Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie wat een schattig wiegje! echt leuk!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had gisteren 2x een harde buik (misschien vaker, maar dat heb ik niet gemerkt), maar was niet echt onder ht wandelen. In elk gebal pas ik niet gelijk m'n leven aan op 1 harde buik hoor, hihi.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Deentje: Wat GOED dat je een huisje ehbt, dat scheelt een hele hoop stress denk ik zo, nu nog even aftellen, maar voor je het weet is het zover hoor!

Morgen is m'n man een extra dag vrij en gaan we met m'n schoonouders babyshoppen. Hopelijk houden zij de knip open, want ik hou m'n hand erop, haha.

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ onsukkie, wat een mooi wiegje, ik heb hem ook gezien, maar we zijn toch voor een ledikantje gegaan.. :D :D

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja die heb ik ook, maar vind zo'n ukkie altijd zo zielig klein in een ledikantje in het begin. Dus eerst maar even lekker een paar weken wiegje.

6. will

will Niet meer actief

deentje, wat goed, gefeliciteerd.

onsukkie, wat een prachtige wieg. ik hoop voor je dat je schoonouders morgen in een gulle bui zijn.

jeetje het blijft hier maar sneeuwen. vond eigenlijk dat er nu wel genoeg lag, hahaha. nou ja, beter dan regen.
    ik heb niet echt last van harde buiken. van de week s'nachts heb ik er wel 1 gehad. kwam omdat er allemaal sneeuw van het dak afschoof en dat geeft een ontzettend lawaai. schrok me kapot en vloog uit bed om er vervolgens met een harde buik weer in te stappen. maar echt harde buiken van wandelen of dat soort dingen heb ik nog niet gehad.

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Deentje, gefeliciteerd meid met je huisje, helemaal super en voor je het weet is het zover, geloof me hahahahaahah!

@Onsukkie, mooie wieg hoor!

@Anna, goeiemorgen!

@Wil, echt super dat je zo'n band met je moeder hebt, ik heb hem met mijn vader, echt mijn held hihi!

@Nazli, gefeliciteerd met je mooie echo en met je mannetje natuurlijk..!

@Anoesj buddy, leuk die echo en wat een mooie foto's! Je krijgt een pracht kindje hoor!

Sorry meiden, de rest weet ik ff niet meer.. voel me echt beroerd hiero, tot half tien liggen slapen en voel me net een vaatdoet! Heb keelpijn en mn ogen branden mn kop uit.. bahhhh! Ga zo denk ff terug mijn bedje in!

Xxx

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb erover zitten denken, wij blijven maar een beetje twijfelen over het geslacht, omdat ze het niet heeft kunnen laten zien omdat m'n schoonmoeder erbij was en we het geheim willen houden. Nou wil ik graag een pretecho maken, maar ik vind die 3d echo's echt belachelijk duur en daarbij vind ik het net aliens. *schaam*

Dus eigenlijk kan ik net zo goed een gewone echo laten maken mét geslachtsbepaling, dan ben ik dacht ik voor 40 euro klaar.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @deentje: Gefeliciteerd! fijn hoor als iemand anders te lui is om zijn handen uit zijn mouwen te steken, zodat jij er beter van word! :)
    Die man zal denk ik nog veel meer huizen afslaan, want je moet in elk huis wel iets doen toch? Het zal in ieder geval nog ff aanpoten zijn met klussen, maar dan wordt het ook een prachtig paleisje! Leuk!

@nazly: Natuurlijk gefeliciteerd met je knul.

@gina: rustig aan en lekker uitzieken meid!

@anoesj: nog een prachtige echo met mooie echofoto's!

@onsukkie: mooi hoor!

