ Gina, fijn dat je er weer bent en dat het goed met je gaat...ben erg benieuwd naar de foto's van jullie huisje Hier wel last van allergieen...Ikzelf heb hooikoort en ben allergies voor katten, mijn zus heeft astma en is allergies voor alle dieren met haren en heeft behoorlijk last van eczeem...Mijn vriend heeft geen last van allergien dus dat scheelt weer...Hoop niet dat mijn kindje straks ergens allergies voor is want ik weet hoe vervelend dat kan zijn... @ Anastacia, hier ook enorme jeuk op mijn buik, vanmorgen weer een dikke kras ontdekt...smeren smeren en nog eens smeren...of metholpoeder moet ook helpen... @ Lique, welkom bij de Mei mama's @ Sannie, gefeliciteerd met jullie huwelijk en gelukkig is alles goed met de kleine.. pfff blz 595
heb net ff me eerst berichtje terug gelezen die ik hier post e op 22 sept was dat zo grappig zo onzeker enzo en niet wetend wat me te wachten stond het lijkt zo lang geleden maar het is niet gek lang geleden kan het niet uitleggen wel leuk om terug te lezen zo me bekertje melk is op en heb een vieze smaak ervan in me mond maar ga nu ff op de bank gestrekt liggen en dan vroeg me mandje in meiden weltruste spreek jullie morgen xxx
bij mij ook het zuur fiona, zit ook aan een beker melk maar vrees niet dat het gaat helpen. kwam een snicker tegen en die zit ik dus ook op te eten en daar krijg ik altijd al het zuur van. fiona, ik heb even zitten reken, schaam, schaam, mijn moeder was 75 toen wij weggingen, nu is ze 77 jaar. moet wel lachen want dit keer gaat ze de reis zelf wel regelen. toen ze in september kwam is ze met een vriend van ons meegekomen. er ging toen van alles mis. ze gingen al 8 uur later bij schiphol vandaan en miste natuurlijk het vliegtuig in stockholm naar het vliegveld hier. die vriend van ons ging helemaal over de rooie. wat doet mijn ma, gaat op die houten banken daar zitten (languit), doet d'r tas open en haalt daar cheese dippers uit en zegt nou dan kunnen we er beter een feestje van maken vannacht, haha. ze komt nu alleen en gaat dus begeleiding aanvragen want zo zegt ze, het risico dat ik dan een nacht op een bank moet zitten word dan wel een stuk kleiner want dan moet die begeleider dat ook dus ze moeten zo snel mogelijk van me af. goed ma, regel het maar. enne die 2700 pagina's die lullen we zo vol als jullie straks allemaal met verlof zijn doen we niets anders dan voor de computer wachten totdat de weeeen beginnen, haha anoesj, merk duidelijk dat je hebt genoten van de echo, ben benieuwd naar de foto's van je kleine mannetje.
Haha, ik vind het zelf veel te leuk om te klussen (een hoop klussen dan, er zijn ook best dingen die ik met alle liefde aan m'n man over laat) Dus nee, ik zal niet snel vanaf de bank toe gaan kijken. Het geven van aanwijzingen over he het (niet) moet, daar is mijn man dan weer heel sterk in. Erg frustrerend, kan ik je vertellen, want het is meestal niet dat ik dingen nou zozeer verkeerd doe ofzo, maar gewoon anders dan dat hij ze zou doen @anoesj: leuk joh! Nou kan ik al helemaal niet meer wachten Nog 1,5 weekje en dan hebben wij ook pretecho @fiona: ik ga alleen met m'n man. We gaan naar Babyview in Berkel-Enschot (bij Tilburg in de buurt). Hebben nog even overwogen om naar Babyview in Oirsbeek (Zuid-Limburg) te gaan, dan zouden m'n schoonouders nog meekunnen. Maar ik ga toch liever alleen met m'n man. Vind het toch wel iets om echt met z'n tweetjes van te kunnen genieten! En zeker omdat we de pretecho ook nog op 28 januari laten doen, wat toch al onze dag is (dan zijn we 9 jaar bij elkaar), dan heb ik er al helemaal liever niemand bij verder.
