Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik hoef ook niet op de weegschaal bij de VK, maar ik moest dan wel beloven dat ik mezelf thuis zou wegen... Dat wegen gebeurt vooral om in de gaten te houden dat je niet in een (te) korte tijd (te) veel aankomt (of juist afvalt), want dat kan bijv. teken zijn van zw-vergiftiging.

@Hannah: haha, zul je altijd zien he ;) Als het goed is ligt 'ie bij mij dus morgen of overmorgen op de mat :)

Wat voor pijn heb je? Je zal het vast al gezegd hebben, maar ja, ook hier last van dementie... ;) Maar in elk geval: wat voor pijn het dan ook is, als je er alst van blijft houden en je maakt je er zorgen om, kun je sowieso altijd wel de vk bellen. Die is er om jou gerust te stellen en adviezen te geven :)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik heb pijn heel laag bij/achter mijn schaambot...Doet zeer met lopen, opstaan....Ben bang dat het mijn bekken is...

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik ga naar bed..........Welterusten en tot morgen!

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid Hannah..

De foto's van de echo staan in mijn album...Moet je die lippen zien..Hihi..geweldig

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

mooie foto's anoesj :D

@Hannah: kan me voorstellen dat je dan aan je bekken denkt inderdaad. Als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen hoor!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hannah klinkt idd als je bekken...
    volgens de zwangerschaps cursus van gisteren komt dat door de verweking van het kraakbeen tussen het bekken.
    Daardoor wordt het bekken instabiel, en krijg je pijn.
    Ik zou ook bellen, of langs de huisarts gaan en vragen om een doorverwijzing naar een bekkenfysiotherapeut

Voor alle andere meiden,
    weltrusten, ik ga lekker naar bed ben 4 dagen vrij :)

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ohh lekker 4 dagen vrij...
    Ik gelukkig morgen alleen maar een tussenschoolseopvang dienst...maar 2 uurtjes:)
    Daarna maar even terug naar de hema...

slaap lekker

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo heb het lang vol gehouden
    Nog even gehyved hihi...
    maar ga nu toch maar naar mijn bedje...

Trusten

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Ananstacia, friendly en Jvtje en Will en Iceen Hannah: Thanx meiden! Ze hadden hem wel kunnen weigeren als ze konden bewijzen dat het voor mn werk echt nodig was en me kunnen houden *lees verplichten* aan minimaal 4 dagen. Maar goed, gelukkig niet aan de orde en me weer veel te druk om niets gemaakt.
    Dus vandaag maar weer aan de slag en miss morgen maar een vrije dag nemen. voelt toch beter als je ziek melden! En inderdaad Jvtje, als ik het echt niet meer trek dan verneem ik het wel! Was alleen zo moe gisteren! Ben heerlijk na een beker warme melk met honing gaan slapen en serieus als een blok! Gaan het zien vandaag! In ieder geval bedankt voor jullie lieve reacties!

@Onsukkie: Gefeli met je wieg! Ben er benieuwd naar!

@Will: Wat fijn dat je zo goed met je moeder kunt! En dat je er al zo naar uitkijkt dat ze komt! Wij maken hier ons al druk over hoe het moet als de kleine eruit is? De ouders wonen in Groningen en ik zie het echt iet zitten dat er 4 opa's en oma's blijven slapen :-s als de kleine er net uit is. Maar het is wel een uur en drie kwartier rijden! hmmmmmmmmmmmmmmmmm Kunnen heel goed met de ouders alleen tussen mij en mn moeder botst het nog wel eens omdat ze me het gevoel geeft dat zij het allemaal wel even regelt! En ik reageer als peuter met : KAN IK ZELF! *hihi*

@Anoesj: Wat heerlijk zo'n pret echo , heb je je ventje weer gezien! Helemaal gaaf! *lees dat wil ik ook!* En helemaal leuk die foto's !

@Hannah: ik zou even bellen meid!

@Gina: Goedemorgen!

Fijne dag allemaal! En tot laters!

Liefs Anna

10. will

will Niet meer actief

ben ik nou de eerste?

lekker om 6 uur met moeite uit bed. liep allemaal niet zoals ik het wilde. pfff, kon wel blijven roepen, ga nou eten, ben je nou al aangekleed, skibroeken aan, ga nou is door. en dan staan ze eindelijk klaar om naar de taxi te gaan, gaat de telefoon, de taxi, het is te glad op de weg, ik ga niet rijden. dus meiden zijn vandaag vrij.

heb nu knallende koppijn, denk eraan om nog een uurtje plat te gaan.

hannah, die pijn heb ik met zitten en als ik dan opsta ga ik door de grond. bij mij is het mijn bekken. ik heb een bekkenband maar dat ding irriteerd aan mijn buik en heb steeds ruzie met het klittenband, haha. dus draag dat ding meer niet dan wel. maar ik zou het even aan je vk vragen.