@dolphin: hier af en toe een harde buik, maar niet speciaal bij een bepaalde aktiviteit. Ja, als ik ga rennen, dan gaat mijn hele lijf protesteren :) geen conditie! :oops:

10. onsukkie 3d echo's zijn indd. belachelijk duur.
    maar als je in de 26e week ong. een 3d echo laat maken zijn ze echt wel mooi hoor! ik heb nog een hele mooie 3d echo foto van arjen en je kunt zelfs erop zien dat hij het is. dan hebben ze ook al een beetje vet en lijken het niet meer van die enge skeletjes.

11. ja ik kan echt niet wachten tot ik daar kan beginnen! heerlijk een iegen plekje waar we ook een lange tijd kunnen wonen! word wel een beetje krap in maart beginnen met verven e.d. dus hoop maar dat de kleine netjes zijn 40 weken uit zit haha

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Anna: succes met werken vandaag! Hopelijk heeft het al geholpen dat je vannacht goed geslapen hebt :)

Mijn moeder is ook heeeel goed in het geven van ongevraagde adviezen.. "Heb je hier al aan gedacht?" "En dat, heb je dat al geregeld?" Mam... ik ben 28, weet prima hoe internet werkt (en daarmee ook hoe ik informatie op moet zoeken) en beschik ik over een goed stel hersens, dus ja mam, daar heb ik echt allemaal al aan gedacht, geregeld of naar gekeken... :p Ze zal het vast allemaal goed bedoelen, maar het kan zo irritant zijn.

@will: www.hyves.nl Dat is een zogenaamde profielensite, waar inmiddels half Nederland wel een profiel heeft aangemaakt. Als je een profiel hebt aangemaakt, kan je vervolgens bekenden (en onbekenden, als je zou willen :p) toevoegen als vriend. Zo ontstaat dan weer een netwerk aan vrienden. Je kunt ook bij elkaar "krabbels" achterlaten, er is een blogfunctie, er zijn allerlei community's waar je je bij aan kan sluiten... En anoesj heeft dus gisteravond een tijdje op die site rondgehangen ;)

Wat de kaartjes betreft: Ik maak ze met een speciale soort verf (Shadow Paint geheten). De tekst maak ik wel op de computer, maar daar ben ik nog niet mee begonnen. Ik maak 1 kaartje (nou ja, 2 dan waarschijnlijk, 1tje voor een jongen en 1tje voor een meisje) en die breng ik naar de drukker, waarbij ik dan de tekst op een apart blaadje meelever en aangeef waar die moet komen. De drukker kan dan vast een proefdruk maken. De definitieve tekst sturen we dan zo snel mogelijk na de geboorte door.
    Ik had alleen bij m'n 1e ontwerp ook al de geboortedatum op de voorkant er bij gezet. Maar ik bedacht me dat dat misschien niet zo praktisch is... Zie mezelf niet een uur na de bevalling al een definitieve kaart met de juiste datum maken... :p Dus het ontwerp moet nog wat aangepast worden ;)

Nou, ik moet in werkoverleg. Dus ik reageer straks wel verder!

13. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    deentje gweldig dat jullie een huisje hebben!
    onsukkiue wat een mooi wiegje!
    nazli gelukkig is alles goed en een jongentje gefeliciteerd!
    anoesj wat een mooi echofoto`s super!

mijn mannetje gaat zaterdag met de extra tussen wand bezig voor de babykanmer hoop dat dat wat wil dan kunnen we als de wand erin zit behangen en verfen!
    heb op dit moment erg last van bekken en rug vandaag maar rustig aan.... :(
    ik word ook niet vrolijk van dit trieste weer en heb erg zin in het voorjaar!