Mijn moeder heeft gister even wat lakentjes en moltons gehaald voor wieg en ledikant...maar nu hebben ze de korting er niet afgehaald die dombo's dus moeten nog even mee terug...Dan gelijk nog maar even een dekentje halen als ze die nog hebben.. @ Fiona, Ik kan ook de hele dag dooreten...net alsof je niks hebt gehad...moet nu wel echt oppassen voordat ik gewoon echt te veel kilo's aankom... hier heeft papa ons manneke gister voor de 2e keer gevoeld...hij heeft wel een kwartier zijn hand erop gehad, maar toen kreeg hij er iets mooit voor terug, een dikke vette schop...haha...of bedoelde hij nou dat de hand er juist weer af moest? @ hannah...haha dat filmpje van die wii...geweldig... Haha gister goed doorgeklets om de 600 te halen...en het is jullie gelukt dames... Haha...geloof dat jullie gister te moe waren om te rekenen...10.000 100..nog zoveel en dan zoveel...haha Maar 1000 gaan we zeker wel redden toch meiden... Ohh haha 10.000 berichtjes...nu snap ik hem ook... Hier ook druk aan het kaartjes kijken...heb al een aantal mooi gezien..ben ook niet helemaal van de kleur, hou het liever neutraal en dan een blauw strikje of iets dergelijks.. @ Nazli, fijn dat alles goed was @ Friendly, ik heb mijn echo gehad bij babyview in oosterwolde.... het was even zoeken, maar heb het gevonden.. Het was echt een hele leuke vrouw, die alles goed uitlegde...echt super..En het geslacht heeft ze zelf op een ander deel van de dvd gezet, zodat we dat niet kunnen vergeten en iedereen het perongeluk ziet... Heb ook wel 20 foto's mee gekregen... En een gratis echo lijstje, moest ik een email inleveren ofzo... Ik heb alleen mijn vriend meegenomen, mijn moeder is met de andere 2 echo's al meegweest en deze wilden we lekker voor ons 2tjes houden...aangezien we het toch op dvd hebben staan @ Fiona, Dankje..Soms zit die buik al wel behoorlijk in de weg..
zo zal even de foto's scannen We zagen trouwens ook duidelijk dat het kindje een mooi klein neusje heeft en de lippen van mijn vriend...geweldig zeg
Haai ladies. Zozo ben er 2x vandaag, een record Bly te lezen dat ik niet de enige ben die vandaag nie vooruit te branden was. Wel een goede avond voor yoga dus, lekker relaxed haha. @Evelien: Balen dat je je zo voelt Maar wel van harte met je 22weken @Lafo: Fyn dat alles goed was by de VK. En 10 kilo, vond ze dat teveel? Ik wordt überhaupt nooit gewogen daar. Suc6 met t verder in de gaten houden dan! @Friendly: wat? Dat is shocking zeg haha, opeens een 2ling En wat fyn dat jullie zo genoten hebben, en nog steeds een jongetje, super zeg @Iedereen over kwestie ouders: die van my bel ik gewoon niet omdat ik daar absoluut geen behoefte aan heb. Daarvoor hebben ze teveel verpest (financiele kwestie ). Zie er nog wel een x van komen dat wy echt geen contact meer met ze hoeven/ willen! @Nazli: fyn dat alles goed was meis! En ook een jongetje, leuk zeg! @Anna: fyn dat de aanvraag goed gekeurd is! @Anoesj: fyn dat t zo leuk was Nou ik ga nog ff bankzaken doen en dan lekker slapen! trusten!
@ Ice nou als ik mezelf bedenk dat we net pas over de helft zijn en de beeb nu pas gaat groeien is 10 kilo wel wat teveel, wees blij dat je nooit op de weegschaal hoeft te staan Ik merk wel dat de beeb hoger gaat liggen, meer last van maagzuur en sneller vol (gelukkig) Nou dames tot morgen maar weer welterusten.
Zo ben net terug......Hele dag op pad geweest en eens even bijgelezen....... Maar ben moe dus doe ff uit het hoofd wat ik onthouden heb.... @ Nazli fijn dat alles goed was. Een jongen, gefeliciteerd! @ Friendly: ook jij gefeliciteerd met goede echo en een prinsje! @ Lafo: ik hoef ook nooit op de weegschaal bij de vk.....En je hebt sowieso al gewichtstoename door bloed en vruchtwater. Ik meen dat anastasia daar laatst iets over geplaatst had. @ Gina: fijn meis dat je er weer bent en je lekker in je huissie zit. @ Anoesj": leuk filmpje he.....Super dat papa je manneke gevoeld heeft. @ Anna: wow meid heerlijk dat het goedgekeurd is. @ Jvtje: ik had eerder over die bevestiging moeten beginnen van de gym. Vandaag lag die op de mat.... @ Ice: ik ben absoluut niet creatief dus zelf geboortekaartje maken zit er echt niet in. Toevallug via via hét kaartje gevonden. Dus wij zijn er al uit....Wacht nog even met bestellen maar weet dus wel welk kaartje het gaat worden. Enne dit wordt ook mijn 2e keer bij babyview. @ Evelien: hopelijk snelweer beter. En 22 weken, joehoe! @ Will: goed plan van je moeder....Enne maagzuur...blegh @ Fiona: hoop dat je beker melk geholpen heeft... En toen wist ik het niet meer.....Voor iedereen die ik niet gehad heb...sorry Pijn blijft helaas aanwezig.....Weet niet wat ik er mee moet. Vk bellen?