anoesj, wat heb je gedaan? gehyved, wat is dat? ben niet nieuwsgierig hoor.

anastacia, lekker 4 dagen vrij, geniet er van.

voor de gene die de kaartjes zelf maken. hoe doen jullie dat met de tekst? of maken jullie het hele kaartje op de computer. ik moet de kaartjes dus zelf maken want hier heb je geen geboortekaartjes. nu zit ik dus met de tekst want het is dus niet duidelijk of we nou een meisje of een jongen krijgen. de voorkant wordt met de computer gedaan maar kan dus niet de test plaatsen. ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk af hebben voordat het kindje wordt geboren. iemand een idee?

11. will

will Niet meer actief

nee, natuurlijk ben ik niet de eerste, goeiemorgen anna

12. will

will Niet meer actief

anna dat is bij ons dus anders. wij hebben 5 huisjes en mijn moeder gaat in 1 van die huisjes. vind ze zelf ook erg fijn dat ze dan ook op haar zelf is. toen ze hier in september was gingen de meiden uit school naar mijn moeder om thee te drinken.
    ze bemoeid zich ook eigenlijk nergens mee, ze vraagd alleen maar moet ik iets voor je doen.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goede morgen dames zo ff werken zo en dan is het morgen alweer laatste dagie lekker hoor
    heb behoorlijke keelpijn en voel me een beetje belabberd maar goed ga gewoon ff werken en dan vanmiddag lekker liggen
    spreek jullie straks en werkse!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo deenjte ik duim voor jullie meid ik hoop zo dat je dat huisje toegewezen krijgt! hopen dat die 1ste stel het niet hoeft duimd uim duim!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Volgens mij ging de griep gepaard met veeeeel spierpijn. Afijn de griep is over, maar verder doet alles zeer, mn armen, rug, nek. Vanavond maar ff zwemmen en dan in het bubbelbad denk ik, normaal ga ik dan voor de zonnebank, maar die sla ik uit voorzorg in de zwangerschap toch maar over.
    Anoesj: mooie foto's hoor. Zit heel erg te twijfelen, het prijsverschil in de omgeving loopt echt tussen de 65 en 115 euro voor wat hetzelfde pakket lijkt, dus zal misschien toch wel kwaliteit verschil in zitten. familie was ook bij babyview geweest en die waren ook erg tevreden. Zal deze week nog ff goed nadenken, moeten toch echt haast een afspraak maken.
    Ga eerst de vk praktijk afkijken en dan de makelaar maar ff bellen. Wil dat huis echt, maar als er geen geld overblijft om te schilderen en behangen kunnen we het beter niet doen. Spaargeld wat er nog is is echt voor de kleine, dus veel hebben we niet meer...
    Deeentje: ga ook voor jullie duimen, laat snel weten wat het geworden is!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goedemorgen dames..

@ will, fijn he als je alle moeite doet en de taxi komt niet... nou ja, een dagje vrij is ook lekker voor de kids..

Hebben jullie ook last van als jullie lang wandelen dat jullie ineens harde buiken krijgen?
    Ik wandelde dit weekend en normaal nergens last van ook benen enzo geen last, maar ineens kreeg ik last van harde buiken en zijn we gelijk terug wezen wandelen. :(

17. Sassefras1980

11 sep 2007
    38
    0
    0
    Projectsecretaresse
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden!

Ik reageer heel af en toe maar lees wel altijd mee met jullie.. Fijn dat alles goed gaat met iedereen!

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nope, ik wandel wat af, maar harde buiken nog niet gezien hier.
    Ga nu de kleren aandoen, heb mn pyjama nu wel weer gezien :D

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, hier is ie dan hoor!

Geen beste foto, want ik heb hem met m'n telefoon gemaakt (was te lui om naar beneden te lopen voor de camera, erg he), maar het staat er best op.

20. Goedemorgen allemaal! bedankt voor het duimen! het heeft goed geholpen! we hebben het huis :):):):)
    ben echt superblij! een neger die was eerste geworden en die had volgens mij geen zin in verven en behangen ofzo haha dus die wees het af! echt helemaal blij :)

t is echt een bouwval op het moment... er komt een nieuwe badkamer,toilet,keuken en cv in. en wij ogen zelf de tegeltjes e.d. uitkiezen. want het zag er echt niet uit! maar alles word nieuw:):)

wel nog even geduld helaasd word pas begin maart dat we erin kunnen. dus word indd. erg krap aan!

maar het heeft 3 slaapkamers een hele kleine woonkamer maar dat vind ik wel gezellig.

echt een hele opluchting! al moet er nog heel veel gebeuren!

Deel Deze Pagina