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Goodmorning ladies!
    Weer ff lekker bykletsen :D
    @Lafo: nee das waar haha, kan ik de schok thuis in mn 1tje verwerken :confused: ;)
    @Hannah: Nou vind dat we dan maar van datum moeten ruilen :p Haha, nee grapje hoor ;) Waar ga jy je kaartjes bestellen?
    Oja, als je je onzeker voelt over de pyn, gewoon bellen! Daar zyn ze tenslotte voor!
    @Anoesj: prachitge foto's zeg! Die van jullie heeft al net zo mooie volle lippen als die van ons :D
    @Anastacia: lekker, 4 dagen vry. Dat wil ik ook wel haha. Geniet ervan!
    @Will: oh nee, heb je ze de hele morgen achter de vodden aan gezeten, zyn ze vry :( Nou ja voor de meiden wel lekker ;) voor we hier es ysvry krygen :rolleyes: Ws alleen als je met je kop in de diepvries gaat hangen :)
    Oja voor t kaartje: ik wil wat scrappen (is mn hobby) en dan doe ik op de voorkant of GIRL of BORN. Die laatste zou jy ook kunnen doen, of geboren, of in welke taal je t wilt.
    @Onsukkie: aaaah wat een super schattig wiegje!
    @Deentje: YEAH :whistle: van harte meid! Klusze alvast ;)
    @Will: stuur maar wat sneeuw deze kant op! :D
    @Onsukkie: ja dat kun je ook doen, ik moest het perse weten, maar dat is by iedereen anders. Als je t graag wilt weten, en je vind een 3d te duur, dan zou ik gewoon alleen voor de bepaling gaan.
    @JVtje: ik hou de voorkant ook algemeen, en doe alle gegevens aan de binnenkant. Zo kan ik ze allemaal al klaar maken voor die tyd (als ik: 1-> daar wel zin in heb, en 2-> dat wel red!)
    @Onsukkie: ja ik zei gisteren nog dat ik zo'n zin had in de zomer :D

Nou gisteravond flink ruzie gehad hier met de as papa :( Hoezo horMONSTERS :oops: Was echt best wel over de zeik, en die kleine meid maar schoppen :) dat zorgde er uiteindelyk wel voor dat mams en paps rustig werden, en begonnen te lachen :D
    Heb me voorgenomen toch maar es te proberen om eerst tot 10 te tellen :rolleyes:
    Nou ik ga weer, moet vanmiddag werken, maar heb eerst groepsoverleg (en daar heb ik me toch een zin in :rolleyes:)
    Fyne dag iedereen!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, ik word gek van die verkoudheid, krijg er echt zo'n hoofdpijn van. Om te janken...

16. bedankt voor de felicitaties! ben ook heel erg opgelucht en blij haha! wil t liefst gelijka l beginnen! maar nog ff geduld :)

en ja ruzie daar heb ik ook wel is last van! de ene keer ben ik super vrolijk en blij en t andere moment heeel erg chagerijnig en moet er ook echt niemand voor mijn voeten lopen zonder een uitbrander van mij te krijgen haha.

maarja t hoort erbij!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het schijnt er inderdaad bij te horen, m'n man is niet altijd even blij, maar ja... ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar soms..

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen,

Zo heb eindelijk eens een nacht heerlijk geslapen met dank aan het voedingskussen.....
    Ga dan toch maar de vk even bellen voor de zekerheid.....

@ Deentje: meis helemaal geweldig! Heerlijk zeg....

@ ICe: fijn he die hormonsters....Herken het zo dan loop je lekker te tetteren....Succes met je overleg.

@ Will: en bedankt ijsvrij....Maar wel leuk al die sneeuw...Hier weten we amper nog wat dat is...

@ Anoesj: wow wat een prachtige foto's!

@ Onsukkie: mooi wiegje!

@ Anastasia: heerlijk 4 dagen vrij! Geniet ervan!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou heb gebeld met de vk......Waar ik al bang voor was klopt...Idd bekkenklachten....
    Ben meteen doorverwezen naar de bekkenfysiotherapeut waar ik morgen al terecht kan...

Even kijken wat die zegt......Bah baal hier echt van... :cry:
    Voelt echt als falen voor mezelf..........

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He balen zeg, bekkenklachten word je niet vrolijk van, ik mag echt in m'n handjes knijpen als ik dit zo allemaal lees dat ikzelf eigenlijk nog nergens last van heb.

Deel Deze Pagina